In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.
Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?
Dat wil niet zeggen dat àlle aangiftes vals zijn.
Niemand mag veroordeeld worden uitsluitend op basis van valse aangiftes.
In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.
Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?
Dat wil niet zeggen dat àlle aangiftes vals zijn.
Niemand mag veroordeeld worden uitsluitend op basis van valse aangiftes.
Ik heb weinig met Trump maar in bepaalde gevallen lijkt ie toch wel heel erg op een oprechte goedzak.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
Fijne man, die Bill Clinton!
En voor de "Orangemanbad" mensen:
Trump is een zakenman die hotels en golfbanen bouwde voor de allerrijksten. Dit houdt ook in dat je vrienden maakt met deze mensen en je wilt dat ze zich thuisvoelen in jouw hotel of golfclub zodat ze veel geld uitgeven en blijven terugkeren.
Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.
Toen Epstein een 14-jarige dochter aanrandde van 1 van zijn medewerkers, heeft Trump hem voor het leven verbannen van Mar-A-Lago.
En toen het onderzoek naar Epstein jaren geleden begon was Trump de enige die meewerking verleende aan het onderzoek. "He could not have been more forthcoming" werd van Trump gezegd.
Ook zullen de orangemanbad mensen erop wijzen dat Trump gevlogen heeft met Epstein, alleen Trump heeft maar 1 keer gevlogen van Daytona Beach naar NYC met de zoon van Epstein. Trump heeft nooit meegevlogen naar het sex-eiland van Epstein en toen Trump aan boord was, waren er geen minderjarige meisjes aan boord.
Met name linkse mensen (orangemanbad!) zullen Epstein met Trump willen linken, dus onthoud goed dat Trump juist de enige is goed heeft gehandeld in de zaak Epstein.
Je beseft dat je juist de situatie in de VS omschrijft?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles. Daarnaast gaat de burger ook nog eens opgezadeld worden met torenhoge kosten die weinig tot niks zullen uitmaken qua ‘climate change’. Markie gaat straks naar Brussel en de volgende premier mag het opknappen.
Gaat hardstikke goed hier!
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.twitter:M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54Watch @morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:30 schreef MangoTree het volgende:
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.twitter:M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54Watch @:morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
SPOILER: Zo ziet een beangstigend awakeningsmomentje voor haar er uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-07-2019 22:46:23 ]
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.SPOILER: Vlak na Trumps inauguratie had ze btw wel een awakeningsmomentjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?2019: The Great Awakening
Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:59 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.
Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?
Mwah...quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.
Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.
Ik zie wat deze twitteraar doet en jij in het verlengde daarvan, met alle respect, meer als stemmingmakerij... ook al, omdat ze gewoon wat naar beneden kijkt om wat voor reden en omdat de reactie van Mika wel echt het laatste is wat me zou boeien als het gaat om Epstein en zijn relaties.
twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
Fair dat je zegt dat je het met me eens bent.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.
Waarom boeit een etentje ergens met veel mensen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja zeg.twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
twitter:Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:09:10BREAKING / NBC News: Former Palm Beach State Attorney Barry Krischer says in a statement that Alex Acosta is "completely wrong."He says a 53 page federal indictment "was abandoned after secret negotiations between Mr. Epstein’s lawyers and Mr. Acosta. " (h/t @MikeDelMoro ) reageer retweet
Hoop dat dit nog wel duidelijk wordt. Een van beiden liegt.twitter:Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:13:35@MikeDelMoro MORE: In a statement Krischer says, "no matter how my office resolved the state charges, the U.S. Attorney’s Office always had the ability to file its own federal charges. " reageer retweet
Welnee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:31 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?
Verder wil ik opmerken als men werkelijk schande ervan vond dan had deze zaak natuurlijk al eerder op federaal niveau opgepakt kunnen worden, want de plea deal kwam totstand op staatsniveau.twitter:AlanDersh twitterde op woensdag 30-01-2019 om 18:15:22The plea bargain went through numerous levels of approval at main justice. It was by the book. You just don’t like result. https://t.co/BMp7JJvVhM reageer retweet
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.
Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
Het lijkt erop dat vorige regeringen bewust geen onderzoek op federaal niveau hebben laten doen. Nu is hopelijk de gelegenheid om Epstein, zijn praktijken en zijn geldstromen compleet door de mangel te halen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).
Hij is feitelijk natuurlijk niet van de een op de andere dag een investment banker geworden, he. Hij begon als assistent van een handelaar bij Bear Sterns.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.
Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
Er is geen 'narratief', beste jongen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.
En wat betreft het BS-narratief "innige banden Trump en Epstein"; dit werd gepromoot door Fusion GPS en bovendien werd Epstein voor het leven geband van Mar-a-Lago door Trump.
Dit klinkt op eerste hand al niet bepaald "innig".
Maar promoot gerust dit narratief. Ik zeg nogmaals dat dit dan weer een enorme teleurstelling gaat worden.
Mwau. Weet ik niet. Want Epstein is zelf net zo goed chantabel, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:53 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.
Vooral niet omdat Deutsche Bank ook alweer betrokken is. bron
Jawel. En dit werd door Fusion GPS gepromoot.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is geen 'narratief', beste jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |