abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:50:18 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187841693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij wil nogal graag alles als 'alu-hoedje' wegzetten. Waardoor je blind wordt voor het feit dat deze hele zaak nogal 'bnw' is.

Echt , de connecties van die Epstein waren abnormaal. Het is niet foutief om te stellen dat vrijwel iedereen die invloed heeft in Amerika een linkje met hem had. En dat voor iemand die dus meer dan 80 meisjes heeft misbruikt. Tamelijk bizar, hoor.
Nou ja, je ontkomt inderdaad moeilijk aan de dwarsverbanden bespreken, dus het kan zijn dat ik daar wat in door sla. Het wordt ook vaak eenzijdig gevoed door mensen die een agenda lijken te hebben door zaken eenzijdig of onvolledig te belichten, wat me stoort.

Neemt niet weg dat uit het ongerijmde beginnen over de Clinton Foundation of de grote boze anti-Trump media ofzo, in mijn ogen wel degelijk eerder BNW of domweg offtopic is.

Maar goed, liever verder over de andere zaken die gebeuren hieromtrent; zoals hmmmz post, binnenkort 2000 pagina's die gedeclassificeerd gaan worden zoals de vlag nu hangt, waarin Dershowitz hoopt zijn naam gezuiverd te zien worden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:53:02 #202
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187841705
pi_187841734
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waren die zo abnormaal voor een miljardair? Een vastgoedondernemer als Trump, ex-president als Clinton, wat beroemdheden. Lijkt mij niet echt heel uitzonderlijk.
Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.

Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
  woensdag 10 juli 2019 @ 08:58:35 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte. En volgens sommige bronnen zaten die meisjes telkens in het vliegtuig, wanneer Clinton er ook in zat.

Nou, lekker dan. Gezond systeem dat Amerika.
Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:01:39 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187841771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat google schoon is geschrobd van zulke foto's gisteren is veelzeggend, wat dat betreft.
Welke foto's? Als ik bijvoorbeeld zoek op "Clinton Epstein" of "Trump Epstein" krijg ik gewoon foto's van die mensen samen.
pi_187841775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat opzet is. Maar het is niet onmogelijk. Epstein zal vast en zeker ook vriendschappen hebben gehad met mensen in de bigtech.
pi_187841777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet voor een 'normale' miljadair. Het gaat hier om iemand die minderjarige meisjes misbruikte.
Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187841785
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat in die periode al zo duidelijk was voor iedereen die in zijn telefoonboekje stond.
LOL..

Kom op..
pi_187841800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

LOL..

Kom op..
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
pi_187841805
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.
pi_187841809
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.

Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
pi_187841825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet vertellen. Wel laten mee genieten onder het mom: nu kun je het niet verklappen, want je hebt zelf meegedaan.

Of denk jij dat hij al die meisjes onzichtbaar kon maken?
Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
pi_187841829
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik geloof ook niet direct in een pedofielencomplot van alle machtige mensen ter wereld.
Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
pi_187841838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee. Dat begrijp ik. Is veel makkelijker om andere als gekkies af te doen.
Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:09:08 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841844
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zult mij niet horen zeggen dat alle machtige mensen hier deel van uitmaken.
Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen. En als aanbieder ben je wel gek om dit niet ergens op te nemen, voor latere momenten waarin ze nodig kunnen zijn.
pi_187841848
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Makkelijker, en waarschijnlijk een stuk verstandiger dan echt denken dat iedereen met een beetje macht in de wereld een pedofiel is.
Dat stel ik dan ook nergens. Haal je zelf erbij.
pi_187841854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik geloof echter wel dat als je geld en macht hebt, je eenvoudig aan zulke zaken kunt komen.
Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
pi_187841861
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan ga je er wel weer vanuit dat vrienden van Epstein daadwerkelijk geïnteresseerd waren in hele jonge meisjes.
Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
pi_187841865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar wel dat ze Epstein belangrijker vonden dan de meisjes.
Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:11:38 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841875
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
pi_187841887
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd. Meestal wordt bij dit soort types trots vermeld dat ze jood zijn. Nu wordt dat angstvallig achterwege gelaten.

Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.'' :? En waarom sluit mijn zin wel af met NY?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:16:34 ]
pi_187841896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ga ik daar van uit?
Er worden zat mensen genoemd in zijn vluchtgegevens en in zijn zwarte boekje. Het overgrote merendeel heb ik nooit van gehoord en kan ik dus ook moeilijk een oordeel over vellen.
Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.

Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.

Daar geloof ik niet zo in.
pi_187841914
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan maak je weer de aanname dat iedereen wist van Epstein en zijn jonge meisjes.
Aannames maakt iedereen. Want het onderzoek is pas net in gang.

Maar jij denkt dus dat Epstein meisjes onzichtbaar kon maken?
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:15:35 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187841919
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waren wel meer dingen geschrapt uit zijn wiki, zoals zijn banden met de Clintons.
Het is altijd zo voorspelbaar en toch trapt men er iedere keer met open ogen in.

quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als jij aanneemt dat de aanbieder van die zaken dat opneemt voor later gebruik, neem je dus aan dat Epstein over een heleboel mensen dingen weet omdat hij als aanbieder fungeerde.

Je gaat dan uit van het idee dat iedereen die in zijn zwarte boekje staat in dat boekje staat omdat ze ook van kinderen houden, en dat iedereen die op die vluchten zit op die vluchten zit omdat ze ook van kinderen houden.

Daar geloof ik niet zo in.
Dat eerste ga ik van uit, ja.
Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer. Geen idee hoe je bij dat idee komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')