quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bwahahaha wat een gelul.
Jij bent juist niet komen opdagen, laffe herder die je bent.
Ik was er dus WÉL maar die uit Kutrecht was er niet.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bwahahaha wat een gelul.
Jij bent juist niet komen opdagen, laffe herder die je bent.
Niet zo brutaal tegen mij.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben je nog stweds bezig joh hommotje
Er bestata gewoon kpd hier kastnicht
JAWEL!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:03 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik was er dus WÉL maar die uit Kutrecht was er niet.!!
[..]
Niet zo brutaal tegen mij.!!
Moet je eens doen wanneer ik recht voor je sta.!!quote:
Ik daag je uit tot een duel tot de doodquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:06 schreef BassieW het volgende:
[..]
Moet je eens doen wanneer ik recht voor je sta.!!
(maar dat durf je hoogstwaarschijnlijk niet)
Is goed maar dan nét niet dood.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik daag je uit tot een duel tot de dood
Maar twee regels! Geen beschermende kleding en geen maillot.
Jij was er juist niet. Ik heb geen lange kerel gezien met een Ajax shirt. Ik was er om het te filmen en op dumpert te zetten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:03 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik was er dus WÉL maar die uit Kutrecht was er niet.!!
[..]
Niet zo brutaal tegen mij.!!
Evenwel gemiste kans om @SoS87 op DUMPERD geweldig zien af te gaan.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jij was er juist niet. Ik heb geen lange kerel gezien met een Ajax shirt. Ik was er om het te filmen en op dumpert te zetten.
Sjaak afhaak.
Ik weet niet hoe sos eruit ziet, maar jij had het over een Ajax shirt en die was daar niet. Heb een half uurtje met een blikje bier gestaan, maar helaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:36 schreef BassieW het volgende:
[..]
Evenwel gemiste kans om @:SoS87 op DUMPERD geweldig zien af te gaan.!
Wellicht dat @Fancy2 dat denkt te kunnen beantwoorden.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef BassieW het volgende:
Geef eens antwoord op deze vraag...........>>
Die J13 natuurlijk. Dat is zijn zwakke plek omdat dat een leeg plekje is. Als ik daar met mijn vuist ga, gaat hij naar die lege plek kijken en denken: Huh?. Concentratie weg en kan ik rustig mijn voltreffer vol beuken op die gele smiley! Reus straatvechter zijgt bewusteloos naar de grond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef BassieW het volgende:
[..]
Wellicht dat @:Fancy2 dat denkt te kunnen beantwoorden.?
Die "smiley" kan je toch niet bijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die J13 natuurlijk. Dat is zijn zwakke plek omdat dat een leeg plekje is. Als ik daar met mijn vuist ga, gaat hij naar die lege plek kijken en denken: Huh?. Concentratie weg en kan ik rustig mijn voltreffer vol beuken op die gele smiley! Reus straatvechter zijgt bewusteloos naar de grond.
Jij dom genoeg om te kijken wat ik raaktequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:43 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die "smiley" kan je toch niet bij
en wat ik al dacht, je bent dom genoeg om te richten op "J13"![]()
Hoe hoog kan jij springen.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij dom genoeg om te kijken wat ik raakte
Oh, en die gele smiley raak ik gemakkelijk wanneer ik hoog spring.
"E10"?quote:
Aannemen dat ik 167 kg weeg en niet hoog kan springen is een fout. Onderschat nooit, nooit je tegenstander. Faal jij!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoe hoog kan jij springen.?
Zou het al knap vinden als jij met je 167 kg 'n ¼ meter kan halen
[..]
"E10"?
Dat is toch een lange Europese autoweg.?
Die 167 kg is het gemiddelde gewicht van schreeuwende viswijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Aannemen dat ik 167 kg weeg en niet hoog kan springen is een fout. Onderschat nooit, nooit je tegenstander. Faal jij!
Doe een beetje aardig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die 167 kg is het gemiddelde gewicht van schreeuwende viswijven
die het "vak" achter de ramen met "red-light" ontzettend missen door heimwee
en daarom moest ik spontaan het eerst aan jou denken.!!
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:11 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief,![]()
maar ook zeer realistisch.!
Tuurlijk wil ik vechten. Ik ram je in elkaar. Ik ga daar alleen niet voor naar Amsterdam komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:19 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik zeg; JA.!!
Of wil je vechten.??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |