Dat kan natuurlijk makkelijk.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:32 schreef Jantje2k het volgende:
Kun jij naar Dordrecht/ Gorinchem komen dan?
nee je stijve pik is echt te klein om met mij in de ring te stappen, dat kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt blaft.!!
Nog één keer voor alle duidelijkheid.
Volgend plaatje laat zien waar in een keihard ordinair straatgevecht altijd wel de eerste klappen/trappen op terecht komen.
Die plekken heb ik aangegeven met sterretjes.
Dat zijn natuurlijk ook de meest kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken die er zijn.
Daar waar ze m’n boven lijf het eerst willen raken is voor mij heel makkelijk te verdedigen met m’n vuisten, armen en ellebogen en zal voor mij geen gevaar opleveren.
[ afbeelding ]
Dan daar onder...............
Door het vele wielrennen zijn mijn bovenbenen zó gespierd dat die ontzettend veel kunnen hebben.
Dan de knieën, scheenbenen en enkels, vooral van die driftkikkertjes van 1 mtr 65 zien dat als eerste doelwit want dat zijn de weinige kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken waar ze goed bij kunnen. Maar ik draag knie- en scheenbeschermers en veiligheidsschoenen zodat dat geen enkele impact kan maken.
En meer kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken waar ze eventueel goed en/of doeltreffend op zouden kunnen gaan rammen zijn er niet en daarom is mijn gevechtshouding goed als perfect.!!
Snel vakjes gaan veranderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:15 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk makkelijk.!
Ik hoop dat ze daar een goed hospitaal hebben voor je
en dat jouw zorgverzekeringen goed op orde zijn.!!![]()
Je had al aangegeven dat je mij het eerst op vakje "E10" (zie foto) wilt treffen
[ afbeelding ]
maar als je goed kijkt zal je daar niets mee winnen want
dan trap je voor 90% ergens in de open lucht SUKKEL.!!
Ga jij ff googlen op "flikkers" of zoiets.......quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je stijve pik is echt te klein om met mij in de ring te stappen, dat kan echt niet hoor
Ik ben 20 jaar en jij zal in gevecht tegen mij zelf "mishandeld worden.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik aangeklaagd zou worden voor kindermishandeling joh
Je mag me best p**pen als je daar zin in hebt.!quote:
Die laatste foto is duidelijk genoeg.!quote:
Wat snap je er njet aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef BassieW het volgende:
[..]
ok, "D8"
en waarom precies in vakje "D8"?
Ik vraag gewoon waarom je mij dan preciesquote:
Hoor hier een oud wijf lekker "bij"de"hand" zitten doen.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:04 schreef totebel het volgende:
Wat ik zou doen? Nou, je naar je kamer sturen en huisarrest geven, wat een ongelooflijk infantiel verhaal
Dus je weet wat zich precies in vakje "D8" bevind.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:02 schreef Jantje2k het volgende:
Omdat je je hand voor e4 hebt en d8 meer pijn doet
gwoon niet mans genoeg, dat zie je gelijk, dat moet jij helemaal niet willen johquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ga jij ff googlen op "flikkers" of zoiets.......
misschien dat daar iets van jouw gegading bij te vinden is.!
Dit gaat over straatvechten en niet over ehh..... wat jij zou willen.!
gewoon op het schoolpleintje proberen toch?quote:[..]
Ik ben 20 jaar en jij zal in gevecht tegen mij zelf "mishandeld worden.!
Die tijd heb ik al lang en breed gehad.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon op het schoolpleintje proberen toch?
ff wachten tot groep 8 naar huis is
Bij jou niet heel veel neequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:11 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoor hier een oud wijf lekker "bij"de"hand" zitten doen.!
[..]
Dus je weet wat zich precies in vakje "D8" bevind.?
(misschien wel, omdat je denkt dat het daar pijn kan doen)
Hoe bedoel je dat precies.??quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Met zo'n vechthouding ben je ook makkelijk te pakken.
Valt best mee hoor, ik heb er nooit klachten over gehad.!quote:
genoten zekerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al lang en breed gehad.!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies.??
[..]
Valt best mee hoor, ik heb er nooit klachten over gehad.!
En gelukkig heb ik niet de "edele"delen" van een nijlpaard of zoiets.!
Maar het is natuurlijk wel erg LAF én ongeoorloofd
om iemand zomaar vol tegen z'n ballen te trappen.!!
Boksers zijn vaak goede dansers dus jij met je lijndansmoves pakt hem.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Met zo'n vechthouding ben je ook makkelijk te pakken.
Sow nou leg je wel druk op. Ik ben slechts 1.78m dus weet niet of ik 2.18m wel kan hebben.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Boksers zijn vaak goede dansers dus jij met je lijndansmoves pakt hem.!!
Gewoon zoals ik het zeg!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies.??
[..]
Valt best mee hoor, ik heb er nooit klachten over gehad.!
En gelukkig heb ik niet de "edele"delen" van een nijlpaard of zoiets.!
Maar het is natuurlijk wel erg LAF én ongeoorloofd
om iemand zomaar vol tegen z'n ballen te trappen.!!
Ja en nee, was toen van dezelfde leeftijd PAARDENLUL.!!quote:
Niet "mogen" is een groot woord in dit gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]Jij wilt een straatgevecht zonder regels, maar je mag niet in de ballen trappen?
Linedance is toch voor homo's.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Boksers zijn vaak goede dansers dus jij met je lijndansmoves pakt hem.!!
Valt uit te proberen toch.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sow nou leg je wel druk op. Ik ben slechts 1.78m dus weet niet of ik 2.18m wel kan hebben.!!
Hoe zou je mij dan "pakken" in een straatgevecht.??quote:
Niet "mogen" is een groot woord in dit gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]Jij wilt een straatgevecht zonder regels, maar je mag niet in de ballen trappen?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:20 schreef BassieW het volgende:
[..]
Niet "mogen" is een groot woord in dit geval
maar iemand tegen z'n ballen trappen is LAF
dus waarom zou je dat dan ook gaan doen @:Jantje2k .??
Dat zullen we dan nog zien.!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:20 schreef BassieW het volgende:
[..]
Niet "mogen" is een groot woord in dit geval
maar iemand tegen z'n ballen trappen is LAF
dus waarom zou je dat dan ook gaan doen @:Jantje2k .??
quote:
En je weet ook niet of ik wel of geen toque draag.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:27 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog zien.!
Maar dat zal denk ik niet de enige reden zijn.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |