Dit gaat mij dan ook tever. Dit is echt zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel ik gewoon nog het oude zie staan: ''Epstein was born in 1953 in Brooklyn, New York, to a Jewish family and grew up in Coney Island, New York.''![]()
Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef LelijKnap het volgende:
En 'hotdog'liefhebber Obama en openbaar kinderbetaster Biden dan? Opvallend dat daar dan geen verband ligt.
Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat tweede en derde heb ik nergens gezegd, zeg ik nu al weer.
Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het anders niet relevant is dat mensen in zijn boekje staan, omdat er geen enkele reden is dat Epstein voor hun als aanbieder van kinderen zou fungeren.
Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die aannames doet waarom iemand dingen noteert.
Epstein heeft vast niet alleen kinderen gehandeld. Geld lenen, gunsten, investeringen, contacten leggen. De man had ook nog eens een druk sociaal leven.
Ja dat is wel logisch. Het eerste artikel uit een Epstein+Obama zoekopdracht gaat al over hoe Fox News Obama onterecht de schuld gaf voor de zachte deal in 08quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Obama aan de macht kwam, werd Epstein net veroordeeld. Kan me voorstellen dat hij dan niet gelijk contact zoekt.
Waar heb je het toch over?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Investeringen en gunsten maak je er nu van. Eerder ging het nog om 'zulke zaken', dus kinderen, en was Epstein de aanbieder van 'zulke zaken' die de dingen opnam voor het geval ze nog nodig waren.
Beide waren vrienden van een steenrijke minderjarige kindermisbruiker.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In alle binnen- en buitenlandse media wordt aandacht besteed aan mogelijke vriendschappelijke banden tussen Epstein en Trump. Zou dus niet weten waarom dat niet besproken mag worden in dit topic.
Ook Clinton wordt in alle artikelen genoemd. Daar mag net zo goed over worden gediscussieerd in dit topic.
Nee, die ontkent dat ze vriendjes warenquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Wees dan een echte vent zoals Donald Trump die niet zwijgt over wat zijn kleine handjes graag doen.
Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over?
Lees het nou nog eens rustig terug, want je springt echt telkens tot conclusies die nergens worden getrokken.
mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat iemand aan al zijn vrienden vertelt dat hij een dubieuze engnek is die van vijftienjarige meisjes houdt en dat al zijn vrienden dat vervolgens helemaal prima vinden. Ik geloof er dus ook niet zo heel veel van dat een Trump of wie dan ook in die periode al op de hoogte was van alles wat Epstein deed.
Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa als de naam van je privéjet Lolita Express is en ja al eerder een veroordeling aan je broek hebt gehad dan moeten je "vrienden" niet 1 maar 2 oogjes dicht doen, maar goed met genoeg geld lukt dat ook wel.
Deze heb ik gemist. Ga het ook niet allemaal opzoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee, die ontkent dat ze vriendjes waren
Terwijl ze toch op veel foto's breedlachend samen staan.
tabloids hebben dat overgenomenquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij was in die periode toch nog niet veroordeeld? En dat vliegtuig heette niet echt de Lolita Express, dat is een bijnaam die de tabloids hem gegeven hebben.
Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel redelijk duidelijk heb.
Ik geef aan dat ik niet in een pedofielencomplot van alle machtige mensen geloof. Jij zegt dat je ook niet denkt dat alle machtige mensen hier deel van uit maken, maar dat je met geld en macht wel makkelijk toegang kunt hebben tot 'zulke zaken'. Daarna geef je aan dat je als aanbieder (dus Epstein in dit geval) van zulke zaken wel gek zou zijn dat niet op te slaan voor later gebruik.
Dan maak je dus twee aannames: de eerste is dat Epstein als aanbieder fungeerde van kinderen, de tweede is dat mensen in de sociale cirkels van Epstein wel interesse zouden hebben in kinderen en die bij hem af zouden nemen.
waar komt het bizarre verhaal eigenlijk vandaan dat dit vliegtuig alleen voor deze doeleinden werden gebruikt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Tja, en dan je handjes ervan aftrekken en claimen dat je slechts maar vier keer in dat beruchte Lolita vliegtuig hebt gezeten waar minderjarige seksorgies aan de orde van de dag waren.
dat is zeker overdreven maar dat "ich habe es nicht gewusst" wat ze allemaal spelen is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 10 juli 2019 09:54 schreef manny het volgende:
holy crap.
de rijken / invloedrijken praten met elkaar, delen transport en staan op de foto samen. no shit sherlock.....
1 van hen wordt verdacht
haal de complotten van stal. minstens een internationaal pedo netwerk tot aan het witte huis
man man man
In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Denk dat de verwarring ligt in het feit dat men, als het gaat over seks met minors, in Angelsaksische landen per definitie over pedofilie spreekt. Maar in feite gaat het hier zo te zien om meiden die weliswaar jonger dan 18 zijn, maar wel al duidelijk volwassen geslachtskenmerken hebben. Dat is de facto geen pedofilie en werpt toch een iets ander licht op de zaak, imo.
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In dit geval zijn ze veertien / vijftien jaar oud. Geen idee of ze dan allemaal al volwassen geslachtskenmerken hadden, maar het zijn op die leeftijd wel duidelijk nog kinderen.
Dus je gaat maar een beetje moeilijk doen over het verkeerd gebruik van een term in een topic over strafbare feiten met slachtoffers die volgens de Amerikaanse wet nog niet legaal zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.
Daarbij noemen we het tieners.
Wettelijk en biologisch gezien zijn het geen kinderen.
Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
Oftewel normaliseren, spreek even voor jezelf met je wettelijk en biologisch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten? Mijn oppas is 13 maar gaat gerust door voor 16 met die cup C en 170 lengte.
Daarbij noemen we het tieners.
Wettelijk en biologisch gezien zijn het geen kinderen.
Pedofilie bijv dan heb je het over kinderen onder de 12 want dan is er vaak geen sprake van secundaire geslachtskenmerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |