abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:17:43 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188458437


quote:
Zoon Femke Halsema gearresteerd in verband met gewapende inbraak

Burgemeester Femke Halsema (GroenLinks) van Amsterdam is in grote verlegenheid gebracht door de arrestatie van haar minderjarige zoon in verband met een gewapende inbraak. Dat schrijft De Telegraaf woensdag.

De vijftienjarige jongen werd in het weekeinde van 14 juli opgepakt na een achtervolging. De burgemeesterszoon was met een andere jongen op de vlucht omdat zij waren betrapt bij een inbraak op een woonboot.

Na de arrestatie vond de politie op de woonboot twee messen die de jeugdige verdachten kennelijk als wapen hadden meegenomen. Ook werd op de vluchtroute een alarmpistool gevonden. De politie vermoedt dat het tweetal het wapen tijdens het vluchten heeft weggegooid.

Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden. De officiële reden is dat het onderzoek in alle rust moet plaatsvinden. Veel politiemensen vrezen echter dat het incident in de doofpot gaat.

De affaire is pijnlijk voor Halsema. Dinsdag schreef de burgemeester aan de gemeenteraad dat ze gaat kijken of er extra maatregelen nodig zijn naar aanleiding van de recente geweldsincidenten in de stad.De hoofdstad werd de afgelopen week opgeschrikt door meerdere schietincidenten, waarvan meerdere in Zuidoost, in Geuzenveld en op IJburg. Ook werd er een handgranaat gevonden bij een woning in Zuidoost.

https://tpo.nl/2019/08/14(...)verband-met-inbraak/
pi_188458450
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:08 schreef ijs_beer het volgende:
Nogmaals, wat valt er in een doofpot te stoppen door Halsema als zij de verantwoordelijkheid over de zaak niet heeft?
Ik weet het niet, de vraag is natuurlijk of wij alles weten, dat weet niemand hier. Maar blijkbaar is er bij de Amsterdamse politie (vermoedelijk) toch iemand die het wel degelijk een doofpot affaire vond. Het feitje dat deze jongen in een andere naam in het systeem wordt gezet vind ik al noemenswaardig, hoeveel normale burgers hebben die luxe? En hoe vaak gebeurd dit bij de zogenaamde "elite"? Wat zijn daar de gevolgen van, gezien een typfout in een naam wel eens leid tot een vormfout en vrijspraak. Wie heeft de opdracht gegeven om die jongen in een andere naam in het systeem te zetten? Toch een luxe die wij als gewone burgers niet hebben.

Ze wil immers dat deze jongen als een gewone jongen wordt behandeld, ze wil dat haar privacy gerespecteerd wordt, maar dat schrijft ze niet als moeder van die jongen, dat schrijft ze als burgemeester van Amsterdam, wederom een luxe die vele ouders van criminele jeugd niet hebben.
pi_188458458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

wel goed dat ze dat pistool al hadden weggegooid, dan had het nog wel vervelend kunnen worden
Nou ja, zolang je het bij je draagt en het niet op een agent gaat richten is er in Nederland doorgaans niet zoveel aan de hand.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:20:48 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188458491
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, zolang je het bij je draagt en het niet op een agent gaat richten is er in Nederland doorgaans niet zoveel aan de hand.
in je hand houden blijft gevaarlijk denk ik
pi_188458518
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:16 schreef Monolith het volgende: Levensgevaarlijk was het, een jochie dat wegrent in de kladden grijpen! Misschien iets minder opzichtig trollen.
De zoon van Halsema was gewapend. Dat het om een alarmpistool ging, konden de agenten niet weten. Ze hadden kunnen besluiten om de verdachte neer te schieten. Mogelijk zouden dan ook omstanders zijn geraakt.
pi_188458525
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Halsema is als burgemeester hoofd van de politie. Daardoor kan zij invloed uitoefenen op de afhandeling van deze zaak. De agenten die de arrestatie hebben verricht (met gevaar voor eigen leven!) moeten verklaringen afleggen en mogelijk optreden als getuige in een strafzaak tegen de zoon van hun baas. Verschillende functionarissen in het politieapparaat hebben aangegeven dat ze van hogerhand onder druk zijn gezet om geen ruchtbaarheid te geven aan de zaak. Met andere woorden: om mee te helpen deze criminele activiteiten te bagatelliseren.
Dit is sowieso onzin.

Zaken waarin minderjarigen worden vervolgd worden sowieso niet met naam naar buiten gebracht, nooit.

Agenten hebben daar sowieso over te zwijgen, ze begaan een ambtsmisdrijf.

De zaak wordt sowieso in een andere stad behandeld om (de schijn van) belangenverstrengeling te voorkomen.
pi_188458529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

in je hand houden blijft gevaarlijk denk ik
Ik lees ook nergens dat ze het in hun hand hadden. Sterker nog, wie van de twee precies wat deed is me ook niet duidelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188458538
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De zoon van Halsema was gewapend. Dat het om een alarmpistool ging, konden de agenten niet weten. Ze hadden kunnen besluiten om de verdachte neer te schieten. Mogelijk zouden dan ook omstanders zijn geraakt.
Ja, blijf lekker doorfantaseren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188458544
7 reeksen al. _O-
Hot topic.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188458551
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En toe had je toevallig ook een nep wapen op zak en rende je weg van de politie?

Het is gewoon een opeenstapeling van dingen waarover gedaan wordt alsof het niks voorstelt. Neem daarbij dat er meteen een advocaat op zit dan ben je gewoon dom bezig.
even hierop terugkomend: als iemand tussen 12-18 aangehouden wordt op verdenking van een strafbaar feit, krijgt hij/zij sowieso een advocaat toegevoegd. Dus een advocaat komt er direct aan te pas. Dat kan de advocaat zijn die hen in eerste instantie op de hoogte heeft gehouden, en dat kan Plasman zijn, maar dat hoeft niet.

Het eenvoudige feit van het dus op de zaak zitten van een advocaat is de gangbare gang van zaken.

https://www.rechtspraak.n(...)c-a77d-21a0de9d26c74
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:24:48 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188458555
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik lees ook nergens dat ze het in hun hand hadden.
nee gelukkig niet
pi_188458599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik weet het niet, de vraag is natuurlijk of wij alles weten, dat weet niemand hier. Maar blijkbaar is er bij de Amsterdamse politie (vermoedelijk) toch iemand die het wel degelijk een doofpot affaire vond. Het feitje dat deze jongen in een andere naam in het systeem wordt gezet vind ik al noemenswaardig, hoeveel normale burgers hebben die luxe? En hoe vaak gebeurd dit bij de zogenaamde "elite"? Wat zijn daar de gevolgen van, gezien een typfout in een naam wel eens leid tot een vormfout en vrijspraak. Wie heeft de opdracht gegeven om die jongen in een andere naam in het systeem te zetten? Toch een luxe die wij als gewone burgers niet hebben.

Ze wil immers dat deze jongen als een gewone jongen wordt behandeld, ze wil dat haar privacy gerespecteerd wordt, maar dat schrijft ze niet als moeder van die jongen, dat schrijft ze als burgemeester van Amsterdam, wederom een luxe die vele ouders van criminele jeugd niet hebben.
Heb je alle topics wel gelezen?

Er is door de politie reeds een statement uitgegaan waarin staat dat ook deze jongen niet onder een valse naam in het systeem is gezet, maar wel in een afgeschermd deel. Dat doen ze tegen snuffelaars.

Overigens gezien de hoeveelheid haat tegen Halsema hoeft de klikker in kwestie helemaal niet zoveel gerechtvaardigde zorgen te hebben. Gezien ook sommige reacties in deze topicreeks is het naar beneden halen van (vul hier alle scheldwoorden maar in die in deze reeks gebruikt zijn) Halsema een motief op zich.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188458642
Het is opvallend dat Halsema haar zoon consequent een Amsterdamse jongen noemt, alsof dit een speciale verdienste is. Ze wil dat haar zoon wordt behandeld als een "gewone Amsterdamse jongen". Dus niet als een gewone jongen of een gewone Nederlandse jongen.

Nee, hij is nadrukkelijk een Amsterdamse jongen. Hebben die dan speciale priveleges? Is het voor een Amsterdamse jongen gebruikelijker om met wapens op zak te lopen?

Of is dit wellicht een manier om de Amsterdamse burgers te winnen voor de familie Oey-Halsema? De boevenstreken van haar zoon zijn Amsterdams en daarmee ook een beetje de schuld van alle Amsterdammers. En daarom ook niet zo erg.
pi_188458645
Weet iemand trouwens wat Halsema de Telegraaf heeft aangedaan waardoor ze deze lastercampagne zijn begonnen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188458662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, blijf lekker doorfantaseren.
Eh, dit hebben de agenten die de arrestatie hebben verricht zelf verklaard.
pi_188458670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is opvallend dat Halsema haar zoon consequent een Amsterdamse jongen noemt, alsof dit een speciale verdienste is. Ze wil dat haar zoon wordt behandeld als een "gewone Amsterdamse jongen". Dus niet als een gewone jongen of een gewone Nederlandse jongen.

Nee, hij is nadrukkelijk een Amsterdamse jongen. Hebben die dan speciale priveleges? Is het voor een Amsterdamse jongen gebruikelijker om met wapens op zak te lopen?

Of is dit wellicht een manier om de Amsterdamse burgers te winnen voor de familie Oey-Halsema? De boevenstreken van haar zoon zijn Amsterdams en daarmee ook een beetje de schuld van alle Amsterdammers. En daarom ook niet zo erg.
Ik denk dat je ontzettend spijkers op laag water zoekt.
Een stok om te slaan.

Ik vind jouw posts echt zo ontzettend giftig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188458674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je alle topics wel gelezen?

Er is door de politie reeds een statement uitgegaan waarin staat dat ook deze jongen niet onder een valse naam in het systeem is gezet, maar wel in een afgeschermd deel. Dat doen ze tegen snuffelaars.
Ik heb het alleen Plasman gisteren horen zeggen, het statement van de politie heb ik gemist.
Linkje?
pi_188458678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Eh, dit hebben de agenten die de arrestatie hebben verricht zelf verklaard.
Je vergeet de Allahu Akbar.
Geen klein detail
pi_188458680
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef Harvest89 het volgende:
7 reeksen al. _O-
Hot topic.
Zomervakantie voor de rest nauwelijks nieuws en dan krijg je dit.
SOONY
pi_188458685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:32 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik heb het alleen Plasman gisteren horen zeggen, het statement van de politie heb ik gemist.
Linkje?
Ergens in een van de topics. Volgens mij al ergens in de tweede of derde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188458688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is opvallend dat Halsema haar zoon consequent een Amsterdamse jongen noemt, alsof dit een speciale verdienste is. Ze wil dat haar zoon wordt behandeld als een "gewone Amsterdamse jongen". Dus niet als een gewone jongen of een gewone Nederlandse jongen.

Nee, hij is nadrukkelijk een Amsterdamse jongen. Hebben die dan speciale priveleges? Is het voor een Amsterdamse jongen gebruikelijker om met wapens op zak te lopen?

Of is dit wellicht een manier om de Amsterdamse burgers te winnen voor de familie Oey-Halsema? De boevenstreken van haar zoon zijn Amsterdams en daarmee ook een beetje de schuld van alle Amsterdammers. En daarom ook niet zo erg.
Waar maak je je druk over zeg?

Maar zo te lezen heb jij je kindertijd en pubertijd overgeslagen en was je gelijk een verantwoordelijke m/v?
pi_188458691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De zoon van Halsema was gewapend. Dat het om een alarmpistool ging, konden de agenten niet weten. Ze hadden kunnen besluiten om de verdachte neer te schieten. Mogelijk zouden dan ook omstanders zijn geraakt.
Hoe waren de agenten in levensgevaar?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ergens in een van de topics. Volgens mij al ergens in de tweede of derde.
Ik heb dit wel gevonden maar daar staat het niet vermeld.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-zoon-halsema.html
pi_188458736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je alle topics wel gelezen?

Er is door de politie reeds een statement uitgegaan waarin staat dat ook deze jongen niet onder een valse naam in het systeem is gezet, maar wel in een afgeschermd deel. Dat doen ze tegen snuffelaars.

Overigens gezien de hoeveelheid haat tegen Halsema hoeft de klikker in kwestie helemaal niet zoveel gerechtvaardigde zorgen te hebben. Gezien ook sommige reacties in deze topicreeks is het naar beneden halen van (vul hier alle scheldwoorden maar in die in deze reeks gebruikt zijn) Halsema een motief op zich.
Dat statement heb ik niet gezien? Ach die haat opmerking is altijd een makkelijk excuus, dat hoor je altijd in dit soort discussies. Omdat ze Femke (of links) haten wordt het zwaar opgeblazen. Er is een reden dat mensen Femke haten, gezien ze de wet niet opvolgt als het niet in haar politieke straatje past is zo'n voorbeeld waarom mensen een hekel aan Femke hebben. Dus misschien zit er toch een kern van waarheid in de haat die Femke over zich heen krijgt en klinkt het doofpot verhaal plausibel, want dat kun je immers verwachten van mensen die van mening zijn dat de wet niet opgevolgd dient te worden.

Uiteindelijk ging het verhaal kort over een 15 jarige jongen die wat misdaan had en dat is toevallig het zoontje van Femke, burgemeester van Amsterdam, de stad die kampt met wapengeweld. Gooi daar een sausje "doofpot" vermoedens overheen en je hebt je artikel. Als mensen de kaart "privacy want 15 jaar!!" blijven trekken verwacht ik exact dezelfde reacties bij die anderen honderden berichten per jaar waar minderjarigen iets misdaan hebben. Op de FP staan er vandaag ook weer een aantal.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:38:39 #25
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188458738
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe waren de agenten in levensgevaar?
Dit is het, nofi, klein maken.

Agenten zijn altijd in levensgevaar op het moment dat ze ergens op af worden gestuurd..... je weet nooit wat je te wachten staat en wanneer je dan constateert dat daders een (nep)wapen blijken te gebben, ben je blij dat je alle protocollen hebt gevolgd. a) omdat je niet gelijk geschoten hebt en b) dat je het weer hebt overleeft.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188458761
Topic nr 7

_O_
Radio Espantoso
pi_188458778
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe waren de agenten in levensgevaar?
Wij kennen de exacte feiten nog niet. Het enige wat ik hierover weet, heb ik in de krant gelezen. De agenten die de arrestatie hebben verricht, hebben verklaard dat ze zich lam schrokken dat ze de zoon van de burgemeester hebben gepakt, omdat het mogelijk was geweest dat ze hem hadden neergeschoten als de arrestatie net iets anders was gelopen.

Het ging om een persoon met een wapen in zijn hand die op de vlucht sloeg. Het was dus secondenwerk waarin deze agenten beslissingen moesten nemen. Daar zijn ze op getraind en het is gelukkig goed afgelopen.

Pas achteraf werd duidelijk dat het om een 15-jarige met een illegaal alarmpistool ging. Dat konden deze agenten vooraf niet weten. Er zijn jongens van 15 met een lengte van 1 meter 90. Als die met een wapen gaan zwaaien, kan er van alles gebeuren.
pi_188458779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dit is het, nofi, klein maken.

Agenten zijn altijd in levensgevaar op het moment dat ze ergens op af worden gestuurd..... je weet nooit wat je te wachten staat en wanneer je dan constateert dat daders een (nep)wapen blijken te gebben, ben je blij dat je alle protocollen hebt gevolgd. a) omdat je niet gelijk geschoten hebt en b) dat je het weer hebt overleeft.
Juist.

Wat een overdreven gelul, man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188458788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dit is het, nofi, klein maken.

Agenten zijn altijd in levensgevaar op het moment dat ze ergens op af worden gestuurd..... je weet nooit wat je te wachten staat en wanneer je dan constateert dat daders een (nep)wapen blijken te gebben, ben je blij dat je alle protocollen hebt gevolgd. a) omdat je niet gelijk geschoten hebt en b) dat je het weer hebt overleeft.
Wat een rare redenatie. Omdat je nooit weet wat je te wachten staat ben je in levensgevaar?
Dan is de hele wereldbevolking constant in levensgevaar.

Volgens mij spiegelen mensen de Nederlandse situatie iets te veel aan de VS.

Mensen lijken hier net te doen alsof de zoon van Halsema met een echt lijkend nepwapen in de hand is weggerend waarna de agenten hem met getrokken vuurwapen achterna zijn gerend.
Niets van dat alles blijkt uit de berichten die ik hier lees.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188458796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef Vallon het volgende:
Agenten zijn altijd in levensgevaar op het moment dat ze ergens op af worden gestuurd
Nee hoor. Ze kunnen in levensgevaarlijke situaties terechtkomen, dat wel, maar stellen dat agenten zich per definitie in levensgevaar bevinden is wel even een dramatisering van de hoogste orde.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het ging om een persoon met een wapen in zijn hand die op de vlucht sloeg. Het was dus secondenwerk waarin deze agenten beslissingen moesten nemen. Daar zijn ze op getraind en het is gelukkig goed afgelopen.
1. Of een van de jongens het pistool in z'n hand droeg, is helemaal niet bekend.
2. Het neppistool is tijdens de vlucht weggegooid. De agenten vonden het tijdens hun achtervolging.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188458812
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wij kennen de exacte feiten nog niet. Het enige wat ik hierover weet, heb ik in de krant gelezen. De agenten die de arrestatie hebben verricht, hebben verklaard dat ze zich lam schrokken dat ze de zoon van de burgemeester hebben gepakt, omdat het mogelijk was geweest dat ze hem hadden neergeschoten als de arrestatie net iets anders was gelopen.

Het ging om een persoon met een wapen in zijn hand die op de vlucht sloeg. Het was dus secondenwerk waarin deze agenten beslissingen moesten nemen. Daar zijn ze op getraind en het is gelukkig goed afgelopen.

Pas achteraf werd duidelijk dat het om een 15-jarige met een illegaal alarmpistool ging. Dat konden deze agenten vooraf niet weten. Er zijn jongens van 15 met een lengte van 1 meter 90. Als die met een wapen gaan zwaaien, kan er van alles gebeuren.
Jij zegt dat die agenten dit met gevaar voor eigen leven hebben gedaan. Wanneer was hun leven dan in gevaar?

Dit is een verhaal dat ze die jongen bijna hadden neergepoft. Dat is wat anders. Dat is met gevaar voor andermans leven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458816
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dit is het, nofi, klein maken.

Agenten zijn altijd in levensgevaar op het moment dat ze ergens op af worden gestuurd..... je weet nooit wat je te wachten staat en wanneer je dan constateert dat daders een (nep)wapen blijken te gebben, ben je blij dat je alle protocollen hebt gevolgd. a) omdat je niet gelijk geschoten hebt en b) dat je het weer hebt overleeft.
Dus dat de agenten in levensgevaar waren, vind jij nu wel een probleem en in alle andere duizenden gevallen per dag niet.

Hoe komt het?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:46:46 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188458835
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dit is het, nofi, klein maken.

Agenten zijn altijd in levensgevaar op het moment dat ze ergens op af worden gestuurd..... je weet nooit wat je te wachten staat en wanneer je dan constateert dat daders een (nep)wapen blijken te gebben, ben je blij dat je alle protocollen hebt gevolgd. a) omdat je niet gelijk geschoten hebt en b) dat je het weer hebt overleeft.
Dit is redenatie van het niveau "je hebt 50% kans om de loterij te winnen: je wint hem wel óf je wint hem niet".
Huilen dan.
pi_188458839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

1. Of een van de jongens het pistool in z'n hand droeg, is helemaal niet bekend.
2. Het neppistool is tijdens de vlucht weggegooid. De agenten vonden het tijdens hun achtervolging.
Je weerspreekt jezelf. Immers, hoe kun je een pistool weggooien, zonder het eerst in je hand te hebben?
pi_188458855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je weerspreekt jezelf. Immers, hoe kun je een pistool weggooien, zonder het eerst in je hand te hebben?
Dat is heel eenvoudig, mijn beste Watson.

Tijdens het rennen haal je het neppistool uit je zak en flikker je het weg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:49:19 #37
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188458861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

1. Of een van de jongens het pistool in z'n hand droeg, is helemaal niet bekend.
Hij heeft het met zijn neus uit zijn zak gehaald en weggegooid.
Tot nooit .......
pi_188458868
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is heel eenvoudig, mijn beste Watson.

Tijdens het rennen haal je het neppistool uit je zak en flikker je het weg.
AHA! Dus dan heb je het in je hand gehad!

Foiled again, Sherlock.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is heel eenvoudig, mijn beste Watson.

Tijdens het rennen haal je het neppistool uit je zak en flikker je het weg.
En dan heb je het dus in de hand gehad, Sherlock.
pi_188458876
Ook echt :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458893
Het hangt natuurlijk op de definitie van "dragen". Pakken en weggooien is dat anders dan het klaar voor gebruik in je hand dragen.

Maar ik kan ook niet helemaal beoordelen of de agenten hebben gezien of één van de jongens het wapen weggooide.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:52:33 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188458904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

En dan heb je het dus in de hand gehad, Sherlock.
Sterker nog: om dat ding in je zak te krijgen moet je hem óók in je hand hebben gehad!!!!
Huilen dan.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:53:04 #43
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188458909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:51 schreef Monolith het volgende:
Het hangt natuurlijk op de definitie van "dragen". Pakken en weggooien is dat anders dan het klaar voor gebruik in je hand dragen.

Verder boeit de definitie niet. Het bezit, en voorhanden hebben is al verboden.

Maar ik kan ook niet helemaal beoordelen of de agenten hebben gezien of één van de jongens het wapen weggooide.
Waarom zouden ze zijn gaan zoeken, denk je?
Tot nooit .......
pi_188458915
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sterker nog: om dat ding in je zak te krijgen moet je hem óók in je hand hebben gehad!!!!
Als ze deze zaak aan de Fok!detectives hadden overgedragen, dan was alles al lang opgehelderd. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:53:54 #45
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188458917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dit is sowieso onzin.

Zaken waarin minderjarigen worden vervolgd worden sowieso niet met naam naar buiten gebracht, nooit.

Agenten hebben daar sowieso over te zwijgen, ze begaan een ambtsmisdrijf.

De zaak wordt sowieso in een andere stad behandeld om (de schijn van) belangenverstrengeling te voorkomen.
Even afgezien van doel en persoonlijke situatie waar ik zal proberen buiten te blijven.

Het is nooit uit te sluiten dat een ambtenaren apparaat zich "ineens" wat anders gaat gedragen wanneer het een (aan)klacht betreft van een (hooggeplaatste) mede-ambtenaar die ook nog eens een bekende moeder is. Het is dan niet "slim" je bevengemiddeld in te zetten... iets met don Quichotte...

Uit (jeugdwerk) ervaring kan ik je verzekeren dat zeg een verschoppeling van een (voormalig) crimineel een iets andere behandeling krijgt dan wanneer het het "nette" kind van de respectabele kind van de notaris is die dat nooit zou doen.

Dat wil niet zeggen dat ambtenaren dat opzettelijk (willen) doen maar het is het gedrag wat je waarneemt.
De Amsterdamse Politie is daar niet anders in en een aantal van mijn buren (daar werkend) getuige dat er soms met twee maten (naaiers) wordt gemeten. Het is verder ook hoe slim (of dom) je bent opgevoed om aan (zwaardere) vervolging te ontkomen.
Naar letter van de wet (vooral wijzend naar regeltjes) dan vast niets op aan te merken maar qua uitvoering wel denk aan er op aandringen dat iemand wel/niet aangifte doet van mogelijk verzwarende omstandigheden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:54:11 #46
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_188458918
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sterker nog: om dat ding in je zak te krijgen moet je hem óók in je hand hebben gehad!!!!
Niet per se.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_188458920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Waarom zouden ze zijn gaan zoeken, denk je?
Geen idee, ik was er niet bij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188458930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

En dan heb je het dus in de hand gehad, Sherlock.
Maar dat is even heel wat anders dan aannemen dat agenten op jacht waren naar jongeren die een 'wapen in de hand droegen'. Sowieso wist de politie op het moment dat de melding binnenkwam (voor zover bekend) niets over een pistool. Dat vonden ze per toeval toen ze een van die jongens achtervolgden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188458942
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef Peligrosso het volgende:
Topic nr 7

_O_
Kennelijk moet en zal Femke kapotgemaakt worden.
pi_188458947
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef Vallon het volgende:

[..]

Even afgezien van doel en persoonlijke situatie waar ik zal proberen buiten te blijven.

Het is nooit uit te sluiten dat een ambtenaren apparaat zich "ineens" wat anders gaat gedragen wanneer het een (aan)klacht betreft van een (hooggeplaatste) mede-ambtenaar die ook nog eens een bekende moeder is. Het is dan niet "slim" je bevengemiddeld in te zetten... iets met don Quichotte...

Uit (jeugdwerk) ervaring kan ik je verzekeren dat zeg een verschoppeling van een (voormalig) crimineel een iets andere behandeling krijgt dan wanneer het het "nette" kind van de respectabele kind van de notaris is die dat nooit zou doen.

Dat wil niet zeggen dat ambtenaren dat opzettelijk (willen) doen maar het is het gedrag wat je waarneemt.
De Amsterdamse Politie is daar niet anders in en een aantal van mijn buren (daar werkend) getuige dat er soms met twee maten (naaiers) wordt gemeten. Het is verder ook hoe slim (of dom) je bent opgevoed om aan (zwaardere) vervolging te ontkomen.
Naar letter van de wet (vooral wijzend naar regeltjes) dan vast niets op aan te merken maar qua uitvoering wel denk aan er op aandringen dat iemand wel/niet aangifte doet van mogelijk verzwarende omstandigheden.
Je zou voortaan (misschien) kunnen proberen om je (lange) stukken te schrijven met (iets) meer haakjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458949
Er hangen trouwens wel wat users rond die een bijzonder saaie jeugd hebben gehad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:57:42 #52
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188458959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Er hangen trouwens wel wat users rond die een bijzonder saaie jeugd hebben gehad.
Als je niet met (nep)-vuurwapens heb gespeeld heb je inderdaad een saaie jeugd gehad. Ik heb wel dingen uitgehaald, maar geen zaken waar 9 maanden gevangenis op stond. Best saai nou je het zo zegt.
Tot nooit .......
pi_188458966
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef Vallon het volgende:

[..]

Even afgezien van doel en persoonlijke situatie waar ik zal proberen buiten te blijven.

Het is nooit uit te sluiten dat een ambtenaren apparaat zich "ineens" wat anders gaat gedragen wanneer het een (aan)klacht betreft van een (hooggeplaatste) mede-ambtenaar die ook nog eens een bekende moeder is. Het is dan niet "slim" je bevengemiddeld in te zetten... iets met don Quichotte...

Uit (jeugdwerk) ervaring kan ik je verzekeren dat zeg een verschoppeling van een (voormalig) crimineel een iets andere behandeling krijgt dan wanneer het het "nette" kind van de respectabele kind van de notaris is die dat nooit zou doen.

Dat wil niet zeggen dat ambtenaren dat opzettelijk (willen) doen maar het is het gedrag wat je waarneemt.
De Amsterdamse Politie is daar niet anders in en een aantal van mijn buren (daar werkend) getuige dat er soms met twee maten (naaiers) wordt gemeten. Het is verder ook hoe slim (of dom) je bent opgevoed om aan (zwaardere) vervolging te ontkomen.
Naar letter van de wet (vooral wijzend naar regeltjes) dan vast niets op aan te merken maar qua uitvoering wel denk aan er op aandringen dat iemand wel/niet aangifte doet van mogelijk verzwarende omstandigheden.
Feitelijk zeg je niets wat ontkracht wat ik zeg: minderjarig dus naam wordt niet genoemd. Meer is er niet nodig, de rest is suggestief.
pi_188458973
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:34 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik heb dit wel gevonden maar daar staat het niet vermeld.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-zoon-halsema.html
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat statement heb ik niet gezien? Ach die haat opmerking is altijd een makkelijk excuus, dat hoor je altijd in dit soort discussies. Omdat ze Femke (of links) haten wordt het zwaar opgeblazen. Er is een reden dat mensen Femke haten, gezien ze de wet niet opvolgt als het niet in haar politieke straatje past is zo'n voorbeeld waarom mensen een hekel aan Femke hebben. Dus misschien zit er toch een kern van waarheid in de haat die Femke over zich heen krijgt en klinkt het doofpot verhaal plausibel, want dat kun je immers verwachten van mensen die van mening zijn dat de wet niet opgevolgd dient te worden.

Uiteindelijk ging het verhaal kort over een 15 jarige jongen die wat misdaan had en dat is toevallig het zoontje van Femke, burgemeester van Amsterdam, de stad die kampt met wapengeweld. Gooi daar een sausje "doofpot" vermoedens overheen en je hebt je artikel. Als mensen de kaart "privacy want 15 jaar!!" blijven trekken verwacht ik exact dezelfde reacties bij die anderen honderden berichten per jaar waar minderjarigen iets misdaan hebben. Op de FP staan er vandaag ook weer een aantal.
https://nos.nl/artikel/22(...)spreekt-doofpot.html

In de laatste alinea geloof ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188458993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kennelijk moet en zal Femke kapotgemaakt worden.
Kapot is overdreven, maar het zou voor het vertrouwen in de politie(k) wel beter zijn wanneer zij op korte termijn haar functie neerlegt. Om als burgemeester goed te kunnen functioneren, moet je van onbesproken gedrag zijn.
pi_188458998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Kapot is overdreven, maar het zou voor het vertrouwen in de politie(k) wel beter zijn wanneer zij op korte termijn haar functie neerlegt. Om als burgemeester goed te kunnen functioneren, moet je van onbesproken gedrag zijn.
Wat dit dossier betreft is ze dan ook van onbesproken gedrag: haar zoon wordt verdacht, zij niet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188459007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kennelijk moet en zal Femke kapotgemaakt worden.
Een nieuwe deskundige burgermeester zal een verademing zijn *O* *O*
Tot die tijd hopeloos aanmodderen
pi_188459018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:01 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat dit dossier betreft is ze dan ook van onbesproken gedrag: haar zoon wordt verdacht, zij niet.
Maar zij heeft zich wel bemoeid met de zaak, naar eigen zeggen.
pi_188459025
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kennelijk moet en zal Femke kapotgemaakt worden.
Dat zal niet aan een topicreeks op FOK! liggen hoor. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188459042
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Als je niet met (nep)-vuurwapens heb gespeeld heb je inderdaad een saaie jeugd gehad. Ik heb wel dingen uitgehaald, maar geen zaken waar 9 maanden gevangenis op stond. Best saai nou je het zo zegt.
Ach, na de vakantie in Spanje ging een BB-gun mee naar huis (in de bus). Blijkbaar kun je daar tegenwoordig ook zwaar voor worden bestraft. Ik til er niet al te zwaar aan. Context is alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 15-08-2019 14:12:35 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188459043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Maar zij heeft zich wel bemoeid met de zaak, naar eigen zeggen.
Linkje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:04:54 #62
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188459047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Feitelijk zeg je niets wat ontkracht wat ik zeg: minderjarig dus naam wordt niet genoemd. Meer is er niet nodig, de rest is suggestief.
Ik ben er niet op uit om iemand itt tot anderen hier, te ontkrachten.

Ik geef alleen aan dat wanneer men iets naar exacte letter van de wet (ver)volgt dat niet wil zeggen dat men dan dus oprecht bezig is. Dan implicerend vragen naar bewijs, omdat het anders suggestief zou zijn dat die misstanden er wel zijn, is vragen of de klokkenluider z'n badge komt inleveren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188459053
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Linkje?
Zie haar eigen brief.
pi_188459063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als mensen de kaart "privacy want 15 jaar!!" blijven trekken verwacht ik exact dezelfde reacties bij die anderen honderden berichten per jaar waar minderjarigen iets misdaan hebben. Op de FP staan er vandaag ook weer een aantal.
Bij welke andere berichten wordt de naam dan wel bekend gemaakt?

Niet dus.

Altijd geanonimiseerd, zoals "X jarige jongen uit Y heeft bla bla bla".

Hou op met die suggestieve leugens.
pi_188459070
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zie haar eigen brief.
Op welke manier heeft ze zich ermee bemoeid dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188459071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zie haar eigen brief.
En wat uit die brief geeft jou dat idee, ik krijg zelf namelijk het idee dat jij wat je leest nogal vreemd interpreteert?
pi_188459078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zie haar eigen brief.
Hoeveel topics ben je al bezig met trollen en nepnieuws te verkondigen?
pi_188459088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat statement heb ik niet gezien? Ach die haat opmerking is altijd een makkelijk excuus, dat hoor je altijd in dit soort discussies. Omdat ze Femke (of links) haten wordt het zwaar opgeblazen. Er is een reden dat mensen Femke haten, gezien ze de wet niet opvolgt als het niet in haar politieke straatje past is zo'n voorbeeld waarom mensen een hekel aan Femke hebben. Dus misschien zit er toch een kern van waarheid in de haat die Femke over zich heen krijgt en klinkt het doofpot verhaal plausibel, want dat kun je immers verwachten van mensen die van mening zijn dat de wet niet opgevolgd dient te worden.

Uiteindelijk ging het verhaal kort over een 15 jarige jongen die wat misdaan had en dat is toevallig het zoontje van Femke, burgemeester van Amsterdam, de stad die kampt met wapengeweld. Gooi daar een sausje "doofpot" vermoedens overheen en je hebt je artikel. Als mensen de kaart "privacy want 15 jaar!!" blijven trekken verwacht ik exact dezelfde reacties bij die anderen honderden berichten per jaar waar minderjarigen iets misdaan hebben. Op de FP staan er vandaag ook weer een aantal.
en welke artikelen van de FP vind jij dan vergelijkbaar met de berichtgeving van de Telegraaf over de zoon van Halsema?
pi_188459089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Er hangen trouwens wel wat users rond die een bijzonder saaie jeugd hebben gehad.
Er hangen ook best wat users rond die hun levenswerk er van maken over de afgelopen dagen om het allemaal maar een beetje te downplayen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188459105
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat zal niet aan een topicreeks op FOK! liggen hoor. :')
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dat wel is waar een aantal users hier hun argumentatie op baseren. Die ongefundeerde haat richting Halsema, want (Groen)Links, komt nogal primitief en dom over.
pi_188459109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, na de vakantie in Spanje ging een BB-gun mee naar huis (in de bus). Blijkbaar kun je daar tegenwoordig ook zwaar voor bestraft. Ik til er niet al te zwaar aan. Context is alles.
Ik ben daar in 2001 voor opgepakt, ik had ook zo'n ding gekocht in Salou en ik was zo stom om met dat ding te gaan spelen op de terugreis in de trein, een reiziger heeft vervolgens de politie ingelicht. Ik kreeg een warm welkom op station Groningen met politiehonden etc

Gelukkig was de vader van een vriend die ons ophaalde brigadier bij de politie. Ik hoefde hem alleen in te leveren en verder niets :P
pi_188459111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er hangen ook best wat users rond die hun levenswerk er van maken over de afgelopen dagen om het allemaal maar een beetje te downplayen.
Nou, daar ben jij er niet één van dan.

Bij jou zie ik alleen maar schuim rond de mond.
pi_188459132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er hangen ook best wat users rond die hun levenswerk er van maken over de afgelopen dagen om het allemaal maar een beetje te downplayen.
Downplayen? Zeker niet. Integendeel: het kan niet genoeg benadrukt worden hoe kwalijk de rol van TPO en de Telegraaf in deze is.
pi_188459142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:10 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik ben daar in 2001 voor opgepakt, ik had ook zo'n ding gekocht in Salou en ik was zo stom om met dat ding te gaan spelen op de terugreis in de trein, een reiziger heeft vervolgens de politie ingelicht. Ik kreeg een warm welkom op station Groningen met politiehonden etc

Gelukkig was de vader van een vriend die ons ophaalde brigadier bij de politie. Ik hoefde hem alleen in te leveren en verder niets :P
En vind jij jezelf nu een zware crimineel?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188459156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En vind jij jezelf nu een zware crimineel?
Zeker, ik word er af en toe nog emotioneel van.
pi_188459161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou, daar ben jij er niet één van dan.

Bij jou zie ik alleen maar schuim rond de mond.
Valt wel mee. Ben hier niet de hele dag aan het posten maar neus af en toe eens rond en lach me stuk om die linksgekkies.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188459164
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Uiteindelijk ging het verhaal kort over een 15 jarige jongen die wat misdaan had en dat is toevallig het zoontje van Femke, burgemeester van Amsterdam, de stad die kampt met wapengeweld. Gooi daar een sausje "doofpot" vermoedens overheen en je hebt je artikel. Als mensen de kaart "privacy want 15 jaar!!" blijven trekken verwacht ik exact dezelfde reacties bij die anderen honderden berichten per jaar waar minderjarigen iets misdaan hebben. Op de FP staan er vandaag ook weer een aantal.
Toon mij een artikel waarin de identiteit van een 15-jarige verdachte wordt onthuld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188459172
Ik hoop wel dat de Telegraaf en die lekkende agenten keihard aangepakt worden.
pi_188459173
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:13 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Zeker, ik word er af en toe nog emotioneel van.
Precies, het stelt geen reet voor. Nogmaals: context is alles.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188459178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Downplayen? Zeker niet. Integendeel: het kan niet genoeg benadrukt worden hoe kwalijk de rol van TPO en de Telegraaf in deze is.
Mjah, telegraaf doet gewoon wat ze doen. Snap niet zo goed wat daar verkeerd is.
halsema daarin tegen, die snap ik dan weer niet met haar spasmereacties en dergelijke.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188459181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op welke manier heeft ze zich ermee bemoeid dan?
Zij is zelf naar de politie gegaan. Heeft gesproken met de korpschef en de commissaris. Daarnaast spreekt ze in de brief ook over de inhoud van de zaak, hoewel ze er zelf niet bij was.

Ze had dit ook door de vader kunnen laten afhandelen en zichzelf afzijdig kunnen houden.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:19:29 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188459229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij welke andere berichten wordt de naam dan wel bekend gemaakt?

Niet dus.

Altijd geanonimiseerd, zoals "X jarige jongen uit Y heeft bla bla bla".

Hou op met die suggestieve leugens.
Ook hier is de naam nergens bekend gemaakt, noch zijn (blur) foto's noch zijn identificatie ...

Dat het het een zoon is van...... lijkt mij onontkoombaar evident wanneer omstanders zien dat op een late avond de burgemeester zelf haar kind komt oppikken bij het bureau. Net zoals je de rest los van krant kan terugvinden op wiki of bij de haringkar.

Los daarvan valt volgens betrokkenen veel voor te zeggen dat kranten niet rapporteren over misstanden waar jongeren onder 18 bij betrokken zijn.....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188459299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah, telegraaf doet gewoon wat ze doen. Snap niet zo goed wat daar verkeerd is.
halsema daarin tegen, die snap ik dan weer niet met haar spasmereacties en dergelijke.
Ik vind hun lastercampagne tegen Halsema op zijn zachts gezegd niet bepaald netjes.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188459318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:10 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik ben daar in 2001 voor opgepakt, ik had ook zo'n ding gekocht in Salou en ik was zo stom om met dat ding te gaan spelen op de terugreis in de trein, een reiziger heeft vervolgens de politie ingelicht. Ik kreeg een warm welkom op station Groningen met politiehonden etc

Gelukkig was de vader van een vriend die ons ophaalde brigadier bij de politie. Ik hoefde hem alleen in te leveren en verder niets :P
Ah, doofpot! Vriendjespolitiek! Schandalig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188459330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah, doofpot! Vriendjespolitiek! Schandalig!
Verschil moet er zijn B-)
pi_188459339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zij is zelf naar de politie gegaan. Heeft gesproken met de korpschef en de commissaris. Daarnaast spreekt ze in de brief ook over de inhoud van de zaak, hoewel ze er zelf niet bij was.

Ze had dit ook door de vader kunnen laten afhandelen en zichzelf afzijdig kunnen houden.
Nogal een bijzondere interpretatie van de brief merk ik wel.
pi_188459352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Nogal een bijzondere interpretatie van de brief merk ik wel.
Ja, ik haal dat er ook niet uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188459365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dat wel is waar een aantal users hier hun argumentatie op baseren. Die ongefundeerde haat richting Halsema, want (Groen)Links, komt nogal primitief en dom over.
Dat kan allemaal wel, maar jij stelde dat: "Halsema moet en zal kapot" volgens sommige users.

Ik stelde vervolgens dat dat kapotgaan wel mee zal vallen, het aandeel van een FOK! topicreeks zal daar nauwelijks aandeel in hebben denk ik.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188459407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah, telegraaf doet gewoon wat ze doen. Snap niet zo goed wat daar verkeerd is.
halsema daarin tegen, die snap ik dan weer niet met haar spasmereacties en dergelijke.
Ben je nu aan het downplayen?
pi_188459425
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toon mij een artikel waarin de identiteit van een 15-jarige verdachte wordt onthuld.
Ik zie geen naam of foto van die jongen in de krant staan? Dat femke wordt genoemd is omdat ze zijn moeder is en burgemeester. Dat heb je nu eenmaal met publieke figuren.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:38:29 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188459490
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:25 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik vind hun lastercampagne tegen Halsema op zijn zachts gezegd niet bepaald netjes.
Ik denk dat het daar ook over moet gaan.... er speelt zich onderhuids veel meer af dan waar nu (te) nadrukkelijk accent op wordt gelegd.

Juist door als de burgemeester zich "niet" (pro)actief doortastend te bemoeien met het feitelijk niet zake doende vandalengedrag, maakt zij zich onmogelijk.
Het wordt hier ervaren als een soort van "klassenjustitie"... dan kan je wel met je dure advocaat in je "recht" staan en het klein maken; maar je verliest het aanrecht.

Repliek dat ze anders het zou doen laten overkomen dat ze haar zoon onder de bus zou gooien om haar ambt te beschermen; is suggestief gelul. Je kan als ouder prima je kind beschermen zonder het foute gedrag daarbij proberen af te zwakken. Ze had gelijk kunnen zeggen het is een kutkind wat die heeft uitgehaald maar wel mijn kind. Geen Amsterdammer had je er verder over gehoord.... omdat we allemaal het wel (her)kennen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188459509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik zie geen naam of foto van die jongen in de krant staan? Dat femke wordt genoemd is omdat ze zijn moeder is en burgemeester. Dat heb je nu eenmaal met publieke figuren.
Die zoon is geen publiek figuur en zijn moeder is alleen zijn moeder en heeft verder niks met de zaak te maken.

Maar jij claimt soortgelijke berichten regelmatig te zien dus toon ze maar een keer aan i.p.v. elke keer er omheen te draaien.
pi_188459521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik zie geen naam of foto van die jongen in de krant staan? Dat femke wordt genoemd is omdat ze zijn moeder is en burgemeester. Dat heb je nu eenmaal met publieke figuren.
Ja, want normaal worden kinderen ook in de krant genoemd als ze een bekende ouder hebben natuurlijk....
En zo moeilijk is het niet om te achterhalen hoe de jongen heet, hij heeft immers een bekende moeder.

Punt is dat er normaliter geen haan gekraaid zou hebben naar een paar pubers die zoiets uitvreten, en dat gewoon afgehandeld wordt met bureau HALT zonder dat er agenten op het bureau denken van "Goh... wat raar, het was mijn zaak sowieso al niet, maar ik heb er helemaal niets meer van gehoord, zal wel doofpot zijn want zoontje van de burgemeester".

Dat het juist om belangenverstrengeling te voorkomen is overgedragen aan parket Haarlem komt al niet in ze op, er moet een krant gebeld worden, omdat ze hebben bedacht dat er iets raars aan de hand is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188459623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Die zoon is geen publiek figuur en zijn moeder is alleen zijn moeder en heeft verder niks met de zaak te maken.

Maar jij claimt soortgelijke berichten regelmatig te zien dus toon ze maar een keer aan i.p.v. elke keer er omheen te draaien.
Je gaat toch niet serieus beweren dat dit een unicum is? Want het komt veel vaker voor dat dit soort berichten (zoon/dochter van [bn-er] [gebeurtenis]).
pi_188459659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet serieus beweren dat dit een unicum is? Want het komt veel vaker voor dat dit soort berichten (zoon/dochter van [bn-er] [gebeurtenis]).
Minderjarig ja?

kom maar op met de voorbeelden of blijft het net zoals bij jarvis bij roepen?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:50:50 #96
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188459674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:40 schreef Leandra het volgende:
Dat het juist om belangenverstrengeling te voorkomen is overgedragen aan parket Haarlem komt al niet in ze op, er moet een krant gebeld worden, omdat ze hebben bedacht dat er iets raars aan de hand is.
Dat aspect wordt dus ook niet echt "gesnapt" in politiekringen althans.... de dienders zelf - achteraf wetend met wie ze te doen hebben/gehad - moeten nu donders goed gaan oppassen hoe en wat ze hebben gezegd....laat staan hebben (aan)gedaan. Elke komma wordt nu elders onder een irritant vergrootglas gelegd en men vernam helemaal niets over een verder vervolg om redenen van privacy........
Ik suggereer maar... als politieman zou ik willen weten wat er van die "vangst" geworden is.....

Dat het regel is om zaken over te doen om belangenverstrengeling te voorkomen is vooral bedoeld voor wanneer het gaat om functionele-zaken maar niet zo zeer wanneer het gaat om keukentafelzaken. De parkeerboete, zo de Halsema's die hebben, of zwartrijden worden ook niet overgedragen aan Haarlem.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188459767
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 15-08-2019 om 13:48:44 Overal ter wereld - behalve in N-Korea- zou 't nieuws zijn als zoon vd burgemeester vd hoofdstad wordt gearresteerd. Daarom heet het ook "all the news that's fit to print" en niet "all the news that's fit to print behalve als het pijnlijk is voor politici die ik sympathiek vind." reageer retweet
Dit is wel waar natuurlijk.
pi_188459797
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat aspect wordt dus ook niet echt "gesnapt" in politiekringen althans.... de dienders zelf - achteraf wetend met wie ze te doen hebben/gehad - moeten nu donders goed gaan oppassen hoe en wat ze hebben gezegd....laat staan hebben (aan)gedaan. Elke komma wordt nu elders onder een irritant vergrootglas gelegd en men vernam helemaal niets over een verder vervolg om redenen van privacy........
Ik suggereer maar... als politieman zou ik willen weten wat er van die "vangst" geworden is.....

Dat het regel is om zaken over te doen om belangenverstrengeling te voorkomen is vooral bedoeld voor wanneer het gaat om functionele-zaken maar niet zo zeer wanneer het gaat om keukentafelzaken. De parkeerboete, zo de Halsema's die hebben, of zwartrijden worden ook niet overgedragen aan Haarlem.
Ik denk dat de agenten die er bij betrokken waren ook prima weten dat het is overgedragen naar Haarlem, het zijn juist denk ik medewerkers die er sowieso al niet mee van doen hadden die ineens doen alsof het "raar" is dat dit niet openbaar gemaakt is.

En ja, informatie delen met politiemedewerkers die helemaal niets met een zaak te maken hebben valt voor mij ook onder openbaar maken.

Een parkeerboete wordt gewoon administratief afgehandeld.
Het verbaast mij al dat dit niet gewoon een gevalletje HALT is geworden, maar als ouder in haar positie had ik misschien ook gezegd van "doe maar geen HALT, want dan gaan mensen al roepen dat er sprake is van klassejustitie"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188459803
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat aspect wordt dus ook niet echt "gesnapt" in politiekringen althans.... de dienders zelf - achteraf wetend met wie ze te doen hebben/gehad - moeten nu donders goed gaan oppassen hoe en wat ze hebben gezegd....laat staan hebben (aan)gedaan. Elke komma wordt nu elders onder een irritant vergrootglas gelegd en men vernam helemaal niets over een verder vervolg om redenen van privacy........
Ik suggereer maar... als politieman zou ik willen weten wat er van die "vangst" geworden is.....
Ik denk dat het wel mee zal vallen omdat zij ook weten dat de schrijver van deze scoop (John van de Heuvel) onbetrouwbaar is en wel vaker zaken uit zijn duim zuigt. Zoals in het geval van de vermoordde DJ vorig jaar, daar had hij het ook over geruchten dat hij in het criminele circuit zou opereren met van alles en nog wat.

John van de heuvel was ook in deze scoop onbetrouwbaar met doofpot suggestie en Halsema inhoudelijke bemoeienis. Dus die agenten die bang waren voor een doofpot, John kan dat heel goed verzonnen hebben, het is een makkelijke bewering die toch niet geverifieerd hoeft te worden.

Er mag mijns inzien wel meer aandacht gaan naar de journalisten, want we lezen allemaal de artikelen en denken vaak dat zij ter goeder trouw zijn.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:02:44 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_188459805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah, telegraaf doet gewoon wat ze doen. Snap niet zo goed wat daar verkeerd is.
halsema daarin tegen, die snap ik dan weer niet met haar spasmereacties en dergelijke.
Als het om een VVD burgemeester zou gaan dan had de telefaag wellicht eerder een agent omgekocht hebben om te zwijgen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_188459811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:49 schreef EchteLiberaal het volgende:

Minderjarig ja?

kom maar op met de voorbeelden of blijft het net zoals bij jarvis bij roepen?
Ik ben geen expert van de roddelpagina’s, maar het is echt geen unicum dat er zaken gemeld worden over de kinderen van bekende Nederlanders.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:04:53 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188459833
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als het om een VVD burgemeester zou gaan dan had de telefaag wellicht eerder een agent omgekocht hebben om te zwijgen. :P
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188459839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben geen expert van de roddelpagina’s, maar het is echt geen unicum dat er zaken gemeld worden over de kinderen van bekende Nederlanders.
Wel goed van je dat je de voorpagina van de Telegraaf als roddelpagina ziet maar helaas blijf je wel in gebreke wat betreft onderbouwing.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:10:33 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188459892
Het grappige is; ik was gisteren in Amsterdam (ja, ja.... dagje uit de provincie naar de grote stad), en ik kwam er zo rond 15.45 uur pas achter dat deze rel gaande was :D
Toen ik in de Nieuwe Kerk rustig in een bankje even op mijn telefoon keek terwijl mijn zoon met een verrekijker de details van de kerk probeerde te vinden.

Hele rel gemist tot dan toe :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188459914
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Als je niet met (nep)-vuurwapens heb gespeeld heb je inderdaad een saaie jeugd gehad. Ik heb wel dingen uitgehaald, maar geen zaken waar 9 maanden gevangenis op stond. Best saai nou je het zo zegt.
Nooit iets vernield of overheidseigendom ontvreemd? Staat maximaal twee jaar op en menig jongere die ik ken heeft zich daaraan bezondigd. Sterker nog, het gros van de studentenhuizen hing in mijn tijd vol met verkeersborden en dergelijke. En daar woonden doorgaans meerderjarigen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188459958
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:10 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is; ik was gisteren in Amsterdam (ja, ja.... dagje uit de provincie naar de grote stad), en ik kwam er zo rond 15.45 uur pas achter dat deze rel gaande was :D
Toen ik in de Nieuwe Kerk rustig in een bankje even op mijn telefoon keek terwijl mijn zoon met een verrekijker de details van de kerk probeerde te vinden.

Hele rel gemist tot dan toe :')
Gewapend met een telefoon inbreken in een kerk? :( :( :( Ik zal de Telegraaf even inlichten!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188459963
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nooit iets vernield of overheidseigendom ontvreemd? Staat maximaal twee jaar op en menig jongere die ik ken heeft zich daaraan bezondigd. Sterker nog, het gros van de studentenhuizen hing in mijn tijd vol met verkeersborden en dergelijke. En daar woonden doorgaans meerderjarigen.
Hehehe, ja, dit! :D
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:19:19 #108
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188459984
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel mee zal vallen omdat zij ook weten dat de schrijver van deze scoop (John van de Heuvel) onbetrouwbaar is en wel vaker zaken uit zijn duim zuigt. Zoals in het geval van de vermoordde DJ vorig jaar, daar had hij het ook over geruchten dat hij in het criminele circuit zou opereren met van alles en nog wat.

John van de heuvel was ook in deze scoop onbetrouwbaar met doofpot suggestie en Halsema inhoudelijke bemoeienis.

Er mag mijns inzien wel meer aandacht gaan naar de journalisten, want we lezen allemaal de artikelen en denken vaak dat zij ter goeder trouw zijn.
Je haalt nu de de situatie aan die nu speelt..... en ja zal best kunnen dat JvdH iemand uit "kringen" zoiets heeft "horen van" zeggen...... het gaat er bij NIET is dat John dat zelf bedacht heeft.
Dat hij het smeuïg opklopt, is verder nu eenmaal de "werkwijze" van de grootste krant van Nederland. Andere kranten doen op hun wijze meer met "elitair halfhartig" gezwam.

Het hoeft zelfs niet eens direct een politieman geweest te zijn (Paauw luister je ?) die uit de school klapte. Kan zo maar een buitenstaander zijn die dat hoorde in een café van roddelende politiemensen op Thorbeckeplein. Zo gaat dat hier en soms daar.

En ja het wordt dan vanzelf een opgeklopte scoop.... en al helemaal als de deur op de Herengracht arrogant (vaker) is dichtgesmeten. Dat daarna een handige advocaat de letterlijk aantijging formaliseert tot "strafbaar puberaal gedrag" is helemaal olie op het vuur.

Los daarvan speelt ook (geheid) een "politiek" belang vanwege komende stadse veiligheidsdiscussies ..., ik ga mij zo maar voorstellen dat dit gebeuren erg "handig" is om wat van haar "groene visies" te kunnen doen omkantelen. Politiek is niet eerlijk..... maar gaat om winnen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188460008
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:19 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je haalt nu de de situatie aan die nu speelt..... en ja zal best kunnen dat JvdH iemand uit "kringen" zoiets heeft "horen van" zeggen...... het gaat er bij NIET is dat John dat zelf bedacht heeft.
Dat hij het smeuïg opklopt, is verder nu eenmaal de "werkwijze" van de grootste krant van Nederland. Andere kranten doen op hun wijze meer met "elitair halfhartig" gezwam.
Eerst zeg je dat je wel wat meer vertrouwen hebt in van de Heuvel, en nu zou het ineens een strategie zijn van de krant en hemzelf voor kijkcijfers. Lekker consistent verhaal wel.

quote:
Los daarvan speelt ook (geheid) een "politiek" belang vanwege komende stadse veiligheidsdiscussies ..., ik ga mij zo maar voorstellen dat dit gebeuren erg "handig" is om wat van haar "groene visies" te kunnen doen omkantelen. Politiek is niet eerlijk..... maar gaat om winnen.
Ach welnee, dat zou nergens op slaan.
pi_188460025
Mensen die het continu opnemen voor de zoon van Halsema.
Compleet irrelevant in deze discussie 😃
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:24:05 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188460028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je wel wat meer vertrouwen hebt in van de Heuvel, en nu zou het ineens een strategie zijn van de krant en hemzelf voor kijkcijfers. Lekker consistent verhaal wel.
[..]

Ach welnee, dat zou nergens op slaan.
ga je nou weer de man bespelen..... niet doen !!!!
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188460039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:24 schreef Vallon het volgende:

[..]

ga je nou weer de man bespelen..... niet doen !!!!
Dat is geen op de man spelen.
pi_188460058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:23 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen die het continu opnemen voor de zoon van Halsema.
Compleet irrelevant in deze discussie 😃
Zegt de statiegelddief die de opvoedkundige kwaliteiten en ook haar geschiktheid als burgemeester bij de discussie heeft betrokken.
pi_188460085
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nooit iets vernield of overheidseigendom ontvreemd? Staat maximaal twee jaar op en menig jongere die ik ken heeft zich daaraan bezondigd. Sterker nog, het gros van de studentenhuizen hing in mijn tijd vol met verkeersborden en dergelijke. En daar woonden doorgaans meerderjarigen.
In mijn woonkamer staat een verkeerspaaltje dat ik samen met een maatje een keer uit de grond heb getrokken toen we uit de kroeg kwamen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:33:07 #115
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188460102
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is geen op de man spelen.
Hoe noem jij dat dan om een uitspraak die ik doe in reactie van iemand anders wat luchtig te houden, tot twijfel te maken om dat zo tot een eigen punt te maken ?
Wat ik ook zeg... het gaat jou hier niet bevallen. Dus laat dat verder gaan aub.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188460103
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:23 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen die het continu opnemen voor de zoon van Halsema.
Compleet irrelevant in deze discussie 😃
Lijkt me heel relevant. Hij is namelijk degene die hier benadeeld wordt door lekken vanuit de politie.
Hij moet natuurlijk bestraft worden voor zijn daad, maar het met naam en toenaam vermelden in de media bij minderjarigen is hoogst ongebruikelijk.
Sterker nog, mocht de zaak voorkomen dan is er een grote kans dat een rechter dit meeneemt in een oordeel dat derhalve lichter zal uitvallen. Al is een Halt-straf in eerste instantie waarschijnlijker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188460110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben geen expert van de roddelpagina’s, maar het is echt geen unicum dat er zaken gemeld worden over de kinderen van bekende Nederlanders.
Strafzaken op de voorpagina zijn wel iets anders dan 'dochtertje Yolanthe jarig' in de Story.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188460133
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Strafzaken op de voorpagina zijn wel iets anders dan 'dochtertje Yolanthe jarig' in de Story.
Als je bovendien als arts of verpleegkundige denkt even richting de roddelpers te moeten lekken dat het kind van een BN'er een bepaalde ziekte heeft, dan mag je dat ook even komen uitleggen aan een medisch tuchtcollege.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188460144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me heel relevant. Hij is namelijk degene die hier benadeeld wordt door lekken vanuit de politie.
Hij moet natuurlijk bestraft worden voor zijn daad, maar het met naam en toenaam vermelden in de media bij minderjarigen is hoogst ongebruikelijk.
Sterker nog, mocht de zaak voorkomen dan is er een grote kans dat een rechter dit meeneemt in een oordeel dat derhalve lichter zal uitvallen. Al is een Halt-straf in eerste instantie waarschijnlijker.
Lekken? Wat valt er nog te onderzoeken? Ohh natuurlijk, de advocaat moet onderzoeken of de waarheid nog verdraaid kan worden. Kom op zeg, je doet alsof het om een grof schandaal gaat. Je kan je eerder afvragen of het überhaupt eerlijk naar buiten zou zijn gebracht.
Het gaat mijns inziens meer over Femke, dan een niet ter zakendoende
lek
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:42:59 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188460195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:38 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Lekken? Wat valt er nog te onderzoeken? Ohh natuurlijk, de advocaat moet onderzoeken of de waarheid nog verdraaid kan worden. Kom op zeg, je doet alsof het om een grof schandaal gaat. Je kan je eerder afvragen of het überhaupt eerlijk naar buiten zou zijn gebracht.
Het gaat mijns inziens meer over Femke, dan een niet ter zakendoende
lek
De politie en het OM vinden het een zeer relevant lek en zijn een onderzoek gestart. Het betreft dan ook een ambtsmisdrijf.

En dit gaat in het geheel niet om Femke Halsema. Dat is slechts de spin die De Telegraaf eraan wil geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 15-08-2019 15:57:35 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188460224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:38 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Lekken? Wat valt er nog te onderzoeken? Ohh natuurlijk, de advocaat moet onderzoeken of de waarheid nog verdraaid kan worden. Kom op zeg, je doet alsof het om een grof schandaal gaat. Je kan je eerder afvragen of het überhaupt eerlijk naar buiten zou zijn gebracht.
Het gaat mijns inziens meer over Femke, dan een niet ter zakendoende
lek
Waar zie je mij de kwestie een "grof schandaal" noemen? Ik zeg dat dit het enige relevante in deze kwestie is.
Ik heb nog geen enkele aanwijzing gezien van onrechtmatig handelen van de kant van Halsema verder, hoe hard de Telegraaf ook probeert de zaak op te blazen.


Ik weet ook niet wat jij verstaat onder "eerlijk naar buiten brengen", maar in dit soort gevallen is het hooguit "twee verdachten van 15 en 16 jaar hebben in de nacht van ..".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:46:44 #122
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188460270
Het is natuurlijk ook niet reëel om van de Telegraaf te verwachten dat die zich gedraagt als een beschaafd journalistiek medium. De Telegraaf is tabloid, met tabloid-mores.
Al zou het er in Engeland, waar tabloids de norm zetten, nog véél harder aan toegaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:48:32 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188460306
De vraag is niet: mag het wat de Telegraaf doet? Maar: hoe ga je ermee om?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:49:18 #124
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188460318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:33 schreef Monolith het volgende:
Lijkt me heel relevant. Hij is namelijk degene die hier benadeeld wordt door lekken vanuit de politie.
Hij moet natuurlijk bestraft worden voor zijn daad, maar het met naam en toenaam vermelden in de media bij minderjarigen is hoogst ongebruikelijk.
Wellicht vervelend te herhalen maar interessant genoeg dat te bespreken....
"Wie zegt of stelt waar dat er wat/waarmee/doorwie gelekt is....... ?"

De mogelijkheid dat omstanders hebben verteld, hebben gehoord van of gezien bij; is kennelijk niet mogelijk.
Zoals Plasman al stelde bij Jinek... er was al een maand door de krant "niets vernomen" en ja dan is inmiddels de roddelmachine al volop in werking geweest en gaat de krant over tot drukken wanneer betrokkenen zeggen ; "bemoei" je er niet mee.
Niet goed of erg ethisch allemaal... maar voor mij niet onlogisch. Er is verder (onwelgevallig) hoor- en wederhoor toegepast.

Het tekent mij vooral een schisma dat heerst in het politiekorps; de korpsleiding die haar medewerkers beticht van mogelijk lekken en dan overgaat tot integriteitsonderzoeken...... daar maak je veel vrienden mee. Gaat vast goed komen Frankie; die twijfelachtige voorzet.

NB: wat wetend van de interne beveiliging, kan ik je bijna garanderen dat er geen agent zo stom is geweest, actief zonder dienstreden verboden in de "dossiers" kijken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188460388
Ik kan niet zoveel met jouw speculatie. Wel met het onderzoek van het OM en met de uitspraken in de krant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188460478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:05 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Wel goed van je dat je de voorpagina van de Telegraaf als roddelpagina ziet maar helaas blijf je wel in gebreke wat betreft onderbouwing.
Gelukkig staat mij dat verder helemaal vrij.
pi_188460491
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De politie en het OM vinden het een zeer relevant lek en zijn een onderzoek gestart. Het betreft dan ook een ambtsmisdrijf.

En dit gaat in het geheel niet om Femke Halsema. Dat is slechts de spin doe De Telegraaf eraan wil geven.
Je draait het om, de spin zit bij de focus op het irrelevante. Ambtsmisdrijf? Onzin, het had ook een klasgenootje kunnen zijn.
Telegraaf is als eerste naar buiten gekomen met het nieuws, icm de houdbaarheid van Femke. Dat de linkse media van koers afdwaalt en de focus legt op een lekje is nogmaals een bijzaak
pi_188460493
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Strafzaken op de voorpagina zijn wel iets anders dan 'dochtertje Yolanthe jarig' in de Story.
Op dat laatste doelde ik dan ook niet, want met de story zou ik mijn reet nog niet afvegen, dus wat daar allemaal in staat ontgaat mij volledig.
pi_188460508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op dat laatste doelde ik dan ook niet, want met de story zou ik mijn reet nog niet afvegen, dus wat daar allemaal in staat ontgaat mij volledig.
Dan laat je 'in de Story' weg en reageer je daarop.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188460534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:00 schreef -Chakotay- het volgende:

Dat de linkse media van koers afdwaalt en de focus legt op een lekje is nogmaals een bijzaak
Niet alleen de linkse media, hoor. Er zijn genoeg mensen (ja, zelfs mensen die niet links stemmen!) die vinden dat het niet oké is dat agenten over de zaak met de Telegraaf hebben gesproken. Ik snap niet dat jij zo makkelijk over een potentieel ambtsmisdrijf heen stapt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188460547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niet alleen de linkse media, hoor. Er zijn genoeg mensen (ja, zelfs mensen die niet links stemmen!) die vinden dat het niet oké is dat agenten over de zaak met de Telegraaf hebben gesproken. Ik snap niet dat jij zo makkelijk over een potentieel ambtsmisdrijf heen stapt.
Ik wist niet dat het om een agent ging, als dat zo is dan moet hij ontslagen worden.
pi_188460549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 15-08-2019 om 13:48:44 Overal ter wereld - behalve in N-Korea- zou 't nieuws zijn als zoon vd burgemeester vd hoofdstad wordt gearresteerd. Daarom heet het ook "all the news that's fit to print" en niet "all the news that's fit to print behalve als het pijnlijk is voor politici die ik sympathiek vind." reageer retweet
Dit is wel waar natuurlijk.
Zeker. Het is ook nieuwswaardig. Maar die afschuwelijke toon. En nepnieuws, wat mij betreft, over doofpot.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 16:06:22 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188460569
het hele stuk riekt naar nepnieuws

van gewapende woninggginbraak tot idd de doofpot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188460626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niet alleen de linkse media, hoor. Er zijn genoeg mensen (ja, zelfs mensen die niet links stemmen!) die vinden dat het niet oké is dat agenten over de zaak met de Telegraaf hebben gesproken. Ik snap niet dat jij zo makkelijk over een potentieel ambtsmisdrijf heen stapt.
Dat mogelijke ambtsmisdrijf vinden de boe-roepers in deze reeks geen probleem, maar die knul van Halsema moet aan de hoogste boom, want hij heeft immers de wet overtreden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188460657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gelukkig staat mij dat verder helemaal vrij.
Het maakt je argument dat het bij kinderen van andere BN'ers gebeurt alleen niet heel erg sterk.
pi_188460670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:12 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Het maakt je argument dat het bij kinderen van andere BN'ers gebeurt alleen niet heel erg sterk.
Het was helemaal niet mijn argument. Ik geef alleen aan dat ik het wel als zodanig herken.

Wat jij daar verder van vindt zal mij jeuken.
pi_188460689
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan laat je 'in de Story' weg en reageer je daarop.
Volgens mij is mijn punt wel duidelijk: ik denk dat het heel gebruikelijk is dat als gezinsleden van de burgemeester verdacht zijn van een misdrijf dat dat dan in de lokale krant wordt gepubliceerd.

En bij de burgemeester van de grote steden zelfs landelijk.
pi_188460694
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat mogelijke ambtsmisdrijf vinden de boe-roepers in deze reeks geen probleem, maar die knul van Halsema moet aan de hoogste boom, want hij heeft immers de wet overtreden.
En vergeet Femke zelf niet, gefaald in de opvoeding van haar kind zo lees ik hier en daarom ook gelijk totaal ongeschikt voor het ambt van burgemeester.
pi_188460712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij is mijn punt wel duidelijk: ik denk dat het heel gebruikelijk is dat als gezinsleden van de burgemeester verdacht zijn van een misdrijf dat dat dan in de lokale krant wordt gepubliceerd.

En bij de burgemeester van de grote steden zelfs landelijk.
Alleen gebeurt dat niet als de verdachten minderjarig zijn, dan kunnen jij en je medestanders wel blijven roepen zonder onderbouwing dat het wel zo is maar toon dat eerst maar eens aan.
pi_188460729
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij is mijn punt wel duidelijk: ik denk dat het heel gebruikelijk is dat als gezinsleden van de burgemeester verdacht zijn van een misdrijf dat dat dan in de lokale krant wordt gepubliceerd.

En bij de burgemeester van de grote steden zelfs landelijk.
Een minderjarig kind, dat is wel even een verschil.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188460753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:16 schreef EchteLiberaal het volgende:

En vergeet Femke zelf niet, gefaald in de opvoeding van haar kind zo lees ik hier en daarom ook gelijk totaal ongeschikt voor het ambt van burgemeester.
Dat lijkt mij een onzinnige conclusie. Maar het feit dat ze bestuurlijke ervaring mist maakt dat ze vanaf het begin al een lichtgewicht was op de zwaarste burgemeesterspost van het land. Komt bij dat ze toch weinig handig opereert. Ook in dit dossier.

Dus dat mensen vinden dat ze ongeschikt is als burgemeester van Amsterdam is niet zo vreemd en ik ben het er ook mee eens. Maar ja, helaas worden deze posities vooral politiek verdeeld en niet op basis van kennis en kunde.
pi_188460773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een onzinnige conclusie. Maar het feit dat ze bestuurlijke ervaring mist maakt dat ze vanaf het begin al een lichtgewicht was op de zwaarste burgemeesterspost van het land. Komt bij dat ze toch weinig handig opereert. Ook in dit dossier.

Dus dat mensen vinden dat ze ongeschikt is als burgemeester van Amsterdam is niet zo vreemd en ik ben het er ook mee eens. Maar ja, helaas worden deze posities vooral politiek verdeeld en niet op basis van kennis en kunde.
De reputatie van Femke was al niet al te best.. het is een opstapeling van incidenten.
Wat mij betreft stapt ze zsm op.
pi_188460775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:17 schreef EchteLiberaal het volgende:

Alleen gebeurt dat niet als de verdachten minderjarig zijn, dan kunnen jij en je medestanders wel blijven roepen zonder onderbouwing dat het wel zo is maar toon dat eerst maar eens aan.
Waarom moet de ander dat aantonen? Jij claimt dat daar normaliter de grens ligt. Dan lijkt het mij vooral aan jou om dat aan te tonen.
pi_188460800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

De reputatie van Femke was al niet al te best.. het is een opstapeling van incidenten.
Wat mij betreft stapt ze zsm op.
Ja, gaat niet gebeuren. GroenLinks is oppermachtig in Amsterdam, dus Femke zal gigantisch de bocht uit moeten vliegen voordat haar positie echt ter discussie komt te staan.

En hoe slecht ze dit ook weer heeft aangepakt, het zou ook wel weer enorm lachwekkend zijn als ze nota bene over zoiets struikelt.

(en ik zou het ook niet terecht vinden richting haar en helemaal haar zoon, die daar een enorm schuldgevoel aan over zou houden)
pi_188460824
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat mogelijke ambtsmisdrijf vinden de boe-roepers in deze reeks geen probleem, maar die knul van Halsema moet aan de hoogste boom, want hij heeft immers de wet overtreden.
Die suggestie over de doofpot ook. Een puber haalt kattenkwaad uit... Je zou eerder denken aan moord of een andere misdaad. Maar nee hoor, wat kutten met een brandblusser en half Telegraaf-lezend-Nederland speculeert er op los.
pi_188460850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom moet de ander dat aantonen? Jij claimt dat daar normaliter de grens ligt. Dan lijkt het mij vooral aan jou om dat aan te tonen.
Jij en o.a. Jarvis claimen hier dat het standaard gebeurt bij kinderen van BN'ers dus dan ligt de onderbouwing bij jullie niet bij mij, hoe zou ik ook aan moeten tonen dat het niet zo is? Het niet tonen van berichten, bij deze dan.
pi_188460857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, gaat niet gebeuren. GroenLinks is oppermachtig in Amsterdam, dus Femke zal gigantisch de bocht uit moeten vliegen voordat haar positie echt ter discussie komt te staan.

En hoe slecht ze dit ook weer heeft aangepakt, het zou ook wel weer enorm lachwekkend zijn als ze nota bene over zoiets struikelt.

(en ik zou het ook niet terecht vinden richting haar en helemaal haar zoon, die daar een enorm schuldgevoel aan over zou houden)
Daarom ook gekozen burgemeester
al ben ik wel blij met mijn burgemeester... toppe peer is dat
pi_188460866
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een onzinnige conclusie. Maar het feit dat ze bestuurlijke ervaring mist maakt dat ze vanaf het begin al een lichtgewicht was op de zwaarste burgemeesterspost van het land. Komt bij dat ze toch weinig handig opereert. Ook in dit dossier.

Dus dat mensen vinden dat ze ongeschikt is als burgemeester van Amsterdam is niet zo vreemd en ik ben het er ook mee eens. Maar ja, helaas worden deze posities vooral politiek verdeeld en niet op basis van kennis en kunde.
Dat is/was wel de stelling van Chakotay, ik verzin het niet.
pi_188460882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:27 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Daarom ook gekozen burgemeester
al ben ik wel blij met mijn burgemeester... toppe peer is dat
En van welke partij zou dan de burgemeester komen in een stad als Amsterdam denk je?
pi_188460930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:29 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

En van welke partij zou dan de burgemeester komen in een stad als Amsterdam denk je?
PvdA, traditioneel gezien. Die hadden ook bijna Halsema's benoeming nog afgesneden met hun eigen kandidaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188460969
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

PvdA, traditioneel gezien. Die hadden ook bijna Halsema's benoeming nog afgesneden met hun eigen kandidaat.
Hebben Rotterdam al, en met hun recente uitslagen zie ik dit niet gebeuren.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 16:35:20 #152
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188460977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:06 schreef sp3c het volgende:
het hele stuk riekt naar nepnieuws

van gewapende woninggginbraak tot idd de doofpot
Natuurlijk is het inhoudelijk nepnieuws maar vooral nieuws om redenen dat hiermee het optreden van de burgemeester flink ter discussie wordt gesteld; die het vooral Oliekoekendom heeft aangepakt. Koren op de molen.

Dat een "handige" topadvocaat de aanklacht, later, weet terug te brengen tot mogelijk alleen bezit van een verboden "Nepwapen" en het kleinmakend afdoet als "strafbaar puberaal gedrag" doet niets af van de situatie die er - zeker qua potentie - was. Strontmazzel dat er geen zwerver lag te slapen etc.etc.

Dat iemand (of daar belanghebbenden, ik suggereer maar...) dan geen aangifte van doet, die alsnog heeft ingetrokken voor wie weet een mooi ligplaats elders of daarvan wijselijk afziet;
doet niets af dat die jongens in bezit waren van een nepwapen; een woonboot zijn ingeslopen, daar "gespeeld" met (meegenomen ?) messen, "oude" brandblussers stalen, die op straat hebben leeggespoten en op de vlucht gingen voor de gewaarschuwde politie.

Saillant: alle feiten kan je "wegredeneren" door ze niet aan te geven of qua schade onderhands af te handelen; alleen bij dat Nepwapen wegmaken kan dat nu eenmaal niet. Het wapen is ambtshalve nu eenmaal aangetroffen als bezit van de verdachte. En dat weet Plasman; beter dan ik, ook.

Hoe meer irrelevante zaken men dan als excuus gaat toevoegen zijnde afleiding (?) ... bagatelliseren, het jochie, ambtsmisdrijf, lekken, privacy, overschrijding ethische grenzen, etc.etc. hoe meer dit het "softe" vuurtje zal blijven aanwakkeren.

Ik overdrijf vast maar het is zoals het werkt. Gewoon niet slim om voor wat voor reden dan ook (in je geheide optreden), je anders zo proactieve snufferd te willen houden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188461063
Ik vind het vooral niet slim om van de Telegraaf zo hoog van de toren te blazen. Ik denk dat ze de burgemeester meer schade hadden toebrengen door er zakelijk verslag van te doen.

Leuk voor hun eigen lezers maar het voelt mij meer als een lastercampagne dan als feitelijk journalistiek verslag, terwijl de arrestatie va de zoon van de burgemeester wat mij betreft wel nieuwswaardig is.
pi_188461304
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:27 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Jij en o.a. Jarvis claimen hier dat het standaard gebeurt bij kinderen van BN'ers dus dan ligt de onderbouwing bij jullie niet bij mij, hoe zou ik ook aan moeten tonen dat het niet zo is? Het niet tonen van berichten, bij deze dan.
Ik heb niets anders gezegd dan dat het bij gezinsleden zo is. Daar komt dan een tegenwerping overheen (onder meer van jou) dat het niet zo is bij minderjarigen.

Nee, mij heb je niet zo makkelijk in een hoek hoor.
pi_188461318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Dat is/was wel de stelling van Chakotay, ik verzin het niet.
O ja, maar ik neem heel veel mensen hier niet al te serieus. ;)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:02:01 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188461465
quote:
8s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:16 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Gewapend met een telefoon inbreken in een kerk? :( :( :( Ik zal de Telegraaf even inlichten!
"Dochter en kleinzoon van xxxxx gebruiken museumkaart om Nieuwe Kerk binnen te komen"!!!111!!!!11!11
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188461478
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

PvdA, traditioneel gezien. Die hadden ook bijna Halsema's benoeming nog afgesneden met hun eigen kandidaat.
ook een mogelijkheid maar GL is momenteel wel de populairste partij daar, dus de meeste kans heb je nu bij verkiezingen ook een GL kandidaat
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:03:46 #158
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188461487
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef skrn het volgende:
Ik vind het vooral niet slim om van de Telegraaf zo hoog van de toren te blazen. Ik denk dat ze de burgemeester meer schade hadden toebrengen door er zakelijk verslag van te doen.

Leuk voor hun eigen lezers maar het voelt mij meer als een lastercampagne dan als feitelijk journalistiek verslag, terwijl de arrestatie va de zoon van de burgemeester wat mij betreft wel nieuwswaardig is.
Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_188461492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb niets anders gezegd dan dat het bij gezinsleden zo is. Daar komt dan een tegenwerping overheen (onder meer van jou) dat het niet zo is bij minderjarigen.

Nee, mij heb je niet zo makkelijk in een hoek hoor.
In een volwassen discussie is degene die de claim neerlegt, in dit geval dus jarvis en jij, deze ook behoort te onderbouwen maar zo te zien zit jij nog niet op het niveau van een volwassene.
pi_188461495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Hoe krijg je "uitmuntende onderzoeksjournalistiek" uit je mond als het om de Telegraaf gaat :')
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:05:13 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188461502
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Strafzaken op de voorpagina zijn wel iets anders dan 'dochtertje Yolanthe jarig' in de Story.
Nou nou nou, dat zeg je wel, maar dat ze een dochter heeft zou wel een smeuïg nieuwtje zijn, zeker als ze al een keer jarig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188461503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Trol? Sarcasme?

Of ben je nu echt serieus?
Krekker is de bom!
pi_188461509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Natuurlijk, het is ook vooral preken voor eigen parochie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:07:08 #164
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188461525
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Trol? Sarcasme?

Of ben je nu echt serieus?
Ik ben altijd serieus. De Telegraaf heeft prima werk verricht al zal dat door bepaalde mensen niet zo worden gezien maar dat is ook een mening.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_188461526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:04 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

In een volwassen discussie is degene die de claim neerlegt, in dit geval dus jarvis en jij, deze ook behoort te onderbouwen maar zo te zien zit jij nog niet op het niveau van een volwassene.
Lees mijn post eens wat aandachtiger door.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:07:17 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188461528
Het vorige gelijksoortige politielek richting media resulteerde in ontslag en een taakstraf voor de bron, benieuwd hoe snel ze de identiteit van deze deep throat weten te achterhalen.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:14:05 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188461587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:27 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Daarom ook gekozen burgemeester
al ben ik wel blij met mijn burgemeester... toppe peer is dat
Maar als niet-Amsterdammer ben je wel verschrikkelijk ontevreden met de burgemeester van Amsterdam?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:16:39 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188461626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe krijg je "uitmuntende onderzoeksjournalistiek" uit je mond als het om de Telegraaf gaat :')
Dit idd, hard gelachen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188461680
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Ik kan me voorstellen dat het weldenkende deel der natie behoefte heeft aan dit soort onderzoeksjournalistiek als zij in de veronderstelling zijn dat de linkse Amsterdamse politiek bestaat uit Femke Halsema en zoon

Hup Telegraaf
pi_188462227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
He wat?
pi_188462233
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als het om een VVD burgemeester zou gaan dan had de telefaag wellicht eerder een agent omgekocht hebben om te zwijgen. :P
Welnee ze hadden niet eens de moeite genomen om het uit te zoeken en ergens op pagina 16 3 regels eraan gewijd. Maar Femke bashen kwam mooi uit voor ze
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 15 augustus 2019 @ 17:55:10 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188462256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

He wat?
Kwalitatief hoogwaardige hoernalistiek bedoelt hij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188462477
Hmm, straatinbraken terwijl je een moeder hebt die bovenmodaal verdient? Dit soort kansencriminaliteit is toch vaak gelinkt aan minima-kanslozen die extreem dorstig zijn naar kleingeld.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 18:12:20 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188462486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Onderzoeksjournalisitiek _O- _O- _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 18:14:37 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188462519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:11 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, straatinbraken terwijl je een moeder hebt die bovenmodaal verdient? Dit soort kansencriminaliteit is toch vaak gelinkt aan minima-kanslozen.
Er is geen sprake van inbraak.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188462554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:11 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, straatinbraken terwijl je een moeder hebt die bovenmodaal verdient? Dit soort kansencriminaliteit is toch vaak gelinkt aan minima-kanslozen die extreem dorstig zijn naar kleingeld.
Het is een complot van GL waarmee ze willen aantonen dat het in alle bevolkingsgroepen kan voorkomen. Best doortrapt om dit te doen door je eigen zoon op te offeren.
in a crowd you lose humanity
pi_188462709
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:07 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik ben altijd serieus. De Telegraaf heeft prima werk verricht al zal dat door bepaalde mensen niet zo worden gezien maar dat is ook een mening.
(Hoogstwaarschijnlijk willens en wetens) onjuiste informatie verspreiden en daarnaast een minderjarige die een fout heeft gemaakt aan de schanpaal nagelen, puur en alleen OMDAT het de burgemeesterszoon is, dat noem jij "prima werk verrichten"? :?
Krekker is de bom!
pi_188462842
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik vind het geen lastercampagne maar een voorbeeld van uitmuntende onderzoeksjournalistiek waarin de linkse Amsterdamse politiek kritisch wordt gevolgd. Het weldenkende deel der natie heeft daar behoefte aan.
Ik raadt je FTM aan als je uitmuntende onderzoeksjournalistiek zoekt. Niet de telegraaf. Het maakt niet uit of je links of rechts ben er staat vast wat voor je bij.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188462858
Laten we wel wezen, als een andere, niet 'bekende' gozer van 15 dit had gedaan was er hooguit 1 artikeltje over geschreven en zaten we nu niet bij het zoveelste deel.

Telegraaf :r :r :r
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188462872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik raadt je FTM aan als je uitmuntende onderzoeksjournalistiek zoekt. Niet de telegraaf. Het maakt niet uit of je links of rechts ben er staat vast wat voor je bij.
Ik raadt _O- _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188463044
Nja, net zo achterlijk als de karaktermoord die anderen proberen te plegen op andere politici. Wat dat betreft zijn ze allemaal even achterbaks.

Ik vind het allemaal treurig, over de inhoud gaat het bog maar zelden.
Whatever...
pi_188463352
Zeven topics over de zoon van Halsema. :') :') :')
pi_188463619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Zeven topics over de zoon van Halsema. :') :') :')
Het gaat ook eigenlijk niet over de zoon, maar meer over de Telegraaf die Halsema kapot probeert te maken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188463794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Zeven topics over de zoon van Halsema. :') :') :')
Voor de helft gevuld met dit soort reacties.


Lekker bezig!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 15 augustus 2019 @ 19:17:41 #185
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_188463826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het gaat ook eigenlijk niet over de zoon, maar meer over de Telegraaf die Halsema kapot probeert te maken.
.... en niet te vergeten de onbeholpen reaktie van "burgemeester" Halsema hierop
pi_188463912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar als niet-Amsterdammer ben je wel verschrikkelijk ontevreden met de burgemeester van Amsterdam?
Ja want het blijft ook mijn hoofdstad.
Oja, dat was je even vergeten zeker 😁
pi_188463980
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef kibo het volgende:

[..]

.... en niet te vergeten de onbeholpen reaktie van "burgemeester" Halsema hierop
Mwoah, ze had eea beter kunnen doen, maar echt grove fouten heeft ze niet gemaakt. Ze was vooral mens.
Geen misbruik gemaakt van positie, ruim voordat de Telegraaf hier mee kwam alles overgedragen naar een onafhankelijke partij, er niet mee te koop gelopen...

Als dit het ergste is wat men over een linkse politica kan vinden...
  donderdag 15 augustus 2019 @ 19:26:42 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188464013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:21 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ja want het blijft ook mijn hoofdstad.
Oja, dat was je even vergeten zeker 😁
Wat echt geen reet uitmaakt qua burgemeester.

Als je het over een faalburgemeester in een belangrijke stad wilt hebben zou ik maar eens over die van de hofstad beginnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 19:30:23 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188464108
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:34 schreef BoneThugss het volgende:
Laten we wel wezen, als een andere, niet 'bekende' gozer van 15 dit had gedaan was er hooguit 1 artikeltje over geschreven en zaten we nu niet bij het zoveelste deel.

Telegraaf :r :r :r
Dan had het de krant niet gehaald, of heeft het een maand geleden de krant wel gehaald?

Dat een maand later doen met iets wat in eerste instantie niet meldenswaardig was omdat het (onder andere) de zoon van de burgemeester was is gewoon hypocriet, dat toont vooral aan wat voor non-nieuws nu wordt opgeblazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188464181
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef kibo het volgende:

[..]

.... en niet te vergeten de onbeholpen reaktie van "burgemeester" Halsema hierop
Wat was daar precies mis mee?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 19:34:53 #191
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188464210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het gaat ook eigenlijk niet over de zoon, maar meer over de Telegraaf die Halsema kapot probeert te maken.
Dat doet de Telegraaf niet. Zij stelt kritische vragen over de wijze waarop de burgemeester van Amsterdam tracht criminele activiteiten in haar gezin te verdonkeremanen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_188464263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dat doet de Telegraaf niet. Zij stelt kritische vragen over de wijze waarop de burgemeester van Amsterdam tracht criminele activiteiten in haar gezin te verdonkeremanen.
Criminele activiteiten. :') Kattenkwaad, meer niet. En met de suggestie dat het een doofpot betreft en de wetenschap dat Halsema om niks aan de schandpaal wordt genageld lijkt me dit moeilijk goede journalistiek te noemen.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 19:38:39 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188464292
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dat doet de Telegraaf niet. Zij stelt kritische vragen over de wijze waarop de burgemeester van Amsterdam tracht criminele activiteiten in haar gezin te verdonkeremanen.
Telegraaf en kritische vragen in één alinea :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188464306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dat doet de Telegraaf niet. Zij stelt kritische vragen over de wijze waarop de burgemeester van Amsterdam tracht criminele activiteiten in haar gezin te verdonkeremanen.
Nee, ze publiceren leugens over Halsema.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188464330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dat doet de Telegraaf niet. Zij stelt kritische vragen over de wijze waarop de burgemeester van Amsterdam tracht criminele activiteiten in haar gezin te verdonkeremanen.
Je bedoelt vragen waar ze de antwoorden al op wisten ?
Maarja, die antwoorden waren niet sensationeel genoeg - dus die lieten ze maar weg. Bewust.

En dat noem jij goede journalistiek ?
pi_188464431
Henk en Ingrid likken hun vingers af bij dit soort berichten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188464661
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:42 schreef Hallojo het volgende:
Henk en Ingrid likken hun vingers af bij dit soort berichten.
Behalve als het hun eigen zoon betreft want dan zijn Henk en Ingrid van het type "Dit doet onze zoon niet".
pi_188464700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:49 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Minderjarig ja?

kom maar op met de voorbeelden of blijft het net zoals bij jarvis bij roepen?

Nick Sandmann (16) werd een tijdje geleden aan de schandpaal genageld door de anti-Trump movement.
pi_188464750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Behalve als het hun eigen zoon betreft want dan zijn Henk en Ingrid van het type "Dit doet onze zoon niet".
Klopt. Maar wat ik me afvraag is of het voor de Telegraaf puur winstbejag is waarvoor ze dit doen, of dat er toch meer achter zit.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188464796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nee, ze publiceren leugens over Halsema.
Blijkbaar dus niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188464807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blijkbaar dus niet.
Zeker wel.
pi_188464811
De damage control afdeling van GL is vol aanwezig hier. Schitterend :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188464911
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker wel.
Dus niet.

Zoon heeft de feiten gepleegd. Is ongevraagd iemand anders' prive eigendom betreden en had een verboden voorwerp wat lijkt op een wapen bij zich. Jatte een brandblusser, spoot die leeg en rende weg voor de 'skotoe'.

Welke leugens, public damage control controller van GL, heeft de telegraaf precies gedrukt?

Z'n moeder heeft het bevestigd en is in een totale spasme reactie.

Leugens komen vooral weer van links.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188464930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef Red_85 het volgende:
De damage control afdeling van GL is vol aanwezig hier. Schitterend :D
Ik ben helemaal niet voor GL, maar ik vind dat wat de Telegraaf doet gewoon walgelijk is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188465022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dus niet.

Zoon heeft de feiten gepleegd. Is ongevraagd iemand anders' prive eigendom betreden en had een verboden voorwerp wat lijkt op een wapen bij zich. Jatte een brandblusser, spoot die leeg en rende weg voor de 'skotoe'.

Welke leugens, public damage control controller van GL, heeft de telegraaf precies gedrukt?

Z'n moeder heeft het bevestigd en is in een totale spasme reactie.

Leugens komen vooral weer van links.
Kom nou.

De Telegraaf kopte "gewapende inbraak" en "doofpot".

Het bleek wat rondhangen op een oude boot met een nepwapen.

Van een doofpot is geen sprake aangezien het in een andere gemeente wordt afgehandeld en dit soort zaken met minderjarigen altijd buiten de openbaarheid blijven.

Ik praat het echt niet goed wat die jongen gedaan heeft, terecht dat hij voor de rechter moet komen maar de Telegraaf blaast dit behoorlijk op en verdraait keihard de feiten. Alleen al het feit dat ze meer dan 8 artikelen er aan wijden geeft wel aan hoe diep de haat zit.

Je bent nu echt onzin aan het verkondigen.
pi_188465068
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef Red_85 het volgende:
De damage control afdeling van GL is vol aanwezig hier. Schitterend :D
:')

Je verzint feiten en als je overduidelijk betrapt wordt op die onzin zijn wij ineens "de damage control afdeling" van GroenLInks?
pi_188465186
Als jullie gewoon gisteren waren gestopt, hadden we dit vandaag al vergeten.

Jullie van GL PDCM houden dit levend. Realiseren jullie dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188465210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:08 schreef Red_85 het volgende:
Als jullie gewoon gisteren waren gestopt, hadden we dit vandaag al vergeten.

Jullie van GL PDCM houden dit levend. Realiseren jullie dat?
Mafkees.
pi_188465269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mafkees.
Ja, tuurlijk. Dan is de ander een mafkees. Als je het niet op de inhoud kunt winnen, ga je maar over op de vorm of ridiculisatie.

SOP 3 uit m'n hoofd? Ofwel, standaard procesje dit.

Succes verder met je avond dienst.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188465336
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:08 schreef Red_85 het volgende:
Als jullie gewoon gisteren waren gestopt, hadden we dit vandaag al vergeten.

Jullie van GL PDCM houden dit levend. Realiseren jullie dat?
Wat is GL PDCM?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188465354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Wat is GL PDCM?
Mijn werkgever, blijkbaar :D

Ik zal nog even wat onbetaalde maandlonen incasseren dan :D
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:15:42 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188465384
GL moet Groen-Links zijn.

PDCM ... politiek D correcte maffia? Zoiets?
pi_188465460
Maar goed, hartstikke leuk dat GL PDCM, maar ik blijf het walgelijk vinden wat de Telegraaf heeft gedaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188465491
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
GL moet Groen-Links zijn.

PDCM ... politiek D correcte maffia? Zoiets?
GroenLinks Puike Doorzettende Coole Mensen
pi_188465502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kom nou.

De Telegraaf kopte "gewapende inbraak" en "doofpot".

Het bleek wat rondhangen op een oude boot met een nepwapen.

Van een doofpot is geen sprake aangezien het in een andere gemeente wordt afgehandeld en dit soort zaken met minderjarigen altijd buiten de openbaarheid blijven.

Ik praat het echt niet goed wat die jongen gedaan heeft, terecht dat hij voor de rechter moet komen maar de Telegraaf blaast dit behoorlijk op en verdraait keihard de feiten. Alleen al het feit dat ze meer dan 8 artikelen er aan wijden geeft wel aan hoe diep de haat zit.

Je bent nu echt onzin aan het verkondigen.
Weet je over welke boot het gaat dan ?
Hoe oud is die boot ?
  Vis een optie? donderdag 15 augustus 2019 @ 20:21:40 #216
70532 loveli
N
pi_188465541
Heeft Halsema geen dochter voor zulk kattekwaad? Dit is zo genderstereotyp..
crap in = crap out
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:26:38 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188465676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

GroenLinks Puike Doorzettende Coole Mensen
Kan, kan.
pi_188465691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Dan is de ander een mafkees. Als je het niet op de inhoud kunt winnen, ga je maar over op de vorm of ridiculisatie.

SOP 3 uit m'n hoofd? Ofwel, standaard procesje dit.

Succes verder met je avond dienst.
Red85 die roept dat mensen niet inhoudelijk kunnen winnen. Hilarisch, gezien vrijwel zijn hele repertoire bestaat uit flamebaiten en schelden.
pi_188465723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:20 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Weet je over welke boot het gaat dan ?
Hoe oud is die boot ?
Oud genoeg blijkbaar, verder info die hier al 20x gepost is ofzo.

quote:
In de rommelige omgeving van de Cruquiusweg in Amsterdam-Oost zien ze een vergane ‘woonboot’ liggen. Nou ja, een boot met een kajuit. Je loopt er zo op. Een ondernemer van een bedrijf vlakbij omschrijft het wrak als ‘in staat van ontbinding’. ,,Vol afval.’’


quote:
De boot waar het voorval zich afspeelde lag aan deze kade in Amsterdam. Het vaartuig is inmiddels weggesleept.


[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 15-08-2019 20:55:11 ]
pi_188465815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:21 schreef loveli het volgende:
Heeft Halsema geen dochter voor zulk kattekwaad? Dit is zo genderstereotyp..
:P

pi_188465881
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P

[ afbeelding ]
Ja, ze zit al 3 jaar vast maar dat is tot op heden niet bekend gemaakt ivm de privacy :P
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:35:33 #222
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188465921
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Telegraaf en kritische vragen in één alinea :D :')
Kern is wel, welke media zijn kritisch, zonder bias en onafhankelijk...... ik kan ze sws niet (meer) vinden. Waar is de tijd dat je je nog kon vasthouden aan de welbespraakte Philip Freriks.

Ook een vermakelijk, maar journalistiek tenenkrommend Plugging Jinek heeft weinig meer te maken met kritisch. Ook een HP/Elsevier/NRC glijden regelmatig van hun rechte stokje.
Hierbij onmiddellijk toegegeven dat de Telegraaf ook alvast het nadenken heeft ingevuld zodat je gedachteloos wakker kunt worden om je te kunnen storten wat niet meer leeft.

Ik krijg soms hunkering naar Ollongren & Co die heel graag het echte nieuws voor ons willen gaan filteren en toetsen.

Wat dan wel weer jammer is dat wij elkaar hier dan niet meer in de haren kunnen vliegen over meningen want de waarheid is dan de waarheid die eenzijdig verkondigt wordt. Al het andere is dan automatisch Fake.
De andere optie is voortaan wachten totdat het recht volledig tot in allerhoogste regionen heeft gezegevierd. Wel handig want dan hoef je alleen naar maar een (gratis) abbo te hebben op het volledig geanonimiseerde rechtspraak.nl.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188466068
Uit de "brief burgemeester":

Mijn zoon heeft geen gewapende inbraak gepleegd

Vraag: hoe weet de burgemeester dit? Zij was immers geen getuige van de gebeurtenissen. Normaal bepaalt een rechter wat er is volgens het bewijs is voorgevallen. Nu gaat de burgemeester zelf op de stoel van de rechter zitten om de verdachte te beschermen.

Mijn zoon had een (verboden) nepwapen bij zich waarmee hij selfies maakte en was met vriendjes zich aan het vervelen en aan het klieren

Hoe zit het dan met de messen? Waren dit dan ook "nepmessen"? Of lagen de messen al op die verlaten boot?

Daar vonden zij oude brandblussers die zij naar buiten hebben gesleept en leeg hebben gespoten

Waarom is het relevant dat het oude brandblussers waren? Blijkbaar functioneerden ze nog prima. Wil de burgemeester door het overbodige gebruik van het woord "oude" suggereren dat het vergrijp minder ernstig is dan bij splinternieuwe brandblussers? Evenals het gebruik van het woord "verwaarloosde" m.b.t. de boot. Doet dat ter zake? Is vandalisme minder erg als het "verwaarloosd" eigendom betreft?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:45:39 #224
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:48:13 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466196
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Uit de "brief burgemeester":

Mijn zoon heeft geen gewapende inbraak gepleegd

Vraag: hoe weet de burgemeester dit? Zij was immers geen getuige van de gebeurtenissen. Normaal bepaalt een rechter wat er is volgens het bewijs is voorgevallen. Nu gaat de burgemeester zelf op de stoel van de rechter zitten om de verdachte te beschermen.

Mijn zoon had een (verboden) nepwapen bij zich waarmee hij selfies maakte en was met vriendjes zich aan het vervelen en aan het klieren

Hoe zit het dan met de messen? Waren dit dan ook "nepmessen"? Of lagen de messen al op die verlaten boot?

Daar vonden zij oude brandblussers die zij naar buiten hebben gesleept en leeg hebben gespoten

Waarom is het relevant dat het oude brandblussers waren? Blijkbaar functioneerden ze nog prima. Wil de burgemeester door het overbodige gebruik van het woord "oude" suggereren dat het vergrijp minder ernstig is dan bij splinternieuwe brandblussers? Evenals het gebruik van het woord "verwaarloosde" m.b.t. de boot. Doet dat ter zake? Is vandalisme minder erg als het "verwaarloosd" eigendom betreft?
Begin je nou weer met je onzin?! Hoop je dat er nu wel iemand intrapt?

Bronnen zat. En hier al tig x gepost.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466205
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Uit de "brief burgemeester":

Mijn zoon heeft geen gewapende inbraak gepleegd

Vraag: hoe weet de burgemeester dit? Zij was immers geen getuige van de gebeurtenissen. Normaal bepaalt een rechter wat er is volgens het bewijs is voorgevallen. Nu gaat de burgemeester zelf op de stoel van de rechter zitten om de verdachte te beschermen.
Er ligt alleen een aanklacht door het OM vanwege het nepwapen, er is ook geen aangifte gedaan van andere zaken als inbraak.

Dit is allemaal al 10x genoemd maar blijkbaar blijf je er op terugkomen.

quote:
Mijn zoon had een (verboden) nepwapen bij zich waarmee hij selfies maakte en was met vriendjes zich aan het vervelen en aan het klieren

Hoe zit het dan met de messen? Waren dit dan ook "nepmessen"? Of lagen de messen al op die verlaten boot?
Alleen de Telegraaf heeft over die messen bericht. Of die er al of niet waren is niet bekend.

quote:
Daar vonden zij oude brandblussers die zij naar buiten hebben gesleept en leeg hebben gespoten

Waarom is het relevant dat het oude brandblussers waren? Blijkbaar functioneerden ze nog prima. Wil de burgemeester door het overbodige gebruik van het woord "oude" suggereren dat het vergrijp minder ernstig is dan bij splinternieuwe brandblussers? Evenals het gebruik van het woord "verwaarloosde" m.b.t. de boot. Doet dat ter zake? Is vandalisme minder erg als het "verwaarloosd" eigendom betreft?
Is inderdaad niet relevant, al maakt de eigenaar er weinig drama van:

quote:
Ondernemer die ‘dupe’ was van Halsema's zoon: Het stelde weinig voor.

[..]

De al genoemde ondernemer - die nu op vakantie is en anoniem wil blijven - beaamt telefonisch het verhaal van Halsema, althans: het komt overeen met zijn verhaal: ,,Wij werden gebeld door de politie dat er brandblusschuim op onze ramen zat. De agenten spraken over een kwajongensstreek, ze waren het aan het uitzoeken. Wij lachten nog over ‘een gerichte actie’ tegen ons. Het stelde allemaal weinig voor.’’
pi_188466212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oud genoeg blijkbaar, verder info die hier al 20x gepost is ofzo.
[..]

[ afbeelding ]
Daar ligt geen boot met een kajuit.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:49:01 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:45 schreef Drugshond het volgende:
Met een nep (alarm) deug wapen rondsjouwen is schijnbaar links oke.
Goed dan weten we dit ook weer in Wild West Amsterdam.
Niemand stelt dat. Ook Femke Halsema en Peter Plasman niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:49:22 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:48 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Daar ligt geen boot met een kajuit.
Dat klopt. Lees het artikel eens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466234
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Begin je nou weer met je onzin?! Hoop je dat er nu wel iemand intrapt?

Bronnen zat. En hier al tig x gepost.
Wat is er precies onzin van wat ik heb geschreven?

Je reageert niet inhoudelijk.
pi_188466257
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Femke Halsema en Peter Plasman
_O- _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188466299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:48 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Daar ligt geen boot met een kajuit.
quote:
De boot waar het voorval zich afspeelde lag aan deze kade in Amsterdam. Het vaartuig is inmiddels weggesleept.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:51:59 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat is er precies onzin van wat ik heb geschreven?

Je reageert niet inhoudelijk.
Lees je eerst maar eens in. Topicreeks even doornemen en bronnen raadplegen en uitleg lezen die hier al tig x gegeven zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat is er precies onzin van wat ik heb geschreven?

Je reageert niet inhoudelijk.
Je zit in een kringetje vast.

Je blijft dezelfde vragen stellen in steeds een andere verpakking, waar wij vervolgens steeds dezelfde antwoorden op geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 15-08-2019 21:00:31 ]
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:53:26 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:50 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

_O- _O-
Wat is er zo grappig?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466408
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]


[..]

Waarom post je die foto dan ?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:54:33 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:54 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Waarom post je die foto dan ?
Waarom lees je het artikel niet gewoon?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466488
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom lees je het artikel niet gewoon?
Vroeg ik je iets ?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:57:19 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:56 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Vroeg ik je iets ?
Is dat nodig dan? Openbaar forum dit dat...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef Red_85 het volgende:
De damage control afdeling van GL is vol aanwezig hier. Schitterend :D
Waarom denk je nou automatisch dat je een linkse GroenLinks stemmer moet zijn om deze zaak enigszins te kunnen relativeren? Ik heb totaal niks met linkse politiek, maar kan hier gewoon neutraal naar kijken.

Je laat je enorm kennen, of was je zelf echt zo’n muurbloempje toen je 15 was?
٩๏̯͡๏)۶
pi_188466570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:45 schreef Drugshond het volgende:
Met een nep (alarm) deug wapen rondsjouwen is schijnbaar links oke.
Goed dan weten we dit ook weer in Wild West Amsterdam.
De kinderen hebben van huis uit meegekregen dat het overtreden van de wet geen groot probleem is.

Immers, de groep "We Are Here" kraakt immers al jarenlang wederrechterlijk andermans eigendommen, wat Halsema prima vindt.

Immers, de burgemeester heeft zelf aangekondigd dat het landelijk verbod op gezichtsbedekkende kleding voor haar persoonlijk geen enkele prioriteit heeft, waarmee ze haar eigen opvattingen boven de wet plaatst.

Wanneer je als kind opgroeit met dit soort abjecte opvattingen, is het niet vreemd dat je niet goed leert om onderscheid te maken tussen het mijn en dijn.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 21:00:27 #242
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188466608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De kinderen hebben van huis uit meegekregen dat het overtreden van de wet geen groot probleem is.

Immers, de groep "We Are Here" kraakt immers al jarenlang wederrechterlijk andermans eigendommen, wat Halsema prima vindt.

Immers, de burgemeester heeft zelf aangekondigd dat het landelijk verbod op gezichtsbedekkende kleding voor haar persoonlijk geen enkele prioriteit heeft, waarmee ze haar eigen opvattingen boven de wet plaatst.

Wanneer je als kind opgroeit met dit soort abjecte opvattingen, is het niet vreemd dat je niet goed leert om onderscheid te maken tussen het mijn en dijn.
Oh. Het gaat je dus vooral om de persoon Halsema zelf. Zeg dat dan meteen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:00:32 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De kinderen hebben van huis uit meegekregen dat het overtreden van de wet geen groot probleem is.

Immers, de groep "We Are Here" kraakt immers al jarenlang wederrechterlijk andermans eigendommen, wat Halsema prima vindt.

Immers, de burgemeester heeft zelf aangekondigd dat het landelijk verbod op gezichtsbedekkende kleding voor haar persoonlijk geen enkele prioriteit heeft, waarmee ze haar eigen opvattingen boven de wet plaatst.

Wanneer je als kind opgroeit met dit soort abjecte opvattingen, is het niet vreemd dat je niet goed leert om onderscheid te maken tussen het mijn en dijn.
Die "argumentaties" van jou _O- _O- _O- Niemand trapt in die onzin :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188466617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]


[..]

Het bewijs is vernietigd. Vreemd. Wie heeft hier opdracht voor gegeven?
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 21:01:37 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188466648
hoe kom je erbij dat het is vernietigd?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:01:42 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het bewijs is vernietigd. Vreemd. Wie heeft hier opdracht voor gegeven?
Welk bewijs is vernietigd?

Weer zo'n idiote poging tot spinnen van jou :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 21:02:12 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188466666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het bewijs is vernietigd. Vreemd. Wie heeft hier opdracht voor gegeven?
Vernietigd?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:02:27 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188466676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef sp3c het volgende:
hoe kom je erbij dat het is vernietigd?
Het lijk is ook nog niet gevonden, toch?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 21:03:08 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188466692
we zitten toch niet weer in zo'n matig vermist meisje topic he??

zeg me dat het niet waar is @Perrin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:03:15 #250
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188466696
Wat mij, juridisch, nog intrigeert..... of die stoute jongen het wapen fysiek gezien in de hand had toen hij de uitnodigende woonboot betrad...... zo van ... dit is een "klierige overval"......

In dat geval kan de OvJ nog wel 's een stukje bozer verder gaan kijken dan een HALT afdoening.
Verder ontgaat mij het nut en reden om op een woonboot al rondzwaaiend selfies (is daar bewijs van?) te maken met een een nepwapen... een mogelijke reden waarom buurtbewoners wellicht de politie hebben gebeld.... ipv ze weg te jagen en John versteld hebben dat het een gewapende inbraak was.

De rest van de aantijgingen hebben geen rechtsgrond (meer) omdat daar (later?) geen aangifte (meer) van is of was gedaan. Dat de Telegraaf daar dan foutief bericht van heeft gedaan komt natuurlijk omdat de dossiers werden afgeschermd en Halsema bij het wederhoor geen krimp wilde geven...

Maar goed dit is allemaal gedachtenspinnerij bij de koffie (tweede alweer) waar ik vanwege het vermaledijde privacy gedoe nooit antwoord op zal krijgen. waren we nog maar in 1998 toen je (iig ik) nog gewoon de databanken in kon.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 21:03:21 #251
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188466704
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het lijk is ook nog niet gevonden, toch?
Schijnt dat die knullen aan het speuren waren naar een locatie om een drugslab te beginnen. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188466720
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh. Het gaat je dus vooral om de persoon Halsema zelf. Zeg dat dan meteen.
Uiteraard gaat dit topic over Halsema. Niemand is geïnteresseerd in gedragsproblemen van een 15-jarig kind.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:04:24 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466732
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:03 schreef Vallon het volgende:
Wat mij, juridisch, nog intrigeert..... of die stoute jongen het wapen fysiek gezien in de hand had toen hij de uitnodigende woonboot betrad...... zo van ... dit is een "klierige overval"......

In dat geval kan de OvJ nog wel 's een stukje bozer verder gaan kijken dan een HALT afdoening.
Verder ontgaat mij het nut en reden om op een woonboot al rondzwaaiend selfies (is daar bewijs van?) te maken met een een nepwapen... een mogelijke reden waarom buurtbewoners wellicht de politie hebben gebeld.... ipv ze weg te jagen en John versteld hebben dat het een gewapende inbraak was.

De rest van de aantijgingen hebben geen rechtsgrond (meer) omdat daar (later?) geen aangifte (meer) van is of was gedaan. Dat de Telegraaf daar dan foutief bericht van heeft gedaan komt natuurlijk omdat de dossiers werden afgeschermd en Halsema bij het wederhoor geen krimp wilde geven...

Maar goed dit is allemaal gedachtenspinnerij bij de koffie (tweede alweer) waar ik vanwege het vermaledijde privacy gedoe nooit antwoord op zal krijgen. waren we nog maar in 1998 toen je (iig ik) nog gewoon de databanken in kon.
Uhh nee, dat vind je niet "juridisch interessant". Je probeert te framen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 21:04:43 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188466740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Uiteraard gaat dit topic over Halsema. Niemand is geïnteresseerd in gedragsproblemen van een 15-jarig kind.
Vandaar dat je er allerlei irrelevante "feiten" bij haalt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:05:24 #255
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188466760
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Uhh nee, dat vind je niet "juridisch interessant". Je probeert te framen.
ga je mij nu framen ? Stouterd.
Ik vind het wel degelijk relevant omdat het besproken wordt.
Ik onderbouw ook waarom het interessant is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:06:14 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188466777
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Waarom denk je nou automatisch dat je een linkse GroenLinks stemmer moet zijn om deze zaak enigszins te kunnen relativeren? Ik heb totaal niks met linkse politiek, maar kan hier gewoon neutraal naar kijken.

Je laat je enorm kennen, of was je zelf echt zo’n muurbloempje toen je 15 was?
Dit idd, ik zou nooit GL stemmen, al was het alleen al omdat ze voortgekomen zijn uit oa de CPN.
Ik heb nog nooit niet gestemd, als het zo ver zou komen dat er alleen maar FvD of GL gestemd zou kunnen worden zou ik nog eerder niet stemmen dan GL stemmen.

Maar goed, als je Halsema (en Klaver) niet afzeikt dan ben je al fan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:06:25 #257
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188466783
SjoukjeHooynaayer moet wel een of andere troll zijn. Typt te schoon voor het tentoongestelde denkvermogen.
pi_188466789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:54 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Waarom post je die foto dan ?
Tsja, als jij een betere hebt.
pi_188466816
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:01 schreef sp3c het volgende:
hoe kom je erbij dat het is vernietigd?
De boot is weggesleept, lees ik. Naar onbekende bestemming.

Misschien is de boot zelf nog niet vernietigd, maar in elk geval is de plaats delict wel keurig weggemoffeld.
pi_188466822
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
SjoukjeHooynaayer moet wel een of andere troll zijn. Typt te schoon voor het tentoongestelde denkvermogen.
SH is een oudgediende, ik heb wel een vermoeden van wie het een kloon is maar ik blijf nog even zoeken andere aanwijzingen.

O.a. bepaald woordgebruik, gebruik van interpunctie en foutjes zijn opvallend.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:07:50 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466828
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Schijnt dat die knullen aan het speuren waren naar een locatie om een drugslab te beginnen. :Y
Nee joh, een locatie waar ze de slachtoffers van hun mensenhandel konden vasthouden. En dan gewapend veilig van de boot naar hun gedwongen prostitutieplek en terug konden begeleiden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:08:21 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:05 schreef Vallon het volgende:

[..]

ga je mij nu framen ? Stouterd.
Ik vind het wel degelijk relevant omdat het besproken wordt.
Ik onderbouw ook waarom het interessant is.
Nee, dat doe je niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:09:28 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188466883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De boot is weggesleept, lees ik. Naar onbekende bestemming.

Misschien is de boot zelf nog niet vernietigd, maar in elk geval is de plaats delict wel keurig weggemoffeld.
8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:12:49 #264
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188466969
Jaja, vandaag is het nog een nepwapen, morgen een AK47 en dan is het gewoon wachten tot 'ie vanuit Cuba Nederland met kruisraketten gaat bestoken. Slinksen! :( :r

Hitler was trouwens ook links. :{w
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188466990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Jaja, vandaag is het nog een nepwapen, morgen een AK47 en dan is het gewoon wachten tot 'ie vanuit Cuba Nederland met kruisraketten gaat bestoken. Slinksen! :( :r

Hitler was trouwens ook links. :{w
Vertrouw nooit vegetariërs. :D
Definitely not CIA
pi_188467007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Jaja, vandaag is het nog een nepwapen, morgen een AK47 en dan is het gewoon wachten tot 'ie vanuit Cuba Nederland met kruisraketten gaat bestoken. Slinksen! :( :r

Hitler was trouwens ook links. :{w
Hij schijnt ook nummer 14 op het raam te hebben gespoten met de brandblusser.
pi_188467016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, als jij een betere hebt.
Aan de Cruquiusweg is geen water laat staan een woonboot.
Dus waar komt deze foto vandaan?
Of heb je hem gepost omdat er iets verder op een open sloep/ boot ligt met wat rommel erop ?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:16:44 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188467091
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:14 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Aan de Cruquiusweg is geen water laat staan een woonboot.
Dus waar komt deze foto vandaan?
Of heb je hem gepost omdat er iets verder op een open sloep/ boot ligt met wat rommel erop ?
Lees.het.artikel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188467186
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees.het.artikel.
Wil je stoppen om op mij te reageren als ik een andere user iets vraag ?
pi_188467194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:14 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Aan de Cruquiusweg is geen water laat staan een woonboot.
Dus waar komt deze foto vandaan?
Of heb je hem gepost omdat er iets verder op een open sloep/ boot ligt met wat rommel erop ?
Deze foto stond bij het artikel in het AD en zou de locatie moeten zijn waar de boot lag, met de nadruk "lag", ofwel verleden tijd".

Er staat ook niet dat het "aan de Cruquiusweg" is maar "In de rommelige omgeving van de Cruquiusweg". En dat is omgeven door water.
pi_188467203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:20 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Wil je stoppen om op mij te reageren als ik een andere user iets vraag ?
Nee.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:23:08 #272
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188467232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nee, ze publiceren leugens over Halsema.
Nee hoor. Zelfs de advocaat van de jongen en Halsema zelf hebben gesteld dat er sprake is van strafbare feiten. De Telegraaf is dus een hele betrouwbare bron, in ieder geval betrouwbaarder dan de burgemeester van Amsterdam.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:25:19 #273
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188467276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Deze foto stond bij het artikel in het AD en zou de locatie moeten zijn waar de boot lag, met de nadruk "lag", ofwel verleden tijd".

Er staat ook niet dat het "aan de Cruquiusweg" is maar "In de rommelige omgeving van de Cruquiusweg". En dat is omgeven door water.
Ik had het via de haringkar maar hier is een "biasloze" bron: Parool 14aug 12u00
"...woonboot... ingegaan aan de Cruquiuskade in Amsterdam-Oost" en daar liggen wel meer boten.
Verder imho niet echt een gebied om te ravotten.

Wel weer het Parool in detail lezend..... die het woorden "met vrienden" in meervoud ("Met vrienden was de puber") hanteert.... ik dacht dat ze met z'n tweeën waren... of zijn (we gaan spinnen) er nog meer jongeren bij betrokken.....?
Enfin laat de rest maar want het is tijd om wat centen binnen te gaan slepen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188467662
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:25 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik had het via de haringkar maar hier is een "biasloze" bron: Parool 14aug 12u00
"...woonboot... ingegaan aan de Cruquiuskade in Amsterdam-Oost" en daar liggen wel meer boten.
Verder imho niet echt een gebied om te ravotten.

Wel weer het Parool in detail lezend..... die het woorden "met vrienden" in meervoud ("Met vrienden was de puber") hanteert.... ik dacht dat ze met z'n tweeën waren... of zijn (we gaan spinnen) er nog meer jongeren bij betrokken.....?
Enfin laat de rest maar want het is tijd om wat centen binnen te gaan slepen.

Staat toch duidelijk aan de Cruquiuskade in Amsterdam-Oost.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:43:56 #275
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188467723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:20 schreef Spectator19 het volgende:
Wil je stoppen om op mij te reageren als ik een andere user iets vraag ?
Nee.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:45:43 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188467779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:20 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Wil je stoppen om op mij te reageren als ik een andere user iets vraag ?
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:46:12 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188467795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:41 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk aan de Cruquiuskade in Amsterdam-Oost.
De Cruquiuskade is niet de Cruquiusweg hè... meer het verlengde, en bij de kade is wel water.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:47:54 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188467861
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:25 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik had het via de haringkar maar hier is een "biasloze" bron: Parool 14aug 12u00
"...woonboot... ingegaan aan de Cruquiuskade in Amsterdam-Oost" en daar liggen wel meer boten.
Verder imho niet echt een gebied om te ravotten.

Wel weer het Parool in detail lezend..... die het woorden "met vrienden" in meervoud ("Met vrienden was de puber") hanteert.... ik dacht dat ze met z'n tweeën waren... of zijn (we gaan spinnen) er nog meer jongeren bij betrokken.....?
Enfin laat de rest maar want het is tijd om wat centen binnen te gaan slepen.

En wie is de eigenaar van Het Parool?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:48:30 #279
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188467884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:46 schreef Leandra het volgende:
Cruquiuskade
Idd. Ten overvloede: wat zouden deze blokjes in het water zijn?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:49:49 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188467935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:23 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Nee hoor. Zelfs de advocaat van de jongen en Halsema zelf hebben gesteld dat er sprake is van strafbare feiten. De Telegraaf is dus een hele betrouwbare bron, in ieder geval betrouwbaarder dan de burgemeester van Amsterdam.
Niemand heeft dan ook beweerd dat er geen sprake is van strafbare feiten.

En je redenering is nogal, uh, bijzonder...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:50:54 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188467977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Idd. Ten overvloede: wat zouden deze blokjes in het water zijn?
[ afbeelding ]
Zandbanken? :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188468075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

De Cruquiuskade is niet de Cruquiusweg hè... meer het verlengde, en bij de kade is wel water.
Parool + AD

https://www.parool.nl/amsterdam/ondernemer-die-dupe-...

In de rommelige omgeving van de Cruquiusweg in Amsterdam-Oost zien ze een vergane 'woonboot' liggen. Nou ja, een boot met een kajuit. Je loopt er zo op.

https://www.ad.nl/binnenl(...)einig-voor~a050fdf9/

Feit : aan de Cruquiusweg is geen water en er liggen geen woonboten.
pi_188468122
Dit krijg je als je een publiek figuur bent en je jezelf doet overkomen als wereldverbeteraar. Every fart backfires.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:58:01 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188468200
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
Dit krijg je als je een publiek figuur bent en je jezelf doet overkomen als wereldverbeteraar. Every fart backfires.
Wanneer heeft haar minderjarige zoon gekozen om publiek figuur te zijn?
pi_188468283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wanneer heeft haar zoon gekozen om publiek figuur te zijn?
Dat heeft zijn moeder voor hem gedaan. Ik heb ook voor zoveel dingen niet gekozen, maar moest er toch mee omgaan. Welcome to reality.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:01:46 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188468309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat heeft zijn moeder voor hem gedaan. Ik heb ook voor zoveel dingen niet gekozen, maar moest er toch mee omgaan. Welcome to reality.
Nee, dat heeft zijn moeder dus expliciet niet gedaan.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:03:51 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188468365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat heeft zijn moeder voor hem gedaan. Ik heb ook voor zoveel dingen niet gekozen, maar moest er toch mee omgaan. Welcome to reality.
Dus omdat zijn moeder een bekend figuur mogen zijn rechten als minderjarige verdachte geschonden worden?
Dacht het toch ff niet...

En de politie en het OM zijn niet voor niets een onderzoek naar het lek(ken) gestart. Terecht, want het is een ambtsmisdrijf.

En Halsema zelf heeft zijn rechten als minderjarige verdachte zeker niet geschonden. Zij heeft niks openbaar gemaakt en ook niks in de doofpot gestopt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188468375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, dat heeft zijn moeder dus expliciet niet gedaan.
Jawel, toen ze besloot een kind te nemen en tevens besloot een publiek figuur te zijn/blijven.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:06:08 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188468445
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Jawel, toen ze besloot een kind te nemen en tevens besloot een publiek figuur te zijn/blijven.
8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188468475
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De boot is weggesleept, lees ik. Naar onbekende bestemming.

Misschien is de boot zelf nog niet vernietigd, maar in elk geval is de plaats delict wel keurig weggemoffeld.


Opvallend inderdaad, ik vermoed dat de eigenaar van de boot -waarschijnlijk ook een GroenLinks stemmer- is omgekocht om z'n mond te houden omdat er veel meer op die boot is gebeurd dan nu naar buiten is gebracht. Met vrienden was hij daar, dus een groepsverkrachting onder bedreiging van een nepwapen en messen of iets dergelijks is niet uit te sluiten. Het was dus noodzakelijk om die boot zo snel mogelijk te laten verdwijnen om het bewijsmateriaal te vernietigen, de positie van Halsema niet in gevaar te brengen was prioriteit. Dat is waarschijnlijk de doofpot waar die agenten het over hebben.
pi_188468490
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus omdat zijn moeder een bekend figuur mogen zijn techten als minderjarige verdachte geschonden worden?
Dacht het toch ff niet...

En de politie en het OM zijn niet voor niets een onderzoek naar het lek(ken) gestart. Terecht, want het is een ambtsmisdrijf.

En Halsema zelf heeft zijn rechten als monderjarige verdachte zeker niet geschonden. Zij heeft niks openbaar gemsskt en ook niks in de doofpot gestopt.
Ik zeg niet dat het mag, but it was bound to happen. Ze was gewoon dom om het achter te houden, want dat is onmogelijk als je een bepaalde reputatie hebt.
pi_188468538
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus omdat zijn moeder een bekend figuur mogen zijn techten als minderjarige verdachte geschonden worden?
Dacht het toch ff niet...

En de politie en het OM zijn niet voor niets een onderzoek naar het lek(ken) gestart. Terecht, want het is een ambtsmisdrijf.

En Halsema zelf heeft zijn rechten als monderjarige verdachte zeker niet geschonden. Zij heeft niks openbaar gemsskt en ook niks in de doofpot gestopt.
De rechten van de verdachten worden dan ook niet geschonden. Wat wel geschonden is, is het eigendomsrecht van de boot en de brandblussers.

Wat de moeder van de verdachte betreft, zij is met haar "brief burgemeester" in de openbaarheid getreden om zich vanuit haar ambtsfunctie inhoudelijk met de zaak te gaan bemoeien in plaats van zulks over te laten aan een onafhankelijk rechter.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:10:17 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188468577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het mag, but it was bound to happen. Ze was gewoon dom om het achter te houden, want dat is onmogelijk als je een bepaalde reputatie hebt.
Ze heeft niks achter gehouden. Degenen die het moesten weten zijn door haar op de hoogte gesteld. Ze heeft het alleen zéér terecht niet publiekelijk bekend gemaakt. Wasrom zou dat ook moetem?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:10:37 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188468594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De rechten van de verdachten worden dan ook niet geschonden. Wat wel geschonden is, is het eigendomsrecht van de boot en de brandblussers.

Wat de moeder van de verdachte betreft, zij is met haar "brief burgemeester" in de openbaarheid getreden om zich vanuit haar ambtsfunctie inhoudelijk met de zaak te gaan bemoeien in plaats van zulks over te laten aan een onafhankelijk rechter.
Dat zijn ze wel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188468652
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze heeft niks achter gehouden. Degenen die het moesten weten zijn door haar op de hoogte gesteld. Ze heeft het alleen zéér terecht niet publiekelijk bekend gemaakt. Wasrom zou dat ook moetem?
Wie zegt dat dat moet? Het is een kwestie van weten hoe de wereld werkt.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:13:58 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188468708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat moet? Het is een kwestie van weten hoe de wereld werkt.
Het heeft niets van doen met haar professionele functioneren, dus nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188468722
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:07 schreef Aquarii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Opvallend inderdaad, ik vermoed dat de eigenaar van de boot -waarschijnlijk ook een GroenLinks stemmer- is omgekocht om z'n mond te houden omdat er veel meer op die boot is gebeurd dan nu naar buiten is gebracht. Met vrienden was hij daar, dus een groepsverkrachting onder bedreiging van een nepwapen en messen of iets dergelijks is niet uit te sluiten. Het was dus noodzakelijk om die boot zo snel mogelijk te laten verdwijnen om het bewijsmateriaal te vernietigen, de positie van Halsema niet in gevaar te brengen was prioriteit. Dat is waarschijnlijk de doofpot waar die agenten het over hebben.
Je overdrijft natuurlijk, een mislukte poging tot humor, maar raakt onbedoeld wél aan de kern van de zaak. Wanneer die "verwaarloosde en verlaten" boot daar al jaren ligt, is het mij te toevallig dat hij juist nú is afgesleept.

Wie daar achter zit, zal wel niet bekend worden, maar dit zijn nu typisch wel het soort van stille acties die van hogerhand "even geregeld" kunnen worden.
pi_188468734
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel.
Hoe dan?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:16:48 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188468788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Hoe dan?
Lees.deze.topicreeks.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188468822
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Waarom denk je nou automatisch dat je een linkse GroenLinks stemmer moet zijn om deze zaak enigszins te kunnen relativeren? Ik heb totaal niks met linkse politiek, maar kan hier gewoon neutraal naar kijken.

Je laat je enorm kennen, of was je zelf echt zo’n muurbloempje toen je 15 was?
Volgens mij had ik gezegd dat het incident van die gozer gewoon een jeugdzonde is. Prima toch?

Gaat hier om de spasmereactie van die trol.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188468895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je overdrijft natuurlijk, een mislukte poging tot humor, maar raakt onbedoeld wél aan de kern van de zaak. Wanneer die "verwaarloosde en verlaten" boot daar al jaren ligt, is het mij te toevallig dat hij juist nú is afgesleept.

Wie daar achter zit, zal wel niet bekend worden, maar dit zijn nu typisch wel het soort van stille acties die van hogerhand "even geregeld" kunnen worden.
boot is foetsie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')