abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2019 @ 19:08:41 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187817357
quote:
Jeffrey Epstein, Billionaire Long Accused of Molesting Minors, Is Charged

Mr. Epstein, who was charged with sex trafficking, had avoided federal charges a decade ago in a widely criticized plea deal.

Jeffrey E. Epstein, a billionaire New York financier long accused of molesting dozens of girls, was arrested on Saturday and charged with sex trafficking by federal prosecutors, an extraordinary turn of events in a long and sordid criminal case.

Two people with knowledge of the charges said on Saturday night that Mr. Epstein had been arrested in the New York area and was in federal custody.

He is expected to appear before a federal magistrate on Monday, more than a decade after he first gained notoriety with lurid accusations that he had paid dozens of girls for sexual massages in Florida.

Mr. Epstein, 66, had avoided federal criminal charges in 2007 and 2008 in a widely criticized plea deal whose lenient terms continue to roil the Justice Department and are facing new scrutiny in the #MeToo era.

Before the plea deal, Mr. Epstein, a former hedge-fund manager, had been friendly with Donald J. Trump, former President Bill Clinton and Prince Andrew, the Duke of York.

He pleaded guilty to lesser state charges of soliciting prostitution, served 13 months in a county lockup and registered as a sex offender. His jail arrangement allowed him to get out of the Palm Beach County Stockade six days a week to work out of his office.

The United States attorney’s office in Manhattan, which brought the charges against Mr. Epstein, declined to comment on Saturday night.

CBS Miami reported that Mr. Epstein was arrested late Saturday afternoon at Teterboro Airport in New Jersey after his private jet landed there from Paris. He was taken into custody by federal agents.

The television station said Mr. Epstein was arrested under a sealed federal indictment and charged with one count of sex trafficking and one count of conspiracy to commit sex trafficking.

Defense lawyers for Mr. Epstein could not immediately be reached for comment.

Women who said they were Mr. Epstein’s victims have repeatedly assailed federal prosecutors for agreeing to a nonprosecution deal with him more than a decade ago.

Jack Scarola, a lawyer for two of the women, said he had not been informed of the arrest.

“But given his extensive pattern of past criminal conduct and the apparent addictive nature of his aberrant behavior, an arrest comes as no surprise,” Mr. Scarola said on Saturday night.

The new charges against Mr. Epstein were first reported on Saturday night by The Daily Beast.

In the Florida investigation, the authorities found that Mr. Epstein paid cash to dozens of girls, some of them as young as 14 or 15, to give him nude massages that often ended in masturbation, oral sex or, in at least one case, rape.

Some of the girls were runaways or foster children; Mr. Epstein would ask some girls to recruit others to bring to his properties. The encounters took place from 1999 to 2005.

According to court records, in a 2007 interview with the F.B.I., one girl shared that at age 15 she began visiting Mr. Epstein and gave him massages — both in her underwear and then nude — for $200 each.

Over time, the encounters became increasingly sexual. Mr. Epstein also got the girl to bring other girls who worked with her at a local strip club.

The plea deal that protected Mr. Epstein from federal charges was signed by the top federal prosecutor in Miami at the time, Alexander Acosta, who is now President Trump’s labor secretary.

In February, a judge in Florida ruled that the prosecutors led by Mr. Acosta violated federal law when they failed to disclose Mr. Epstein’s nonprosecution agreement to his victims.

The agreement was negotiated in secret while victims were told prosecutors were still pursuing a possible federal criminal case.

Mr. Acosta has defended the handling of Mr. Epstein’s case, saying the plea deal sent Mr. Epstein to jail and guaranteed that he would register as a sex offender.

But lawyers for his victims have fought for years against a punishment they saw as too lenient.

The case received new public scrutiny after an investigative report published by The Miami Herald in November quoted four of Mr. Epstein’s victims, who are now adults, on the record for the first time.

One of the victims, Courtney Wild, now 31, was wearing braces when she first met Mr. Epstein. “Jeffrey preyed on girls who were in a bad way, girls who were basically homeless,” Ms. Wild told The Herald. “He went after girls who he thought no one would listen to and he was right.”

Investigators had identified more than 30 victims. The Herald said it located about 60.

In February, the Justice Department said it had opened an investigation into the nonprosecution agreement. The inquiry is reviewing whether prosecutors committed professional misconduct in their handling of the Epstein case.
Erg schimmig hoe dat destijds met Acosta verlopen is, die toen openbaar aanklager in Florida was en nu minister van arbeid. En met zoveel high-profile bekenden is er veel speculatie over eventuele verdere fallout hiervan.

Additionele Nederlandstalige bron: https://nos.nl/artikel/22(...)t-minderjarigen.html

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 08-07-2019 19:16:45 ]
pi_187817384
Gebruik dan deze bron voordat het weer gesloten wordt...:

https://nos.nl/artikel/22(...)t-minderjarigen.html
  maandag 8 juli 2019 @ 19:10:41 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187817396
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef ReplaR het volgende:
Gebruik dan deze bron voordat het weer gesloten wordt...:

https://nos.nl/artikel/22(...)t-minderjarigen.html
Wat is er mis met de New York Times?
  maandag 8 juli 2019 @ 19:11:02 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187817403
Hopelijk komt ook boven water wat de rol van Acosta en Mueller vorige keer was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 19:11:25 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187817409
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

niets, geen idee wat er mis mee zou zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:12:14 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187817429
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

niets, geen idee wat er mis mee zou zijn
Ok.
pi_187817444
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Sommigen hebben moeite met engelse bronnen.
Maar sp3c zegt dat het ok is ^O^

Maar ik ben bang dat er te veel mensen uit de elite zijn betrokken en dit weer een doofpot gaat worden zoals de vorige keer.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:17:49 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187817560
Ik hoop dat er niet weer een schimmige deal gesloten gaat worden. Hopelijk wordt het goed groot opgepakt door de media nu of was dat destijds ook al het geval? :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 8 juli 2019 @ 19:55:57 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187818296
ShimonPro twitterde op maandag 08-07-2019 om 19:37:40 Prosecutors just told the court that in the last 36 hours the office has been contacted by attorneys and people who said they were victims, none of whom the office has previously spoken with. reageer retweet
  maandag 8 juli 2019 @ 19:56:48 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187818317
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
ShimonPro twitterde op maandag 08-07-2019 om 19:37:40 Prosecutors just told the court that in the last 36 hours the office has been contacted by attorneys and people who said they were victims, none of whom the office has previously spoken with. reageer retweet
Deprimerend.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:57:49 #11
459912 FlippingCoin
pi_187818342
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bizar. :{

Dit zal vast veel meer gebeuren, zolang je genoeg geld hebt kan je met heel veel weg komen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 8 juli 2019 @ 19:58:08 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187818348
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Deprimerend.
Ik vind het juist wel hoopvol dat deze vrouwen nu naar voren durven te treden. Jammer dat ze niet eerder durfden natuurlijk, maar logisch ... je neemt het niet zomaar op tegen iemand als Epstein.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:59:27 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187818383
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel hoopvol dat deze vrouwen nu naar voren durven te treden. Jammer dat ze niet eerder durfden natuurlijk, maar logisch ... je neemt het niet zomaar op tegen iemand als Epstein.
Ja, dat ook.
Ik vind het alleen deprimerend dat er zoveel slachtoffers zijn. Slachtoffers die kennelijk al die jaren buiten beeld zijn gebleven voor de overheid.
En dan zijn er vast nog zat slachtoffers die niks meer durven of kunnen zeggen.
  maandag 8 juli 2019 @ 20:35:12 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187819154
Epstein claimt niet schuldig.
  maandag 8 juli 2019 @ 20:45:42 #15
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187819334
Jeffrey Epstein aanklacht

Slachtoffertjes met de leeftijd van 14 jaar.
In de aanklacht staan allemaal feiten waarvan de DoJ al op de hoogte was toen ze de slappe plea deal verstrekte aan deze pervert.
Het was Mike Cernovich die een procedure startte om het dossier openbaar te maken, waarna The Miami Herald insprong.
Het zijn geen nieuwe feiten geweest waardoor deze zaak nu weer aandacht krijgt, maar de publieke druk -eindelijk viel het kwartje bij de media en kwam de veroordeling- dat de DoJ een beschamende deal had gesloten en daarmee Epstein een voorkeursbehandeling had gegeven.
Dit is het ondernemen van actie om het gezichtsverlies te minimaliseren.

Glenn Simpson (van Fusion GPS) was degene die het narratief de wereld in pushte, dat Epstein en Donald Trump innige banden zouden hebben. bron

En nog wat bewegend beeld:

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 8 juli 2019 @ 20:51:36 #16
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187819418
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Epstein claimt niet schuldig.
Bij de FBI-inval in de villa van Epstein is er materiaal gevonden van naakte minderjarige meisjes.

quote:
Law enforcement officers discovered not only specific evidence consistent with victim recollections of the inside of the mansion, further strengthening the evidence of the conduct charged in the Indictment, but also at least hundreds—and perhaps thousands—of sexually suggestive photographs of fully- or partiallynude females. While these items were only seized this weekend and are still being reviewed, some of the nude or partially-nude photographs appear to be of underage girls, including at least one girl who, according to her counsel, was underage at the time the relevant photographs were taken. Additionally, some of the photographs referenced herein were discovered in a locked safe, in which law enforcement officers also found compact discs with hand-written labels including the following: “Young [Name] + [Name],” “Misc nudes 1,” and “Girl pics nude.”
bron

Investigators found "at least hundreds—and perhaps thousands" of lewd photos during Epstein raid
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  maandag 8 juli 2019 @ 21:04:35 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187819705
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:45 schreef dellipder het volgende:
Glenn Simpson (van Fusion GPS) was degene die het narratief de wereld in pushte, dat Epstein en Donald Trump innige banden zouden hebben. bron
Uit dat artikel:
quote:
The Trump-Epstein link appears purely social
Dit wordt verder totaal niet onderbouwd in het artikel. Het ziet er naar uit dat de journalist hier zijn mening geeft en verpakt als nieuws.

Hij is nota bene concreet in een rechtbank van een vrouw beschuldigd van deelname aan deze seksfeestjes van verkrachting van haar toen ze 13 was. Hier is een feitelijke uiteenzetting.

Deze aanklacht heeft ze later wel laten varen na, volgens haar, met haar leven bedreigd te zijn. Weer veel later zou een anonieme bron verklaard hebben aan de Daily Mail, van alle pulp-blaadjes die zo'n anonieme bron voor een zaak als deze daarvoor zou kiezen ( :') ), dat ze het verzonnen zou hebben.

Let wel, ik wil hiermee niet zeggen dat ik per se denk dat hij schuldig zou zijn, maar wel dat de journalist/auteur in kwestie een, ahum, narratief, wil verspreiden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 08-07-2019 21:34:29 ]
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 21:36:04 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187820448
niet op de man jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 8 juli 2019 @ 21:42:56 #19
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187820621
quote:
Ken Silverstein, the reporter who ultimately wrote an Epstein-Trump report, confirmed to The Times that Fusion had sourced the story.
bron

Fusion GPS pushte het narratief dat Donald Trump en Jeffrey Epstein innige banden hadden,maar dat kreeg geen tractie omdat Trump hem van Mar-a-Lago levenslang bande wegens het misbruiken van een minderjarig meisje aldaar.

quote:
Palm Beach trial could reveal details of billionaire’s alleged abuse of teen girls

Trump barred Epstein from Mar-a-Lago “because Epstein sexually assaulted an underage girl at the club,” according to court documents filed by Edwards.
quote:
In January 2016, Vice.com ran Silverstein's story on Trump's ties to Epstein, which framed them as more social - including dinner parties, two plane trips, and Epstein hanging out at Trump's Mar-a-lago resort in Palm Beach, Florida. As Radar reported last April, "According to an investigation by Radar, Trump was among dozens of renowned New Yorkers who knew Epstein socially but ostracized him after Palm Beach police uncovered the financiers sleazy double life," adding that Trump "once barred child molester Jeffrey Epstein from his famed Mar-a-lago club after the presidential candidate caught him hitting on a young girl."
bron
Crooked Hillary
  maandag 8 juli 2019 @ 21:55:53 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_187820899
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

bron

Fusion GPS pushte het narratief dat Donald Trump en Jeffrey Epstein innige banden hadden,maar dat kreeg geen tractie omdat Trump hem van Mar-a-Lago levenslang bande wegens het misbruiken van een minderjarig meisje aldaar.
[..]

[..]

bron
Moet ook eerlijk zeggen dat ik Trump er niet voor aanzie om zoiets te doen gek genoeg. Mag dan wel een zak van een vent zijn, zeker naar vrouwen toe maar denk niet dat hij graag aan kinderen zit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_187820905
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

bron

[..]

[..]

bron
Bill Clinton heeft toch wat meer gevlogen met hem dan Trump.
pi_187820964
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:56 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Heeft Trump wel met hem gevlogen? Enige wat ik me herinner is een quote in de richting van "Epstein heeft een interessant sociaal leven, hield van vrouwen net als ik alleen dan wel aan de jonge kant".

Maar kan best zijn dat ik het meevliegen heb gemist.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:00:10 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187820971
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:56 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat dit weer uitloopt op een grote teleurstelling -à la Russia collusion delusion- voor degenen die denken dat ze hem nu echt te pakken hebben.
Crooked Hillary
  maandag 8 juli 2019 @ 22:01:15 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187820996
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heeft Trump wel met hem gevlogen? Enige wat ik me herinner is een quote in de richting van "Epstein heeft een interessant sociaal leven, hield van vrouwen net als ik alleen dan wel aan de jonge kant".

Volgens vluchtgegevens die bijgehouden zijn, gaat het om 1 ritje naar NYC. Weet even niet meer waar vandaan, geloof ergens Florida. Epstein zelf was niet aan boord.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:05:06 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187821074
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Van Florida naar New York meegevlogen, dus niet met de zogenaamde Lolita-express.

bron
Crooked Hillary
pi_187821505
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef dellipder het volgende:

[..]

Van Florida naar New York meegevlogen, dus niet met de zogenaamde Lolita-express.

bron
Ook in New York kun je minderjarigen misbruiken. En dat deed Epstein dan ook.

Verder geen idee of Trump schuldig is. Ik acht een man die trots verklaarde dat hij de kleedkamer van Miss Teen Universe binnen kwam wandelen daar in ieder geval wel toe in staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187821575
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verder geen idee of Trump schuldig is. Ik acht een man die trots verklaarde dat hij de kleedkamer van Miss Teen Universe binnen kwam wandelen daar in ieder geval wel toe in staat.
Zou dat ook de reden zijn dat Epstein is aangehouden? Omdat ze dirt over Trump zoeken en dit een wanhoopsdaad is? Hij heeft erg goede connecties met de deep state en de Clintons, dus ze offeren er een van hun eigen kant?

Of juist compleet andersom en deze aanhouding wordt de ondergang van het cabal?
  maandag 8 juli 2019 @ 22:27:53 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187821624
Hou even op met de BNW praat.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:31:35 #29
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187821712
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lolita-express refereert aan de "lijnvlucht" naar Orgy-island.

quote:
In 2005, the world was introduced to reclusive billionaire Jeffrey Epstein, friend to princes and an American president, a power broker with the darkest of secrets: He was also a pedophile, accused of recruiting dozens of underage girls into a sex-slave network, buying their silence and moving along, although he has been convicted of only one count of soliciting prostitution from a minor. Visitors to his private Caribbean island, known as “Orgy Island,” have included Bill Clinton, Prince Andrew and Stephen Hawking.
quote:
Epstein has spent the bulk of his adult life cultivating relationships with the world’s most powerful men. Flight logs show that from 2001 to 2003, Bill Clinton flew on Epstein’s private plane, dubbed “The Lolita Express” by the press, 26 times. After Epstein’s arrest in July 2006, federal tax records show Epstein donated $25,000 to the Clinton Foundation that year.
bron

Voor de meer ingelezen users is dit gesneden koek.
Crooked Hillary
pi_187821809
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Lolita-express refereert aan de "lijnvlucht" naar Orgy-island.
[..]

[..]

bron

Voor de meer ingelezen users is dit gesneden koek.
Dat weet ik.

Geef slechts aan dat het feit dat Trump slechts eenmaal is meegevlogen, hem niet per se vrijpleit. Dat The Donald een viespeuk is die ertoe in staat is, staat in mijn ogen buiten kijf.

Maar goed, dat is ongefundeerd gespeculeer van mijn kant, dus ik houd het hier verder bij.

We zien wel waar het onderzoek toe leidt.
pi_187821929
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat weet ik.

Geef slechts aan dat het feit dat Trump slechts eenmaal is meegevlogen, hem niet per se vrijpleit. Dat The Donald een viespeuk is die ertoe in staat is, staat in mijn ogen buiten kijf.

Maar goed, dat is ongefundeerd gespeculeer van mijn kant, dus ik houd het hier verder bij.

We zien wel waar het onderzoek toe leidt.
Trump heeft helemaal nooit meegevlogen naar dat eiland, hoe graag je trump ook in een zwart daglicht wil zetten gaat dat niet gebeuren. Laat zijn naam eens op de flightlist zien dan.

Fake news.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:44:53 #32
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187821947
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat weet ik.

Maar goed, dat is ongefundeerd gespeculeer van mijn kant

Precies! In plaats van TDS ga ik op mijn beurt uit van onder andere de getuigenverklaring van Mark Epstein (broer van).
Crooked Hillary
pi_187821999
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:44 schreef dellipder het volgende:

[..]

Precies! In plaats van TDS ga ik op mijn beurt uit van onder andere de getuigenverklaring van Mark Epstein (broer van).
Ach, ik vermoed dat jij Clinton al praktisch schuldig hebt verklaard.
pi_187822058
Gok trouwens dat Lolita-passagier Stephen Hawking geen minderjarige meiden heeft misbruikt.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:53:28 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187822124
De enige beschuldiging richting Trump die concreet is, is voor zover ik weet de mevrouw die voor een rechtbank verklaarde in hun woningen in Manhattan verkracht te zijn.

Uit de link die ik eerder postte:
quote:
Katie Johnson had named Trump and billionaire Jeffrey Epstein in a $100 million lawsuit, accusing them of having solicited sex acts from her at sex parties held at the Manhattan homes of Epstein and Trump back in 1994 (when Johnson was just 13 years old)
Daar zal dus geen vliegtuig aan te pas gekomen zijn.

Maar goed, ik ben het eens met Kaneelstokje, verder speculatie hierover richting Trump, Clinton of anderen is niks meer dan gespeculeer en wellicht meer wat voor BNW.
  maandag 8 juli 2019 @ 23:00:10 #36
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187822282
Deze aantijging heeft dan ook niets met deze zaak te maken. Verder was de advocaat in deze zaak Lisa Bloom en dan heb ik meteen een natuurlijke achterdocht.
De civiele zaak (geen strafrechtelijke) werd geseponeerd, opnieuw ingebracht en weer ingetrokken. En dit allemaal in het verkiezingsjaar 2016 en zei ik al Lisa Bloom.

En nogmaals; dit (lees: door Fusion GPS gepushte narratief) gaat zo'n enorme teleurstelling worden voor degenen die denken dat ze hem nu echt te pakken hebben.
Crooked Hillary
  maandag 8 juli 2019 @ 23:08:57 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187822459
Niemand claimt dat Epstein in staat van beschuldiging is gesteld vanwege die zaak.

Het enige is dat de Lolita Express, waar voor zover ik weet inderdaad geen bewijs voor is dat Trump daarmee gevlogen heeft, irrelevant is voor de beschuldiging van verkrachting van een minderjarige door Trump samen met Epstein.

Hopelijk kan het topic nu weer verder gaan over de zaak en het nieuws dat hier uit voortvloeit? Het is er ernstig genoeg voor.
  maandag 8 juli 2019 @ 23:13:08 #38
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187822549
Niemand, inderdaad.

IK claim dat wat jij inbrengt (de civiele zaak Katie Johnson) NIETS met de Jeffrey Epstein zaak te maken heeft.
Jij vermengt een civiele kwestie die gesopneerd en in een later stadium is teruggetrokken (dit alles in 2016) met de aanklachten van vandaag tegen Epstein.

Een valse spin, maar wel heel doorzichtig en pathetisch.
Crooked Hillary
  maandag 8 juli 2019 @ 23:19:30 #39
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187822699
Deze topic zou enkel over US vs Jeffrey Epstein (defendant) moeten gaan, maar jij bent in een TDS-effort je eigen topic om zeep aan het helpen.

Crooked Hillary
  maandag 8 juli 2019 @ 23:22:20 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187822777
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:13 schreef dellipder het volgende:
Niemand, inderdaad.

IK claim dat wat jij inbrengt (de civiele zaak Katie Johnson) NIETS met de Jeffrey Epstein zaak te maken heeft.
Jij vermengt een civiele kwestie die gesopneerd en in een later stadium is teruggetrokken (dit alles in 2016) met de aanklachten van vandaag tegen Epstein.

Een valse spin, maar wel heel doorzichtig en pathetisch.
Hoho, cattivo en sapstengel begonnen over vluchten icm Clinton en Trump. Jij haakte daar op aan en doet vervolgens alsof ik gek ben dat ik zeg dat die vluchten niks te maken hebben met de beschuldiging richting Trump.

Daarvoor begon jij met een Trump-Epstein link, wat gepushed zou zijn. Waarop ik alleen aangeef dat die speculatie gekomen is door het feit dat deze mevrouw de zaken heeft verklaard die ze verklaard heeft.

Dus stop svp de vermoorde onschuld te spelen en met het topic te ontregelen.
  maandag 8 juli 2019 @ 23:26:03 #41
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187822842
De zaak Katie Johson bracht jij in. Niemand anders.
Deze zaak heeft echter niets te maken met de aanklachten tegen Jeffrey Epstein en deze topic.

Blijf on-topic aub!
Crooked Hillary
pi_187823858
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
Gok trouwens dat Lolita-passagier Stephen Hawking geen minderjarige meiden heeft misbruikt.
Die was natuurlijk zelf wel makkelijk te misbruiken. Maar goed, daar moet je dan ook maar weer net zin in hebben.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 01:14:05 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
  dinsdag 9 juli 2019 @ 01:33:48 #44
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
  dinsdag 9 juli 2019 @ 07:27:03 #45
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187824558
Blijkbaar voelde Bill Clinton zich geroepen te reageren op de ontwikkelingen in de Jeffrey Epstein-zaak.
Perswoordvoerder van Clinton, Angel Ureña, tweete afgelopen maandag dit statement:

Clinton heeft geen rechtschapen achtergrond, maar dit statement kan feitelijk waar zijn. Echter zegt dit statement verder niets over de periode 2004-2008; het laat deze periode totaal onberoerd.

Spokesman: Bill Clinton 'knows nothing' about 'terrible crimes' alleged against Epstein
Crooked Hillary
  dinsdag 9 juli 2019 @ 07:53:47 #46
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187824704
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

:D
Eens, beste kerel, eens!
pi_187824712
Die vieze Bill Clinton moeten ze ook oppakken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 juli 2019 @ 07:57:11 #48
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187824727
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze komen nu pas, omdat de twijfel is gezaaid en er geld valt te halen. Wat je ook uit hun duim zuigen, er is nu een kans dat iemand het gelooft en ze bakken gratis geld krijgen.
Zo gaat dat in de US of A.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 07:57:54 #49
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187824735
pi_187824762
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 07:57 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ze komen nu pas, omdat de twijfel is gezaaid en er geld valt te halen. Wat je ook uit hun duim zuigen, er is nu een kans dat iemand het gelooft en ze bakken gratis geld krijgen.
We hebben het hier over minderjarigen hè. Die vent is gewoon een pedo en dient gestraft te worden, eigenlijk het liefst afgeschoten maar dat is dan weer in strijd met mensenrechten.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:08:24 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187824795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:02 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

We hebben het hier over minderjarigen hè. Die vent is gewoon een pedo en dient gestraft te worden, eigenlijk het liefst afgeschoten maar dat is dan weer in strijd met mensenrechten.
Hij dient gestraft te worden voor de strafbare feiten die hij heeft gepleegd, niet voor fantasieën van volwassen vrouwen die in de "sue-cultuur" een graantje mee willen pikken van zijn fortuin.
Als dit ging over het misbruik door de straatarme John Doe, waarbij een claim van een paar ton schadevergoeding nooit uitgekeerd gaat worden, zou je die fantasten niet horen.
Dat claimgedrag is funest voor de echte slachtoffers.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:09:21 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187824804
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zou dat ook de reden zijn dat Epstein is aangehouden? Omdat ze dirt over Trump zoeken en dit een wanhoopsdaad is? Hij heeft erg goede connecties met de deep state en de Clintons, dus ze offeren er een van hun eigen kant?

Of juist compleet andersom en deze aanhouding wordt de ondergang van het cabal?
Het waren de conservatieve publicist Mike Cernovich en een plaatselijke krant in Florida die bleven dwarsliggen en bleven procederen over Epstein, al probeert de MSM dat te verzwijgen.

https://www.cernovich.com/epstein-arrested/

De media zullen als een stel varkens met hun snuit in de modder snuffelen naar een lekker hapje en als ze iets kunnen vinden wat Trump op de een of andere manier kan benadelen, zullen ze dat niet nalaten. Dat er vervolgens dingen naar boven kunnen komen over Clinton of andere DNC-kopstukken, zullen ze misschien maar op de koop toe nemen als ze daarmee ook Trump kunnen pakken. Als Trump te impeachen valt of ze kunnen hem de volgende verkiezingen laten verliezen, is Bill Clinton of John Podesta collateral damage.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:12:38 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187824835
quote:

[..]

Dat was ook overduidelijk in de lastercampagne tegen Brett Kavanaugh.
pi_187824880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hij dient gestraft te worden voor de strafbare feiten die hij heeft gepleegd, niet voor fantasieën van volwassen vrouwen die in de "sue-cultuur" een graantje mee willen pikken van zijn fortuin.
Als dit ging over het misbruik door de straatarme John Doe, waarbij een claim van een paar ton schadevergoeding nooit uitgekeerd gaat worden, zou je die fantasten niet horen.
Wie zegt dat ze liegen? Hij is al eerder veroordeeld.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:20:28 #55
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187824892
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 07:27 schreef dellipder het volgende:
Blijkbaar voelde Bill Clinton zich geroepen te reageren op de ontwikkelingen in de Jeffrey Epstein-zaak.
Perswoordvoerder van Clinton, Angel Ureña, tweete afgelopen maandag dit statement:

[ afbeelding ]

Clinton heeft geen rechtschapen achtergrond, maar dit statement kan feitelijk waar zijn. Echter zegt dit statement verder niets over de periode 2004-2008; het laat deze periode totaal onberoerd.

Spokesman: Bill Clinton 'knows nothing' about 'terrible crimes' alleged against Epstein

Dergelijke statements worden door een roedel gehaaide advocaten opgesteld. Dat Clinton in 2002 en 2003 een aantal trips met Epstein heeft gemaakt waar ook een heel gevolg aan beveiliging, DNC- en Clinton Foundationvolk bij was, wil natuurlijk niks zeggen over de periode ervoor en erna.

Ik ben wel benieuwd of men de verklaringen over tig (26?) vluchten met de Lolita-express kan hard maken. Komt die info bij Epstein zelf vandaan? Of bij de crew van zijn vliegtuig?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:25:02 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187824916
quote:

[..]

Als dat zo was spanden ze een civiele zaak aan. Misschien dat dat nog gaat komen, maar voor nu gaat het om vrouwen die informatie geven aan de onderzoekers voor deze criminele zaak. Bovendien waren ze destijds minderjarig en zouden ze het moeten op nemen tegen een miljardair... dus dat ze destijds het hebben laten lopen snap ik wel.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:25:11 #57
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187824917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:09 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het waren de conservatieve publicist Mike Cernovich en een plaatselijke krant in Florida die bleven dwarsliggen en bleven procederen over Epstein, al probeert de MSM dat te verzwijgen.

https://www.cernovich.com/epstein-arrested/

De media zullen als een stel varkens met hun snuit in de modder snuffelen naar een lekker hapje en als ze iets kunnen vinden wat Trump op de een of andere manier kan benadelen, zullen ze dat niet nalaten. Dat er vervolgens dingen naar boven kunnen komen over Clinton of andere DNC-kopstukken, zullen ze misschien maar op de koop toe nemen als ze daarmee ook Trump kunnen pakken. Als Trump te impeachen valt of ze kunnen hem de volgende verkiezingen laten verliezen, is Bill Clinton of John Podesta collateral damage.
Overigens mag imo benadrukt worden dat dit nu de staat is van de main stream media.
Fox News, CNN, MSNBC, The New York Times hebben tesamen duizenden "journalisten" en advocaten in dienst en in deze zaak (lees: publiek geheim pervert Epstein) moet het dus aankomen op de inspanning van één onafhankelijke onderzoeksjournalist.
Wanneer het niet voldoet aan het (Orange man bad-) narratief is er geen aandacht. Het is imo heel beschamend.
Crooked Hillary
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:31:50 #58
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187824959
quote:

[..]

Het gaat hier niet over nieuwe aantijgingen, maar feiten die bekend zijn geworden voordat de voorkeursbehandeling (de plea deal) door de DoJ aan Jeffrey Epstein werd gegeven.
Epstein is hiervoor veroordeeld en heeft een "straf" uitgezeten.
Verder staat Epstein geregistreerd als zedendelinquent.

Dit zijn simpelweg feiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 09-07-2019 08:39:15 ]
Crooked Hillary
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:38:45 #59
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187825000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:20 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dergelijke statements worden door een roedel gehaaide advocaten opgesteld. Dat Clinton in 2002 en 2003 een aantal trips met Epstein heeft gemaakt waar ook een heel gevolg aan beveiliging, DNC- en Clinton Foundationvolk bij was, wil natuurlijk niks zeggen over de periode ervoor en erna.

Ik ben wel benieuwd of men de verklaringen over tig (26?) vluchten met de Lolita-express kan hard maken. Komt die info bij Epstein zelf vandaan? Of bij de crew van zijn vliegtuig?
De loggegevens van de vluchten die in 2015 zijn gepubliceerd. bron

Er is veel informatie openbaar, veel meer dan hier nu besproken wordt.
Crooked Hillary
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:48:46 #60
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187825081
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:25 schreef dellipder het volgende:
Overigens mag imo benadrukt worden dat dit nu de staat is van de main stream media.
Fox News, CNN, MSNBC, The New York Times hebben tesamen duizenden "journalisten" en advocaten in dienst en in deze zaak (lees: publiek geheim pervert Epstein) moet het dus aankomen op de inspanning van één onafhankelijke onderzoeksjournalist.
En de Miami Herald. Wat overigens volgens mij ook naast lokaal gewoon mainstream is. Gelukkig zijn er nog van die lokale mainstream media die er toe doen, zouden we hier ook weer meer van moeten hebben.

Dat wil echter niet zeggen dat de grote jongens er niet toe doen met dit soort zaken, zoals bv. The Washington Post die Roy Moores escapades onthulde in 2017 of The New York Times en The New Yorker die licht schenen op Weinsteins viespeukerij.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:56:11 #61
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187825128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

En de Miami Herald. Wat overigens volgens mij ook naast lokaal gewoon mainstream is. Gelukkig zijn er nog van die lokale mainstream media die er toe doen, zouden we hier ook weer meer van moeten hebben.

Dat wil echter niet zeggen dat de grote jongens er niet toe doen met dit soort zaken, zoals bv. The Washington Post die Roy Moores escapades onthulde in 2017 of The New York Times en The New Yorker die licht schenen op Weinsteins viespeukerij.
Nee.

Mike Cernovich was degene die procedeerde (uit zijn eigen zak betaald) en The Miami Herald stapte op de rijdende trein.
Ere wie ere toekomt.

The Miami Herald is imo meer lokaal dat de outlets die ik zojuist noemde. En ik benoem het beschamende van de mainstream media, omdat dit een high porfile zaak betreft waarbij de landelijke pers heeft liggen slapen.
Crooked Hillary
pi_187825563
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij onschuldig is?
pi_187825606

Ze doen echt moeite om het Clinton gedeelte in de doofpot te stoppen en Trump te beschuldigen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187825759
https://twitter.com/LibertyBlitz/status/1148289109426765824

Interessant draadje over Epstein zijn connecties en invloed. Bizar.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 10:21:01 #65
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187825979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:48 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]

Ze doen echt moeite om het Clinton gedeelte in de doofpot te stoppen en Trump te beschuldigen.
Wie zijn 'ze'?

Clinton staat er trouwens gewoon alweer geruime tijd bij hoor.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 10:21:58 #66
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187825994
quote:
[ afbeelding ]

Wikipedia kan toch door Jan en alleman aangepast worden?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 10:26:33 #67
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_187826046
Bizar dat die man al veel eerder met zeden misdrijven in verband is gebracht en toen weg kwam met een schikking.

Klassenjustitie?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 9 juli 2019 @ 10:34:14 #68
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187826121
quote:
[ afbeelding ]

Doet met denken aan die keer dat Russische trolls het operationele plafond van een SU-25 probeerden op te hogen op de Wiki.

Dat duurde ook maar even, gelukkig. Net zoals hier.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_187826146
quote:
"I did not have sexual relations with those minors on the 26 registered occasions I flew to the pedophile island of Mr. Epstein"

Look to the Netherlands for Clinton Foundation’s ongoing source of cash

https://canadafreepress.c(...)going-source-of-cash

Nederland geeft miljoenen aan Clinton Foundation

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nton-foundation.html

git rekt
pi_187826147
Ik zie een MJ docu komen, maar dan over Epstein, wie dient zich aan, komt u maar...
pi_187826216
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Look to the Netherlands for Clinton Foundation’s ongoing source of cash

https://canadafreepress.c(...)going-source-of-cash

Nederland geeft miljoenen aan Clinton Foundation

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nton-foundation.html

git rekt
Waarom mist Trump in je lijstjes?
pi_187826229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:42 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Waarom mist Trump in je lijstjes?
Kom niet aanzetten met dat Epstein kameraadjes is met Trump. Dat is ie niet.

Trump heeft Epstein uit z'n golfclub gekickt toen Trump erachter kwam dat Epstein met de 14 jarige dochter van een medewerker rotzooide. Banned for life.

Trump staat niet in de flightlog van Lolita Island.

Epstein is voor de rest van z'n leven van Trump's Mar-a-Lago verbannen.

Trump heeft verklaringen afgelegd over Epstein na Epstein's eerste arrestatie, en volgens de politie had hij niet meer kunnen vertellen.

Dus wat LUL je nou?

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 09-07-2019 10:58:56 ]
  dinsdag 9 juli 2019 @ 10:50:07 #73
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187826291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:26 schreef Klopkoek het volgende:
Bizar dat die man al veel eerder met zeden misdrijven in verband is gebracht en toen weg kwam met een schikking.

Klassenjustitie?
Of Epstein werd tot voor kort gezien als te groot om aan te pakken. Omdat hij vriendjes is met allerlei politici en celebrities maar waarschijnlijk ook dat hij machtige mannen in de tang heeft met compromitterende foto's/filmpjes waarop ze seks hebben met dames die niet hun echtgenote zijn en in sommige gevallen misschien zelfs met minderjarige meisjes (of ze dat op dat moment nu wisten of niet).

Ik las ergens dat de oorsprong van Epsteins inkomsten nogal vaag zijn, zou hij mensen blackmailen?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 10:51:31 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_187826310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Of Epstein werd tot voor kort gezien als te groot om aan te pakken. Omdat hij vriendjes is met allerlei politici en celebrities maar waarschijnlijk ook dat hij machtige mannen in de tang heeft met compromitterende foto's/filmpjes waarop ze seks hebben met dames die niet hun echtgenote zijn en in sommige gevallen misschien zelfs met minderjarige meisjes (of ze dat op dat moment nu wisten of niet).

Ik las ergens dat de oorsprong van Epsteins inkomsten nogal vaag zijn, zou hij mensen blackmailen?
De Demmink van Amerika.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187826385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De Demmink van Amerika.
Ze kennen elkaar ongetwijfeld.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:06:39 #76
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187826461
Ik hoop dat hij nu gaat snitchen op die Clinton kliek in ruil voor strafvermindering
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:10:47 #77
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187826504
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:06 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop dat hij nu gaat snitchen op die Clinton kliek in ruil voor strafvermindering
Alleen de Clinton kliek?

Genoeg te klikken aan beide kanten van het politieke spectrum, denk ik.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:17:06 #78
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187826584
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Alleen de Clinton kliek?

Ik vraag me wel af hoeveel strafvermindering je iemand zou kunnen of moeten willen bieden die tientallen vrouwen misbruikt heeft?

Er zijn wel CDs in zijn huis in Manhatten gevonden gelabeld 'Young [NAME] + [NAME]', dus vermoedelijk zijn er zeker wat lieden die daar als 2e name staan die zich erg zorgen maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-07-2019 11:22:44 ]
pi_187826701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoeveel strafvermindering je iemand zou kunnen en moeten willen geven die tientallen vrouwen misbruikt heeft?
Geen idee, maar als iemand die (uit mijn hoofd) aangeklaagd word voor 26 strafbare feiten (Smollet) mag lopen nadat George Soros even wat geld doneert, kun je er van uit gaan dat er behoorlijk wat mensen lachend weg gaan lopen. Dit is het kliekje van Soros. Soros doneerde miljoenen aan Clinton en andere. (Voordat er mensen dit volledig uit het verband trekken omdat ze niet kunnen lezen: ik zeg niet dat Soros zelf betrokken was bij pedophilie, alleen over politieke acties die hij uitvoert)

#pizzagate

Overigens, waarom blijkt elke rechtse conspiracy waar te zijn? Het word steeds gekker.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:31:25 #80
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187826759
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:26 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Geen idee, maar als iemand die (uit mijn hoofd) aangeklaagd word voor 26 strafbare feiten (Smollet) mag lopen nadat George Soros even wat geld doneert, kun je er van uit gaan dat er behoorlijk wat mensen lachend weg gaan lopen. Dit is het kliekje van Soros. Soros doneerde miljoenen aan Clinton en andere. (Voordat er mensen dit volledig uit het verband trekken omdat ze niet kunnen lezen: ik zeg niet dat Soros zelf betrokken was bij pedophilie, alleen over politieke acties die hij uitvoert)

#pizzagate

Overigens, waarom blijkt elke rechtse conspiracy waar te zijn? Het word steeds gekker.
Je lijkt door te slaan naar ongerelateerde wartaal.

Overigens, welke rechtse conspiracy theorie blijkt waar te zijn? Hebben ze Epstein uit een pizzeria gevist?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:33:53 #81
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187826789
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Alleen de Clinton kliek?

Tuurlijk, alle kanten. Maar de Clintons zijn wel het leukst van de personen op de lijst omdat die zich elke keer overal uit hebben weten te draaien.
Mijn reisverslagen
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 11:37:53 #82
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187826849
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Trump heeft Epstein uit z'n golfclub gekickt toen Trump erachter kwam dat Epstein met de 14 jarige dochter van een medewerker rotzooide. Banned for life.

Trump heeft verklaringen afgelegd over Epstein na Epstein's eerste arrestatie, en volgens de politie had hij niet meer kunnen vertellen.

Dus wat LUL je nou?
Trump stond net als al die Hollywood-namen die je postte in het adresboekje van Epstein. Dat zegt dus helemaal niks, dus het is ook vrij onzinnig om al die andere namen dan wel te noemen die ook nooit in de flightlog hebben gestaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_187826871
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je lijkt door te slaan naar ongerelateerde wartaal.

Overigens, welke rechtse conspiracy theorie blijkt waar te zijn? Hebben ze Epstein uit een pizzeria gevist?
Dit is zeker geen wartaal.

Je kent pizza gate niet?
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 11:42:22 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187826911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:39 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Je kent pizza gate niet?
Pizzagate is allang debunked en heeft op het thema na niks met Epstein te maken. Het is alleen een kenmerk van conspiracyfanaten dat ze al dat soort zaken graag koppelen tot 1 groot overkoepelend complot.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:44:36 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187826942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:39 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Je kent pizza gate niet?
Natuurlijk ken ik pizzagate wel. Verder sluit ik me aan bij wat Mike zei.
pi_187826954
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus wat LUL je nou?
Bron voor al deze beweringen?
pi_187826988
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:06 schreef SeLang het volgende:
Gewoon de hele elite de bak in.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:58:36 #88
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187827138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:42 schreef Mike het volgende:

[..]

Pizzagate is allang debunked en heeft op het thema na niks met Epstein te maken. Het is alleen een kenmerk van conspiracyfanaten dat ze al dat soort zaken graag koppelen tot 1 groot overkoepelend complot.
Dit riedeltje is niet meer geloofwaardig hoor.
2019: The Great Awakening
pi_187827162
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron voor al deze beweringen?
OKAY

quote:
By Marc Fisher December 3, 2018

Epstein was barred from President Trump’s Mar-a-Lago Club in Palm Beach, Fla., “because Epstein sexually assaulted an underage girl at the club,” according to court documents.

One woman, Virginia Giuffre, sued Epstein’s longtime friend Ghislaine Maxwell, who she said recruited her in 1999 from Trump’s Mar-a-Lago Club to be Epstein’s “sex slave,” starting with “massages” and moving to sex acts. Giuffre had worked at the club as a 15-year-old locker room towel girl. She settled with Maxwell last year.

https://www.washingtonpos(...)04ed88993_story.html
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:00:40 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187827164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Gewoon de hele elite de bak in.
Snitchen op iedereen die bij die zaak betrokken is :Y
Dat zou wel mooie TV worden.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:04:08 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187827197
quote:
De meest concrete beschuldiging richting Trump bouwt niet op het mee vliegen met Epstein, maar gaat over verkrachting bij Epstein thuis in New York. Niet echt relevant dus om te beginnen over de Lolita Express in je vorige post.

Verder wel fijn dat hem de toegang tot Mar-a-Lago ontzegd is.

Misschien een goed idee om een BNW topic te openen en daar naar hartelust te speculeren over de (on)schuld van Trump, Clinton en wie dan ook totdat er uit het onderzoek concrete zaken naar voren komen?
pi_187827218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De meest concrete beschuldiging richting Trump bouwt niet op het mee vliegen met Epstein, maar gaat over verkrachting bij Epstein thuis in New York. Niet echt relevant dus. Verder wel fijn dat hem de toegang tot Mar-a-Lago ontzegd is.
Uit dezelfde bron:

quote:
During the 2016 presidential campaign, another young woman, known in court records only as Jane Doe, said Trump had raped her when she was 13, in 1994, at a party at Epstein’s New York mansion. But the woman dropped her lawsuit and canceled a news conference at which she was expected to spell out her allegation. Her lawyer, Lisa Bloom, said the woman had received threats and was too scared to go ahead with her accusation. An attorney for Trump at the time called the allegation “categorically untrue.”
Wel toevallig dat het haar opeens weer daagt, na 22 jaar, tijdens de presidentiële verkiezingstijd :')
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:10:47 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187827313
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Uit dezelfde bron:
[..]

Wel toevallig dat het haar opeens weer daagt, na 22 jaar, tijdens de presidentiële verkiezingstijd :')
Dat zal best, maar dat maakt beginnen over de Lolita Express icm Trump niet ineens wel relevant.

Een topic in BNW om te speculeren over de schuld of onschuld van mensen die in dit onderzoek (nog) niet naar voren zijn gekomen lijkt me btw een betere plek dan hier?
pi_187827362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dat maakt beginnen over de Lolita Express icm Trump niet ineens wel relevant.

Een topic in BNW om te speculeren over de schuld of onschuld van mensen die in dit onderzoek (nog) niet naar voren zijn gekomen lijkt me btw een betere plek dan hier?
Dit hele onderwerp is nogal BNW. Je moet je eens verdiepen in de connecties van Epstein.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:19:30 #95
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187827455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit hele onderwerp is nogal BNW. Je moet je eens verdiepen in de connecties van Epstein.
No shit dat de man connecties heeft. Maakt niet dat wilde speculaties iets moeten zijn voor NWS (waar een mod dan maar iets over moet roepen I guess) . Hopelijk kan het hier gaan over wat dit onderzoek concreet laat zien ipv wilde speculaties over Trump, Clinton of welke andere hoge pief dan ook (nog) niet concreet verbonden aan deze zaak.

Maar goed, misschien ben ik de enige die er zo over denkt. Wild speculeren is wel leuker iig.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-07-2019 12:26:49 ]
pi_187827579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zo te lezen is het een user als Salvador alleen maar te doen om de schuld heel politiek bij 1 partij neer te leggen, waarom je dat als Nederlander zou willen en waarom je er een politieke discussie van zou willen maken is mij niet duidelijk maar het lijkt me wel weer een duidelijk voorbeeld van TDS en dat deze ziekte eigenlijk alleen maar voorkomt bij zijn aanhangers i.p.b.v zijn tegenstanders.

Wil niet beweren dat Trump iets met deze zaak te maken zou hebben maar als je de Clintons er gelijk bijhaalt en ze zoals Salvador ze op niet directe wijze schuldig verklaart dan zou Trump ook niet in die lijstjes mogen ontbreken gezien zijn uitlatingen over vrouwen en het binnenlopen van kleedkamers tijdens de miss teen usa verkiezingen.
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 12:27:18 #97
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187827584
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:58 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Niet voor mensen die elk complot geloven dat ze tegenkomen. En daar lopen er nogal wat van rond op FOK! en hebben we gelukkig BNW voor.
pi_187827604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:58 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ja klopt dat hele pizagate riedeltje was van begin af aan al totaal ongeloofwaardig.
pi_187827647
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:25 schreef dellipder het volgende:

Wanneer het niet voldoet aan het (Orange man bad-) narratief is er geen aandacht. Het is imo heel beschamend.
Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?
  Moderator dinsdag 9 juli 2019 @ 12:35:14 #100
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187827708
Als er nou 1 onderwerp op het internet is dat links en rechts verbindt, dan is het wel deze Epstein-zaak. Echt iedereen wil dat die gast en eventuele medemisbruikers gestraft worden en dat staat los van namen als Clinton of Trump die ergens opduiken.
pi_187827862
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:31 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?
Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).
pi_187827962
Het pedofielencomplot is weer terug _O_ .

Verder prima dat ze deze engnek gepakt hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187828027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).
In tegenstelling tot Trump vonden ze bij Epstein en Bill Clinton wel wat. Bij Epstein een verzameling aan kinderporno. Rondom Bill Clinton een jurk van een stagiaire met zijn spermavlekken erop.
pi_187828070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Trump vonden ze bij Epstein en Bill Clinton wel wat. Bij Epstein een verzameling aan kinderporno. Rondom Bill Clinton een jurk van een stagiaire met zijn spermavlekken erop.
Doel je nou op de Lewinsky-affaire?
pi_187828109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doel je nou op de Lewinsky-affaire?
Yip!

Ook een kwalijke zaak waar de toenmalige president loog, maar natuurlijk minder erg dan dit stelselmatige misbruik van al die minderjarigen door Epstein.

Hier lijkt de bewijsvoering onomkeerbaar en dan lijkt me een hoog vonnis wenselijk.
pi_187828256
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Yip!

Ook een kwalijke zaak waar de toenmalige president loog, maar natuurlijk minder erg dan dit stelselmatige misbruik van al die minderjarigen door Epstein.

Hier lijkt de bewijsvoering onomkeerbaar en dan lijkt me een hoog vonnis wenselijk.
Snap eerlijk gezegd niet wat je punt is. Wat heeft de Lewinsky-affaire hier nou weer mee te maken?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:25:26 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187828372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap eerlijk gezegd niet wat je punt is. Wat heeft de Lewinsky-affaire hier nou weer mee te maken?
Een stok om mee te slaan.

Dat de huidige president pornosterren neukte terwijl zijn vrouw zwanger was wordt even verzwegen.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:26:54 #108
459912 FlippingCoin
pi_187828399
Laat ze lekker iedereen aanpakken ongeacht politieke kleur.
pi_187828424
Hij is volgens nu.nl slechts multimiljonair en geen miljardair, hebben ze zijn bankrekening in mogen zien?
pi_187828456
quote:

[..]

Ja die stelling was ook wel onzinnig.

Epstein is ook gewoon steenrijk dat hij dan connecties heeft met andere machtigen der aarde is dan ook vrij normaal te noemen, deze connecties onmiddellijk linken aan kindermisbruik heeft dan weer weinig met nieuws te maken zeker als je er ook nog partijpolitiek van probeert te maken.
pi_187828467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Yip!

Wat is er behalve dan het liegen van Clinton verder kwalijk aan die zaak?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:42:41 #112
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187828609
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:30 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Wat is er behalve dan het liegen van Clinton verder kwalijk aan die zaak?
Luister, jij weet net zo goed als ik dat als een Republikein dat doet dat je het er dan niet meer over moet hebben, maar als een Democraat het doet mag je je er tot aan het einde der tijden over beklagen.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 18:08:34 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187832284
Ik hoor net op het RTL4 journaal de presentatrice zeggen ‘Epstein, die bevriend is met de president....’

:’)
  dinsdag 9 juli 2019 @ 18:17:03 #114
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187832390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik hoor net op het RTL4 journaal de presentatrice zeggen ‘Epstein, die bevriend is met de president....’

De linkse propaganda machine draait weer op volle toeren.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 19:34:22 #115
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187833726
quote:

Wat een enorme bullshit.

pi_187833935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een enorme bullshit.

[ afbeelding ]
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.

Verder zien we wel waar het onderzoek toe leidt. Als Clinton schuldig blijkt, dan mag ik hopen dat de man achter slot en grendel verdwijnt. En hetzelfde geldt voor Trump, mocht hij iets op z'n kerfstok hebben.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 19:53:05 #117
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187834086
Kinderneukers.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 20:07:34 #118
459912 FlippingCoin
pi_187834408
quote:

Ja dat was echt raar ook met die foto's van ze samen. Maar goed...
  dinsdag 9 juli 2019 @ 20:08:03 #119
459912 FlippingCoin
pi_187834422
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verder zien we wel waar het onderzoek toe leidt. Als Clinton schuldig blijkt, dan mag ik hopen dat de man achter slot en grendel verdwijnt. En hetzelfde geldt voor Trump, mocht hij iets op z'n kerfstok hebben.
Dit zeker.
pi_187834675
Ik vind het allereerst belangrijk dat die Epstein nu goed aangepakt wordt, die is de vorige keer goed weggekomen.
Mochten Clinton en Trump hier ook een aandeel in hebben dan hoop ik ook dat de straf niet mild is
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:10:12 #121
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187835633
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat was echt raar ook met die foto's van ze samen. Maar goed...
Ik sta met zat mensen op foto’s en daar zijn de nodige mensen bij die geen vrienden van mij zijn, maar kennissen of oud-klasgenoten, collega’s etc.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:18:01 #122
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187835781
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Clintons hebben veel meer op hun kerfstok. Zo hebben ze nogal eens een uitvaart van kennissen, ondergeschikten en zakelijke relaties die een dodelijk ongeluk krijgen of zelfmoord plegen.

En dan is Bill nog de redelijkste van het stel, denk ik.

Maar goed; iedere volwassen kerel die (bewust) seks heeft gehad met minderjarige meisjes (of jongens natuurlijk) mag van mij publiekelijk door het slijk. Of dat nou Donald Trump, Bill Clinton, Joris Demmink of wie dan ook is.
pi_187835794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik sta met zat mensen op foto’s en daar zijn de nodige mensen bij die geen vrienden van mij zijn, maar kennissen of oud-klasgenoten, collega’s etc.

“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”

De mannen lijken elkaar redelijk goed te kennen. Let wel: dat betekent uiteraard niet dat Trump schuldig is aan het misbruiken van minderjarige meiden.
pi_187835800
Mensen denken echt dat dit iets groots gaat worden he.. _O-

Epstein krijgt hoogstens een paar jaartjes. En daar moeten we het mee doen.
pi_187835810
Bizar dat rondom Epstein ook bekende wetenschappers zoals Lawrence Krauss en Steven Pinker mee gingen met de Lolita Express. Raar netwerk.

Edit: Laat maar, dit is veel groter dan ik dacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:21:43 #126
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187835851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef theunderdog het volgende:

Oneens.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:21:53 #127
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187835853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”

De mannen lijken elkaar redelijk goed te kennen. Let wel: dat betekent uiteraard niet dat Trump schuldig is aan het misbruiken van minderjarige meiden.
Ze zijn allebei bekende namen uit de NY zakenwereld. Die zullen elkaar regelmatig zijn tegengekomen.

En ik denk steeds meer dat die quote van Trump een trolletje is geweest omdat er misschien al langer geruchten over Epstein gingen.
pi_187835885
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oneens.
Je gaat het zien. Clinton, Trump geen van alle komen achter de tralies.

Epstein krijgt het dit keer niet voor elkaar om weer buiten de gevangenis te blijven, maar wel om slechts een paar jaar te hoeven zitten.
pi_187835896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ze zijn allebei bekende namen uit de NY zakenwereld. Die zullen elkaar regelmatig zijn tegengekomen.

En ik denk steeds meer dat die quote van Trump een trolletje is geweest omdat er misschien al langer geruchten over Epstein gingen.
Waarom zou je aan dat 'trolletje' toevoegen dat Epstein een 'geweldige vent' is die je al vijftien jaar kent?
pi_187835905
Clinton is daadwerkelijk tal van keren naar het eiland gegaan, Trump nooit. Leuk hoe de anti Trump lui hier toch trump in proberen te betrekken. Als deze iets had geflikt was het al lang bekend geweest.

Trump kende Epstein gewoon omdat geld ontmoet geld, en het is slim als "zakenman" zaken te doen met lui die geld hebben.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:24:41 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187835922
quote:

Wens is de vader van de gedachte.
Bij mij iig.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:31:26 #132
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187836082
quote:

Ik weet het niet. Als de beschuldigingen waar zijn en er allerlei bobo’s van de verboden vruchtjes hebben gesnoept (waar misschien zelfs beelden van zijn), is Epstein misschien geneigd te gaan babbelen met Justitie. Zo zou hij zijn nek nog kunnen redden. Maar het zou ook kunnen dat er té machtige mensen bij betrokken zijn en het onderzoek van binnenuit kapot wordt gemaakt (Rolodex-onderzoek / Demmink). Of Epstein krijgt in een onbewaakt ogenblik een hartaanval, hersenbloeding, valt van de trap of gebeurt er iets anders onvoorziens. Dat hij per ongeluk door zijn bewakers tussen een stel zware criminelen wordt geplaatst.

Maar als Trump en zijn mensen het idee hebben dat Epstein de kans biedt om een aantal politiek tegenstanders eens goed zwart te maken, zal er goed op hem gepast worden.
pi_187836158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:23 schreef epicbeardman het volgende:
Clinton is daadwerkelijk tal van keren naar het eiland gegaan,
Uiteraard onder het goedkeuren van mevrouw Clinton, de eerste vrouwelijke president van de verenigde staten *kuch* :D, die zich al jaren inzet voor vrouwenrechten met haar door arabische oliestaten gespekte foundation.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 21:35:53 ]
pi_187836188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Als de beschuldigingen waar zijn en er allerlei bobo’s van de verboden vruchtjes hebben gesnoept (waar misschien zelfs beelden van zijn), is Epstein misschien geneigd te gaan babbelen met Justitie. Zo zou hij zijn nek nog kunnen redden. Maar het zou ook kunnen dat er té machtige mensen bij betrokken zijn en het onderzoek van binnenuit kapot wordt gemaakt (Rolodex-onderzoek / Demmink). Of Epstein krijgt in een onbewaakt ogenblik een hartaanval, hersenbloeding, valt van de trap of gebeurt er iets anders onvoorziens. Dat hij per ongeluk door zijn bewakers tussen een stel zware criminelen wordt geplaatst.

Maar als Trump en zijn mensen het idee hebben dat Epstein de kans biedt om een aantal politiek tegenstanders eens goed zwart te maken, zal er goed op hem gepast worden.
Als je je in Epstein verdiept (en ook in het proces wat al eens tegen hem is geweest), dan kom je er nu juist achter dat vrijwel iedereen met invloed een gemeenschappelijk belang heeft. En dat is dat er juist zo weinig mogelijk over bekend moet worden.

Zowel Trump als Clinton hadden dubieuze linkjes met die vent.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:36:36 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187836195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uiteraard onder het goedkeuren van mevrouw Clinton, de eerste vrouwelijke president van de verenigde staten *kuch* :D, die zich al jaren inzet voor vrouwenrechten met haar door arabische oliestaten gespekte foundation.
Je verzint er ook echt van alles steeds bij he? :')
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:38:07 #137
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187836224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je gaat het zien. Clinton, Trump geen van alle komen achter de tralies.

Epstein krijgt het dit keer niet voor elkaar om weer buiten de gevangenis te blijven, maar wel om slechts een paar jaar te hoeven zitten.
Maar je noemde Epstein en het zit er niet in dat hij er met een paar jaartjes vanaf komt. Zie alleen al de vondst van kinderporno in zijn appartement. En dat er ook al meer slachtoffers zijn volgens de aanklagers.

Dacht je ook dat hij weer onder de zelfde omstandigheden gaat als de vorige 'straf' van 13 maanden? Ik denk dat hij er wel baat bij heeft om te praten. Ben het daarom niet met je eens.

En over andere mensen dan gesproken, er zijn nog veel meer dan alleen die twee die je noemt. Ik ga er van uit dat dit wel aanzienlijke gevolgen gaat hebben.
pi_187836272
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze is loyaal gebleven aan een notoir predator. Of het is een zakelijk huwelijk of ze is zijn evenknie.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:40:51 #139
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187836282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je aan dat 'trolletje' toevoegen dat Epstein een 'geweldige vent' is die je al vijftien jaar kent?
Jij snapt het sarcasme niet? Iemand eerst ogenschijnlijk complimenteren en dan vervolgens op het eind nog even een steek geven. Die op dat moment waarschijnlijk alleen de mensen snappen die van de geruchten op de hoogte zijn.

Norm McDonald deed het regelmatig andersom, als men hem dan vroeg naar de kerel die hem ontslagen had, vertelde hij hoe het ontslag in zijn werk ging en zei vervolgens ‘Yeah, he’s a good man’.

Of Robert Jensen die op een gegeven moment over Ron Brandsteder grapte ‘ik heb zo’n donkerbruin vermoeden’ en 99% van de kijkers dacht dat het om Rons stem ging. Terwijl een niet zo heel grote groep mensen snapten dat het om geruchten ging over Rons onsmakelijke hobby.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:42:20 #140
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187836317
quote:

[..]

HRC is een psychopaat die over lijken gaat.
pi_187836328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Of Epstein krijgt in een onbewaakt ogenblik een hartaanval, hersenbloeding, valt van de trap of gebeurt er iets anders onvoorziens.
https://lasvegas.cbslocal(...)iously-check-it-out/ :X
https://www.wnd.com/2016/(...)st-intriguing-cases/

Putin is een engel in vergelijking...

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 21:43:42 ]
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:44:06 #142
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187836344
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze is loyaal gebleven aan een notoir predator. Of het is een zakelijk huwelijk of ze is zijn evenknie.
Ze is loyaal gebleven aan een man die vreemd ging en wat beschuldigingen aan zijn broek heeft hangen. Zoals Melania Trump je kan vertellen zijn er vast nog wel meer redenen te bedenken waarom je bij iemand blijft in dat soort omstandigheden.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:45:17 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187836359
Kan het hier weer over de zaak Epstein gaan?
pi_187836363
quote:

[..]

Hoe staat het er eigenlijk voor met die foundation post 2016? Regent het nog steeds miljoenen uit de handen van feministische salafisten? :D
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:45:47 #145
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187836375
quote:
Ik denk ook serieus dat House of Cards gedeeltelijk op de Clintons gebaseerd is.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:47:01 #146
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187836399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe staat het er eigenlijk voor met die foundation post 2016? Regent het nog steeds miljoenen uit de handen van feministische salafisten? :D
Of miljoenen uit Rusland. Voor een handjevol speeches van Bill _O-
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:48:53 #147
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187836442
Oudje uit maart 2017

Hij houdt wel zijn beloftes.
pi_187836448
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jij snapt het sarcasme niet? Iemand eerst ogenschijnlijk complimenteren en dan vervolgens op het eind nog even een steek geven. Die op dat moment waarschijnlijk alleen de mensen snappen die van de geruchten op de hoogte zijn.
Je beseft dat je dit nergens op baseert? Feit is dat de mannen elkaar kenden. Of dat betekent dat ze vrienden waren/zijn, laat ik in het midden. Dat weet ik namelijk niet.

Overigens betwijfel ik of Trump veel moeite had met de seksuele voorkeuren van Epstein. We hebben het immers over een man die doodleuk de kleedkamer van de Miss Teen Universe binnen komt wandelen en daar ook nog trots op is.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:50:33 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187836476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kun je svp ontopic blijven?
a) Individuen mogen zelf geen geld uit hun goede doel halen voor eigen gewin
b) Clinton noch Trump, zijn genoemd in de aanklacht terwijl desondanks er heel veel verongelijkte posts voorbij komen van het residente bnw-volk over deze lieden waar veel nuance ontbreekt.
pi_187836487
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze is loyaal gebleven aan een man die vreemd ging en wat beschuldigingen aan zijn broek heeft hangen. Zoals Melania Trump je kan vertellen zijn er vast nog wel meer redenen te bedenken waarom je bij iemand blijft in dat soort omstandigheden.
Een slippertje die vergeven werd. Het verhaal van Bill en Hillary. _O-
pi_187836498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik denk ook serieus dat House of Cards gedeeltelijk op de Clintons gebaseerd is.
Zeker...ironisch dat de acteur eerder viel om een veel lichter 'vergrijp'.
pi_187836585
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kun je svp ontopic blijven?
a) Individuen mogen zelf geen geld uit hun goede doel halen voor eigen gewin
b) Clinton noch Trump, zijn genoemd in de aanklacht terwijl desondanks er heel veel verongelijkte posts voorbij komen van het residente bnw-volk over deze lieden waar veel nuance ontbreekt.
Dat geld wenden ze op allerlei handige manieren aan. Dat begrijp jij ook wel. Lees t.v.b. casus Haïti. Als Trump er bij betrokken mag worden vanwege het verband 'hij kent hem', dan zie ik geen reden waarom we de vrouw van wie hij nog veel beter kende, er ook niet bijgetrokken mag worden. Bovendien, de recente geschiedenis tussen Trump en Clinton (16') maakt haar des te relevanter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 21:56:11 ]
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2019 @ 21:57:28 #153
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187836623
Ontopic gaarne. Bnw materiaal hoort in.. Je raadt het, bnw.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187836659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Oja, Orange Man Bad, dat was ik vergeten
Oh, Trump is een gigantische teringlijer. Maar of hij iets met Epstein's wanpraktijken heeft te maken, valt te bezien. Niets lijkt daar vooralsnog op te wijzen.

Ik plaats alleen vraagtekens bij jouw claim dat Trump's opmerkingen over Epstein sarcastisch waren bedoeld.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:59:17 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187836665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Kun je dan ook even die 25 posts weghalen waarin Trump verdacht wordt gemaakt?
pi_187836693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat precies van hierboven is BNW materiaal?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2019 22:00:24 ]
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:03:42 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187836753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat precies van hierboven is BNW materiaal?
Zo'n beetje het hele topic op het moment? Het gedonder begon imho met de post van dellipder, die verder wel on point was, maar hier niet:
quote:
Hier haakte ik en enkele anderen verder op aan. Toen kwam later de rest van de bnw brigade.
pi_187836758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kun je dan ook even die 25 posts weghalen waarin Trump verdacht wordt gemaakt?
In alle binnen- en buitenlandse media wordt aandacht besteed aan mogelijke vriendschappelijke banden tussen Epstein en Trump. Zou dus niet weten waarom dat niet besproken mag worden in dit topic.

Ook Clinton wordt in alle artikelen genoemd. Daar mag net zo goed over worden gediscussieerd in dit topic.
pi_187836804
Grote media praten er over, dus ik kan er ook over praten. Wat is dat toch heerlijk overzichtelijk.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:07:25 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187836845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Grote media praten er over, dus ik kan er ook over praten. Wat is dat toch heerlijk overzichtelijk.
Jij begon over Hillary Clinton en de Clinton foundation. Pure BNW.

Of doen alsof de grote boze Wikipedia propagandist is voor Clinton / tegen Trump.

Het hele frame over Clinton vs Trump is imho BNW. Niet alleen is het (hopelijk) geen links/rechts-kwestie. Maar veel meer dan dat Trump en Clinton hem kenden en Trump een ingetrokken aanklacht aan zijn broek had over Epstein + Trump die een minderjarige verkracht zou hebben in New York en Clinton die meermaals met hem gevlogen heeft zou je denken dat verdere speculatie zonder verdere feiten meer thuis hoort in BNW?!

De man kende veel superrijken en invloedrijken... wat wil je er meer over speculeren?

[ Bericht 18% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-07-2019 22:15:56 ]
pi_187837012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ok man, in een topic over Epstein en Bill Clinton is Hillary met haar foundation pure BNW.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:18:07 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187837077
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ok man, in een topic over Epstein en Bill Clinton is Hillary met haar foundation pure BNW.
We kunnen het ook over Melania Trump hebben en de Trump Foundation en de Prince Andrew Charitable Trust, maar je vindt dat zelf niet nogal ver verwijderd van de zaak?
pi_187837080
quote:
wat wil je er meer over speculeren?
Ik speculeer niet zozeer als dat ik jouw voorkeur van toen in je gezicht gooi. Misschien niet netjes, en ik snap dat je dat niet leuk vindt, maar dat maakt het niet BNW.
pi_187837129
BreakingNLive twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 22:17:29 BREAKING: Google photos of Jeffrey Epstein and Bill Clinton, previously available on Google Images, appear to have been scrubbed - report reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:21:24 #165
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187837142
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
BreakingNLive twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 22:17:29 BREAKING: Google photos of Jeffrey Epstein and Bill Clinton, previously available on Google Images, appear to have been scrubbed - report reageer retweet
En straks als er toch weer foto's uitkomen, zullen ze gillen dat het deepfakes zijn.
pi_187837154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, Trump is een gigantische teringlijer. Maar of hij iets met Epstein's wanpraktijken heeft te maken, valt te bezien. Niets lijkt daar vooralsnog op te wijzen.

Die twee waren goede vrienden met dezelfde interesses voor vrouwelijk schoon. Trump wist van de voorkeur van Epstein voor jeugdige dames dus het zal mij niet verbazen als Epstein de doos van Pandora gaat openen.
pi_187837197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En straks als er toch weer foto's uitkomen, zullen ze gillen dat het deepfakes zijn.
Pas zodra een grote mediapartij ze erkent bestaan ze weer. Tot dat moment -> BNW.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:24:23 #168
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187837205
Kinderverkrachting. Kankerhoeren.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:24:37 #169
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187837213
Ik geef het op. Kennelijk sta ik alleen in mijn mening.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:24:42 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187837216
Net even gechecked, en inderdaad kan ik de foto's die ik van het weekend wel kon vinden, nu niet terugvinden.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:25:47 #171
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187837233
13 maanden celstraf in eerste instantie. Wollah, klassemaatschappij?
pi_187837240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alsof mensen de foto's niet zelf kunnen downloaden. _O-

Gelukkig doet duckduckgo niet mee aan de censuur
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:26:12 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187837246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:25 schreef Jellereppe het volgende:
13 maanden celstraf. Wollah, klassemaatschappij?
Niet eens echte celstraf, de man mocht 12 uur per dag de cel uit.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:26:55 #174
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187837262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Niet eens echte celstraf, de man mocht 12 uur per dag de cel uit.
Jezus. Dus douchen, dak boven het hoofd, eten en overnachten wordt voor hem betaald als zijnde multimiljonair ook nog eens. Waar kan ik tekenen? Ik wil ook zo snel mogelijk naar Eldorado!
pi_187837276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:26 schreef Klopkoek het volgende:

Klassenjustitie?
Denk dat Epstein teveel weet en dat de hoge heren ook zijn miljoenen zouden gaan missen.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:28:26 #176
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187837295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik plaats alleen vraagtekens bij jouw claim dat Trump's opmerkingen over Epstein sarcastisch waren bedoeld.
OK, waarom zou hij dán na een reeks complimenten iets zeggen over Epstein’s voorliefde voor jonge vrouwtjes?

En als Trump zelf een voorliefde voor minderjarige dames zou hebben, waarom zou hij publiekelijk Clinton er over aanvallen? Dan zou je dat onderwerp toch totaal vermijden?

Bovendien, er zijn honderden Trumphaters 24/7 bezig te zoeken naar de heilige graal; al die activisten die hun linkerarm zouden willen afstaan om dátgene te vinden wat Trump zal impeachen. De DNC en hun donors zouden de vinder ervan multimiljonair maken én held voor het leven. Een team van tig gehaaide anti-trump juristen en onderzoekers heeft bijna 3 jaar carte blanche gekregen om dergelijke dingen boven water te halen en vond niks tastbaars. En ze hadden nog wel de veiligheidsdiensten met hun sleepnetten ter beschikking.
pi_187837337
Hoe oud was ie toen ie dat zei? Want 'young' kan ook 21 jaar zijn...
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:38:40 #178
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187837535
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe oud was ie toen ie dat zei? Want 'young' kan ook 21 jaar zijn...
Dat was in 2002, dus dat zou kunnen, uiteraard.
pi_187837672
Er is een boek geschreven door James Patterson over de praktijken van Epstein

pi_187837723
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

OK, waarom zou hij dán na een reeks complimenten iets zeggen over Epstein’s voorliefde voor jonge vrouwtjes?

En als Trump zelf een voorliefde voor minderjarige dames zou hebben, waarom zou hij publiekelijk Clinton er over aanvallen? Dan zou je dat onderwerp toch totaal vermijden?
De man maakt al decennialang debiele opmerkingen. Z'n betogen, als je ze zo kunt noemen, vliegen alle kanten op. Heb nou niet het idee dat Trump altijd even goed nadenkt over wat hij uitkraamt.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:02:32 #181
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187838162
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De man maakt al decennialang debiele opmerkingen. Z'n betogen, als je ze zo kunt noemen, vliegen alle kanten op. Heb nou niet het idee dat Trump altijd even goed nadenkt over wat hij uitkraamt.
Trump is regelmatig een botte hork met een grote bek en zijn speeches zijn nogal eens tenenkrommend. Maar hij trekt de economie en werkgelegenheid naar recordhoogten én hij is nog niet eens een oorlog begonnen.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:14:40 #182
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187838499
Vraag van een journalist over Epstein. (vanaf 3:58)

pi_187838584
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Trump is regelmatig een botte hork met een grote bek en zijn speeches zijn nogal eens tenenkrommend. Maar hij trekt de economie en werkgelegenheid naar recordhoogten én hij is nog niet eens een oorlog begonnen.
Onze economie gaat ook als een speer. De werkloosheid daalt al jaren gestaag. Onze regering doet geen gekke dingen.

Ik begrijp dus dat jij Rutte een uitmuntende premier vindt.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:23:24 #184
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_187838700
JackPosobiec twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 01:53:23 EXCLUSIVE: Epstein Lawyers Extend Plea Agreement Offer in Exchange for Five-Year-Sentence - @OANN https://t.co/3NROGtBH5d reageer retweet
Epstein wil info geven wie gebruik maakte van zijn service voor max 5 jaar straf.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:35:20 #185
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187838979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:23 schreef hmmmz het volgende:
JackPosobiec twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 01:53:23 EXCLUSIVE: Epstein Lawyers Extend Plea Agreement Offer in Exchange for Five-Year-Sentence - @:OANN https://t.co/3NROGtBH5d reageer retweet
Epstein wil info geven wie gebruik maakte van zijn service voor max 5 jaar straf.
Ah ja, want deze pizzagater heeft een exclusieve toegang ergens? Is dit elders onafhankelijk bevestigd?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:41:26 #186
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187839119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onze economie gaat ook als een speer. De werkloosheid daalt al jaren gestaag. Onze regering doet geen gekke dingen.

Ik begrijp dus dat jij Rutte een uitmuntende premier vindt.
Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles. Daarnaast gaat de burger ook nog eens opgezadeld worden met torenhoge kosten die weinig tot niks zullen uitmaken qua ‘climate change’. Markie gaat straks naar Brussel en de volgende premier mag het opknappen.

Gaat hardstikke goed hier!
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:42:40 #187
273703 MangoTree
I wish I had...
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:45:54 #188
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_187839228
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah ja, want deze pizzagater heeft een exclusieve toegang ergens? Is dit elders onafhankelijk bevestigd?
Er staat een filmpje van oann in de link.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:48:02 #189
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187839294
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:23 schreef hmmmz het volgende:
JackPosobiec twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 01:53:23 EXCLUSIVE: Epstein Lawyers Extend Plea Agreement Offer in Exchange for Five-Year-Sentence - @:OANN https://t.co/3NROGtBH5d reageer retweet
Zou Epstein na zijn vorige fopstrafje voorzichtig zijn geworden en zijn sporen gewist hebben of zou hij juist gedacht hebben onoverwinnelijk te zijn? Als hij belastend materiaal over bobo’s heeft verzameld, zou hij dat als joker inzetten of houdt hij het achter de hand voor na zijn straf?

Er werd immers ‘kinderporno’ in zijn woning gevonden, volgens de media. Al is in Amerika een foto van een naakte 16-jarige al ‘kinderporno’ in de media...
pi_187839390
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles.

Weet je zeker dat je hier niet precies de VS omschrijft?
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:52:17 #191
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187839392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:45 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Er staat een filmpje van oann in de link.
Ik wacht wel op een onafhankelijke bevestiging voordat ik dit voor waar aan neem. OANN is zijn werkgever.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:52:59 #192
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187839410
quote:
Weer een gutmensch die door de mand valt. Narcisten die voor de buitenwereld de ultieme deuger willen lijken, maar moreel vele malen verrotter blijken dan degenen die ze zeggen te willen bestrijden. Beetje zoals die keurige tv-dominees uit de 80s die er buitenshuis op los neukten.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:54:26 #193
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187839442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef archito het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je hier niet precies de VS omschrijft?
Nee, dan had Trump TTIP en andere verdragen wel gesteund in plaats van te cancellen.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 23:55:27 #194
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187839458
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik wacht wel op een onafhankelijke bevestiging voordat ik dit voor waar aan neem.
True, gaat wel een beetje hard allemaal. Gisteren opgepakt en nu al een deal aanbieden?
pi_187839538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee, dan had Trump TTIP en andere verdragen wel gesteund in plaats van te cancellen.
Dus Trump heeft niet de belasting voor rijken en bedrijven verlaagd en de gezondheidszorg geprobeerd te slopen? Wat TTIP daar mee te maken heeft is me een raadsel.
  woensdag 10 juli 2019 @ 00:11:58 #196
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187839758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:59 schreef archito het volgende:

[..]

Dus Trump heeft niet de belasting voor rijken en bedrijven verlaagd en de gezondheidszorg geprobeerd te slopen? Wat TTIP daar mee te maken heeft is me een raadsel.
Trump verlaagt belastingen met het doel lokale werkgelegenheid te creëren. Obama sloot verdragen met andere landen die het makkelijk maakte voor grote bedrijven om werknemers in de VS te ontslaan en de werkgelegenheid te verplaatsen naar lagelonenlanden.

Ziektekostengebeuren in de VS vind ik wazig. Ik weet dat er nu op dit moment veel Amerikanen ontevreden zijn over het huidige zorgsysteem in de VS.

Maar we dwalen af.
  woensdag 10 juli 2019 @ 00:59:24 #197
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_187840305
pi_187841525
quote:

[..]

Of doen alsof de grote boze Wikipedia propagandist is voor Clinton / tegen Trump.

Het hele frame over Clinton vs Trump is imho BNW. Niet alleen is het (hopelijk) geen links/rechts-kwestie. Maar veel meer dan dat Trump en Clinton hem kenden en Trump een ingetrokken aanklacht aan zijn broek had over Epstein + Trump die een minderjarige verkracht zou hebben in New York en Clinton die meermaals met hem gevlogen heeft zou je denken dat verdere speculatie zonder verdere feiten meer thuis hoort in BNW?!

De man kende veel superrijken en invloedrijken... wat wil je er meer over speculeren?
Jij wil nogal graag alles als 'alu-hoedje' wegzetten. Waardoor je blind wordt voor het feit dat deze hele zaak nogal 'bnw' is.

Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal. Het is niet foutief om te stellen dat vrijwel iedereen die invloed heeft in Amerika een linkje met hem had. En dat voor iemand die dus meer dan 80 meisjes heeft misbruikt. Tamelijk bizar, hoor.
pi_187841663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef theunderdog het volgende:
Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal.
Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:48:22 #200
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187841680
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.
Die jij hier noemt zijn wel allemaal bekende pussygrabbers
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:50:18 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187841693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij wil nogal graag alles als 'alu-hoedje' wegzetten. Waardoor je blind wordt voor het feit dat deze hele zaak nogal 'bnw' is.

Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal. Het is niet foutief om te stellen dat vrijwel iedereen die invloed heeft in Amerika een linkje met hem had. En dat voor iemand die dus meer dan 80 meisjes heeft misbruikt. Tamelijk bizar, hoor.
Nou ja, je ontkomt inderdaad moeilijk aan de dwarsverbanden bespreken, dus het kan zijn dat ik daar wat in door sla. Het wordt ook vaak eenzijdig gevoed door mensen die een agenda lijken te hebben door zaken eenzijdig of onvolledig te belichten, wat me stoort.

Neemt niet weg dat uit het ongerijmde beginnen over de Clinton Foundation of de grote boze anti-Trump media ofzo, in mijn ogen wel degelijk eerder BNW of domweg offtopic is.

Maar goed, liever verder over de andere zaken die gebeuren hieromtrent; zoals hmmmz post, binnenkort 2000 pagina's die gedeclassificeerd gaan worden zoals de vlag nu hangt, waarin Dershowitz hoopt zijn naam gezuiverd te zien worden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:53:02 #202
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187841705
pi_187841734
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.

Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:58:35 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.

Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:01:39 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187841771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Welke foto's? Als ik bijvoorbeeld zoek op "Clinton Epstein" of "Trump Epstein" krijg ik gewoon foto's van die mensen samen.
pi_187841775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat opzet is. Maar het is niet onmogelijk. Epstein zal vast en zeker ook vriendschappen hebben gehad met mensen in de bigtech.
pi_187841777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte.
Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
pi_187841785
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
LOL..

Kom op..
pi_187841800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

LOL..

Kom op..
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
pi_187841805
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.
pi_187841809
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.

Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
pi_187841825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.

Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
pi_187841829
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
pi_187841838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:09:08 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841844
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zult mij niet horen zeggen dat alle machtige mensen hier deel van uitmaken.
Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen. En als aanbieder ben je wel gek om dit niet ergens op te nemen, voor latere momenten waarin ze nodig kunnen zijn.
pi_187841848
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
Dat stel ik dan ook nergens. Haal je zelf erbij.
pi_187841854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen.
Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
pi_187841861
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
pi_187841865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:11:38 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841875
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
pi_187841887
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.

Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.'' :? En waarom sluit mijn zin wel af met NY?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:16:34 ]
pi_187841896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.

Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.

Daar geloof ik niet zo in.
pi_187841914
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
Aannames maakt iedereen. Want het onderzoek is pas net in gang.

Maar jij denkt dus dat Epstein meisjes onzichtbaar kon maken?
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:15:35 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841919
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waren wel meer dingen geschrapt uit zijn wiki, zoals zijn banden met de Clintons.
Het is altijd zo voorspelbaar en toch trapt men er iedere keer met open ogen in.

quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.

Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.

Daar geloof ik niet zo in.
Dat eerste ga ik van uit, ja.
Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer. Geen idee hoe je bij dat idee komt.
pi_187841920
En 'hotdog'liefhebber Obama en openbaar kinderbetaster Biden dan? Opvallend dat daar dan geen verband ligt.
pi_187841927
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.'' :?
Dit gaat mij dan ook tever. Dit is echt zoeken.

Kan ook gewoon zijn dat iemand zijn joodse wortels niet relevant heeft gevonden om te vermelden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:17:02 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef LelijKnap het volgende:
En 'hotdog'liefhebber Obama en openbaar kinderbetaster Biden dan? Opvallend dat daar dan geen verband ligt.
Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.
pi_187841945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer.
Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:18:58 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841954
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.
Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.
Epstein heeft vast niet alleen kinderen gehandeld. Geld lenen, gunsten, investeringen, contacten leggen. De man had ook nog eens een druk sociaal leven.
pi_187841979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.
Epstein heeft vast niet alleen kinderen gehandeld. Geld lenen, gunsten, investeringen, contacten leggen. De man had ook nog eens een druk sociaal leven.
Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.
pi_187841990
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.
Ja dat is wel logisch. Het eerste artikel uit een Epstein+Obama zoekopdracht gaat al over hoe Fox News Obama onterecht de schuld gaf voor de zachte deal in 08 :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:21:41 ]
pi_187842073
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:30:40 ]
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:28:27 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187842075
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.
Waar heb je het toch over?
Lees het nou nog eens rustig terug, want je springt echt telkens tot conclusies die nergens worden getrokken.
pi_187842096
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In alle binnen- en buitenlandse media wordt aandacht besteed aan mogelijke vriendschappelijke banden tussen Epstein en Trump. Zou dus niet weten waarom dat niet besproken mag worden in dit topic.

Ook Clinton wordt in alle artikelen genoemd. Daar mag net zo goed over worden gediscussieerd in dit topic.
Beide waren vrienden van een steenrijke minderjarige kindermisbruiker.

Alleen vond ik de reactie van Bill Clinton waarin hij zich probeerde te distantiëren van Epstein hypocriet. De man ging zelf continue vreemd, maakte misbruik van zijn positie als president om seks te kunnen hebben met een stagiaire en loog daar publiekelijk ook nog eens over.

Tja, en dan je handjes ervan aftrekken en claimen dat je slechts maar vier keer in dat beruchte Lolita vliegtuig hebt gezeten waar minderjarige seksorgies aan de orde van de dag waren.

Wees dan een echte vent zoals Donald Trump die niet zwijgt over wat zijn kleine handjes graag doen. :)
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:32:59 #236
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_187842135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Wees dan een echte vent zoals Donald Trump die niet zwijgt over wat zijn kleine handjes graag doen. :)
Nee, die ontkent dat ze vriendjes waren

Terwijl ze toch op veel foto's breedlachend samen staan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_187842138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waar heb je het toch over?
Lees het nou nog eens rustig terug, want je springt echt telkens tot conclusies die nergens worden getrokken.
Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.

Ik geef aan dat ik niet in een pedofielencomplot van alle machtige mensen geloof. Jij zegt dat je ook niet denkt dat alle machtige mensen hier deel van uit maken, maar dat je met geld en macht wel makkelijk toegang kunt hebben tot 'zulke zaken'. Daarna geef je aan dat je als aanbieder (dus Epstein in dit geval) van zulke zaken wel gek zou zijn dat niet op te slaan voor later gebruik.

Dan maak je dus twee aannames: de eerste is dat Epstein als aanbieder fungeerde van kinderen, de tweede is dat mensen in de sociale cirkels van Epstein wel interesse zouden hebben in kinderen en die bij hem af zouden nemen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:34:40 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187842156
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.
pi_187842191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.
Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.
pi_187842215
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:32 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nee, die ontkent dat ze vriendjes waren

Terwijl ze toch op veel foto's breedlachend samen staan.
Deze heb ik gemist. Ga het ook niet allemaal opzoeken.

Breed lachend samen op de foto staan is nog iets anders dan 4x meevliegen met een privé vliegtuig.

Maar goed, uiteindelijk gaat het om Epstein. Het legt in ieder geval bloot dat dergelijke mensen met groot kapitaal ongestoord dit soort seksnetwerken met minderjarigen kunnen aanleggen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:50:37 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187842368
quote:
5s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.
tabloids hebben dat overgenomen
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:54:15 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_187842427
holy crap.

de rijken / invloedrijken praten met elkaar, delen transport en staan op de foto samen. no shit sherlock.....

1 van hen wordt verdacht

haal de complotten van stal. minstens een internationaal pedo netwerk tot aan het witte huis

man man man
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:58:25 #243
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187842487
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.

Ik geef aan dat ik niet in een pedofielencomplot van alle machtige mensen geloof. Jij zegt dat je ook niet denkt dat alle machtige mensen hier deel van uit maken, maar dat je met geld en macht wel makkelijk toegang kunt hebben tot 'zulke zaken'. Daarna geef je aan dat je als aanbieder (dus Epstein in dit geval) van zulke zaken wel gek zou zijn dat niet op te slaan voor later gebruik.

Dan maak je dus twee aannames: de eerste is dat Epstein als aanbieder fungeerde van kinderen, de tweede is dat mensen in de sociale cirkels van Epstein wel interesse zouden hebben in kinderen en die bij hem af zouden nemen.
Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.

Er zijn idd maar weinig mannen die op kinderen vallen (pedofiel zijn dus), maar er zijn veel mannen die op jonge meiden vallen. Waarmee ik maar wil zeggen dat dit het voor mij een stuk aannemelijker maakt dat veel van die lui idd vanwege de 'diensten' die hij kon leveren bevriend waren met Epstein.
pi_187842492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:

Tja, en dan je handjes ervan aftrekken en claimen dat je slechts maar vier keer in dat beruchte Lolita vliegtuig hebt gezeten waar minderjarige seksorgies aan de orde van de dag waren.

waar komt het bizarre verhaal eigenlijk vandaan dat dit vliegtuig alleen voor deze doeleinden werden gebruikt?
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:59:00 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187842495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:54 schreef manny het volgende:
holy crap.

de rijken / invloedrijken praten met elkaar, delen transport en staan op de foto samen. no shit sherlock.....

1 van hen wordt verdacht

haal de complotten van stal. minstens een internationaal pedo netwerk tot aan het witte huis

man man man
dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterste
pi_187842600
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.
In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.
pi_187842952
Wat is er mis met wat lolita's die je lekker masseren?
Hoop afgunst hier yikes.

Je leeft maar 1x, met x miljard zou ik ook het onderste uit de kan halen.
pi_187842999
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.

Daarbij noemen we het tieners.
Wettelijk en biologisch gezien zijn het geen kinderen.

Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
pi_187843084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.

Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?

Wel heel bijzonder
  woensdag 10 juli 2019 @ 10:41:35 #250
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187843110
quote:

[..]

Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.
pi_187843208
quote:

[..]

Ik vind het best als je een beetje verlekkerd naar je 13 jarige oppas kijkt hoor, maar laten we wel wezen, tussen een jonge meid van 18 of 19 en eentje van 13 of 14 zit wel een wereld van verschil.
  woensdag 10 juli 2019 @ 10:48:19 #252
80382 manny
30 is best veel
pi_187843209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterste
“ze allemaal spelen” ?

er is geen “ze” er is geen groep. zover we weten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187843349
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het best als je een beetje verlekkerd naar je 13 jarige oppas kijkt hoor, maar laten we wel wezen, tussen een jonge meid van 18 of 19 en eentje van 13 of 14 zit wel een wereld van verschil.
Wettelijk gezien zeker, in de VS en o.a. Nederland dan.
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:13:48 #254
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187843554
Tot ergens in de jaren '80 konden meisjes in NL nog trouwen op hun 16-de. Dus een meisje van 15 kon al haar huwelijk plannen en dan op haar verjaardag trouwen.
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:20:16 #255
459912 FlippingCoin
pi_187843640
Ah ja en masse dertienjarigen invliegen en neuken voor geld of andere gunsten is heel normaal...

The more you know. 8)7
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:43:31 #256
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187843883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:40 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?

Wel heel bijzonder
Hij heeft gelijk. Pedofilie is een seksuele geaardheid voor kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, dus échte kinderen. Het is net als heterofilie of homofilie de primaire geaardheid van deze mannen, volgens mij zullen de meeste ook niet seksueel aangetrokken zijn tot volwassen mannen of vrouwen. Mannen zoals Epstein zijn heteroseksueel geaard met een voorliefde voor minderjarige geslachtsrijpe meisjes.

Beide vind ik walgelijk, maar het zijn dus totaal andere seksuele voorkeuren. Waarschijnlijk dat een kerel als Epstein zelf ook een afkeer van échte pedofielen heeft.

Ook al willen de media graag etiketjes op mensen plakken, Epstein is een weerzinwekkende klootzak, maar hij is geen pedofiel.
pi_187844073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:13 schreef SeLang het volgende:
Tot ergens in de jaren '80 konden meisjes in NL nog trouwen op hun 16-de. Dus een meisje van 15 kon al haar huwelijk plannen en dan op haar verjaardag trouwen.
Kan nu nog steeds hoor, in Amerika kun je in sommige staten trouwen vanaf 12.

Hier in Nederland vanaf 16 (mits zwanger en toestemming ouders en dan moet je naar Den Haag voor allerlei papierwerk maar het is mogelijk)
En vanaf 16 is het legaal om uh hoe zeggen we dat, dat als zij het wil dan mag je er bovenop?

Anyway, we vinden het ook allemaal best dat er duizenden kinderen je kleding naaien dag in dag uit voor 2 eu per dag.
Misbruik wat je niet ziet, bestaat natuurlijk alsnog wel degelijk.

Dan vind ik dit toch wel een van de "minder" ergere dingen die een mens kan overkomen, dik betaald worden voor wat masseerwerk, dat overleef je wel hoor. :')
pi_187844098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:41 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.
Het zijn gewoon verkeerde, pertinent verkeerde, definities als je zegt dat 13+ kinderen betreft.
Kijk als je nou had gezegd het blijft altijd iemands kind, maar ja, waar zijn de ouders dan in dit verhaal?

Het is allemaal bij lange na niet zo zwart wit.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:15:09 #259
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187844338
Het begrip "pedofilie" is inderdaad nogal aan inflatie onderhevigd en het helpt niet bepaald mee om problematiek op te lossen als je het verschil niet begrijpt tussen een echte pedofiel die prepuberale kinderen verkracht en iemand die een volgroeide maar minderjarige vrouw mooi vindt. In het eerste geval het je te maken met een seksuele stoornis, in het tweede geval met een op zich gezonde man/ vrouw die tegen de culturele mores (en wet) ingaat.
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:18:19 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187844393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef manny het volgende:

[..]

“ze allemaal spelen” ?

er is geen “ze” er is geen groep. zover we weten
ze is gewoon het meervoud van1 persoon, ik heb toch niet over een groep maar Trump en Clinton hebben toch al afstand genomen en er zullen meer mensen zijn die bij hem over de vloer kwamen die er nu niets meer van willen weten.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:23:56 #261
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187844481
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef SeLang het volgende:
Het begrip "pedofilie" is inderdaad nogal aan inflatie onderhevigd en het helpt niet bepaald mee om problematiek op te lossen als je het verschil niet begrijpt tussen een echte pedofiel die prepuberale kinderen verkracht en iemand die een volgroeide maar minderjarige vrouw mooi vindt. In het eerste geval het je te maken met een seksuele stoornis, in het tweede geval met een op zich gezonde man/ vrouw die tegen de culturele mores (en wet) ingaat.
Heel bijzonder dat je al allemaal weet waar deze zaak inhoudt, het is pas het topje van de ijsberg.
pi_187844500
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef SeLang het volgende:
Mannen vinden volgens onderzoek het 'vrouwenlichaam' van de gemiddelde 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk. Daar kun je tegenwoordig niet meer voor uit komen, zonder te worden belaagd door (lelijke) feministen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:27:03 #263
459912 FlippingCoin
pi_187844516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Kan nu nog steeds hoor, in Amerika kun je in sommige staten trouwen vanaf 12.

Hier in Nederland vanaf 16 (mits zwanger en toestemming ouders en dan moet je naar Den Haag voor allerlei papierwerk maar het is mogelijk)
En vanaf 16 is het legaal om uh hoe zeggen we dat, dat als zij het wil dan mag je er bovenop?

Anyway, we vinden het ook allemaal best dat er duizenden kinderen je kleding naaien dag in dag uit voor 2 eu per dag.
Misbruik wat je niet ziet, bestaat natuurlijk alsnog wel degelijk.

Dan vind ik dit toch wel een van de "minder" ergere dingen die een mens kan overkomen, dik betaald worden voor wat masseerwerk, dat overleef je wel hoor. :')
Hoe kom je er bij dat het masseerwerk is? Er is gewoon kinderporno gevonden.
pi_187844530
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat het masseerwerk is? Er is gewoon kinderporno gevonden.
Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:31:54 #265
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187844579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.
Trol.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:36:30 #266
459912 FlippingCoin
pi_187844649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Jaja.
pi_187844651
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Pedofilie is een seksuele geaardheid voor kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, dus échte kinderen. Het is net als heterofilie of homofilie de primaire geaardheid van deze mannen, volgens mij zullen de meeste ook niet seksueel aangetrokken zijn tot volwassen mannen of vrouwen. Mannen zoals Epstein zijn heteroseksueel geaard met een voorliefde voor minderjarige geslachtsrijpe meisjes.

Beide vind ik walgelijk, maar het zijn dus totaal andere seksuele voorkeuren. Waarschijnlijk dat een kerel als Epstein zelf ook een afkeer van échte pedofielen heeft.

Ook al willen de media graag etiketjes op mensen plakken, Epstein is een weerzinwekkende klootzak, maar hij is geen pedofiel.
Oh het klopt ook wel, het is alleen nogal bijzonder om in deze zaak daar nu net een punt van te maken.
pi_187844700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:36 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Oh het klopt ook wel, het is alleen nogal bijzonder om in deze zaak daar nu net een punt van te maken.
Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?

Voor degene die trol roept, een getekend plaatje is al kinderporno in de VS.
Hier tegenwoordig ook, zoals lolicon bijv. Of soortgelijke dingen uit het aparte japan.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:41:05 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187844727
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?

Hier tegenwoordig ook, zoals lolicon bijv. Of soortgelijke dingen uit het aparte japan.
er is bij hem wel iets meer aan de hand dan alleen een plaatje als ik het goed begrijp
pi_187844797
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waar reageer jij eigenlijk op?

Nogmaals strikt genomen heb je gelijk en kun je die man geen pedofiel noemen maar is dat nu echt het juiste punt om een issue van te maken in dit topic?
pi_187844832
Alsof de NL politiek niet is opgebouwd uit een chantabele machtsstructuur van vieze vuile pedofiele ondermensen ......
pi_187844848
....domino spel... tick tock.... pijn aanstaande, vieze bastaarden .
pi_187845420
Het doet me denken aan Berlusconi en zijn bunga bunga feestjes. Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat hooggeplaatste figuren uit de entourage van Epstein niks wisten van zijn praktijken.
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:22:32 #274
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187846970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij onschuldig is?
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.
Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?
Dat wil niet zeggen dat àlle aangiftes vals zijn.

Niemand mag veroordeeld worden uitsluitend op basis van valse aangiftes.
pi_187848180

Fijne man, die Bill Clinton!

En voor de "Orangemanbad" mensen:

Trump is een zakenman die hotels en golfbanen bouwde voor de allerrijksten. Dit houdt ook in dat je vrienden maakt met deze mensen en je wilt dat ze zich thuisvoelen in jouw hotel of golfclub zodat ze veel geld uitgeven en blijven terugkeren.

Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.

Toen Epstein een 14-jarige dochter aanrandde van 1 van zijn medewerkers, heeft Trump hem voor het leven verbannen van Mar-A-Lago.

En toen het onderzoek naar Epstein jaren geleden begon was Trump de enige die meewerking verleende aan het onderzoek. "He could not have been more forthcoming" werd van Trump gezegd.

Ook zullen de orangemanbad mensen erop wijzen dat Trump gevlogen heeft met Epstein, alleen Trump heeft maar 1 keer gevlogen van Daytona Beach naar NYC met de zoon van Epstein. Trump heeft nooit meegevlogen naar het sex-eiland van Epstein en toen Trump aan boord was, waren er geen minderjarige meisjes aan boord.

Met name linkse mensen (orangemanbad!) zullen Epstein met Trump willen linken, dus onthoud goed dat Trump juist de enige is goed heeft gehandeld in de zaak Epstein.
pi_187848230
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?

In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.
pi_187848252
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:

Fijne man, die Bill Clinton!

En voor de "Orangemanbad" mensen:

Trump is een zakenman die hotels en golfbanen bouwde voor de allerrijksten. Dit houdt ook in dat je vrienden maakt met deze mensen en je wilt dat ze zich thuisvoelen in jouw hotel of golfclub zodat ze veel geld uitgeven en blijven terugkeren.

Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.

Toen Epstein een 14-jarige dochter aanrandde van 1 van zijn medewerkers, heeft Trump hem voor het leven verbannen van Mar-A-Lago.

En toen het onderzoek naar Epstein jaren geleden begon was Trump de enige die meewerking verleende aan het onderzoek. "He could not have been more forthcoming" werd van Trump gezegd.

Ook zullen de orangemanbad mensen erop wijzen dat Trump gevlogen heeft met Epstein, alleen Trump heeft maar 1 keer gevlogen van Daytona Beach naar NYC met de zoon van Epstein. Trump heeft nooit meegevlogen naar het sex-eiland van Epstein en toen Trump aan boord was, waren er geen minderjarige meisjes aan boord.

Met name linkse mensen (orangemanbad!) zullen Epstein met Trump willen linken, dus onthoud goed dat Trump juist de enige is goed heeft gehandeld in de zaak Epstein.
Ik heb weinig met Trump maar in bepaalde gevallen lijkt ie toch wel heel erg op een oprechte goedzak.
pi_187848374
Als je in een prive vliegtuig zit met minderjarige meisjes naar een prive eiland van een miljardair, dan weet je op zijn minst echt wel dat die meiden niet meegaan om daar gezellig baantjes te trekken in het zwembad de hele dag.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_187854071
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles. Daarnaast gaat de burger ook nog eens opgezadeld worden met torenhoge kosten die weinig tot niks zullen uitmaken qua ‘climate change’. Markie gaat straks naar Brussel en de volgende premier mag het opknappen.

Gaat hardstikke goed hier!
Je beseft dat je juist de situatie in de VS omschrijft?

Besteedbaar inkomen Amerikanen is nauwelijks gestegen

42% Amerikanen heeft minder dan $10.000 voor pensioen

Als je in ons land ziek wordt, ben je godzijdank verzekerd. Het komt vrijwel niet voor dat Nederlanders in de goot belanden wanneer ze worden geconfronteerd met een chronische aandoening.

Dat tientallen miljoenen Amerikanen nog altijd financieel de sjaak zijn als ze ziek worden, hoef ik je hoop ik niet uit te leggen. De ACA was een stap in de goede richting, maar biedt voor veel armlastigen nog steeds geen soelaas. En dan wil Trump de ACA ook nog eens de nek omdraaien, met als gevolg dat miljoenen Amerikanen hun ziektekostenverzekering kwijtraken.

Al met al hebben wij het in Nederland een stuk beter voor elkaar.
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:30:02 #280
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187854317
M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54 Watch @morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:40:18 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187854577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:30 schreef MangoTree het volgende:
M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54 Watch @:morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.
Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?

SPOILER: Zo ziet een beangstigend awakeningsmomentje voor haar er uit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-07-2019 22:46:23 ]
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:59:17 #282
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187854984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?

SPOILER: Vlak na Trumps inauguratie had ze btw wel een awakeningsmomentje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.

Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:04:18 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187855098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:59 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.

Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?
Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.

Ik zie wat deze twitteraar doet en jij in het verlengde daarvan, met alle respect, meer als stemmingmakerij... ook al, omdat ze gewoon wat naar beneden kijkt om wat voor reden en omdat de reactie van Mika wel echt het laatste is wat me zou boeien als het gaat om Epstein en zijn relaties.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:12:40 #284
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187855299
kappen

[ Bericht 95% gewijzigd door Straatcommando. op 11-07-2019 00:45:57 ]
pi_187855484
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
Mwah...

“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy,” Mr. Trump told New York magazine in 2002. “He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:31:44 #286
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187855645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.

Ik zie wat deze twitteraar doet en jij in het verlengde daarvan, met alle respect, meer als stemmingmakerij... ook al, omdat ze gewoon wat naar beneden kijkt om wat voor reden en omdat de reactie van Mika wel echt het laatste is wat me zou boeien als het gaat om Epstein en zijn relaties.
Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:32:28 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187855661
Nou ja zeg.
RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42 BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:42:31 #288
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187855850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:31 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.
Fair dat je zegt dat je het met me eens bent. ^O^ Volgens mij is er serieuze aandacht voor. Dus je wordt op je wenken bediend.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:44:45 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187855898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja zeg.
RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42 BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
Waarom boeit een etentje ergens met veel mensen?
  donderdag 11 juli 2019 @ 00:26:16 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187856668
Barry Krischer, de voormalig openbaar aanklager voor Florida, waarvan Acosta zei dat hij had gezegd dat Epstein geen celstraf had moeten krijgen, is het niet bepaald eens met hoe Acosta de boel beschreef:

Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:09:10 BREAKING / NBC News: Former Palm Beach State Attorney Barry Krischer says in a statement that Alex Acosta is "completely wrong."He says a 53 page federal indictment "was abandoned after secret negotiations between Mr. Epstein’s lawyers and Mr. Acosta. " (h/t @MikeDelMoro ) reageer retweet
Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:13:35 @MikeDelMoro MORE: In a statement Krischer says, "no matter how my office resolved the state charges, the U.S. Attorney’s Office always had the ability to file its own federal charges. " reageer retweet
Hoop dat dit nog wel duidelijk wordt. Een van beiden liegt.

Ik kopieer mijn bericht maar uit AMV, geen idee welk topic nu het meest interessant hierover is...
pi_187857104
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.

Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:24:08 #292
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187858875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:31 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Welnee.
Ik reageer -net als de meesten- ook alleen op ontwikkelingen en berichtgeving.

Vanaf de arrestatie van Jeffrey Epstein afgelopen zaterdag zingen er een aantal narratieven rond die imo BS zijn.
Dit heb ik in het andere, gesloten topic, gedeeld en omdat deze topic terstond werd geopend heb ik een aantal van mijn berichten daaruit hier in één bericht samengevat.
De TS van deze topic werd daardoor getriggerd en vond het nodig om een niet relevante civiele zaak, de Katie Johnson-zaak, bij dit nieuws, de arrestatie en de in staat van beschuldiging gestelde Jeffrey Epstein, te betrekken.
Ondanks dat ik de originele aanklacht heb gedeeld en iedereen het document kan lezen en nergens daarin de naam Katie Johnson of Donald Trump of een verwijzing naar hen wordt gegeven.

Dit vind ik een beetje dom, maar dit TDS-gedreven BS heeft al wat vaker voor teleurstelling gezorgd. Als voorbeeld benoem ik de Russia collusion delusion, maar ik had evengoed de Stormy Daniels/Micheal Avenatti mafklapperij kunnen noemen (let wel er waren mensen zelfs bereid te geloven dat Avenatti presidentskandidaat kon worden en het tegen Donald Trump kon opnemen; zo gek zijn deze mensen lol).

De volgende BS-narratief is dat van Alexander Acosta. Alsof een openbaar aanklager zaken geheel autonoom en zonder fiat van DoJ DC high-profile zaken kan aftikken. Totaal ongeloofwaardig.
Dit is ook een tijdje terug door Alan Dershowitz bevestigd.

AlanDersh twitterde op woensdag 30-01-2019 om 18:15:22 The plea bargain went through numerous levels of approval at main justice. It was by the book. You just don’t like result. https://t.co/BMp7JJvVhM reageer retweet
Verder wil ik opmerken als men werkelijk schande ervan vond dan had deze zaak natuurlijk al eerder op federaal niveau opgepakt kunnen worden, want de plea deal kwam totstand op staatsniveau.
De afgelopen 8-9 jaar is er op federaal niveau niets gebeurd met deze zaak, tot onlangs.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 11-07-2019 09:01:19 ]
Crooked Hillary
pi_187859010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.

Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:43:39 #294
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187859041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
Het lijkt erop dat vorige regeringen bewust geen onderzoek op federaal niveau hebben laten doen. Nu is hopelijk de gelegenheid om Epstein, zijn praktijken en zijn geldstromen compleet door de mangel te halen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:47:01 #295
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859074
quote:

[..]

Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.
En wat betreft het BS-narratief "innige banden Trump en Epstein"; dit werd gepromoot door Fusion GPS en bovendien werd Epstein voor het leven geband van Mar-a-Lago door Trump.
Dit klinkt op eerste hand al niet bepaald "innig".
Maar promoot gerust dit narratief. Ik zeg nogmaals dat dit dan weer een enorme teleurstelling gaat worden.
Crooked Hillary
pi_187859116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:

Hij is feitelijk natuurlijk niet van de een op de andere dag een investment banker geworden, he. Hij begon als assistent van een handelaar bij Bear Sterns.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:53:55 #297
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.
Vooral niet omdat Deutsche Bank ook alweer betrokken is. bron
Crooked Hillary
pi_187859267
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.
En wat betreft het BS-narratief "innige banden Trump en Epstein"; dit werd gepromoot door Fusion GPS en bovendien werd Epstein voor het leven geband van Mar-a-Lago door Trump.
Dit klinkt op eerste hand al niet bepaald "innig".
Maar promoot gerust dit narratief. Ik zeg nogmaals dat dit dan weer een enorme teleurstelling gaat worden.
Er is geen 'narratief', beste jongen.

De media willen inzicht geven in wie Epstein precies is. Daarom wordt in elk profiel gemeld dat de man in contact staat/stond met de machtigen der aarde. Dat Epstein banden onderhield met Clinton kun je dan niet negeren. Net zoals dat je niet kunt negeren dat de huidige POTUS Epstein in het verleden een 'terrific guy' heeft genoemd en op een zeker moment vrienschappelijk met elkaar omgingen.

Dat zegt verder natuurlijk niets over de schuldvraag. Het is alleen getuigen van incomplete verslaggeving als de media dergelijke links zouden negeren.
pi_187859341
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.
Vooral niet omdat Deutsche Bank ook alweer betrokken is. bron
Mwau. Weet ik niet. Want Epstein is zelf net zo goed chantabel, natuurlijk.
  donderdag 11 juli 2019 @ 09:20:40 #300
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is geen 'narratief', beste jongen.

Jawel. En dit werd door Fusion GPS gepromoot.

Dat je blijkbaar niet op de hoogte bent, maakt het niet niet waar.
Crooked Hillary
  donderdag 11 juli 2019 @ 09:23:39 #301
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwau. Weet ik niet. Want Epstein is zelf net zo goed chantabel, natuurlijk.
Precies wat ik zeg; alles is mogelijk.
Crooked Hillary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')