abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:50:18 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187841693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij wil nogal graag alles als 'alu-hoedje' wegzetten. Waardoor je blind wordt voor het feit dat deze hele zaak nogal 'bnw' is.

Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal. Het is niet foutief om te stellen dat vrijwel iedereen die invloed heeft in Amerika een linkje met hem had. En dat voor iemand die dus meer dan 80 meisjes heeft misbruikt. Tamelijk bizar, hoor.
Nou ja, je ontkomt inderdaad moeilijk aan de dwarsverbanden bespreken, dus het kan zijn dat ik daar wat in door sla. Het wordt ook vaak eenzijdig gevoed door mensen die een agenda lijken te hebben door zaken eenzijdig of onvolledig te belichten, wat me stoort.

Neemt niet weg dat uit het ongerijmde beginnen over de Clinton Foundation of de grote boze anti-Trump media ofzo, in mijn ogen wel degelijk eerder BNW of domweg offtopic is.

Maar goed, liever verder over de andere zaken die gebeuren hieromtrent; zoals hmmmz post, binnenkort 2000 pagina's die gedeclassificeerd gaan worden zoals de vlag nu hangt, waarin Dershowitz hoopt zijn naam gezuiverd te zien worden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:53:02 #202
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187841705
pi_187841734
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.
Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.

Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:58:35 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.

Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:01:39 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187841771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Welke foto's? Als ik bijvoorbeeld zoek op "Clinton Epstein" of "Trump Epstein" krijg ik gewoon foto's van die mensen samen.
pi_187841775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat opzet is. Maar het is niet onmogelijk. Epstein zal vast en zeker ook vriendschappen hebben gehad met mensen in de bigtech.
pi_187841777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte.
Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187841785
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
LOL..

Kom op..
pi_187841800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

LOL..

Kom op..
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
pi_187841805
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.
pi_187841809
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.

Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
pi_187841825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.

Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
pi_187841829
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
pi_187841838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:09:08 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841844
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zult mij niet horen zeggen dat alle machtige mensen hier deel van uitmaken.
Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen. En als aanbieder ben je wel gek om dit niet ergens op te nemen, voor latere momenten waarin ze nodig kunnen zijn.
pi_187841848
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
Dat stel ik dan ook nergens. Haal je zelf erbij.
pi_187841854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen.
Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
pi_187841861
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
pi_187841865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:11:38 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841875
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
pi_187841887
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.

Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.'' :? En waarom sluit mijn zin wel af met NY?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:16:34 ]
pi_187841896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.

Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.

Daar geloof ik niet zo in.
pi_187841914
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
Aannames maakt iedereen. Want het onderzoek is pas net in gang.

Maar jij denkt dus dat Epstein meisjes onzichtbaar kon maken?
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:15:35 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841919
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waren wel meer dingen geschrapt uit zijn wiki, zoals zijn banden met de Clintons.
Het is altijd zo voorspelbaar en toch trapt men er iedere keer met open ogen in.

quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.

Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.

Daar geloof ik niet zo in.
Dat eerste ga ik van uit, ja.
Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer. Geen idee hoe je bij dat idee komt.
pi_187841920
En 'hotdog'liefhebber Obama en openbaar kinderbetaster Biden dan? Opvallend dat daar dan geen verband ligt.
pi_187841927
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.'' :?
Dit gaat mij dan ook tever. Dit is echt zoeken.

Kan ook gewoon zijn dat iemand zijn joodse wortels niet relevant heeft gevonden om te vermelden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:17:02 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef LelijKnap het volgende:
En 'hotdog'liefhebber Obama en openbaar kinderbetaster Biden dan? Opvallend dat daar dan geen verband ligt.
Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.
pi_187841945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer.
Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:18:58 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841954
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.
Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.
Epstein heeft vast niet alleen kinderen gehandeld. Geld lenen, gunsten, investeringen, contacten leggen. De man had ook nog eens een druk sociaal leven.
pi_187841979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.
Epstein heeft vast niet alleen kinderen gehandeld. Geld lenen, gunsten, investeringen, contacten leggen. De man had ook nog eens een druk sociaal leven.
Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.
pi_187841990
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.
Ja dat is wel logisch. Het eerste artikel uit een Epstein+Obama zoekopdracht gaat al over hoe Fox News Obama onterecht de schuld gaf voor de zachte deal in 08 :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:21:41 ]
pi_187842073
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:30:40 ]
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:28:27 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187842075
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.
Waar heb je het toch over?
Lees het nou nog eens rustig terug, want je springt echt telkens tot conclusies die nergens worden getrokken.
pi_187842096
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In alle binnen- en buitenlandse media wordt aandacht besteed aan mogelijke vriendschappelijke banden tussen Epstein en Trump. Zou dus niet weten waarom dat niet besproken mag worden in dit topic.

Ook Clinton wordt in alle artikelen genoemd. Daar mag net zo goed over worden gediscussieerd in dit topic.
Beide waren vrienden van een steenrijke minderjarige kindermisbruiker.

Alleen vond ik de reactie van Bill Clinton waarin hij zich probeerde te distantiëren van Epstein hypocriet. De man ging zelf continue vreemd, maakte misbruik van zijn positie als president om seks te kunnen hebben met een stagiaire en loog daar publiekelijk ook nog eens over.

Tja, en dan je handjes ervan aftrekken en claimen dat je slechts maar vier keer in dat beruchte Lolita vliegtuig hebt gezeten waar minderjarige seksorgies aan de orde van de dag waren.

Wees dan een echte vent zoals Donald Trump die niet zwijgt over wat zijn kleine handjes graag doen. :)
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:32:59 #236
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_187842135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Wees dan een echte vent zoals Donald Trump die niet zwijgt over wat zijn kleine handjes graag doen. :)
Nee, die ontkent dat ze vriendjes waren

Terwijl ze toch op veel foto's breedlachend samen staan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_187842138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waar heb je het toch over?
Lees het nou nog eens rustig terug, want je springt echt telkens tot conclusies die nergens worden getrokken.
Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.

Ik geef aan dat ik niet in een pedofielencomplot van alle machtige mensen geloof. Jij zegt dat je ook niet denkt dat alle machtige mensen hier deel van uit maken, maar dat je met geld en macht wel makkelijk toegang kunt hebben tot 'zulke zaken'. Daarna geef je aan dat je als aanbieder (dus Epstein in dit geval) van zulke zaken wel gek zou zijn dat niet op te slaan voor later gebruik.

Dan maak je dus twee aannames: de eerste is dat Epstein als aanbieder fungeerde van kinderen, de tweede is dat mensen in de sociale cirkels van Epstein wel interesse zouden hebben in kinderen en die bij hem af zouden nemen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:34:40 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187842156
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.
pi_187842191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.
Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.
pi_187842215
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:32 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nee, die ontkent dat ze vriendjes waren

Terwijl ze toch op veel foto's breedlachend samen staan.
Deze heb ik gemist. Ga het ook niet allemaal opzoeken.

Breed lachend samen op de foto staan is nog iets anders dan 4x meevliegen met een privé vliegtuig.

Maar goed, uiteindelijk gaat het om Epstein. Het legt in ieder geval bloot dat dergelijke mensen met groot kapitaal ongestoord dit soort seksnetwerken met minderjarigen kunnen aanleggen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:50:37 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187842368
quote:
5s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.
tabloids hebben dat overgenomen
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:54:15 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_187842427
holy crap.

de rijken / invloedrijken praten met elkaar, delen transport en staan op de foto samen. no shit sherlock.....

1 van hen wordt verdacht

haal de complotten van stal. minstens een internationaal pedo netwerk tot aan het witte huis

man man man
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:58:25 #243
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187842487
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.

Ik geef aan dat ik niet in een pedofielencomplot van alle machtige mensen geloof. Jij zegt dat je ook niet denkt dat alle machtige mensen hier deel van uit maken, maar dat je met geld en macht wel makkelijk toegang kunt hebben tot 'zulke zaken'. Daarna geef je aan dat je als aanbieder (dus Epstein in dit geval) van zulke zaken wel gek zou zijn dat niet op te slaan voor later gebruik.

Dan maak je dus twee aannames: de eerste is dat Epstein als aanbieder fungeerde van kinderen, de tweede is dat mensen in de sociale cirkels van Epstein wel interesse zouden hebben in kinderen en die bij hem af zouden nemen.
Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.

Er zijn idd maar weinig mannen die op kinderen vallen (pedofiel zijn dus), maar er zijn veel mannen die op jonge meiden vallen. Waarmee ik maar wil zeggen dat dit het voor mij een stuk aannemelijker maakt dat veel van die lui idd vanwege de 'diensten' die hij kon leveren bevriend waren met Epstein.
pi_187842492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:

Tja, en dan je handjes ervan aftrekken en claimen dat je slechts maar vier keer in dat beruchte Lolita vliegtuig hebt gezeten waar minderjarige seksorgies aan de orde van de dag waren.

waar komt het bizarre verhaal eigenlijk vandaan dat dit vliegtuig alleen voor deze doeleinden werden gebruikt?
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:59:00 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187842495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:54 schreef manny het volgende:
holy crap.

de rijken / invloedrijken praten met elkaar, delen transport en staan op de foto samen. no shit sherlock.....

1 van hen wordt verdacht

haal de complotten van stal. minstens een internationaal pedo netwerk tot aan het witte huis

man man man
dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterste
pi_187842600
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.
In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.
pi_187842952
Wat is er mis met wat lolita's die je lekker masseren?
Hoop afgunst hier yikes.

Je leeft maar 1x, met x miljard zou ik ook het onderste uit de kan halen.
pi_187842999
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.

Daarbij noemen we het tieners.
Wettelijk en biologisch gezien zijn het geen kinderen.

Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
pi_187843084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.

Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?

Wel heel bijzonder
  woensdag 10 juli 2019 @ 10:41:35 #250
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187843110
quote:

[..]

Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.
2019: The Great Awakening
pi_187843208
quote:

[..]

Ik vind het best als je een beetje verlekkerd naar je 13 jarige oppas kijkt hoor, maar laten we wel wezen, tussen een jonge meid van 18 of 19 en eentje van 13 of 14 zit wel een wereld van verschil.
  woensdag 10 juli 2019 @ 10:48:19 #252
80382 manny
30 is best veel
pi_187843209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterste
“ze allemaal spelen” ?

er is geen “ze” er is geen groep. zover we weten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187843349
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het best als je een beetje verlekkerd naar je 13 jarige oppas kijkt hoor, maar laten we wel wezen, tussen een jonge meid van 18 of 19 en eentje van 13 of 14 zit wel een wereld van verschil.
Wettelijk gezien zeker, in de VS en o.a. Nederland dan.
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:13:48 #254
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187843554
Tot ergens in de jaren '80 konden meisjes in NL nog trouwen op hun 16-de. Dus een meisje van 15 kon al haar huwelijk plannen en dan op haar verjaardag trouwen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:20:16 #255
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187843640
Ah ja en masse dertienjarigen invliegen en neuken voor geld of andere gunsten is heel normaal...

The more you know. 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:43:31 #256
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187843883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:40 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?

Wel heel bijzonder
Hij heeft gelijk. Pedofilie is een seksuele geaardheid voor kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, dus échte kinderen. Het is net als heterofilie of homofilie de primaire geaardheid van deze mannen, volgens mij zullen de meeste ook niet seksueel aangetrokken zijn tot volwassen mannen of vrouwen. Mannen zoals Epstein zijn heteroseksueel geaard met een voorliefde voor minderjarige geslachtsrijpe meisjes.

Beide vind ik walgelijk, maar het zijn dus totaal andere seksuele voorkeuren. Waarschijnlijk dat een kerel als Epstein zelf ook een afkeer van échte pedofielen heeft.

Ook al willen de media graag etiketjes op mensen plakken, Epstein is een weerzinwekkende klootzak, maar hij is geen pedofiel.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_187844073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:13 schreef SeLang het volgende:
Tot ergens in de jaren '80 konden meisjes in NL nog trouwen op hun 16-de. Dus een meisje van 15 kon al haar huwelijk plannen en dan op haar verjaardag trouwen.
Kan nu nog steeds hoor, in Amerika kun je in sommige staten trouwen vanaf 12.

Hier in Nederland vanaf 16 (mits zwanger en toestemming ouders en dan moet je naar Den Haag voor allerlei papierwerk maar het is mogelijk)
En vanaf 16 is het legaal om uh hoe zeggen we dat, dat als zij het wil dan mag je er bovenop?

Anyway, we vinden het ook allemaal best dat er duizenden kinderen je kleding naaien dag in dag uit voor 2 eu per dag.
Misbruik wat je niet ziet, bestaat natuurlijk alsnog wel degelijk.

Dan vind ik dit toch wel een van de "minder" ergere dingen die een mens kan overkomen, dik betaald worden voor wat masseerwerk, dat overleef je wel hoor. :')
pi_187844098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:41 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.
Het zijn gewoon verkeerde, pertinent verkeerde, definities als je zegt dat 13+ kinderen betreft.
Kijk als je nou had gezegd het blijft altijd iemands kind, maar ja, waar zijn de ouders dan in dit verhaal?

Het is allemaal bij lange na niet zo zwart wit.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:15:09 #259
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187844338
Het begrip "pedofilie" is inderdaad nogal aan inflatie onderhevigd en het helpt niet bepaald mee om problematiek op te lossen als je het verschil niet begrijpt tussen een echte pedofiel die prepuberale kinderen verkracht en iemand die een volgroeide maar minderjarige vrouw mooi vindt. In het eerste geval het je te maken met een seksuele stoornis, in het tweede geval met een op zich gezonde man/ vrouw die tegen de culturele mores (en wet) ingaat.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:18:19 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187844393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef manny het volgende:

[..]

“ze allemaal spelen” ?

er is geen “ze” er is geen groep. zover we weten
ze is gewoon het meervoud van1 persoon, ik heb toch niet over een groep maar Trump en Clinton hebben toch al afstand genomen en er zullen meer mensen zijn die bij hem over de vloer kwamen die er nu niets meer van willen weten.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:23:56 #261
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187844481
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef SeLang het volgende:
Het begrip "pedofilie" is inderdaad nogal aan inflatie onderhevigd en het helpt niet bepaald mee om problematiek op te lossen als je het verschil niet begrijpt tussen een echte pedofiel die prepuberale kinderen verkracht en iemand die een volgroeide maar minderjarige vrouw mooi vindt. In het eerste geval het je te maken met een seksuele stoornis, in het tweede geval met een op zich gezonde man/ vrouw die tegen de culturele mores (en wet) ingaat.
Heel bijzonder dat je al allemaal weet waar deze zaak inhoudt, het is pas het topje van de ijsberg.
pi_187844500
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:15 schreef SeLang het volgende:
Mannen vinden volgens onderzoek het 'vrouwenlichaam' van de gemiddelde 17-jarige fysiek het meest aantrekkelijk. Daar kun je tegenwoordig niet meer voor uit komen, zonder te worden belaagd door (lelijke) feministen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:27:03 #263
459912 FlippingCoin
pi_187844516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Kan nu nog steeds hoor, in Amerika kun je in sommige staten trouwen vanaf 12.

Hier in Nederland vanaf 16 (mits zwanger en toestemming ouders en dan moet je naar Den Haag voor allerlei papierwerk maar het is mogelijk)
En vanaf 16 is het legaal om uh hoe zeggen we dat, dat als zij het wil dan mag je er bovenop?

Anyway, we vinden het ook allemaal best dat er duizenden kinderen je kleding naaien dag in dag uit voor 2 eu per dag.
Misbruik wat je niet ziet, bestaat natuurlijk alsnog wel degelijk.

Dan vind ik dit toch wel een van de "minder" ergere dingen die een mens kan overkomen, dik betaald worden voor wat masseerwerk, dat overleef je wel hoor. :')
Hoe kom je er bij dat het masseerwerk is? Er is gewoon kinderporno gevonden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_187844530
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat het masseerwerk is? Er is gewoon kinderporno gevonden.
Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:31:54 #265
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187844579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik ken de inhoud niet, het kan “kinderporno” naar de maatstaven van Amerika zijn en die zijn extreem, in de zin van zo’n beetje alles kan daar onder vallen als het zo uitkomt.
Trol.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:36:30 #266
459912 FlippingCoin
pi_187844649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Jaja.
pi_187844651
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Pedofilie is een seksuele geaardheid voor kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, dus échte kinderen. Het is net als heterofilie of homofilie de primaire geaardheid van deze mannen, volgens mij zullen de meeste ook niet seksueel aangetrokken zijn tot volwassen mannen of vrouwen. Mannen zoals Epstein zijn heteroseksueel geaard met een voorliefde voor minderjarige geslachtsrijpe meisjes.

Beide vind ik walgelijk, maar het zijn dus totaal andere seksuele voorkeuren. Waarschijnlijk dat een kerel als Epstein zelf ook een afkeer van échte pedofielen heeft.

Ook al willen de media graag etiketjes op mensen plakken, Epstein is een weerzinwekkende klootzak, maar hij is geen pedofiel.
Oh het klopt ook wel, het is alleen nogal bijzonder om in deze zaak daar nu net een punt van te maken.
pi_187844700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:36 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Oh het klopt ook wel, het is alleen nogal bijzonder om in deze zaak daar nu net een punt van te maken.
Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?

Voor degene die trol roept, een getekend plaatje is al kinderporno in de VS.
Hier tegenwoordig ook, zoals lolicon bijv. Of soortgelijke dingen uit het aparte japan.
  woensdag 10 juli 2019 @ 12:41:05 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187844727
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waarom zou het nu opeens bijzonder zijn? De feiten kloppen of ze kloppen niet, of is het omdat het nu om een miljardair draait?

Hier tegenwoordig ook, zoals lolicon bijv. Of soortgelijke dingen uit het aparte japan.
er is bij hem wel iets meer aan de hand dan alleen een plaatje als ik het goed begrijp
pi_187844797
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waar reageer jij eigenlijk op?

Nogmaals strikt genomen heb je gelijk en kun je die man geen pedofiel noemen maar is dat nu echt het juiste punt om een issue van te maken in dit topic?
pi_187844832
Alsof de NL politiek niet is opgebouwd uit een chantabele machtsstructuur van vieze vuile pedofiele ondermensen ......
pi_187844848
....domino spel... tick tock.... pijn aanstaande, vieze bastaarden .
pi_187845420
Het doet me denken aan Berlusconi en zijn bunga bunga feestjes. Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat hooggeplaatste figuren uit de entourage van Epstein niks wisten van zijn praktijken.
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:22:32 #274
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187846970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij onschuldig is?
Wat ik denk doet er niet toe. De jury zal oordelen over schuldig/onschuldig.
Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?
Dat wil niet zeggen dat àlle aangiftes vals zijn.

Niemand mag veroordeeld worden uitsluitend op basis van valse aangiftes.
pi_187848180

Fijne man, die Bill Clinton!

En voor de "Orangemanbad" mensen:

Trump is een zakenman die hotels en golfbanen bouwde voor de allerrijksten. Dit houdt ook in dat je vrienden maakt met deze mensen en je wilt dat ze zich thuisvoelen in jouw hotel of golfclub zodat ze veel geld uitgeven en blijven terugkeren.

Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.

Toen Epstein een 14-jarige dochter aanrandde van 1 van zijn medewerkers, heeft Trump hem voor het leven verbannen van Mar-A-Lago.

En toen het onderzoek naar Epstein jaren geleden begon was Trump de enige die meewerking verleende aan het onderzoek. "He could not have been more forthcoming" werd van Trump gezegd.

Ook zullen de orangemanbad mensen erop wijzen dat Trump gevlogen heeft met Epstein, alleen Trump heeft maar 1 keer gevlogen van Daytona Beach naar NYC met de zoon van Epstein. Trump heeft nooit meegevlogen naar het sex-eiland van Epstein en toen Trump aan boord was, waren er geen minderjarige meisjes aan boord.

Met name linkse mensen (orangemanbad!) zullen Epstein met Trump willen linken, dus onthoud goed dat Trump juist de enige is goed heeft gehandeld in de zaak Epstein.
pi_187848230
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik denk wèl dat er veel valse aangiften zullen zijn, omdat er geld te halen valt - want waarom komen anders ineens zoveel "slachtoffers" met hun "verhaal op de proppen, slechts enkele dagen nadat dit in het nieuws is?

In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.
pi_187848252
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In je eentje buiten de publiciteit is het een levensgroot risico natuurlijk. In de spotlights en tezamen met anderen is de kans op een 'ongeluk' aanzienlijk kleiner. Neemt niet weg dat er ook haaien zijn die zich aandienen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:

Fijne man, die Bill Clinton!

En voor de "Orangemanbad" mensen:

Trump is een zakenman die hotels en golfbanen bouwde voor de allerrijksten. Dit houdt ook in dat je vrienden maakt met deze mensen en je wilt dat ze zich thuisvoelen in jouw hotel of golfclub zodat ze veel geld uitgeven en blijven terugkeren.

Trump heeft zich in het begin inderdaad positief uitgelaten over Epstein, maar vervolgens is het HEEL duidelijk dat toen Trump door begon te krijgen wat voor persoon Epstein was, dat hij niets meer met Epstein te maken wilde hebben.

Toen Epstein een 14-jarige dochter aanrandde van 1 van zijn medewerkers, heeft Trump hem voor het leven verbannen van Mar-A-Lago.

En toen het onderzoek naar Epstein jaren geleden begon was Trump de enige die meewerking verleende aan het onderzoek. "He could not have been more forthcoming" werd van Trump gezegd.

Ook zullen de orangemanbad mensen erop wijzen dat Trump gevlogen heeft met Epstein, alleen Trump heeft maar 1 keer gevlogen van Daytona Beach naar NYC met de zoon van Epstein. Trump heeft nooit meegevlogen naar het sex-eiland van Epstein en toen Trump aan boord was, waren er geen minderjarige meisjes aan boord.

Met name linkse mensen (orangemanbad!) zullen Epstein met Trump willen linken, dus onthoud goed dat Trump juist de enige is goed heeft gehandeld in de zaak Epstein.
Ik heb weinig met Trump maar in bepaalde gevallen lijkt ie toch wel heel erg op een oprechte goedzak.
pi_187848374
Als je in een prive vliegtuig zit met minderjarige meisjes naar een prive eiland van een miljardair, dan weet je op zijn minst echt wel dat die meiden niet meegaan om daar gezellig baantjes te trekken in het zwembad de hele dag.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_187854071
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Haha, we zien hier in NL ieder jaar de koopkracht sneller afnemen en de lonen stijgen niet mee met de economische groei. De lasten echter wel. Onze Mark wil het grootkapitaal matsen met belastingverlagingen, maar de burger met een middeninkomen mag een steeds groter deel van het inkomen ophoesten aan vaste lasten. De werkloosheid daalt dan misschien, maar een heleboel mensen hebben gedwongen een ‘flexibel’ contract of zijn verplicht zzp’er geworden en bouwen geen pensioen op en als ze ziek worden gaan ze op de fles. Daarnaast gaat de burger ook nog eens opgezadeld worden met torenhoge kosten die weinig tot niks zullen uitmaken qua ‘climate change’. Markie gaat straks naar Brussel en de volgende premier mag het opknappen.

Gaat hardstikke goed hier!
Je beseft dat je juist de situatie in de VS omschrijft?

Besteedbaar inkomen Amerikanen is nauwelijks gestegen

42% Amerikanen heeft minder dan $10.000 voor pensioen

Als je in ons land ziek wordt, ben je godzijdank verzekerd. Het komt vrijwel niet voor dat Nederlanders in de goot belanden wanneer ze worden geconfronteerd met een chronische aandoening.

Dat tientallen miljoenen Amerikanen nog altijd financieel de sjaak zijn als ze ziek worden, hoef ik je hoop ik niet uit te leggen. De ACA was een stap in de goede richting, maar biedt voor veel armlastigen nog steeds geen soelaas. En dan wil Trump de ACA ook nog eens de nek omdraaien, met als gevolg dat miljoenen Amerikanen hun ziektekostenverzekering kwijtraken.

Al met al hebben wij het in Nederland een stuk beter voor elkaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:30:02 #280
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187854317
M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54 Watch @morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:40:18 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187854577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:30 schreef MangoTree het volgende:
M2Madness twitterde op woensdag 10-07-2019 om 20:11:54 Watch @:morningmika's face while they're talking about Bill Clinton being friends with Epstein...😱PANIC😱 https://t.co/d6o828kosO reageer retweet
Tenenkrommend om te zien dat ze niet echt weten hoe te reageren, maar ook weer een soort van awakening, vind ik.
Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?

SPOILER: Zo ziet een beangstigend awakeningsmomentje voor haar er uit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-07-2019 22:46:23 ]
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:59:17 #282
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187854984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zie haar alleen maar wat naar beneden kijken, of mis ik iets?

SPOILER: Vlak na Trumps inauguratie had ze btw wel een awakeningsmomentje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.

Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:04:18 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187855098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:59 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Nou zo vaak kijk ik niet maar ze oogt een beetje nerveus en lijkt het onderwerp liever te vermijden. Haar reactie nadat haar partner zegt dat hij niet bekend is met de New York circle zegt ook iets.

Voor Joe was het verhaal dus een blind spot tot 1,5 jr geleden. Best wel naïef he? Of bedoelde hij oogkleppen?
Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.

Ik zie wat deze twitteraar doet en jij in het verlengde daarvan, met alle respect, meer als stemmingmakerij... ook al, omdat ze gewoon wat naar beneden kijkt om wat voor reden en omdat de reactie van Mika wel echt het laatste is wat me zou boeien als het gaat om Epstein en zijn relaties.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:12:40 #284
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187855299
kappen

[ Bericht 95% gewijzigd door Straatcommando. op 11-07-2019 00:45:57 ]
pi_187855484
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:
Mwah...

“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy,” Mr. Trump told New York magazine in 2002. “He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:31:44 #286
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187855645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, zo vaak kijk ik ook niet, maar zou er niet te veel aan op hangen. Sowieso speelt Clinton geen politieke rol van betekenis waar dan ook behalve in de geschiedenisboeken, dus waarom voor haar iets schokkend zou zijn nu live over hem zie ik toch al niet zo.

Ik zie wat deze twitteraar doet en jij in het verlengde daarvan, met alle respect, meer als stemmingmakerij... ook al, omdat ze gewoon wat naar beneden kijkt om wat voor reden en omdat de reactie van Mika wel echt het laatste is wat me zou boeien als het gaat om Epstein en zijn relaties.
Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:32:28 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187855661
Nou ja zeg.
RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42 BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:42:31 #288
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187855850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:31 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oke, ben ik het met je eens, toch vind ik het wel tijd worden dat er serieuze aandacht voor deze ernstige zaak komt in plaats van het te doodzwijgen, as usual. Maar stemmingmakerij hoort natuurlijk niet in zo een zaak als deze maar je moet ook begrijpen dat het gewoon een zaak is die emoties oproept. Ik verwacht dat dat zeker zal toenemen naarmate er meer bekend gaat worden, ik ga er op letten voor mezelf.
Fair dat je zegt dat je het met me eens bent. ^O^ Volgens mij is er serieuze aandacht voor. Dus je wordt op je wenken bediend.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:44:45 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187855898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja zeg.
RealSaavedra twitterde op woensdag 10-07-2019 om 23:25:42 BREAKING: Records show that former President Bill Clinton dined with alleged pedophile and sex trafficker Jeffrey Epstein in 1995 — years before the interactions detailed in a statement from Clinton's office earlier this weekhttps://t.co/vtfHEsKPmh reageer retweet
Waarom boeit een etentje ergens met veel mensen?
  donderdag 11 juli 2019 @ 00:26:16 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187856668
Barry Krischer, de voormalig openbaar aanklager voor Florida, waarvan Acosta zei dat hij had gezegd dat Epstein geen celstraf had moeten krijgen, is het niet bepaald eens met hoe Acosta de boel beschreef:

Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:09:10 BREAKING / NBC News: Former Palm Beach State Attorney Barry Krischer says in a statement that Alex Acosta is "completely wrong."He says a 53 page federal indictment "was abandoned after secret negotiations between Mr. Epstein’s lawyers and Mr. Acosta. " (h/t @MikeDelMoro ) reageer retweet
Tom_Winter twitterde op donderdag 11-07-2019 om 00:13:35 @MikeDelMoro MORE: In a statement Krischer says, "no matter how my office resolved the state charges, the U.S. Attorney’s Office always had the ability to file its own federal charges. " reageer retweet
Hoop dat dit nog wel duidelijk wordt. Een van beiden liegt.

Ik kopieer mijn bericht maar uit AMV, geen idee welk topic nu het meest interessant hierover is...
pi_187857104
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.

Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:24:08 #292
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187858875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:31 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Is het je nog niet opgevallen in dit topic dat jij de enige bent die Trump er steeds op deze manier bij sleept en ook de enige bent die dit topic probeert te linken aan een eventuele afzettingsprocedure?
Welnee.
Ik reageer -net als de meesten- ook alleen op ontwikkelingen en berichtgeving.

Vanaf de arrestatie van Jeffrey Epstein afgelopen zaterdag zingen er een aantal narratieven rond die imo BS zijn.
Dit heb ik in het andere, gesloten topic, gedeeld en omdat deze topic terstond werd geopend heb ik een aantal van mijn berichten daaruit hier in één bericht samengevat.
De TS van deze topic werd daardoor getriggerd en vond het nodig om een niet relevante civiele zaak, de Katie Johnson-zaak, bij dit nieuws, de arrestatie en de in staat van beschuldiging gestelde Jeffrey Epstein, te betrekken.
Ondanks dat ik de originele aanklacht heb gedeeld en iedereen het document kan lezen en nergens daarin de naam Katie Johnson of Donald Trump of een verwijzing naar hen wordt gegeven.

Dit vind ik een beetje dom, maar dit TDS-gedreven BS heeft al wat vaker voor teleurstelling gezorgd. Als voorbeeld benoem ik de Russia collusion delusion, maar ik had evengoed de Stormy Daniels/Micheal Avenatti mafklapperij kunnen noemen (let wel er waren mensen zelfs bereid te geloven dat Avenatti presidentskandidaat kon worden en het tegen Donald Trump kon opnemen; zo gek zijn deze mensen lol).

De volgende BS-narratief is dat van Alexander Acosta. Alsof een openbaar aanklager zaken geheel autonoom en zonder fiat van DoJ DC high-profile zaken kan aftikken. Totaal ongeloofwaardig.
Dit is ook een tijdje terug door Alan Dershowitz bevestigd.

AlanDersh twitterde op woensdag 30-01-2019 om 18:15:22 The plea bargain went through numerous levels of approval at main justice. It was by the book. You just don’t like result. https://t.co/BMp7JJvVhM reageer retweet
Verder wil ik opmerken als men werkelijk schande ervan vond dan had deze zaak natuurlijk al eerder op federaal niveau opgepakt kunnen worden, want de plea deal kwam totstand op staatsniveau.
De afgelopen 8-9 jaar is er op federaal niveau niets gebeurd met deze zaak, tot onlangs.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 11-07-2019 09:01:19 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_187859010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:
Deze vent is van wiskundeleraar zonder diploma > investment banker > partner geworden > na 10 jaar miljardair. De herkomst van zijn geld is vaag onbekend. Hij heeft een huis van $77 miljoen 'gekregen'.

Er stinkt iets, en het stinkt heel erg. Waarschijnlijk was hij deel van een grotere club en is de beerput veel groter.
Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:43:39 #294
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187859041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is wel erg vreemd, inderdaad. Kan ook nergens vinden hoe die vent aan zijn miljarden is gekomen.
Het lijkt erop dat vorige regeringen bewust geen onderzoek op federaal niveau hebben laten doen. Nu is hopelijk de gelegenheid om Epstein, zijn praktijken en zijn geldstromen compleet door de mangel te halen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:47:01 #295
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is bovendien onzin om te stellen dat er nauwelijks aandacht is voor het onderwerp. Werkelijk alle media pakken er flink mee uit. En ja, Trump komt dan ter sprake, maar gek is dat dan ook niet. Het heeft er immers alle schijn van dat hij bevriend was met Epstein. En aangezien om de president gaat, kun je die contacten moeilijk negeren als nieuwsmedium. Om diezelfde reden wordt ook Clinton in alle artikelen genoemd (en terecht).
Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.
En wat betreft het BS-narratief "innige banden Trump en Epstein"; dit werd gepromoot door Fusion GPS en bovendien werd Epstein voor het leven geband van Mar-a-Lago door Trump.
Dit klinkt op eerste hand al niet bepaald "innig".
Maar promoot gerust dit narratief. Ik zeg nogmaals dat dit dan weer een enorme teleurstelling gaat worden.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_187859116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 00:52 schreef jakosi het volgende:

Hij is feitelijk natuurlijk niet van de een op de andere dag een investment banker geworden, he. Hij begon als assistent van een handelaar bij Bear Sterns.
  donderdag 11 juli 2019 @ 08:53:55 #297
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.
Vooral niet omdat Deutsche Bank ook alweer betrokken is. bron
Crooked Hillary
pi_187859267
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik refereer aan de persistentie en de rechtszaak om de "sealed" documenten van de plea deal openbaar te maken -hheb ik expliciet gedeeld- en niet aan jou perceptie dat ik het heb over dat media artikelen schrijven naar aanleiding van het persbericht over de arrestatie van Jeffrey Epstein.
En wat betreft het BS-narratief "innige banden Trump en Epstein"; dit werd gepromoot door Fusion GPS en bovendien werd Epstein voor het leven geband van Mar-a-Lago door Trump.
Dit klinkt op eerste hand al niet bepaald "innig".
Maar promoot gerust dit narratief. Ik zeg nogmaals dat dit dan weer een enorme teleurstelling gaat worden.
Er is geen 'narratief', beste jongen.

De media willen inzicht geven in wie Epstein precies is. Daarom wordt in elk profiel gemeld dat de man in contact staat/stond met de machtigen der aarde. Dat Epstein banden onderhield met Clinton kun je dan niet negeren. Net zoals dat je niet kunt negeren dat de huidige POTUS Epstein in het verleden een 'terrific guy' heeft genoemd en op een zeker moment vrienschappelijk met elkaar omgingen.

Dat zegt verder natuurlijk niets over de schuldvraag. Het is alleen getuigen van incomplete verslaggeving als de media dergelijke links zouden negeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187859341
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 08:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk allemaal bewezen worden, maar een theorie dat door compromitterende situaties mensen in de nabijheid van Epstein chantabel zouden kunnen worden lijkt mij niet totaal uit de lucht gegrepen.
Vooral niet omdat Deutsche Bank ook alweer betrokken is. bron
Mwau. Weet ik niet. Want Epstein is zelf net zo goed chantabel, natuurlijk.
  donderdag 11 juli 2019 @ 09:20:40 #300
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187859382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is geen 'narratief', beste jongen.

Jawel. En dit werd door Fusion GPS gepromoot.

Dat je blijkbaar niet op de hoogte bent, maakt het niet niet waar.
Crooked Hillary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')