Erg schimmig hoe dat destijds met Acosta verlopen is, die toen openbaar aanklager in Florida was en nu minister van arbeid. En met zoveel high-profile bekenden is er veel speculatie over eventuele verdere fallout hiervan.quote:Jeffrey Epstein, Billionaire Long Accused of Molesting Minors, Is Charged
Mr. Epstein, who was charged with sex trafficking, had avoided federal charges a decade ago in a widely criticized plea deal.
Jeffrey E. Epstein, a billionaire New York financier long accused of molesting dozens of girls, was arrested on Saturday and charged with sex trafficking by federal prosecutors, an extraordinary turn of events in a long and sordid criminal case.
Two people with knowledge of the charges said on Saturday night that Mr. Epstein had been arrested in the New York area and was in federal custody.
He is expected to appear before a federal magistrate on Monday, more than a decade after he first gained notoriety with lurid accusations that he had paid dozens of girls for sexual massages in Florida.
Mr. Epstein, 66, had avoided federal criminal charges in 2007 and 2008 in a widely criticized plea deal whose lenient terms continue to roil the Justice Department and are facing new scrutiny in the #MeToo era.
Before the plea deal, Mr. Epstein, a former hedge-fund manager, had been friendly with Donald J. Trump, former President Bill Clinton and Prince Andrew, the Duke of York.
He pleaded guilty to lesser state charges of soliciting prostitution, served 13 months in a county lockup and registered as a sex offender. His jail arrangement allowed him to get out of the Palm Beach County Stockade six days a week to work out of his office.
The United States attorney’s office in Manhattan, which brought the charges against Mr. Epstein, declined to comment on Saturday night.
CBS Miami reported that Mr. Epstein was arrested late Saturday afternoon at Teterboro Airport in New Jersey after his private jet landed there from Paris. He was taken into custody by federal agents.
The television station said Mr. Epstein was arrested under a sealed federal indictment and charged with one count of sex trafficking and one count of conspiracy to commit sex trafficking.
Defense lawyers for Mr. Epstein could not immediately be reached for comment.
Women who said they were Mr. Epstein’s victims have repeatedly assailed federal prosecutors for agreeing to a nonprosecution deal with him more than a decade ago.
Jack Scarola, a lawyer for two of the women, said he had not been informed of the arrest.
“But given his extensive pattern of past criminal conduct and the apparent addictive nature of his aberrant behavior, an arrest comes as no surprise,” Mr. Scarola said on Saturday night.
The new charges against Mr. Epstein were first reported on Saturday night by The Daily Beast.
In the Florida investigation, the authorities found that Mr. Epstein paid cash to dozens of girls, some of them as young as 14 or 15, to give him nude massages that often ended in masturbation, oral sex or, in at least one case, rape.
Some of the girls were runaways or foster children; Mr. Epstein would ask some girls to recruit others to bring to his properties. The encounters took place from 1999 to 2005.
According to court records, in a 2007 interview with the F.B.I., one girl shared that at age 15 she began visiting Mr. Epstein and gave him massages — both in her underwear and then nude — for $200 each.
Over time, the encounters became increasingly sexual. Mr. Epstein also got the girl to bring other girls who worked with her at a local strip club.
The plea deal that protected Mr. Epstein from federal charges was signed by the top federal prosecutor in Miami at the time, Alexander Acosta, who is now President Trump’s labor secretary.
In February, a judge in Florida ruled that the prosecutors led by Mr. Acosta violated federal law when they failed to disclose Mr. Epstein’s nonprosecution agreement to his victims.
The agreement was negotiated in secret while victims were told prosecutors were still pursuing a possible federal criminal case.
Mr. Acosta has defended the handling of Mr. Epstein’s case, saying the plea deal sent Mr. Epstein to jail and guaranteed that he would register as a sex offender.
But lawyers for his victims have fought for years against a punishment they saw as too lenient.
The case received new public scrutiny after an investigative report published by The Miami Herald in November quoted four of Mr. Epstein’s victims, who are now adults, on the record for the first time.
One of the victims, Courtney Wild, now 31, was wearing braces when she first met Mr. Epstein. “Jeffrey preyed on girls who were in a bad way, girls who were basically homeless,” Ms. Wild told The Herald. “He went after girls who he thought no one would listen to and he was right.”
Investigators had identified more than 30 victims. The Herald said it located about 60.
In February, the Justice Department said it had opened an investigation into the nonprosecution agreement. The inquiry is reviewing whether prosecutors committed professional misconduct in their handling of the Epstein case.
Wat is er mis met de New York Times?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef ReplaR het volgende:
Gebruik dan deze bron voordat het weer gesloten wordt...:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-minderjarigen.html
niets, geen idee wat er mis mee zou zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat is er mis met de New York Times?
Sommigen hebben moeite met engelse bronnen.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat is er mis met de New York Times?
twitter:ShimonPro twitterde op maandag 08-07-2019 om 19:37:40Prosecutors just told the court that in the last 36 hours the office has been contacted by attorneys and people who said they were victims, none of whom the office has previously spoken with. reageer retweet
Deprimerend.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
twitter:ShimonPro twitterde op maandag 08-07-2019 om 19:37:40Prosecutors just told the court that in the last 36 hours the office has been contacted by attorneys and people who said they were victims, none of whom the office has previously spoken with. reageer retweet
Bizar.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind het juist wel hoopvol dat deze vrouwen nu naar voren durven te treden. Jammer dat ze niet eerder durfden natuurlijk, maar logisch ... je neemt het niet zomaar op tegen iemand als Epstein.quote:
Ja, dat ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel hoopvol dat deze vrouwen nu naar voren durven te treden. Jammer dat ze niet eerder durfden natuurlijk, maar logisch ... je neemt het niet zomaar op tegen iemand als Epstein.
Bij de FBI-inval in de villa van Epstein is er materiaal gevonden van naakte minderjarige meisjes.quote:
bronquote:Law enforcement officers discovered not only specific evidence consistent with victim recollections of the inside of the mansion, further strengthening the evidence of the conduct charged in the Indictment, but also at least hundreds—and perhaps thousands—of sexually suggestive photographs of fully- or partiallynude females. While these items were only seized this weekend and are still being reviewed, some of the nude or partially-nude photographs appear to be of underage girls, including at least one girl who, according to her counsel, was underage at the time the relevant photographs were taken. Additionally, some of the photographs referenced herein were discovered in a locked safe, in which law enforcement officers also found compact discs with hand-written labels including the following: “Young [Name] + [Name],” “Misc nudes 1,” and “Girl pics nude.”
Uit dat artikel:quote:Op maandag 8 juli 2019 20:45 schreef dellipder het volgende:
Glenn Simpson (van Fusion GPS) was degene die het narratief de wereld in pushte, dat Epstein en Donald Trump innige banden zouden hebben. bron
Dit wordt verder totaal niet onderbouwd in het artikel. Het ziet er naar uit dat de journalist hier zijn mening geeft en verpakt als nieuws.quote:The Trump-Epstein link appears purely social
bronquote:Ken Silverstein, the reporter who ultimately wrote an Epstein-Trump report, confirmed to The Times that Fusion had sourced the story.
quote:Palm Beach trial could reveal details of billionaire’s alleged abuse of teen girls
Trump barred Epstein from Mar-a-Lago “because Epstein sexually assaulted an underage girl at the club,” according to court documents filed by Edwards.
bronquote:In January 2016, Vice.com ran Silverstein's story on Trump's ties to Epstein, which framed them as more social - including dinner parties, two plane trips, and Epstein hanging out at Trump's Mar-a-lago resort in Palm Beach, Florida. As Radar reported last April, "According to an investigation by Radar, Trump was among dozens of renowned New Yorkers who knew Epstein socially but ostracized him after Palm Beach police uncovered the financiers sleazy double life," adding that Trump "once barred child molester Jeffrey Epstein from his famed Mar-a-lago club after the presidential candidate caught him hitting on a young girl."
Moet ook eerlijk zeggen dat ik Trump er niet voor aanzie om zoiets te doen gek genoeg. Mag dan wel een zak van een vent zijn, zeker naar vrouwen toe maar denk niet dat hij graag aan kinderen zit.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef dellipder het volgende:
[..]
bron
Fusion GPS pushte het narratief dat Donald Trump en Jeffrey Epstein innige banden hadden,maar dat kreeg geen tractie omdat Trump hem van Mar-a-Lago levenslang bande wegens het misbruiken van een minderjarig meisje aldaar.
[..]
[..]
bron
Bill Clinton heeft toch wat meer gevlogen met hem dan Trump.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef dellipder het volgende:
[..]
bron
Fusion GPS pushte het narratief dat Donald Trump en Jeffrey Epstein innige banden hadden,maar dat kreeg geen tractie omdat Trump hem van Mar-a-Lago levenslang bande wegens het misbruiken van een minderjarig meisje aldaar.
[..]
[..]
bron
Heeft Trump wel met hem gevlogen? Enige wat ik me herinner is een quote in de richting van "Epstein heeft een interessant sociaal leven, hield van vrouwen net als ik alleen dan wel aan de jonge kant".quote:Op maandag 8 juli 2019 21:56 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Bill Clinton heeft toch wat meer gevlogen met hem dan Trump.
Ik kan je verzekeren dat dit weer uitloopt op een grote teleurstelling -à la Russia collusion delusion- voor degenen die denken dat ze hem nu echt te pakken hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:56 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Bill Clinton heeft toch wat meer gevlogen met hem dan Trump.
Volgens vluchtgegevens die bijgehouden zijn, gaat het om 1 ritje naar NYC. Weet even niet meer waar vandaan, geloof ergens Florida. Epstein zelf was niet aan boord.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft Trump wel met hem gevlogen? Enige wat ik me herinner is een quote in de richting van "Epstein heeft een interessant sociaal leven, hield van vrouwen net als ik alleen dan wel aan de jonge kant".
Maar kan best zijn dat ik het meevliegen heb gemist.
Van Florida naar New York meegevlogen, dus niet met de zogenaamde Lolita-express.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft Trump wel met hem gevlogen? Enige wat ik me herinner is een quote in de richting van "Epstein heeft een interessant sociaal leven, hield van vrouwen net als ik alleen dan wel aan de jonge kant".
Maar kan best zijn dat ik het meevliegen heb gemist.
Ook in New York kun je minderjarigen misbruiken. En dat deed Epstein dan ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef dellipder het volgende:
[..]
Van Florida naar New York meegevlogen, dus niet met de zogenaamde Lolita-express.
bron
Zou dat ook de reden zijn dat Epstein is aangehouden? Omdat ze dirt over Trump zoeken en dit een wanhoopsdaad is? Hij heeft erg goede connecties met de deep state en de Clintons, dus ze offeren er een van hun eigen kant?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook in New York kun je minderjarigen misbruiken. En dat deed Epstein dan ook.
Verder geen idee of Trump schuldig is. Ik acht een man die trots verklaarde dat hij de kleedkamer van Miss Teen Universe binnen kwam wandelen daar in ieder geval wel toe in staat.
Lolita-express refereert aan de "lijnvlucht" naar Orgy-island.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook in New York kun je minderjarigen misbruiken. En dat deed Epstein dan ook.
Verder geen idee of Trump schuldig is. Ik acht een man die trots verklaarde dat hij de kleedkamer van Miss Teen Universe binnen kwam wandelen daar in ieder geval wel toe in staat.
quote:In 2005, the world was introduced to reclusive billionaire Jeffrey Epstein, friend to princes and an American president, a power broker with the darkest of secrets: He was also a pedophile, accused of recruiting dozens of underage girls into a sex-slave network, buying their silence and moving along, although he has been convicted of only one count of soliciting prostitution from a minor. Visitors to his private Caribbean island, known as “Orgy Island,” have included Bill Clinton, Prince Andrew and Stephen Hawking.
bronquote:Epstein has spent the bulk of his adult life cultivating relationships with the world’s most powerful men. Flight logs show that from 2001 to 2003, Bill Clinton flew on Epstein’s private plane, dubbed “The Lolita Express” by the press, 26 times. After Epstein’s arrest in July 2006, federal tax records show Epstein donated $25,000 to the Clinton Foundation that year.
Dat weet ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Lolita-express refereert aan de "lijnvlucht" naar Orgy-island.
[..]
[..]
bron
Voor de meer ingelezen users is dit gesneden koek.
Trump heeft helemaal nooit meegevlogen naar dat eiland, hoe graag je trump ook in een zwart daglicht wil zetten gaat dat niet gebeuren. Laat zijn naam eens op de flightlist zien dan.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Geef slechts aan dat het feit dat Trump slechts eenmaal is meegevlogen, hem niet per se vrijpleit. Dat The Donald een viespeuk is die ertoe in staat is, staat in mijn ogen buiten kijf.
Maar goed, dat is ongefundeerd gespeculeer van mijn kant, dus ik houd het hier verder bij.
We zien wel waar het onderzoek toe leidt.
Precies! In plaats van TDS ga ik op mijn beurt uit van onder andere de getuigenverklaring van Mark Epstein (broer van).quote:Op maandag 8 juli 2019 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Geef slechts aan dat het feit dat Trump slechts eenmaal is meegevlogen, hem niet per se vrijpleit. Dat The Donald een viespeuk is die ertoe in staat is, staat in mijn ogen buiten kijf.
Maar goed, dat is ongefundeerd gespeculeer van mijn kant
Ach, ik vermoed dat jij Clinton al praktisch schuldig hebt verklaard.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:44 schreef dellipder het volgende:
[..]
Precies! In plaats van TDS ga ik op mijn beurt uit van onder andere de getuigenverklaring van Mark Epstein (broer van).
Daar zal dus geen vliegtuig aan te pas gekomen zijn.quote:Katie Johnson had named Trump and billionaire Jeffrey Epstein in a $100 million lawsuit, accusing them of having solicited sex acts from her at sex parties held at the Manhattan homes of Epstein and Trump back in 1994 (when Johnson was just 13 years old)
Hoho, cattivo en sapstengel begonnen over vluchten icm Clinton en Trump. Jij haakte daar op aan en doet vervolgens alsof ik gek ben dat ik zeg dat die vluchten niks te maken hebben met de beschuldiging richting Trump.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:13 schreef dellipder het volgende:
Niemand, inderdaad.
IK claim dat wat jij inbrengt (de civiele zaak Katie Johnson) NIETS met de Jeffrey Epstein zaak te maken heeft.
Jij vermengt een civiele kwestie die gesopneerd en in een later stadium is teruggetrokken (dit alles in 2016) met de aanklachten van vandaag tegen Epstein.
Een valse spin, maar wel heel doorzichtig en pathetisch.
Die was natuurlijk zelf wel makkelijk te misbruiken. Maar goed, daar moet je dan ook maar weer net zin in hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
Gok trouwens dat Lolita-passagier Stephen Hawking geen minderjarige meiden heeft misbruikt.
Ze komen nu pas, omdat de twijfel is gezaaid en er geld valt te halen. Wat je ook uit hun duim zuigen, er is nu een kans dat iemand het gelooft en ze bakken gratis geld krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel hoopvol dat deze vrouwen nu naar voren durven te treden. Jammer dat ze niet eerder durfden natuurlijk, maar logisch ... je neemt het niet zomaar op tegen iemand als Epstein.
We hebben het hier over minderjarigen hè. Die vent is gewoon een pedo en dient gestraft te worden, eigenlijk het liefst afgeschoten maar dat is dan weer in strijd met mensenrechten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze komen nu pas, omdat de twijfel is gezaaid en er geld valt te halen. Wat je ook uit hun duim zuigen, er is nu een kans dat iemand het gelooft en ze bakken gratis geld krijgen.
Zo gaat dat in de US of A.
Hij dient gestraft te worden voor de strafbare feiten die hij heeft gepleegd, niet voor fantasieën van volwassen vrouwen die in de "sue-cultuur" een graantje mee willen pikken van zijn fortuin.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:02 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
We hebben het hier over minderjarigen hè. Die vent is gewoon een pedo en dient gestraft te worden, eigenlijk het liefst afgeschoten maar dat is dan weer in strijd met mensenrechten.
Het waren de conservatieve publicist Mike Cernovich en een plaatselijke krant in Florida die bleven dwarsliggen en bleven procederen over Epstein, al probeert de MSM dat te verzwijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou dat ook de reden zijn dat Epstein is aangehouden? Omdat ze dirt over Trump zoeken en dit een wanhoopsdaad is? Hij heeft erg goede connecties met de deep state en de Clintons, dus ze offeren er een van hun eigen kant?
Of juist compleet andersom en deze aanhouding wordt de ondergang van het cabal?
Dat was ook overduidelijk in de lastercampagne tegen Brett Kavanaugh.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze komen nu pas, omdat de twijfel is gezaaid en er geld valt te halen. Wat je ook uit hun duim zuigen, er is nu een kans dat iemand het gelooft en ze bakken gratis geld krijgen.
Wie zegt dat ze liegen? Hij is al eerder veroordeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hij dient gestraft te worden voor de strafbare feiten die hij heeft gepleegd, niet voor fantasieën van volwassen vrouwen die in de "sue-cultuur" een graantje mee willen pikken van zijn fortuin.
Als dit ging over het misbruik door de straatarme John Doe, waarbij een claim van een paar ton schadevergoeding nooit uitgekeerd gaat worden, zou je die fantasten niet horen.
Dat claimgedrag is funest voor de echte slachtoffers.
Dergelijke statements worden door een roedel gehaaide advocaten opgesteld. Dat Clinton in 2002 en 2003 een aantal trips met Epstein heeft gemaakt waar ook een heel gevolg aan beveiliging, DNC- en Clinton Foundationvolk bij was, wil natuurlijk niks zeggen over de periode ervoor en erna.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:27 schreef dellipder het volgende:
Blijkbaar voelde Bill Clinton zich geroepen te reageren op de ontwikkelingen in de Jeffrey Epstein-zaak.
Perswoordvoerder van Clinton, Angel Ureña, tweete afgelopen maandag dit statement:
[ afbeelding ]
Clinton heeft geen rechtschapen achtergrond, maar dit statement kan feitelijk waar zijn. Echter zegt dit statement verder niets over de periode 2004-2008; het laat deze periode totaal onberoerd.
Spokesman: Bill Clinton 'knows nothing' about 'terrible crimes' alleged against Epstein
Als dat zo was spanden ze een civiele zaak aan. Misschien dat dat nog gaat komen, maar voor nu gaat het om vrouwen die informatie geven aan de onderzoekers voor deze criminele zaak. Bovendien waren ze destijds minderjarig en zouden ze het moeten op nemen tegen een miljardair... dus dat ze destijds het hebben laten lopen snap ik wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Overigens mag imo benadrukt worden dat dit nu de staat is van de main stream media.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het waren de conservatieve publicist Mike Cernovich en een plaatselijke krant in Florida die bleven dwarsliggen en bleven procederen over Epstein, al probeert de MSM dat te verzwijgen.
https://www.cernovich.com/epstein-arrested/
De media zullen als een stel varkens met hun snuit in de modder snuffelen naar een lekker hapje en als ze iets kunnen vinden wat Trump op de een of andere manier kan benadelen, zullen ze dat niet nalaten. Dat er vervolgens dingen naar boven kunnen komen over Clinton of andere DNC-kopstukken, zullen ze misschien maar op de koop toe nemen als ze daarmee ook Trump kunnen pakken. Als Trump te impeachen valt of ze kunnen hem de volgende verkiezingen laten verliezen, is Bill Clinton of John Podesta collateral damage.
Het gaat hier niet over nieuwe aantijgingen, maar feiten die bekend zijn geworden voordat de voorkeursbehandeling (de plea deal) door de DoJ aan Jeffrey Epstein werd gegeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De loggegevens van de vluchten die in 2015 zijn gepubliceerd. bronquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dergelijke statements worden door een roedel gehaaide advocaten opgesteld. Dat Clinton in 2002 en 2003 een aantal trips met Epstein heeft gemaakt waar ook een heel gevolg aan beveiliging, DNC- en Clinton Foundationvolk bij was, wil natuurlijk niks zeggen over de periode ervoor en erna.
Ik ben wel benieuwd of men de verklaringen over tig (26?) vluchten met de Lolita-express kan hard maken. Komt die info bij Epstein zelf vandaan? Of bij de crew van zijn vliegtuig?
En de Miami Herald. Wat overigens volgens mij ook naast lokaal gewoon mainstream is. Gelukkig zijn er nog van die lokale mainstream media die er toe doen, zouden we hier ook weer meer van moeten hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:25 schreef dellipder het volgende:
Overigens mag imo benadrukt worden dat dit nu de staat is van de main stream media.
Fox News, CNN, MSNBC, The New York Times hebben tesamen duizenden "journalisten" en advocaten in dienst en in deze zaak (lees: publiek geheim pervert Epstein) moet het dus aankomen op de inspanning van één onafhankelijke onderzoeksjournalist.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En de Miami Herald. Wat overigens volgens mij ook naast lokaal gewoon mainstream is. Gelukkig zijn er nog van die lokale mainstream media die er toe doen, zouden we hier ook weer meer van moeten hebben.
Dat wil echter niet zeggen dat de grote jongens er niet toe doen met dit soort zaken, zoals bv. The Washington Post die Roy Moores escapades onthulde in 2017 of The New York Times en The New Yorker die licht schenen op Weinsteins viespeukerij.
Jij denkt dat hij onschuldig is?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hij dient gestraft te worden voor de strafbare feiten die hij heeft gepleegd, niet voor fantasieën van volwassen vrouwen die in de "sue-cultuur" een graantje mee willen pikken van zijn fortuin.
Als dit ging over het misbruik door de straatarme John Doe, waarbij een claim van een paar ton schadevergoeding nooit uitgekeerd gaat worden, zou je die fantasten niet horen.
Dat claimgedrag is funest voor de echte slachtoffers.
Wie zijn 'ze'?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:48 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen echt moeite om het Clinton gedeelte in de doofpot te stoppen en Trump te beschuldigen.
Wikipedia kan toch door Jan en alleman aangepast worden?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:48 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen echt moeite om het Clinton gedeelte in de doofpot te stoppen en Trump te beschuldigen.
Doet met denken aan die keer dat Russische trolls het operationele plafond van een SU-25 probeerden op te hogen op de Wiki.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:48 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:"I did not have sexual relations with those minors on the 26 registered occasions I flew to the pedophile island of Mr. Epstein"
Waarom mist Trump in je lijstjes?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Look to the Netherlands for Clinton Foundation’s ongoing source of cash
https://canadafreepress.c(...)going-source-of-cash
Nederland geeft miljoenen aan Clinton Foundation
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nton-foundation.html
git rekt
Kom niet aanzetten met dat Epstein kameraadjes is met Trump. Dat is ie niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:42 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Waarom mist Trump in je lijstjes?
Of Epstein werd tot voor kort gezien als te groot om aan te pakken. Omdat hij vriendjes is met allerlei politici en celebrities maar waarschijnlijk ook dat hij machtige mannen in de tang heeft met compromitterende foto's/filmpjes waarop ze seks hebben met dames die niet hun echtgenote zijn en in sommige gevallen misschien zelfs met minderjarige meisjes (of ze dat op dat moment nu wisten of niet).quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:26 schreef Klopkoek het volgende:
Bizar dat die man al veel eerder met zeden misdrijven in verband is gebracht en toen weg kwam met een schikking.
Klassenjustitie?
De Demmink van Amerika.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of Epstein werd tot voor kort gezien als te groot om aan te pakken. Omdat hij vriendjes is met allerlei politici en celebrities maar waarschijnlijk ook dat hij machtige mannen in de tang heeft met compromitterende foto's/filmpjes waarop ze seks hebben met dames die niet hun echtgenote zijn en in sommige gevallen misschien zelfs met minderjarige meisjes (of ze dat op dat moment nu wisten of niet).
Ik las ergens dat de oorsprong van Epsteins inkomsten nogal vaag zijn, zou hij mensen blackmailen?
Alleen de Clinton kliek?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:06 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop dat hij nu gaat snitchen op die Clinton kliek in ruil voor strafvermindering
Ik vraag me wel af hoeveel strafvermindering je iemand zou kunnen of moeten willen bieden die tientallen vrouwen misbruikt heeft?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen de Clinton kliek?
Genoeg te klikken aan beide kanten van het politieke spectrum, denk ik.
Geen idee, maar als iemand die (uit mijn hoofd) aangeklaagd word voor 26 strafbare feiten (Smollet) mag lopen nadat George Soros even wat geld doneert, kun je er van uit gaan dat er behoorlijk wat mensen lachend weg gaan lopen. Dit is het kliekje van Soros. Soros doneerde miljoenen aan Clinton en andere. (Voordat er mensen dit volledig uit het verband trekken omdat ze niet kunnen lezen: ik zeg niet dat Soros zelf betrokken was bij pedophilie, alleen over politieke acties die hij uitvoert)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel strafvermindering je iemand zou kunnen en moeten willen geven die tientallen vrouwen misbruikt heeft?
Je lijkt door te slaan naar ongerelateerde wartaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Geen idee, maar als iemand die (uit mijn hoofd) aangeklaagd word voor 26 strafbare feiten (Smollet) mag lopen nadat George Soros even wat geld doneert, kun je er van uit gaan dat er behoorlijk wat mensen lachend weg gaan lopen. Dit is het kliekje van Soros. Soros doneerde miljoenen aan Clinton en andere. (Voordat er mensen dit volledig uit het verband trekken omdat ze niet kunnen lezen: ik zeg niet dat Soros zelf betrokken was bij pedophilie, alleen over politieke acties die hij uitvoert)
#pizzagate
Overigens, waarom blijkt elke rechtse conspiracy waar te zijn? Het word steeds gekker.
Tuurlijk, alle kanten. Maar de Clintons zijn wel het leukst van de personen op de lijst omdat die zich elke keer overal uit hebben weten te draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen de Clinton kliek?
Genoeg te klikken aan beide kanten van het politieke spectrum, denk ik.
Trump stond net als al die Hollywood-namen die je postte in het adresboekje van Epstein. Dat zegt dus helemaal niks, dus het is ook vrij onzinnig om al die andere namen dan wel te noemen die ook nooit in de flightlog hebben gestaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom niet aanzetten met dat Epstein kameraadjes is met Trump. Dat is ie niet.
Trump heeft Epstein uit z'n golfclub gekickt toen Trump erachter kwam dat Epstein met de 14 jarige dochter van een medewerker rotzooide. Banned for life.
Trump staat niet in de flightlog van Lolita Island.
Epstein is voor de rest van z'n leven van Trump's Mar-a-Lago verbannen.
Trump heeft verklaringen afgelegd over Epstein na Epstein's eerste arrestatie, en volgens de politie had hij niet meer kunnen vertellen.
Dus wat LUL je nou?
Dit is zeker geen wartaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je lijkt door te slaan naar ongerelateerde wartaal.
Overigens, welke rechtse conspiracy theorie blijkt waar te zijn? Hebben ze Epstein uit een pizzeria gevist?
Pizzagate is allang debunked en heeft op het thema na niks met Epstein te maken. Het is alleen een kenmerk van conspiracyfanaten dat ze al dat soort zaken graag koppelen tot 1 groot overkoepelend complot.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:39 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dit is zeker geen wartaal.
Je kent pizza gate niet?
Natuurlijk ken ik pizzagate wel. Verder sluit ik me aan bij wat Mike zei.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:39 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dit is zeker geen wartaal.
Je kent pizza gate niet?
Bron voor al deze beweringen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom niet aanzetten met dat Epstein kameraadjes is met Trump. Dat is ie niet.
Trump heeft Epstein uit z'n golfclub gekickt toen Trump erachter kwam dat Epstein met de 14 jarige dochter van een medewerker rotzooide. Banned for life.
Trump staat niet in de flightlog van Lolita Island.
Epstein is voor de rest van z'n leven van Trump's Mar-a-Lago verbannen.
Trump heeft verklaringen afgelegd over Epstein na Epstein's eerste arrestatie, en volgens de politie had hij niet meer kunnen vertellen.
Dus wat LUL je nou?
Gewoon de hele elite de bak in.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:06 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop dat hij nu gaat snitchen op die Clinton kliek in ruil voor strafvermindering
Dit riedeltje is niet meer geloofwaardig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Pizzagate is allang debunked en heeft op het thema na niks met Epstein te maken. Het is alleen een kenmerk van conspiracyfanaten dat ze al dat soort zaken graag koppelen tot 1 groot overkoepelend complot.
OKAYquote:
https://www.washingtonpos(...)04ed88993_story.htmlquote:By Marc Fisher December 3, 2018
Epstein was barred from President Trump’s Mar-a-Lago Club in Palm Beach, Fla., “because Epstein sexually assaulted an underage girl at the club,” according to court documents.
One woman, Virginia Giuffre, sued Epstein’s longtime friend Ghislaine Maxwell, who she said recruited her in 1999 from Trump’s Mar-a-Lago Club to be Epstein’s “sex slave,” starting with “massages” and moving to sex acts. Giuffre had worked at the club as a 15-year-old locker room towel girl. She settled with Maxwell last year.
Snitchen op iedereen die bij die zaak betrokken isquote:
De meest concrete beschuldiging richting Trump bouwt niet op het mee vliegen met Epstein, maar gaat over verkrachting bij Epstein thuis in New York. Niet echt relevant dus om te beginnen over de Lolita Express in je vorige post.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
OKAY
[..]
https://www.washingtonpos(...)04ed88993_story.html
Uit dezelfde bron:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De meest concrete beschuldiging richting Trump bouwt niet op het mee vliegen met Epstein, maar gaat over verkrachting bij Epstein thuis in New York. Niet echt relevant dus. Verder wel fijn dat hem de toegang tot Mar-a-Lago ontzegd is.
Wel toevallig dat het haar opeens weer daagt, na 22 jaar, tijdens de presidentiële verkiezingstijdquote:During the 2016 presidential campaign, another young woman, known in court records only as Jane Doe, said Trump had raped her when she was 13, in 1994, at a party at Epstein’s New York mansion. But the woman dropped her lawsuit and canceled a news conference at which she was expected to spell out her allegation. Her lawyer, Lisa Bloom, said the woman had received threats and was too scared to go ahead with her accusation. An attorney for Trump at the time called the allegation “categorically untrue.”
Dat zal best, maar dat maakt beginnen over de Lolita Express icm Trump niet ineens wel relevant.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Uit dezelfde bron:
[..]
Wel toevallig dat het haar opeens weer daagt, na 22 jaar, tijdens de presidentiële verkiezingstijd
Dit hele onderwerp is nogal BNW. Je moet je eens verdiepen in de connecties van Epstein.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat maakt beginnen over de Lolita Express icm Trump niet ineens wel relevant.
Een topic in BNW om te speculeren over de schuld of onschuld van mensen die in dit onderzoek (nog) niet naar voren zijn gekomen lijkt me btw een betere plek dan hier?
No shit dat de man connecties heeft. Maakt niet dat wilde speculaties iets moeten zijn voor NWS (waar een mod dan maar iets over moet roepen I guess) . Hopelijk kan het hier gaan over wat dit onderzoek concreet laat zien ipv wilde speculaties over Trump, Clinton of welke andere hoge pief dan ook (nog) niet concreet verbonden aan deze zaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit hele onderwerp is nogal BNW. Je moet je eens verdiepen in de connecties van Epstein.
Zo te lezen is het een user als Salvador alleen maar te doen om de schuld heel politiek bij 1 partij neer te leggen, waarom je dat als Nederlander zou willen en waarom je er een politieke discussie van zou willen maken is mij niet duidelijk maar het lijkt me wel weer een duidelijk voorbeeld van TDS en dat deze ziekte eigenlijk alleen maar voorkomt bij zijn aanhangers i.p.b.v zijn tegenstanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat maakt beginnen over de Lolita Express icm Trump niet ineens wel relevant.
Een topic in BNW om te speculeren over de schuld of onschuld van mensen die in dit onderzoek (nog) niet naar voren zijn gekomen lijkt me btw een betere plek dan hier?
Niet voor mensen die elk complot geloven dat ze tegenkomen. En daar lopen er nogal wat van rond op FOK! en hebben we gelukkig BNW voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:58 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dit riedeltje is niet meer geloofwaardig hoor.
Ja klopt dat hele pizagate riedeltje was van begin af aan al totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:58 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dit riedeltje is niet meer geloofwaardig hoor.
Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:25 schreef dellipder het volgende:
Wanneer het niet voldoet aan het (Orange man bad-) narratief is er geen aandacht. Het is imo heel beschamend.
Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:31 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?
In tegenstelling tot Trump vonden ze bij Epstein en Bill Clinton wel wat. Bij Epstein een verzameling aan kinderporno. Rondom Bill Clinton een jurk van een stagiaire met zijn spermavlekken erop.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).
Doel je nou op de Lewinsky-affaire?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:56 schreef Elzies het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Trump vonden ze bij Epstein en Bill Clinton wel wat. Bij Epstein een verzameling aan kinderporno. Rondom Bill Clinton een jurk van een stagiaire met zijn spermavlekken erop.
Yip!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doel je nou op de Lewinsky-affaire?
Snap eerlijk gezegd niet wat je punt is. Wat heeft de Lewinsky-affaire hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Yip!
Ook een kwalijke zaak waar de toenmalige president loog, maar natuurlijk minder erg dan dit stelselmatige misbruik van al die minderjarigen door Epstein.
Hier lijkt de bewijsvoering onomkeerbaar en dan lijkt me een hoog vonnis wenselijk.
Een stok om mee te slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet wat je punt is. Wat heeft de Lewinsky-affaire hier nou weer mee te maken?
Ja die stelling was ook wel onzinnig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).
Wat is er behalve dan het liegen van Clinton verder kwalijk aan die zaak?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Yip!
Ook een kwalijke zaak waar de toenmalige president loog, maar natuurlijk minder erg dan dit stelselmatige misbruik van al die minderjarigen door Epstein.
Hier lijkt de bewijsvoering onomkeerbaar en dan lijkt me een hoog vonnis wenselijk.
Luister, jij weet net zo goed als ik dat als een Republikein dat doet dat je het er dan niet meer over moet hebben, maar als een Democraat het doet mag je je er tot aan het einde der tijden over beklagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:30 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Wat is er behalve dan het liegen van Clinton verder kwalijk aan die zaak?
De linkse propaganda machine draait weer op volle toeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik hoor net op het RTL4 journaal de presentatrice zeggen ‘Epstein, die bevriend is met de president....’
:’)
Wat een enorme bullshit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik hoor net op het RTL4 journaal de presentatrice zeggen ‘Epstein, die bevriend is met de president....’
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een enorme bullshit.
[ afbeelding ]
Ja dat was echt raar ook met die foto's van ze samen. Maar goed...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit zeker.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.
Verder zien we wel waar het onderzoek toe leidt. Als Clinton schuldig blijkt, dan mag ik hopen dat de man achter slot en grendel verdwijnt. En hetzelfde geldt voor Trump, mocht hij iets op z'n kerfstok hebben.
Ik sta met zat mensen op foto’s en daar zijn de nodige mensen bij die geen vrienden van mij zijn, maar kennissen of oud-klasgenoten, collega’s etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat was echt raar ook met die foto's van ze samen. Maar goed...
De Clintons hebben veel meer op hun kerfstok. Zo hebben ze nogal eens een uitvaart van kennissen, ondergeschikten en zakelijke relaties die een dodelijk ongeluk krijgen of zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.
Verder zien we wel waar het onderzoek toe leidt. Als Clinton schuldig blijkt, dan mag ik hopen dat de man achter slot en grendel verdwijnt. En hetzelfde geldt voor Trump, mocht hij iets op z'n kerfstok hebben.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik sta met zat mensen op foto’s en daar zijn de nodige mensen bij die geen vrienden van mij zijn, maar kennissen of oud-klasgenoten, collega’s etc.
Oneens.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef theunderdog het volgende:
Mensen denken echt dat dit iets groots gaat worden he..![]()
Epstein krijgt hoogstens een paar jaartjes. En daar moeten we het mee doen.
Ze zijn allebei bekende namen uit de NY zakenwereld. Die zullen elkaar regelmatig zijn tegengekomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
De mannen lijken elkaar redelijk goed te kennen. Let wel: dat betekent uiteraard niet dat Trump schuldig is aan het misbruiken van minderjarige meiden.
Je gaat het zien. Clinton, Trump geen van alle komen achter de tralies.quote:
Waarom zou je aan dat 'trolletje' toevoegen dat Epstein een 'geweldige vent' is die je al vijftien jaar kent?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ze zijn allebei bekende namen uit de NY zakenwereld. Die zullen elkaar regelmatig zijn tegengekomen.
En ik denk steeds meer dat die quote van Trump een trolletje is geweest omdat er misschien al langer geruchten over Epstein gingen.
Wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef theunderdog het volgende:
Ik weet het niet. Als de beschuldigingen waar zijn en er allerlei bobo’s van de verboden vruchtjes hebben gesnoept (waar misschien zelfs beelden van zijn), is Epstein misschien geneigd te gaan babbelen met Justitie. Zo zou hij zijn nek nog kunnen redden. Maar het zou ook kunnen dat er té machtige mensen bij betrokken zijn en het onderzoek van binnenuit kapot wordt gemaakt (Rolodex-onderzoek / Demmink). Of Epstein krijgt in een onbewaakt ogenblik een hartaanval, hersenbloeding, valt van de trap of gebeurt er iets anders onvoorziens. Dat hij per ongeluk door zijn bewakers tussen een stel zware criminelen wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard onder het goedkeuren van mevrouw Clinton, de eerste vrouwelijke president van de verenigde staten *kuch*quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:23 schreef epicbeardman het volgende:
Clinton is daadwerkelijk tal van keren naar het eiland gegaan,
Als je je in Epstein verdiept (en ook in het proces wat al eens tegen hem is geweest), dan kom je er nu juist achter dat vrijwel iedereen met invloed een gemeenschappelijk belang heeft. En dat is dat er juist zo weinig mogelijk over bekend moet worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als de beschuldigingen waar zijn en er allerlei bobo’s van de verboden vruchtjes hebben gesnoept (waar misschien zelfs beelden van zijn), is Epstein misschien geneigd te gaan babbelen met Justitie. Zo zou hij zijn nek nog kunnen redden. Maar het zou ook kunnen dat er té machtige mensen bij betrokken zijn en het onderzoek van binnenuit kapot wordt gemaakt (Rolodex-onderzoek / Demmink). Of Epstein krijgt in een onbewaakt ogenblik een hartaanval, hersenbloeding, valt van de trap of gebeurt er iets anders onvoorziens. Dat hij per ongeluk door zijn bewakers tussen een stel zware criminelen wordt geplaatst.
Maar als Trump en zijn mensen het idee hebben dat Epstein de kans biedt om een aantal politiek tegenstanders eens goed zwart te maken, zal er goed op hem gepast worden.
Je verzint er ook echt van alles steeds bij he?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uiteraard onder het goedkeuren van mevrouw Clinton, de eerste vrouwelijke president van de verenigde staten *kuch*, die zich al jaren inzet voor vrouwenrechten met haar door arabische oliestaten gespekte foundation.
Maar je noemde Epstein en het zit er niet in dat hij er met een paar jaartjes vanaf komt. Zie alleen al de vondst van kinderporno in zijn appartement. En dat er ook al meer slachtoffers zijn volgens de aanklagers.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat het zien. Clinton, Trump geen van alle komen achter de tralies.
Epstein krijgt het dit keer niet voor elkaar om weer buiten de gevangenis te blijven, maar wel om slechts een paar jaar te hoeven zitten.
Ze is loyaal gebleven aan een notoir predator. Of het is een zakelijk huwelijk of ze is zijn evenknie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verzint er ook echt van alles steeds bij he?
Jij snapt het sarcasme niet? Iemand eerst ogenschijnlijk complimenteren en dan vervolgens op het eind nog even een steek geven. Die op dat moment waarschijnlijk alleen de mensen snappen die van de geruchten op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou je aan dat 'trolletje' toevoegen dat Epstein een 'geweldige vent' is die je al vijftien jaar kent?
HRC is een psychopaat die over lijken gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
https://lasvegas.cbslocal(...)iously-check-it-out/quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Of Epstein krijgt in een onbewaakt ogenblik een hartaanval, hersenbloeding, valt van de trap of gebeurt er iets anders onvoorziens.
Ze is loyaal gebleven aan een man die vreemd ging en wat beschuldigingen aan zijn broek heeft hangen. Zoals Melania Trump je kan vertellen zijn er vast nog wel meer redenen te bedenken waarom je bij iemand blijft in dat soort omstandigheden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze is loyaal gebleven aan een notoir predator. Of het is een zakelijk huwelijk of ze is zijn evenknie.
Hoe staat het er eigenlijk voor met die foundation post 2016? Regent het nog steeds miljoenen uit de handen van feministische salafisten?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk ook serieus dat House of Cards gedeeltelijk op de Clintons gebaseerd is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
https://lasvegas.cbslocal(...)iously-check-it-out/![]()
https://www.wnd.com/2016/(...)st-intriguing-cases/
Putin is een engel in vergelijking...
Of miljoenen uit Rusland. Voor een handjevol speeches van Billquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met die foundation post 2016? Regent het nog steeds miljoenen uit de handen van feministische salafisten?
Je beseft dat je dit nergens op baseert? Feit is dat de mannen elkaar kenden. Of dat betekent dat ze vrienden waren/zijn, laat ik in het midden. Dat weet ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jij snapt het sarcasme niet? Iemand eerst ogenschijnlijk complimenteren en dan vervolgens op het eind nog even een steek geven. Die op dat moment waarschijnlijk alleen de mensen snappen die van de geruchten op de hoogte zijn.
Kun je svp ontopic blijven?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met die foundation post 2016? Regent het nog steeds miljoenen uit de handen van feministische salafisten?
Een slippertje die vergeven werd. Het verhaal van Bill en Hillary.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze is loyaal gebleven aan een man die vreemd ging en wat beschuldigingen aan zijn broek heeft hangen. Zoals Melania Trump je kan vertellen zijn er vast nog wel meer redenen te bedenken waarom je bij iemand blijft in dat soort omstandigheden.
Zeker...ironisch dat de acteur eerder viel om een veel lichter 'vergrijp'.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik denk ook serieus dat House of Cards gedeeltelijk op de Clintons gebaseerd is.
Dat geld wenden ze op allerlei handige manieren aan. Dat begrijp jij ook wel. Lees t.v.b. casus Haïti. Als Trump er bij betrokken mag worden vanwege het verband 'hij kent hem', dan zie ik geen reden waarom we de vrouw van wie hij nog veel beter kende, er ook niet bijgetrokken mag worden. Bovendien, de recente geschiedenis tussen Trump en Clinton (16') maakt haar des te relevanter.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kun je svp ontopic blijven?
a) Individuen mogen zelf geen geld uit hun goede doel halen voor eigen gewin
b) Clinton noch Trump, zijn genoemd in de aanklacht terwijl desondanks er heel veel verongelijkte posts voorbij komen van het residente bnw-volk over deze lieden waar veel nuance ontbreekt.
Oh, Trump is een gigantische teringlijer. Maar of hij iets met Epstein's wanpraktijken heeft te maken, valt te bezien. Niets lijkt daar vooralsnog op te wijzen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, Orange Man Bad, dat was ik vergeten
Kun je dan ook even die 25 posts weghalen waarin Trump verdacht wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Ontopic gaarne. Bnw materiaal hoort in.. Je raadt het, bnw.
Wat precies van hierboven is BNW materiaal?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Ontopic gaarne. Bnw materiaal hoort in.. Je raadt het, bnw.
Zo'n beetje het hele topic op het moment? Het gedonder begon imho met de post van dellipder, die verder wel on point was, maar hier niet:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat precies van hierboven is BNW materiaal?
Hier haakte ik en enkele anderen verder op aan. Toen kwam later de rest van de bnw brigade.quote:Glenn Simpson (van Fusion GPS) was degene die het narratief de wereld in pushte, dat Epstein en Donald Trump innige banden zouden hebben. bron
In alle binnen- en buitenlandse media wordt aandacht besteed aan mogelijke vriendschappelijke banden tussen Epstein en Trump. Zou dus niet weten waarom dat niet besproken mag worden in dit topic.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je dan ook even die 25 posts weghalen waarin Trump verdacht wordt gemaakt?
Jij begon over Hillary Clinton en de Clinton foundation. Pure BNW.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Grote media praten er over, dus ik kan er ook over praten. Wat is dat toch heerlijk overzichtelijk.
Ok man, in een topic over Epstein en Bill Clinton is Hillary met haar foundation pure BNW.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jij begon over Hillary Clinton en de Clinton foundation. Pure BNW.
We kunnen het ook over Melania Trump hebben en de Trump Foundation en de Prince Andrew Charitable Trust, maar je vindt dat zelf niet nogal ver verwijderd van de zaak?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ok man, in een topic over Epstein en Bill Clinton is Hillary met haar foundation pure BNW.
Ik speculeer niet zozeer als dat ik jouw voorkeur van toen in je gezicht gooi. Misschien niet netjes, en ik snap dat je dat niet leuk vindt, maar dat maakt het niet BNW.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
wat wil je er meer over speculeren?
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 22:17:29BREAKING: Google photos of Jeffrey Epstein and Bill Clinton, previously available on Google Images, appear to have been scrubbed - report reageer retweet
En straks als er toch weer foto's uitkomen, zullen ze gillen dat het deepfakes zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 22:17:29BREAKING: Google photos of Jeffrey Epstein and Bill Clinton, previously available on Google Images, appear to have been scrubbed - report reageer retweet
Die twee waren goede vrienden met dezelfde interesses voor vrouwelijk schoon. Trump wist van de voorkeur van Epstein voor jeugdige dames dus het zal mij niet verbazen als Epstein de doos van Pandora gaat openen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, Trump is een gigantische teringlijer. Maar of hij iets met Epstein's wanpraktijken heeft te maken, valt te bezien. Niets lijkt daar vooralsnog op te wijzen.
Pas zodra een grote mediapartij ze erkent bestaan ze weer. Tot dat moment -> BNW.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En straks als er toch weer foto's uitkomen, zullen ze gillen dat het deepfakes zijn.
Alsof mensen de foto's niet zelf kunnen downloaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En straks als er toch weer foto's uitkomen, zullen ze gillen dat het deepfakes zijn.
Niet eens echte celstraf, de man mocht 12 uur per dag de cel uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:25 schreef Jellereppe het volgende:
13 maanden celstraf. Wollah, klassemaatschappij?
Jezus. Dus douchen, dak boven het hoofd, eten en overnachten wordt voor hem betaald als zijnde multimiljonair ook nog eens. Waar kan ik tekenen? Ik wil ook zo snel mogelijk naar Eldorado!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet eens echte celstraf, de man mocht 12 uur per dag de cel uit.
Denk dat Epstein teveel weet en dat de hoge heren ook zijn miljoenen zouden gaan missen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:26 schreef Klopkoek het volgende:
Bizar dat die man al veel eerder met zeden misdrijven in verband is gebracht en toen weg kwam met een schikking.
Klassenjustitie?
OK, waarom zou hij dán na een reeks complimenten iets zeggen over Epstein’s voorliefde voor jonge vrouwtjes?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, Trump is een gigantische teringlijer. Maar of hij iets met Epstein's wanpraktijken heeft te maken, valt te bezien. Niets lijkt daar vooralsnog op te wijzen.
Ik plaats alleen vraagtekens bij jouw claim dat Trump's opmerkingen over Epstein sarcastisch waren bedoeld.
Dat was in 2002, dus dat zou kunnen, uiteraard.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe oud was ie toen ie dat zei? Want 'young' kan ook 21 jaar zijn...
De man maakt al decennialang debiele opmerkingen. Z'n betogen, als je ze zo kunt noemen, vliegen alle kanten op. Heb nou niet het idee dat Trump altijd even goed nadenkt over wat hij uitkraamt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OK, waarom zou hij dán na een reeks complimenten iets zeggen over Epstein’s voorliefde voor jonge vrouwtjes?
En als Trump zelf een voorliefde voor minderjarige dames zou hebben, waarom zou hij publiekelijk Clinton er over aanvallen? Dan zou je dat onderwerp toch totaal vermijden?
Trump is regelmatig een botte hork met een grote bek en zijn speeches zijn nogal eens tenenkrommend. Maar hij trekt de economie en werkgelegenheid naar recordhoogten én hij is nog niet eens een oorlog begonnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De man maakt al decennialang debiele opmerkingen. Z'n betogen, als je ze zo kunt noemen, vliegen alle kanten op. Heb nou niet het idee dat Trump altijd even goed nadenkt over wat hij uitkraamt.
Onze economie gaat ook als een speer. De werkloosheid daalt al jaren gestaag. Onze regering doet geen gekke dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Trump is regelmatig een botte hork met een grote bek en zijn speeches zijn nogal eens tenenkrommend. Maar hij trekt de economie en werkgelegenheid naar recordhoogten én hij is nog niet eens een oorlog begonnen.
Epstein wil info geven wie gebruik maakte van zijn service voor max 5 jaar straf.twitter:JackPosobiec twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 01:53:23EXCLUSIVE: Epstein Lawyers Extend Plea Agreement Offer in Exchange for Five-Year-Sentence - @OANN https://t.co/3NROGtBH5d reageer retweet
Ah ja, want deze pizzagater heeft een exclusieve toegang ergens? Is dit elders onafhankelijk bevestigd?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:23 schreef hmmmz het volgende:
Epstein wil info geven wie gebruik maakte van zijn service voor max 5 jaar straf.twitter:JackPosobiec twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 01:53:23EXCLUSIVE: Epstein Lawyers Extend Plea Agreement Offer in Exchange for Five-Year-Sentence - @:OANN https://t.co/3NROGtBH5d reageer retweet
Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles. Daarnaast gaat de burger ook nog eens opgezadeld worden met torenhoge kosten die weinig tot niks zullen uitmaken qua ‘climate change’. Markie gaat straks naar Brussel en de volgende premier mag het opknappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze economie gaat ook als een speer. De werkloosheid daalt al jaren gestaag. Onze regering doet geen gekke dingen.
Ik begrijp dus dat jij Rutte een uitmuntende premier vindt.
Er staat een filmpje van oann in de link.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah ja, want deze pizzagater heeft een exclusieve toegang ergens? Is dit elders onafhankelijk bevestigd?
Zou Epstein na zijn vorige fopstrafje voorzichtig zijn geworden en zijn sporen gewist hebben of zou hij juist gedacht hebben onoverwinnelijk te zijn? Als hij belastend materiaal over bobo’s heeft verzameld, zou hij dat als joker inzetten of houdt hij het achter de hand voor na zijn straf?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:23 schreef hmmmz het volgende:
Epstein wil info geven wie gebruik maakte van zijn service voor max 5 jaar straf.twitter:JackPosobiec twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 01:53:23EXCLUSIVE: Epstein Lawyers Extend Plea Agreement Offer in Exchange for Five-Year-Sentence - @:OANN https://t.co/3NROGtBH5d reageer retweet
Weet je zeker dat je hier niet precies de VS omschrijft?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles.
Ik wacht wel op een onafhankelijke bevestiging voordat ik dit voor waar aan neem. OANN is zijn werkgever.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van oann in de link.
Weer een gutmensch die door de mand valt. Narcisten die voor de buitenwereld de ultieme deuger willen lijken, maar moreel vele malen verrotter blijken dan degenen die ze zeggen te willen bestrijden. Beetje zoals die keurige tv-dominees uit de 80s die er buitenshuis op los neukten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:42 schreef MangoTree het volgende:
Nog zo een held.
Democratic donor Ed Buck accused of human trafficking and revenge porn after man dies in his home (CBSNews)
Nee, dan had Trump TTIP en andere verdragen wel gesteund in plaats van te cancellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef archito het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hier niet precies de VS omschrijft?
True, gaat wel een beetje hard allemaal. Gisteren opgepakt en nu al een deal aanbieden?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een onafhankelijke bevestiging voordat ik dit voor waar aan neem.
Dus Trump heeft niet de belasting voor rijken en bedrijven verlaagd en de gezondheidszorg geprobeerd te slopen? Wat TTIP daar mee te maken heeft is me een raadsel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, dan had Trump TTIP en andere verdragen wel gesteund in plaats van te cancellen.
Trump verlaagt belastingen met het doel lokale werkgelegenheid te creëren. Obama sloot verdragen met andere landen die het makkelijk maakte voor grote bedrijven om werknemers in de VS te ontslaan en de werkgelegenheid te verplaatsen naar lagelonenlanden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:59 schreef archito het volgende:
[..]
Dus Trump heeft niet de belasting voor rijken en bedrijven verlaagd en de gezondheidszorg geprobeerd te slopen? Wat TTIP daar mee te maken heeft is me een raadsel.
Jij wil nogal graag alles als 'alu-hoedje' wegzetten. Waardoor je blind wordt voor het feit dat deze hele zaak nogal 'bnw' is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jij begon over Hillary Clinton en de Clinton foundation. Pure BNW.
Of doen alsof de grote boze Wikipedia propagandist is voor Clinton / tegen Trump.
Het hele frame over Clinton vs Trump is imho BNW. Niet alleen is het (hopelijk) geen links/rechts-kwestie. Maar veel meer dan dat Trump en Clinton hem kenden en Trump een ingetrokken aanklacht aan zijn broek had over Epstein + Trump die een minderjarige verkracht zou hebben in New York en Clinton die meermaals met hem gevlogen heeft zou je denken dat verdere speculatie zonder verdere feiten meer thuis hoort in BNW?!
De man kende veel superrijken en invloedrijken... wat wil je er meer over speculeren?
Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef theunderdog het volgende:
Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal.
Die jij hier noemt zijn wel allemaal bekende pussygrabbersquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.
Nou ja, je ontkomt inderdaad moeilijk aan de dwarsverbanden bespreken, dus het kan zijn dat ik daar wat in door sla. Het wordt ook vaak eenzijdig gevoed door mensen die een agenda lijken te hebben door zaken eenzijdig of onvolledig te belichten, wat me stoort.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij wil nogal graag alles als 'alu-hoedje' wegzetten. Waardoor je blind wordt voor het feit dat deze hele zaak nogal 'bnw' is.
Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal. Het is niet foutief om te stellen dat vrijwel iedereen die invloed heeft in Amerika een linkje met hem had. En dat voor iemand die dus meer dan 80 meisjes heeft misbruikt. Tamelijk bizar, hoor.
Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.
Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.
Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
Welke foto's? Als ik bijvoorbeeld zoek op "Clinton Epstein" of "Trump Epstein" krijg ik gewoon foto's van die mensen samen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Ik heb geen idee of dat opzet is. Maar het is niet onmogelijk. Epstein zal vast en zeker ook vriendschappen hebben gehad met mensen in de bigtech.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte.
LOL..quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.quote:
Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.
Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
Je zult mij niet horen zeggen dat alle machtige mensen hier deel van uitmaken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
Dat stel ik dan ook nergens. Haal je zelf erbij.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen.
Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
Waarom ga ik daar van uit?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.
Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
Aannames maakt iedereen. Want het onderzoek is pas net in gang.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
Waren wel meer dingen geschrapt uit zijn wiki, zoals zijn banden met de Clintons.quote:
Dat eerste ga ik van uit, ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.
Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.
Daar geloof ik niet zo in.
Dit gaat mij dan ook tever. Dit is echt zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.''![]()
Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef LelijKnap het volgende:
En 'hotdog'liefhebber Obama en openbaar kinderbetaster Biden dan? Opvallend dat daar dan geen verband ligt.
Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer.
Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.
Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.
Epstein heeft vast niet alleen kinderen gehandeld. Geld lenen, gunsten, investeringen, contacten leggen. De man had ook nog eens een druk sociaal leven.
Ja dat is wel logisch. Het eerste artikel uit een Epstein+Obama zoekopdracht gaat al over hoe Fox News Obama onterecht de schuld gaf voor de zachte deal in 08quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.
Waar heb je het toch over?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.
Beide waren vrienden van een steenrijke minderjarige kindermisbruiker.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In alle binnen- en buitenlandse media wordt aandacht besteed aan mogelijke vriendschappelijke banden tussen Epstein en Trump. Zou dus niet weten waarom dat niet besproken mag worden in dit topic.
Ook Clinton wordt in alle artikelen genoemd. Daar mag net zo goed over worden gediscussieerd in dit topic.
Nee, die ontkent dat ze vriendjes warenquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Wees dan een echte vent zoals Donald Trump die niet zwijgt over wat zijn kleine handjes graag doen.
Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over?
Lees het nou nog eens rustig terug, want je springt echt telkens tot conclusies die nergens worden getrokken.
mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.
Deze heb ik gemist. Ga het ook niet allemaal opzoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee, die ontkent dat ze vriendjes waren
Terwijl ze toch op veel foto's breedlachend samen staan.
tabloids hebben dat overgenomenquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.
Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.
Ik geef aan dat ik niet in een pedofielencomplot van alle machtige mensen geloof. Jij zegt dat je ook niet denkt dat alle machtige mensen hier deel van uit maken, maar dat je met geld en macht wel makkelijk toegang kunt hebben tot 'zulke zaken'. Daarna geef je aan dat je als aanbieder (dus Epstein in dit geval) van zulke zaken wel gek zou zijn dat niet op te slaan voor later gebruik.
Dan maak je dus twee aannames: de eerste is dat Epstein als aanbieder fungeerde van kinderen, de tweede is dat mensen in de sociale cirkels van Epstein wel interesse zouden hebben in kinderen en die bij hem af zouden nemen.
waar komt het bizarre verhaal eigenlijk vandaan dat dit vliegtuig alleen voor deze doeleinden werden gebruikt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Tja, en dan je handjes ervan aftrekken en claimen dat je slechts maar vier keer in dat beruchte Lolita vliegtuig hebt gezeten waar minderjarige seksorgies aan de orde van de dag waren.
dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 10 juli 2019 09:54 schreef manny het volgende:
holy crap.
de rijken / invloedrijken praten met elkaar, delen transport en staan op de foto samen. no shit sherlock.....
1 van hen wordt verdacht
haal de complotten van stal. minstens een internationaal pedo netwerk tot aan het witte huis
man man man
In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.
Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.
Daarbij noemen we het tieners.
Wettelijk en biologisch gezien zijn het geen kinderen.
Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.
Daarbij noemen we het tieners.
Wettelijk en biologisch gezien zijn het geen kinderen.
Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
Ik vind het best als je een beetje verlekkerd naar je 13 jarige oppas kijkt hoor, maar laten we wel wezen, tussen een jonge meid van 18 of 19 en eentje van 13 of 14 zit wel een wereld van verschil.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
“ze allemaal spelen” ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterste
Wettelijk gezien zeker, in de VS en o.a. Nederland dan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het best als je een beetje verlekkerd naar je 13 jarige oppas kijkt hoor, maar laten we wel wezen, tussen een jonge meid van 18 of 19 en eentje van 13 of 14 zit wel een wereld van verschil.
Hij heeft gelijk. Pedofilie is een seksuele geaardheid voor kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, dus échte kinderen. Het is net als heterofilie of homofilie de primaire geaardheid van deze mannen, volgens mij zullen de meeste ook niet seksueel aangetrokken zijn tot volwassen mannen of vrouwen. Mannen zoals Epstein zijn heteroseksueel geaard met een voorliefde voor minderjarige geslachtsrijpe meisjes.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:40 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?
Wel heel bijzonder
Kan nu nog steeds hoor, in Amerika kun je in sommige staten trouwen vanaf 12.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:13 schreef SeLang het volgende:
Tot ergens in de jaren '80 konden meisjes in NL nog trouwen op hun 16-de. Dus een meisje van 15 kon al haar huwelijk plannen en dan op haar verjaardag trouwen.
Het zijn gewoon verkeerde, pertinent verkeerde, definities als je zegt dat 13+ kinderen betreft.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:41 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.
ze is gewoon het meervoud van1 persoon, ik heb toch niet over een groep maar Trump en Clinton hebben toch al afstand genomen en er zullen meer mensen zijn die bij hem over de vloer kwamen die er nu niets meer van willen weten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef manny het volgende:
[..]
“ze allemaal spelen” ?
er is geen “ze” er is geen groep. zover we weten
Heel bijzonder dat je al allemaal weet waar deze zaak inhoudt, het is pas het topje van de ijsberg.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef SeLang het volgende:
Het begrip "pedofilie" is inderdaad nogal aan inflatie onderhevigd en het helpt niet bepaald mee om problematiek op te lossen als je het verschil niet begrijpt tussen een echte pedofiel die prepuberale kinderen verkracht en iemand die een volgroeide maar minderjarige vrouw mooi vindt. In het eerste geval het je te maken met een seksuele stoornis, in het tweede geval met een op zich gezonde man/ vrouw die tegen de culturele mores (en wet) ingaat.
Mannen vinden volgens onderzoek het 'vrouwenlichaam' van de gemiddelde 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk. Daar kun je tegenwoordig niet meer voor uit komen, zonder te worden belaagd door (lelijke) feministen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef SeLang het volgende:
Het begrip "pedofilie" is inderdaad nogal aan inflatie onderhevigd en het helpt niet bepaald mee om problematiek op te lossen als je het verschil niet begrijpt tussen een echte pedofiel die prepuberale kinderen verkracht en iemand die een volgroeide maar minderjarige vrouw mooi vindt. In het eerste geval het je te maken met een seksuele stoornis, in het tweede geval met een op zich gezonde man/ vrouw die tegen de culturele mores (en wet) ingaat.
Hoe kom je er bij dat het masseerwerk is? Er is gewoon kinderporno gevonden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kan nu nog steeds hoor, in Amerika kun je in sommige staten trouwen vanaf 12.
Hier in Nederland vanaf 16 (mits zwanger en toestemming ouders en dan moet je naar Den Haag voor allerlei papierwerk maar het is mogelijk)
En vanaf 16 is het legaal om uh hoe zeggen we dat, dat als zij het wil dan mag je er bovenop?
Anyway, we vinden het ook allemaal best dat er duizenden kinderen je kleding naaien dag in dag uit voor 2 eu per dag.
Misbruik wat je niet ziet, bestaat natuurlijk alsnog wel degelijk.
Dan vind ik dit toch wel een van de "minder" ergere dingen die een mens kan overkomen, dik betaald worden voor wat masseerwerk, dat overleef je wel hoor.
Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het masseerwerk is? Er is gewoon kinderporno gevonden.
Trol.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.
Jaja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.
Oh het klopt ook wel, het is alleen nogal bijzonder om in deze zaak daar nu net een punt van te maken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Pedofilie is een seksuele geaardheid voor kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, dus échte kinderen. Het is net als heterofilie of homofilie de primaire geaardheid van deze mannen, volgens mij zullen de meeste ook niet seksueel aangetrokken zijn tot volwassen mannen of vrouwen. Mannen zoals Epstein zijn heteroseksueel geaard met een voorliefde voor minderjarige geslachtsrijpe meisjes.
Beide vind ik walgelijk, maar het zijn dus totaal andere seksuele voorkeuren. Waarschijnlijk dat een kerel als Epstein zelf ook een afkeer van échte pedofielen heeft.
Ook al willen de media graag etiketjes op mensen plakken, Epstein is een weerzinwekkende klootzak, maar hij is geen pedofiel.
Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:36 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Oh het klopt ook wel, het is alleen nogal bijzonder om in deze zaak daar nu net een punt van te maken.
er is bij hem wel iets meer aan de hand dan alleen een plaatje als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?
Voor degene die trol roept, een getekend plaatje is al kinderporno in de VS.
Hier tegenwoordig ook, zoals lolicon bijv. Of soortgelijke dingen uit het aparte japan.
Waar reageer jij eigenlijk op?quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?
Voor degene die trol roept, een getekend plaatje is al kinderporno in de VS.
Hier tegenwoordig ook, zoals lolicon bijv. Of soortgelijke dingen uit het aparte japan.
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.quote:
In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.
Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?
Dat wil niet zeggen dat àlle aangiftes vals zijn.
Niemand mag veroordeeld worden uitsluitend op basis van valse aangiftes.
In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.
Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?
Dat wil niet zeggen dat àlle aangiftes vals zijn.
Niemand mag veroordeeld worden uitsluitend op basis van valse aangiftes.
Ik heb weinig met Trump maar in bepaalde gevallen lijkt ie toch wel heel erg op een oprechte goedzak.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
Fijne man, die Bill Clinton!
En voor de "Orangemanbad" mensen:
Trump is een zakenman die hotels en golfbanen bouwde voor de allerrijksten. Dit houdt ook in dat je vrienden maakt met deze mensen en je wilt dat ze zich thuisvoelen in jouw hotel of golfclub zodat ze veel geld uitgeven en blijven terugkeren.
Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.
Toen Epstein een 14-jarige dochter aanrandde van 1 van zijn medewerkers, heeft Trump hem voor het leven verbannen van Mar-A-Lago.
En toen het onderzoek naar Epstein jaren geleden begon was Trump de enige die meewerking verleende aan het onderzoek. "He could not have been more forthcoming" werd van Trump gezegd.
Ook zullen de orangemanbad mensen erop wijzen dat Trump gevlogen heeft met Epstein, alleen Trump heeft maar 1 keer gevlogen van Daytona Beach naar NYC met de zoon van Epstein. Trump heeft nooit meegevlogen naar het sex-eiland van Epstein en toen Trump aan boord was, waren er geen minderjarige meisjes aan boord.
Met name linkse mensen (orangemanbad!) zullen Epstein met Trump willen linken, dus onthoud goed dat Trump juist de enige is goed heeft gehandeld in de zaak Epstein.
Je beseft dat je juist de situatie in de VS omschrijft?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles. Daarnaast gaat de burger ook nog eens opgezadeld worden met torenhoge kosten die weinig tot niks zullen uitmaken qua ‘climate change’. Markie gaat straks naar Brussel en de volgende premier mag het opknappen.
Gaat hardstikke goed hier!
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.twitter:M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54Watch @morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:30 schreef MangoTree het volgende:
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.twitter:M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54Watch @:morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
SPOILER: Zo ziet een beangstigend awakeningsmomentje voor haar er uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-07-2019 22:46:23 ]
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.SPOILER: Vlak na Trumps inauguratie had ze btw wel een awakeningsmomentjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?2019: The Great Awakening
Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:59 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.
Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?
Mwah...quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.
Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.
Ik zie wat deze twitteraar doet en jij in het verlengde daarvan, met alle respect, meer als stemmingmakerij... ook al, omdat ze gewoon wat naar beneden kijkt om wat voor reden en omdat de reactie van Mika wel echt het laatste is wat me zou boeien als het gaat om Epstein en zijn relaties.
twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
Fair dat je zegt dat je het met me eens bent.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.
Waarom boeit een etentje ergens met veel mensen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja zeg.twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
twitter:Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:09:10BREAKING / NBC News: Former Palm Beach State Attorney Barry Krischer says in a statement that Alex Acosta is "completely wrong."He says a 53 page federal indictment "was abandoned after secret negotiations between Mr. Epstein’s lawyers and Mr. Acosta. " (h/t @MikeDelMoro ) reageer retweet
Hoop dat dit nog wel duidelijk wordt. Een van beiden liegt.twitter:Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:13:35@MikeDelMoro MORE: In a statement Krischer says, "no matter how my office resolved the state charges, the U.S. Attorney’s Office always had the ability to file its own federal charges. " reageer retweet
Welnee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:31 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?
Verder wil ik opmerken als men werkelijk schande ervan vond dan had deze zaak natuurlijk al eerder op federaal niveau opgepakt kunnen worden, want de plea deal kwam totstand op staatsniveau.twitter:AlanDersh twitterde op woensdag 30-01-2019 om 18:15:22The plea bargain went through numerous levels of approval at main justice. It was by the book. You just don’t like result. https://t.co/BMp7JJvVhM reageer retweet
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.
Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
Het lijkt erop dat vorige regeringen bewust geen onderzoek op federaal niveau hebben laten doen. Nu is hopelijk de gelegenheid om Epstein, zijn praktijken en zijn geldstromen compleet door de mangel te halen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is feitelijk natuurlijk niet van de een op de andere dag een investment banker geworden, he. Hij begon als assistent van een handelaar bij Bear Sterns.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.
Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
Er is geen 'narratief', beste jongen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.
En wat betreft het BS-narratief "innige banden Trump en Epstein"; dit werd gepromoot door Fusion GPS en bovendien werd Epstein voor het leven geband van Mar-a-Lago door Trump.
Dit klinkt op eerste hand al niet bepaald "innig".
Maar promoot gerust dit narratief. Ik zeg nogmaals dat dit dan weer een enorme teleurstelling gaat worden.
Mwau. Weet ik niet. Want Epstein is zelf net zo goed chantabel, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:53 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.
Vooral niet omdat Deutsche Bank ook alweer betrokken is. bron
Jawel. En dit werd door Fusion GPS gepromoot.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is geen 'narratief', beste jongen.
Precies wat ik zeg; alles is mogelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Weet ik niet. Want Epstein is zelf net zo goed chantabel, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |