abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 16:28:36 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186608407
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186608546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:02 schreef Ensiferum het volgende:
Ja wat een gelul. Niet vervolgen ondanks, dat zegt meer dan "als er meer bewijs is voor iets dat niet is gebeurd, zouden we het zeggen". Ben je een aanklager en heb je (voldoende) bewijs, dan maak je er een zaak van (tenzij je een door Soros gesponsorde Kim Foxx bent natuurlijk). Slechts in selecte gevallen kan men onschuld bewijzen. In zaken als deze niet. Schuld bewijzen of bakkus houden geldt dan.
Nee zo werkt het niet. Geeft niet dat je het niet snapt. Maar doe dan niet mee aan de discussie.
Je praat poep hier.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:38:48 #3
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186608591
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee zo werkt het niet. Geeft niet dat je het niet snapt. Maar doe dan niet mee aan de discussie.
Je praat poep hier.
Hoe werkt het dan? Oranje man is schuldig, tenzij hij extreem overtuigend zijn onschuld bewijst? Ik snap rechtspraak, maar jouw regels snap ik niet. Dat komt natuurlijk door mijn domheid, en niet door jouw willekeur, onconsistentie en leugens.
pi_186608647
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Trump gelovigen echt niet in staat blijken te zijn te snappen dat je feitelijke zaken kunt vertellen en toch liegen.
Bijvoorbeeld ik kan zeggen dat roken je concentratie kan verhogen en dat roken stress kan reduceren. Dat is feitelijke informatie. Als ik echter weglaat dat roken dodelijk is presenteer ik informatie op een leugenachtige manier.

Dat is wat Barr deed en wat hij ook toe heeft gegeven.
Dan kun je wel blijven herhalen Mueller zegt dat de feiten die Barr gaf klopten, ja dat is ook zo. Maar Mueller vind ook dat de feiten die Barr gaf niet het hele verhaal vertelden.

In plaats van deze werkelijkheid onder ogen te zien kun je natuurlijk ook gewoon dezelfde ingeprente memes blijven herhalen. Trump is geweldig en iedereen die Trump aanstelt is geweldig. Iedereen die dat niet inziet is gek :')
pi_186608716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoe werkt het dan? Oranje man is schuldig, tenzij hij extreem overtuigend zijn onschuld bewijst? Ik snap rechtspraak, maar jouw regels snap ik niet. Dat komt natuurlijk door mijn domheid, en niet door jouw willekeur, onconsistentie en leugens.
Nope oranje man kan niet aangeklaagd worden omdat hij president is. Mueller heeft daarom besloten geen oordeel te vellen wb obstructie omdat hij het een probleem vindt dat Trump zich dan (juridisch gezien) de rest van zijn termijn niet kan verdedigen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186608740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Trump gelovigen echt niet in staat blijken te zijn te snappen dat je feitelijke zaken kunt vertellen en toch liegen.
Bijvoorbeeld ik kan zeggen dat roken je concentratie kan verhogen en dat roken stress kan reduceren. Dat is feitelijke informatie. Als ik echter weglaat dat roken dodelijk is presenteer ik informatie op een leugenachtige manier.

Dat is wat Barr deed en wat hij ook toe heeft gegeven.
Dan kun je wel blijven herhalen Mueller zegt dat de feiten die Barr gaf klopten, ja dat is ook zo. Maar Mueller vind ook dat de feiten die Barr gaf niet het hele verhaal vertelden.

In plaats van deze werkelijkheid onder ogen te zien kun je natuurlijk ook gewoon dezelfde ingeprente memes blijven herhalen. Trump is geweldig en iedereen die Trump aanstelt is geweldig. Iedereen die dat niet inziet is gek :')
Dus je vind dat Barr had moeten zeggen dat Trump een lompe zak is?
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:50:58 #7
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186608776
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Well, that isn't a crime
pi_186608803
quote:

[..]

Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven. Je ziet hoe succesvol dat was. Nouja van de andere kant heeft hij types als jou wel mooi ermee te pakken, jullie verdedigen de man alsof hij heilig is. Nou is hij dat natuurlijk in jouw geest ook zolang hij god emperor Trump beschermt.

Fijne manier van discussiëren ook met jou zo totaal in bad faith.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 16:55:47 #9
3928 Ulx
pi_186608869
quote:

[..]

Barr had gewoon de executive summary die bij het rapport zat kunnen doorgeven in plaats van de persoonlijke advocaat van Trump te spelen.
Hij hoort het volk te dienen en niet Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:56:14 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186608876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven.
En conspiracy niet collusion moeten noemen, en surveillance niet spying moeten noemen en en en
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:56:20 #11
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_186608878
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:26 schreef Ulx het volgende:
Wat was hèt grote succesverhaal van de NK politiek van Trump?

Geen rakettesten meer, daar had Trump met zijn geniale diplomatie toch maar mooi voor gezorgd. Dat was altijd het antwoord.

Gisteren testte Kim een flink aantal raketten.
Trump's reactie:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:42:21 Anything in this very interesting world is possible, but I believe that Kim Jong Un fully realizes the great economic potential of North Korea, & will do nothing to interfere or end it. He also knows that I am with him & does not want to break his promise to me. Deal will happen! reageer retweet
are we infinite or am I alone
pi_186609009
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven. Je ziet hoe succesvol dat was. Nouja van de andere kant heeft hij types als jou wel mooi ermee te pakken, jullie verdedigen de man alsof hij heilig is. Nou is hij dat natuurlijk in jouw geest ook zolang hij god emperor Trump beschermt.

Fijne manier van discussiëren ook met jou zo totaal in bad faith.
Ja ik vind het bizar dat men spreekt van iets onder het tapijt schuiven als het rapport gewoon OPENBAAR is.
pi_186609065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja ik vind het bizar dat men spreekt van iets onder het tapijt schuiven als het rapport gewoon OPENBAAR is.
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten. De bedoeling was ook het geheim te houden maar dat leverde teveel kritiek op. Barr rekende duidelijk niet erop dat het openbaar zou worden anders was hij wel dichter bij de waarheid gebleven. Nu kan iedereen zien dat hij loog behalve Trump gelovigen als jij.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:12:15 #14
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186609095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten.
Barr heeft gezegd dat hij geen samenvatting heeft gemaakt. Hij heeft de conclusies gepresenteerd in een brief. Vervolgens heeft hij het rapport gepubliceerd.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 17:12:37 #15
3928 Ulx
pi_186609103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Trump's reactie:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:42:21 Anything in this very interesting world is possible, but I believe that Kim Jong Un fully realizes the great economic potential of North Korea, & will do nothing to interfere or end it. He also knows that I am with him & does not want to break his promise to me. Deal will happen! reageer retweet
Er is geen leider in de wereld die niet in lachen uitbarst nadat hij/zij met Trump heeft gesproken. Iedere leider.

Trump is een slapoeling, een pushover en een zachtgekookt ei. Een blaaskaak en een windbuil vol gebakken lucht. Een miskleun en faalhaas.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:13:56 #16
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186609129
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Er is geen leider in de wereld die niet in lachen uitbarst nadat hij/zij met Trump heeft gesproken. Iedere leider.

Trump is een slapoeling, een pushover en een zachtgekookt ei. Een blaaskaak en een windbuil vol gebakken lucht. Een miskleun en faalhaas.
Denk aan je bloeddruk!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:16:30 #17
323401 Kijkertje
met filter
pi_186609166
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten.
Precies! Barr heeft 2 weken lang het idee post laten vatten dat Mueller geconstateerd had dat er "NO COLLUSION' en 'NO OBSTRUCTION' heeft plaatsgevonden en het domvolk blaat dat nog steeds na. :')

Een reden voor Mueller om Barr een paar brieven te sturen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186609214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Barr heeft gezegd dat hij geen samenvatting heeft gemaakt. Hij heeft de conclusies gepresenteerd in een brief. Vervolgens heeft hij het rapport gepubliceerd.
Echt elke media heeft het over een summary oftewel een samenvatting.
Ja hij heeft ook het rapport uiteindelijk met tegenzin gepubliceerd.

Oh wacht je doet gewoon een Barretje hier. Feiten presenteren die niet het hele verhaal vertellen, maar wel wat je goed uitkomt.
_O-
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:23:17 #19
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186609253
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Echt elke media heeft het over een summary oftewel een samenvatting.

Oh wacht je doet gewoon een Barretje hier. Feiten presenteren die niet het hele verhaal vertellen, maar wel wat je goed uitkomt.
_O-
Jaja, feiten en wetenschap zijn een gevalletje van de meeste stemmen gelden. De meerderheid kan het fout hebben, weet je wel? Hou toch eens op met liegen.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:24:58 #20
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186609290
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik weet niet of dit wel klopt. Hij zei destijds ook wel al dat hij het zou gaan publiceren met redacties.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:27:10 #21
323401 Kijkertje
met filter
pi_186609324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit wel klopt. Hij zei destijds ook wel al dat hij het zou gaan publiceren met redacties.
Dat wil niet zeggen dat hij het met alle plezier deed natuurlijk :P
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:28:13 #22
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186609338
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat hij het met alle plezier deed natuurlijk :P
Nee, ok, dat is ook wel weer zo. Ik sloeg meer aan het op het woord "uiteindelijk".
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:31:45 #23
323401 Kijkertje
met filter
pi_186609391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, ok, dat is ook wel weer zo.
Ik kan me zo voorstellen dat als hij de mogelijkheid gehad had om het hele rapport geheim te houden hij dat ook gedaan zou hebben. Het feit dat hij zijn presser gaf (met de opvallende afwezigheid van Mueller zelf) vóór het openbaar maken van het rapport duidt er iig op dat hij er verder liever geen moeilijke vragen over wilde.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:39:30 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_186609516
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Precies! Barr heeft 2 weken lang het idee post laten vatten dat Mueller geconstateerd had dat er "NO COLLUSION' en 'NO OBSTRUCTION' heeft plaatsgevonden en het domvolk blaat dat nog steeds na. :')

Een reden voor Mueller om Barr een paar brieven te sturen.
Dit op zichzelf is al schandalig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_186609537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, ok, dat is ook wel weer zo. Ik sloeg meer aan het op het woord "uiteindelijk".
Oh misschien had ik dat anders kunnen formuleren ja. Maar dit topic met zoveel trolls nodigt niet bepaald uit tot super secuur schrijfwerk. Daarbij deed hij er zoals bij die graph in het vorige topic te zien was wel meer dan 3 weken over om het uit te brengen. Terwijl je zou denken dat met wat fanatiek lakwerk een week haalbaar had kunnen zijn.
Het kwam Trump natuurlijk ook goed uit dat hij even een paar weken vindicated was en kon zeggen zie je wel heksenjacht. En toen bleek Barr gewoon de zoveelste Swampguy, de media geven Trumps mensen toch veel te vaak het voordeel van de twijfel zoals in deze.
pi_186609588
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:23 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jaja, feiten en wetenschap zijn een gevalletje van de meeste stemmen gelden. De meerderheid kan het fout hebben, weet je wel? Hou toch eens op met liegen.
Wat probeer je me nou weer in de schoenen te schuiven? Ik heb het nergens over de meerderheid. Wat hebben stemmen met presentatie van de feiten te maken? Welke leugens heb je het specifiek over dan?

Oh wacht jij was die dude die om een discussie vroeg en dan als er iemand op ingaat nooit meer reageert. Bijna vergeten. Benieuwd of je het beantwoorden van deze vragen wel aandurft.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:02:06 #27
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 18:05:38 #28
3928 Ulx
pi_186609920
SenSchumer twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 17:58:16 The President says he believes Russia will stay out of Venezuela because he trusts Putin’s gossip?The Russian military's already in Caracas!Months of work by Venezuelans & our diplomats were undone by @realDonaldTrump after his phone call with Putin.https://t.co/uZiYcBzSKZ reageer retweet
Wat ik deze week eerder al zei: Trump buigt weer voor Poetin. De slappe zak. Hij verliest gewoon van Maduro.
pi_186609952
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:05 schreef Ulx het volgende:
SenSchumer twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 17:58:16 The President says he believes Russia will stay out of Venezuela because he trusts Putin’s gossip?The Russian military's already in Caracas!Months of work by Venezuelans & our diplomats were undone by @:realDonaldTrump after his phone call with Putin.https://t.co/uZiYcBzSKZ reageer retweet
Wat ik deze week eerder al zei: Trump buigt weer voor Poetin. De slappe zak. Hij verliest gewoon van Maduro.
Als Amerika een kans om oorlogje te voeren aan zich voorbij laat gaan vind ik dat alleen maar positief. Niet dat Rusland iets beter is.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 18:13:52 #30
3928 Ulx
pi_186610036
De Russen zullen wel een Assadje doen.
pi_186610089
Trumps Twitter feed is wel gaaf om te zien nu. Eindelijk eens een beetje actie tegen censuur, Trump beseft eindelijk dat hij zonder social media kansloos is in de verkiezingen.
pi_186610148
En met gaaf bedoel je sneu?

Als miljardair kan ie toch zelf wel even een social medium in elkaar flanzen. Wist hij niet het meest over cyber? De zeikerd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_186610165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:13 schreef Ulx het volgende:
De Russen zullen wel een Assadje doen.
Oké en als Amerika zich mengt in een conflict pakt dat volgens jou dan wel positief uit? Ik vind het conflict in Venezuela maar lastig. Het is moeilijk om goede informatie erover te krijgen. Maar als ik naar de meeste Amerikaanse interventies kijk was het effect meestal niet positief. Denk Afghanistan of Irak.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:23:34 #34
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186610185
Hij retweet Paul Joseph Watson en Laura Southern. Wat is er gaaf aan een president die mensen retweet die de witte nationalistische conspiracy leugen van The Great Replacement of in Nederlands bekend als "omvolking" propageren?
pi_186610211
Jezus wat zijn de druiven zuur.
pi_186610243
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij retweet Paul Joseph Watson en Laura Southern. Wat is er gaaf aan een president die mensen retweet die de witte nationalistische conspiracy leugen van The Great Replacement of in Nederlands bekend als "omvolking" propageren?
Laura Southern :') de SJW waar fok! wel idolaat van is.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 18:42:42 #37
3928 Ulx
pi_186610523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Oké en als Amerika zich mengt in een conflict pakt dat volgens jou dan wel positief uit? Ik vind het conflict in Venezuela maar lastig. Het is moeilijk om goede informatie erover te krijgen. Maar als ik naar de meeste Amerikaanse interventies kijk was het effect meestal niet positief. Denk Afghanistan of Irak.
Afghanistan was beter onder de Taliban?

Anyway, ik betwijfel of de mensen daar onder Maduro nu zo happy zijn. En de Russen helpen vrolijk mee. Die willen niet dat er een democratie komt.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:42:43 #38
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186610524
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat probeer je me nou weer in de schoenen te schuiven? Ik heb het nergens over de meerderheid. Wat hebben stemmen met presentatie van de feiten te maken? Welke leugens heb je het specifiek over dan?

Oh wacht jij was die dude die om een discussie vroeg en dan als er iemand op ingaat nooit meer reageert. Bijna vergeten. Benieuwd of je het beantwoorden van deze vragen wel aandurft.
"Echt elke media".

Zelfde met de klimaatwaanzin. De meerderheid van de wetenschappers zegt X.

Bovendien was Barr vanaf het begin van plan het rapport te publiceren.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 18:47:44 #39
3928 Ulx
pi_186610644
alexzfinley twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 23:39:26 WASHINGTON, Sept. 12, 2001- President George Bush had 90-minute phone call with Usama bin Laden in which the two discussed the “al-qaeda hoax” and determined to work together to defeat terrorism. https://t.co/FhV1Tqzpg7 reageer retweet
:P
pi_186610808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:47 schreef Ulx het volgende:
alexzfinley twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 23:39:26 WASHINGTON, Sept. 12, 2001- President George Bush had 90-minute phone call with Usama bin Laden in which the two discussed the “al-qaeda hoax” and determined to work together to defeat terrorism. https://t.co/FhV1Tqzpg7 reageer retweet
:P
En dan China nog met de tax van trump...op verzoek van Hilary.
De omgekeerde wereld o|O

Als het dan allemaal nog niet duidelijk is...geef ik het op.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 19:01:08 #41
3928 Ulx
pi_186610892
Het doet me denken aan de telegramnen tussen FDR en Tojo om de Pearl Harbor hoax te bespreken.
pi_186611229
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nope oranje man kan niet aangeklaagd worden omdat hij president is. Mueller heeft daarom besloten geen oordeel te vellen wb obstructie omdat hij het een probleem vindt dat Trump zich dan (juridisch gezien) de rest van zijn termijn niet kan verdedigen.
Merk je hoe Chivaz en Ensiferium deze post waarin exact de reden staat (en zo staat het ook letterlijk in het rapport) zorgvuldig negeren? En straks komen ze weer bij het begin van het rondjes en dan roepen ze weer 'maar Trump is vrijgesproken van collusion' .

En negeren kunnen we ze niet, want er zijn altijd wel wat mensen (zoals ik) die toch weer happen op dat bewust verzieken van de discussie en net als Guliani proberen te doen alsof feiten geen feiten zijn.
pi_186611322
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:23 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ah, het gros van de posters hier betichten je van liegen en je enige tegenargument is 'Nee, JIJ bent aan het liegen' :')

Precies volgens het handboek Trump dan dan weer wel. Alles wat je zelf doet, anderen van betichten.

"I'm not puppet, you're the puppet' :')
  zaterdag 4 mei 2019 @ 19:47:23 #44
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186611774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ah, het gros van de posters hier betichten je van liegen en je enige tegenargument is 'Nee, JIJ bent aan het liegen' :')

Precies volgens het handboek Trump dan dan weer wel. Alles wat je zelf doet, anderen van betichten.

"I'm not puppet, you're the puppet' :')
Tsja, het gros hier hangt ook aan het nepnieuwsinfuus, dus natuurlijk word ik beschuldigd van liegen. Jullie nepnieuwsvolgers zijn hard door de mand gevallen en gaan gewoon door. Prima hoor, voor mij is het komedie. Maar nogmaals, alleen omdat een meerderheid iets zegt, maakt het nog niet waar.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 19:52:20 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186611887
burgessev twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 19:26:33 New: Sen. Enzi announced his retirement today reageer retweet
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:29:52 #46
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_186612950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:47 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tsja, het gros hier hangt ook aan het nepnieuwsinfuus, dus natuurlijk word ik beschuldigd van liegen. Jullie nepnieuwsvolgers zijn hard door de mand gevallen en gaan gewoon door. Prima hoor, voor mij is het komedie. Maar nogmaals, alleen omdat een meerderheid iets zegt, maakt het nog niet waar.
Nepnieuwsinfuus, ha. Wat een zwaktebod. Als je iets niet kunt weerleggen, dan is het lekker makkelijk als nepnieuws weg te zetten natuurlijk. Scheelt je weer de moeite om je standpunt te verdedigen.

Trump past die tactiek ook heerlijk toe. In plaats van beleid te maken, breekt hij alleen maar beleid af. De beste man heeft meer beleid van Obama teruggedraaid dan hij zelf gemaakt heeft. En het beleid dat hij uit zijn hoge hoed tovert, wordt meer dan eens teruggedraaid of gewoon niet uitgevoerd.

Jammer dat Nederlanders als jij zo makkelijk voor dit destructieve discours vallen. Constructief zijn en samenwerken staat bij het Witte Huis zowat gelijk aan capitulatie, het is bijna vies geworden.

Nee, laten we in de wereld vooral afbreken, expertise afdoen als "maar een mening" en andersdenkenden beledigen, daar worden we met zijn allen zo veel beter van...

Is Trump hiervan de veroorzaker? Nee, absoluut niet. Maar hij is wel de grootste katalysator van allemaal. Dat neem ik de man behoorlijk kwalijk.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 20:33:55 #47
3928 Ulx
pi_186613051
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 20:31:06 How can it be possible that James Woods (and many others), a strong but responsible Conservative Voice, is banned from Twitter? Social Media & Fake News Media, together with their partner, the Democrat Party, have no idea the problems they are causing for themselves. VERY UNFAIR! reageer retweet
Even een twittermomentje op de golfbaan.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:37:16 #48
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_186613117
Ja hij is BOOS. In een andere tweet komt hij met vrijheid van meningsuiting aanzetten. Nee Trump, dat betekend dat jij niet andere mensen kan vervolgen voor wat ze zeggen, maar Facebook kan prima mensen van hun platform afgooien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:38:41 #49
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186613168
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:08:07 1. WTF is going on with Trump's social media accounts?Let me explain in plain English. reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:09:42 2. Social media is central to Trump's reelection strategy. He made the guy in charge of his 2016 social media strategy, @parscale, his 2020 campaign manager.Trump is spending 500K per week on Facebook and Google and he doesn't even have an opponent yet. reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:12:40 3. Trump's strategy on social media, particularly Facebook, involves him breaking all of the platform rules. They bragged about this last time -- suppressing African-American votes with fake informationThis time they started targeting seniors w/fake promises about the border reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:15:00 4. But after all the criticism of 2016 Facebook is more sensitive now about how its platform is being used for elections. When I pointed out hundreds of rules violations by the Trump campaign, Facebook acted and took the ads down https://t.co/8G1eXuoyjH reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:16:38 5. This is what is unacceptable to Trump. He needs to be a VICTIM of Facebook censorship so that it's IMPOSSIBLE for Facebook to enforce their own rules reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:20:18 6. So Trump took a routine announcement by Facebook it was permanently banning several accounts that traffic in racism and conspiracy theories and made it a HUGE DEAL. It makes him the victim again.Facebook banned dozens of liberal last year on thinner grounds w/no fanfare https://t.co/v2S4jsQvNS reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:22:54 7. Trump's goal is to make Facebook's rules UNENFORCEABLE. In Trump's mind there is no difference between NBC and InfoWars and if Facebook tries to create one its CENSORSHIP. That's the political space he needs to operate. https://t.co/qePIO6ZT9D reageer retweet
pi_186613279
Trump en z'n cronies weer eens vies mad :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:44:57 #51
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_186613305
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:08:07 1. WTF is going on with Trump's social media accounts?Let me explain in plain English. reageer retweet
Ja, lijkt me een redelijk rake analyse. Al mist hij wel het punt als hij zegt dat Trump de slachtofferrol probeert in te nemen. Het tegengestelde is waar, hij gaat juist de aanval in en wil zichzelf, door grote worden te gebruiken, groter laten lijken dan zijn tegenstanders. Spierballentaal dus, zoals hij gewend is uit de vastgoedwereld. Trump zijn ego is veel te groot om zichzelf als slachtoffer te willen portretteren.

Sommige mensen zijn daar gevoelig voor, die spierballentaal. Een beetje linguïst of socioloog ziet dat het veel geblaat en weinig wol is.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:55:12 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186613494
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ja, lijkt me een redelijk rake analyse. Al mist hij wel het punt als hij zegt dat Trump de slachtofferrol probeert in te nemen. Het tegengestelde is waar, hij gaat juist de aanval in en wil zichzelf, door grote worden te gebruiken, groter laten lijken dan zijn tegenstanders. Spierballentaal dus, zoals hij gewend is uit de vastgoedwereld. Trump zijn ego is veel te groot om zichzelf als slachtoffer te willen portretteren.

Sommige mensen zijn daar gevoelig voor, die spierballentaal. Een beetje linguïst of socioloog ziet dat het veel geblaat en weinig wol is.
De slachtofferrol zit hem er denk ik toch juist in dat hij doet alsof zijn kamp onder aanval staat en dus slachtoffer wordt van die vuige grote ict bedrijven of democraten die ze de mond willen snoeren. Ja, hij kiest dan tegelijk ook de tegenaanval, maar dat is denk ik juist vanuit een zogenaamd verongelijkte houding.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 mei 2019 @ 21:01:43 #53
862 Arcee
Look closer
pi_186613630
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:09:42 2. Social media is central to Trump's reelection strategy. He made the guy in charge of his 2016 social media strategy, @:parscale, his 2020 campaign manager.Trump is spending 500K per week on Facebook and Google and he doesn't even have an opponent yet. reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:12:40 3. Trump's strategy on social media, particularly Facebook, involves him breaking all of the platform rules. They bragged about this last time -- suppressing African-American votes with fake informationThis time they started targeting seniors w/fake promises about the border reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:15:00 4. But after all the criticism of 2016 Facebook is more sensitive now about how its platform is being used for elections. When I pointed out hundreds of rules violations by the Trump campaign, Facebook acted and took the ads down https://t.co/8G1eXuoyjH reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:16:38 5. This is what is unacceptable to Trump. He needs to be a VICTIM of Facebook censorship so that it's IMPOSSIBLE for Facebook to enforce their own rules reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:20:18 6. So Trump took a routine announcement by Facebook it was permanently banning several accounts that traffic in racism and conspiracy theories and made it a HUGE DEAL. It makes him the victim again.Facebook banned dozens of liberal last year on thinner grounds w/no fanfare https://t.co/v2S4jsQvNS reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:22:54 7. Trump's goal is to make Facebook's rules UNENFORCEABLE. In Trump's mind there is no difference between NBC and InfoWars and if Facebook tries to create one its CENSORSHIP. That's the political space he needs to operate. https://t.co/qePIO6ZT9D reageer retweet
Het ging nog verder:

JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:27:14 8. The problem is that the media is complicit. There is almost no coverage of how Trump is spending money onlineI'm filling in the gap w/my newsletter, Popular Information. I spend hours reviewing the Trump's social media adsYou can subscribe at https://t.co/Gl6evXRDcZ reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:29:53 9. A big part of the problem is the social media company themselves. Twitter, Facebook and Google won't enforce their rules.They are scared are regulation and Trump is a very good customer. They have every incentive not to act. reageer retweet
JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:30:40 10. In the meantime, what's happening online in advance of 2020 is shaping up to be even worse than 2016. reageer retweet
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_186613722
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De slachtofferrol zit hem er denk ik toch juist in dat hij doet alsof zijn kamp onder aanval staat en dus slachtoffer wordt van die vuige grote ict bedrijven of democraten die ze de mond willen snoeren. Ja, hij kiest dan tegelijk ook de tegenaanval, maar dat is denk ik juist vanuit een zogenaamd verongelijkte houding.
Het is ook de slachtofferrol ik zag een van zijn gelovigen hier gisteren nog plaatsen dat hij Trump support want deze Miljardair en president van Amerika zou een underdog zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 21:11:35 #55
3928 Ulx
pi_186613872
Bangmakerij werkt gewoon goed als je dictatortje wil worden. Kijk hoe Milosevic de macht greep met zijn "Niemand zal jullie meer slaan!" speech.
pi_186614772
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De D's zijn het niet eens met de voorwaarden die Barr heeft verbonden aan het inzien van een 'less' redacted report:
[..]

[..]

Ziet dit eruit als een halve pagina :?

[ afbeelding ]

The Mueller report redactions, explained in 4 charts
Vriendelijke vriend. Die afbeelding van jou heeft betrekking op het openbare rapport.
Niet op het rapport dat achter gesloten deuren is in te zien en waarvan slechts "1/10th of 1%" is redacted (enkel grand jury info).
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 22:07:57 #57
3928 Ulx
pi_186615146
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 21:30:00 It's not just Trump's golf courses that have recruited undocumented immigrants. Trump vineyards in Charlottesville, Virginia, has also hired undocumented immigrants, several employees tell Univision. https://t.co/I7pNGjabQr reageer retweet
Goh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:45:08 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186617591
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vriendelijke vriend. Die afbeelding van jou heeft betrekking op het openbare rapport.
Niet op het rapport dat achter gesloten deuren is in te zien en waarvan slechts "1/10th of 1%" is redacted (enkel grand jury info).
Wat anders, vrindelijke vrind die republikeinen de hand boven het hoofd houdt qua voter ID aangezien ik niet voor haar kan antwoorden. Wat vind je bijvoorbeeld van het feit dat republikeinen in North Carolina specifiek hebben uitgezocht wat voor ID zwarten en blanken in hoofdzaak wel en niet gebruiken om daarmee de gang naar de stembus te verbieden via de IDs die zwarten veel gebruiken en degenen die blanken veel gebruiken toe te staan?

Zie hier: https://www.washingtonpos(...)nchise-black-voters/

Of hier:

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-05-2019 00:02:42 ]
pi_186618430
Omdat tweets posten blijkbaar de shit is
MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:38 On most issues, the two-party system has historically been an illusion to mask the overwhelming elite consensus on maintaining a fundamentally unjust system. To be "proud" to be a member of either major party with an atrocious past and an unsavory presents is a joke. reageer retweet
MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:39 As Gore Vidale said, "There is only one party in the United States, the Property Party, and it has two right wings: Republican and Democrat." This was not always the case (read Higham!); but our traditional history has been flattened by consensus historians (i.e. Hartz). reageer retweet
MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:39 How could anyone be a proud member of a morally vacuous party that once housed Bilbo, Vardaman, and Wallace? Obviously it's changed (does anyone take D'Souza seriously?). But parties are husks; they have no intrinsic morals, and "loyalty" to that husk is self-defeating. reageer retweet
MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:39 Most Democrats and most GOPers agree on the economic fundamentals; they just have differing visions of the same monstrous, bloody machine that, for most people, hasn't worked in decades. They are members of the Property Party. It's a party that must be defeated - not prayed to. reageer retweet
Ik denk dat dit zeker een punt is, misschien komt het doordat ik in sociaal democratisch Europa woon maar uiteindelijk zie ik weinig verschil tussen wat presidenten als Clinton/Bush/Obama deden. Ja Trump is een hoop debieler maar uiteindelijk blijft het gewoon een man die voor oligarisch Amerika staat. Het is ook veelzeggend dat in zo'n groot land die politieke dinastiën zo gevestigd zijn. 2 Bushes president met 300miljoen inwoners bijna 2 Clintons president alsof er geen andere mensen ideeën hebben. Dat Opa Joe Biden nu de frontrunner bij de Dems is is toch ook veelzeggend is er echt niemand beters te vinden :')
MikeGravel twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 19:03:27 Joe Biden is the candidate for people who have such a low opinion of the American people that the only person they'd pick over an authoritarian moron is a slightly older, slightly nicer authoritarian moron reageer retweet
  zondag 5 mei 2019 @ 02:06:37 #60
323401 Kijkertje
met filter
pi_186620402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je een bron daarvan? Van de minder geredacteerde versie is volgens Politico ongeveer de helft van de redacties van de openbare versie leesbaar en dat is nog steeds geen halve bladzijde.
quote:
Barr’s offer, which permitted a select number of senior lawmakers and their aides to read the document and take notes as long as they didn’t remove them from DOJ, satisfied Rep. Doug Collins, the ranking Republican on the Judiciary panel. The Georgia congressman praised Barr for the “extraordinary accommodations” that allowed him to see a version of the Mueller report that contained about half of the redactions that were blacked out of the public version.
En zoals ik al zei heeft Nadler duidelijk gemaakt waarom hij de voorwaarden niet accepteert: hij wil het hele rapport zien plus het onderliggende bewijsmateriaal.

Er is geen enkele reden om (iig een deel van de) Congresleden die informatie te onthouden. Ten eerste zijn ze sws gebonden aan een secrecy oath voor gevoelige informatie (die ze ook dagelijks onder ogen krijgen) en bovendien hebben leden van de Oversight en Intelligence Committees nog een extra security clearance.

Bron

In dit verband nog een informatief artikel over het omgaan met gevoelige informatie door leden van het Huis.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 05-05-2019 03:19:49 ]
  Overall beste user 2022 zondag 5 mei 2019 @ 10:00:47 #61
3928 Ulx
pi_186622516
jimsciutto twitterde op zondag 05-05-2019 om 00:09:11 New: North Korea says it has tested “long-range multiple rocket launchers and tactical guided weapons” on Saturday in a “strike drill” overseen by the country’s leader Kim Jong Un, according to North Korea State-run KCNA News. reageer retweet
Het enige "succes" van Trump's diplomatie was dat Noord-Korea geen raketten meer testte. Dat duurde dus twee jaar.

Trump beloofde 2 miljoen te betalen voor Otto Warmbier en dat vertikte hij vervolgens. Kim kan met recht zeggen dat de toezeggingen van Trump niets waard zijn.

Trump heeft de VS in een zwakkere positie gebracht.
  Overall beste user 2022 zondag 5 mei 2019 @ 10:48:18 #62
3928 Ulx
pi_186623202

Trump voices confidence in Kim after North Korea's latest launch: 'I am with him'

Jezus, wat een stuk onbenul. Wat een slap stuk mislukte sukkel. Die oude gek wordt door elke dictator in de wereld het bos ingestuurt. Was een slappeling. Poetin neem Trump tegelijk in Korea en in Venezuela in de tang en Trump staat op de golfbaan vals te spelen zodat hij kan brullen dat hij zo'n winnaar is.

Is dit nou de Negotiator-In-Chief? Is dit nou de Greatest Dealmaker to Walk the Earth? Leg me dat eens uit.
pi_186624141
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:48 schreef Ulx het volgende:

Trump voices confidence in Kim after North Korea's latest launch: 'I am with him'

Jezus, wat een stuk onbenul. Wat een slap stuk mislukte sukkel. Die oude gek wordt door elke dictator in de wereld het bos ingestuurt. Was een slappeling. Poetin neem Trump tegelijk in Korea en in Venezuela in de tang en Trump staat op de golfbaan vals te spelen zodat hij kan brullen dat hij zo'n winnaar is.

Is dit nou de Negotiator-In-Chief? Is dit nou de Greatest Dealmaker to Walk the Earth? Leg me dat eens uit.
Dat laatste gaat nooit gebeuren. Het is overigens opvallend dat de Trumpiaantjes hier nooit komen met een wapenfeit van Trump.

Als klap op de vuurpijl, de Democraten hebben met de Republikeinen een voorstel om 2 triljoen in de infrastructuur te investeren bereikt en Trump? Trump is tegen. De man die het allemaal wel even zou gaan opknappen.
pi_186624198
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat laatste gaat nooit gebeuren. Het is overigens opvallend dat de Trumpiaantjes hier nooit komen met een wapenfeit van Trump.

Als klap op de vuurpijl, de Democraten hebben met de Republikeinen een voorstel om 2 triljoen in de infrastructuur te investeren bereikt en Trump? Trump is tegen. De man die het allemaal wel even zou gaan opknappen.
Naar ik begrijp is Trump voorstander van het infrastructuur-plan, maar zijn de Republikeinen fel tegen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 5 mei 2019 @ 11:53:19 #65
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186624282
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar ik begrijp is Trump voorstander van het infrastructuur-plan, maar zijn de Republikeinen fel tegen.
Zoals ik het lees vinden ze nu ineens dat er financiële dekking zou moeten zijn. Nu ben ik het daar wel mee eens, maar dat hadden ze zich ook wel kunnen bedenken voor de belastingverlaging. Heel consistent komt het niet op me over.
pi_186624333
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:00 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op zondag 05-05-2019 om 00:09:11 New: North Korea says it has tested “long-range multiple rocket launchers and tactical guided weapons” on Saturday in a “strike drill” overseen by the country’s leader Kim Jong Un, according to North Korea State-run KCNA News. reageer retweet
Het enige "succes" van Trump's diplomatie was dat Noord-Korea geen raketten meer testte. Dat duurde dus twee jaar.

Trump beloofde 2 miljoen te betalen voor Otto Warmbier en dat vertikte hij vervolgens. Kim kan met recht zeggen dat de toezeggingen van Trump niets waard zijn.

Trump heeft de VS in een zwakkere positie gebracht.
De Amerikaanse werkloosheid is in 49 jaar niet zo laag geweest. De Amerikaanse economie blijft tegen eerder voorspelde verwachtingen in door groeien. Toch gewoon een succesverhaal wat je hier ziet?
pi_186624366
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

De Amerikaanse werkloosheid is in 49 jaar niet zo laag geweest. De Amerikaanse economie blijft tegen eerder voorspelde verwachtingen in door groeien. Toch gewoon een succesverhaal wat je hier ziet?

Trump heeft ten aanzien van NK toch gewoon zijn poot stijf gehouden?
pi_186624374
quote:

[..]

Neem aan dat jij Rutte ook overlaadt met lof en complimenten en dat je volgende keer gewoon VVD stemt.
pi_186624433
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neem aan dat jij Rutte ook overlaadt met lof en complimenten en dat je volgende keer gewoon VVD stemt.
Uiteraard op de bres voor Mark. ^O^
  zondag 5 mei 2019 @ 12:05:47 #70
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_186624518
quote:

[..]

Ja, doet hij maar goed, die Trump. Een trend die al ingezet is in 2010 in ieder geval niet verpesten.

Chapeau.

https://images.app.goo.gl/i1Hs8CFy6H41PKML9
pi_186624531
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Uiteraard op de bres voor Mark. ^O^
Zonder gekheid, jij bent geen fan van Rutte noch van dit kabinet. En dat is je goed recht. Jij vindt namelijk dat er meer is dan alleen de economie, en terecht.
pi_186624637
Als de economie in de VS instort zoals sommige economen al jaren voorspellen is het dan de schuld van Trump of Obama?
  zondag 5 mei 2019 @ 12:15:55 #73
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186624732
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Chivaz het volgende:
Als de economie in de VS instort zoals sommige economen al jaren voorspellen is het dan de schuld van Trump of Obama?
Hangt dat niet af van de oorzaak van die recessie? Daarbij heeft de president slechts beperkte macht. De boom is m.i. trouwens wel enigszins toe te schrijven aan het goede beleid van Obama, die met zijn stimulering de boel vlot trok. Geen idee wat Trump op zijn naam heeft staan, wat dat betreft. Veel meer dan de belastingverlaging zal het niet zijn, maar dat is dan wel weer dom beleid gezien de ernstig oplopende staatsschuld.

Ik ken trouwens geen economen die al jaren roepen dat de economie plots zal instorten... wel dat er soms een sein is dat op rood staat.
pi_186625037
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zoals ik het lees vinden ze nu ineens dat er financiële dekking zou moeten zijn. Nu ben ik het daar wel mee eens, maar dat hadden ze zich ook wel kunnen bedenken voor de belastingverlaging. Heel consistent komt het niet op me over.
Ze stemmen voor een belastingverlaging zonder financieele dekking die het tekort met een triljoen vergroot en zijn nu ineens van de verantwoordelijkheid? Leuke jongens wel.

Maar goed, de voorstemmers van dat budget hebben lekker kunnen cashen nu ze uit de politiek zijn gegaan, da's ook wat waard.
pi_186625068
quote:

[..]

Je vergeet dat dit gefinancieerd word door een gigantisch begrotingstekort? Dat noem ik geen succesverhaal.
  Overall beste user 2022 zondag 5 mei 2019 @ 13:19:12 #76
3928 Ulx
pi_186625975
quote:

[..]

Klopt. De laatste keer dat het zo laag was was Cadet Bonespurs druk bezig om militaire dienst te ontwijken.

Maar wat heeft de werkloosheid met zijn geopolitieke gefaal te maken?
  Overall beste user 2022 zondag 5 mei 2019 @ 15:32:33 #77
3928 Ulx
pi_186628482
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:16:11 The Kentuky Derby decision was not a good one. It was a rough and tumble race on a wet and sloppy track, actually, a beautiful thing to watch. Only in these days of political correctness could such an overturn occur. The best horse did NOT win the Kentucky Derby - not even close! reageer retweet
Oude man schreeuwt tegen wolk.

Maar hij zal wel gelijk hebben. Niemand weet meer van paarden dan Trump. Of zo.
  zondag 5 mei 2019 @ 15:45:49 #78
323401 Kijkertje
met filter
pi_186628743
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:32 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:16:11 The Kentuky Derby decision was not a good one. It was a rough and tumble race on a wet and sloppy track, actually, a beautiful thing to watch. Only in these days of political correctness could such an overturn occur. The best horse did NOT win the Kentucky Derby - not even close! reageer retweet
Oude man schreeuwt tegen wolk.

Maar hij zal wel gelijk hebben. Niemand weet meer van paarden dan Trump. Of zo.
Ik denk dat hij een gelijkenis ziet met zijn eigen presidentschap. Winnen met een beetje vals spelen moet kunnen toch? :D
  zondag 5 mei 2019 @ 16:04:09 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186629139
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een gelijkenis ziet met zijn eigen presidentschap. Winnen met een beetje vals spelen moet kunnen toch? :D
Aan de andere kant was het de favoriet die gediskwalificeerd werd waardoor een 65 tegen 1 outsider won. Dat zou hem ook aan moeten spreken zou je denken. :P
  zondag 5 mei 2019 @ 16:07:57 #80
323401 Kijkertje
met filter
pi_186629234
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Aan de andere kant was het de favoriet die gediskwalificeerd werd waardoor een 65 tegen 1 outsider won. Dat zou hem ook aan moeten spreken zou je denken. :P
Hmm maar dat zou inhouden dat het beste paard niet gewonnen heeft :P
  zondag 5 mei 2019 @ 16:23:24 #81
323401 Kijkertje
met filter
pi_186629568
Opiniestuk van Michael Conway/ stof tot nadenken:

If William Barr continues to defy subpoenas, Watergate offers House Democrats several options

In this fight, not acting to preserve its powers as a co-equal branch of government could relegate Congress to subservience in perpetuity.

quote:
The House Judiciary Committee grappled 45 years ago with the same thorny issue that it faces this week: how to respond to an executive branch defiantly refusing to comply with congressional subpoenas.

That committee is currently dealing with the Trump administration’s refusal to comply with its subpoena for the unredacted report (and its supporting documents) of special counsel Robert Mueller and contemplating issuing one to compel the testimony of Attorney General William Barr, who refused an invitation to testify on Thursday.

The Watergate congressional investigators, however, had a card that the current Congress lacks, as the 1974 committee’s subpoena for President Richard Nixon’s tapes was part of an impeachment inquiry of the president.

Because the current Congress has not authorized an impeachment inquiry, the ability of the House to enforce its subpoenas or to punish Barr is sharply circumscribed. History affords Congress maximum power only when it is investigating a possible impeachment. The 1974 staff report bluntly stated, “The Supreme Court has contrasted the broad scope of the inquiry power of the House in impeachment proceedings with its more confined scope in legislative investigations.”

Embracing its unique constitutional role to check an out-of-control executive branch by using its impeachment power against either President Donald Trump, Barr or both will be the sole way to guarantee that Congress can enforce its subpoenas.

Only by instituting an impeachment proceeding will Congress be equipped to act on the evidence that Mueller intended to convey to it. And by not acting, a dangerous precedent will be set, relegating Congress to subservience to the president as a forever-unequal branch of government.

SPOILER
pi_186630036
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hmm maar dat zou inhouden dat het beste paard niet gewonnen heeft :P
Het beste paard, Omaha Beach (yep!), kon in de Kentucky Derby niet eens meedoen (vanwege ziekte afgemeld). Dat was pas echt SAD. ;)

Trump had trouwens (wederom) ongelijk. De beslissing van de jury was, hoe vervelend ook, terecht. Zonder dat het de bedoeling was, hadden er in de laatste bocht, door de manoeuvre van de gediskwalificeerde winnaar, benen kunnen breken.

Maar Trump had vast wat dollars staan op 'Maximum Security'.
Anno 2019 vind ik dat overigens wel een goeie naam voor een gediskwalificeerde winnaar.

(Sorry voor de interruptie. :@)
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 zondag 5 mei 2019 @ 17:15:35 #83
3928 Ulx
pi_186630998
gtconway3d twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:51:19 Maximum Security lurched to the *right*, you see, and those Radical Left Wing race stewards punished him for it. Sad! https://t.co/lnWcdRmPUy reageer retweet
Politiek correct gedoe!
pi_186631037
Zo he, dit boeit een partij weinig.
  zondag 5 mei 2019 @ 17:19:01 #85
13309 nostra
ask why
pi_186631081
Mueller getuigt de 15e. Zijn die hearings openbaar?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 5 mei 2019 @ 17:41:35 #86
323401 Kijkertje
met filter
pi_186631653
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het beste paard, Omaha Beach (yep!), kon in de Kentucky Derby niet eens meedoen (vanwege ziekte afgemeld). Dat was pas echt SAD. ;)

Aha! Maar dat versterkt de vergelijking alleen maar: in 2016 kon de beste ook niet meedoen... :P
pi_186632042
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Aha! Maar dat versterkt de vergelijking alleen maar: in 2016 kon de beste ook niet meedoen... :P
En ik maar denken dat ik off-topic bezig was. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186632381
Ernstig, indien waar!
..”"I don't have anything to add to that," Secretary of State Mike Pompeo tells @jonkarl when asked if the U.S. can verify reports that some of the people who were part of the North Korean negotiating team in Hanoi were executed abcn.ws/2JIMBvS...”

Olga Atman:
...”Reminder that Kim Jong Un voiced displeasure w Pompeo and demanded Trump remove him from future negotiations. I’m sure Pompeo won’t be at the next negotiations which are outrageous to begin with especially with North Korea getting a world stage while continuing their nuke program...”
pi_186633948
https://mobile.twitter.co(...)/1124691426338574336

En dit is nu precies waarom het zo belangrijk is dat de president alternatieve media steunt.
De msm liegt er weer eens op los en natuurlijk kunnen ze er mee weg komen omdat ze deel uitmaken van de gevestigde orde.
Het is de hoogste tijd dat Trump actie gaat nemen tegen censuur op het internet zodat vrijheid van meningsuiting en het uitwisselen van informatie beschermd blijft.

Twee jaar lang is de VS in de greep geweest van een samenzweringstheorie dat uiteindelijk miljoenen heeft gekost en het vertrouwen in de media en de politiek ernstig heeft geschaad.
Nu is er een echt tastbaar probleem en de mensen die het hardste schreeuwden over Trump is een gevaar voor de persvrijheid houden nu hun mond.
pi_186634027
In Florida was middels een referendum geoordeeld dat ex-gedetineerden die geen moord of zwaar zedendelict hadden gepleegd weer stemrecht zouden moeten krijgen, maar Republikeinse politici doen er zoals gewoonlijk weer alles aan om dat zoveel mogelijk in te perken:
https://www.politico.com/(...)oting-rights-1005333
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186634101
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:07 schreef Chivaz het volgende:

En dit is nu precies waarom het zo belangrijk is dat de president alternatieve media steunt.
De msm liegt er weer eens op los en natuurlijk kunnen ze er mee weg komen omdat ze deel uitmaken van de gevestigde orde.
Het is de hoogste tijd dat Trump actie gaat nemen tegen censuur op het internet zodat vrijheid van meningsuiting en het uitwisselen van informatie beschermd blijft.

Twee jaar lang is de VS in de greep geweest van een samenzweringstheorie dat uiteindelijk miljoenen heeft gekost en het vertrouwen in de media en de politiek ernstig heeft geschaad.
Nu is er een echt tastbaar probleem en de mensen die het hardste schreeuwden over Trump is een gevaar voor de persvrijheid houden nu hun mond.
Dat zou wel een smerige socialistische actie van m zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186634221
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bovendien heeft de FCC onder zijn bewind nu juist net neutrality rules afgeschaft.
pi_186634290
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bovendien heeft de FCC onder zijn bewind nu juist net neutrality rules afgeschaft.
Ook dat nog ja.
pi_186634645
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe Trump dat kan en gaat doen, trouwens. Of liever gezegd, welk excuus de Trumpista's hier gaan aandragen om te verklaren waarom hij helemaal niets gaat doen ;)
pi_186634934
quote:

_O- Ga gewoon naar BNW joh met je samenzweringsgeneuzel en realiteitsontkenning.
Trump heeft niks met vrijheid van meningsuiting dat bewijst hij elke keer weer.
  zondag 5 mei 2019 @ 19:54:53 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_186635393
Trump gaat de handelsoorlog met China een tandje opschroeven.

Beurzen morgen weer massaal in het rood waarschijnlijk

https://nos.nl/artikel/22(...)china-verder-op.html
pi_186635490
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

_O- Ga gewoon naar BNW joh met je samenzweringsgeneuzel en realiteitsontkenning.
Trump heeft niks met vrijheid van meningsuiting dat bewijst hij elke keer weer.
Infowars heeft ook niets van doen met nieuws. Maar goed, enkeltje BNW voor Infowarslezers inderdaad.
pi_186635607
quote:

Het vertrouwen in de media en de politiek is ernstig geschaad door de beroepsleugenaar die er zijn dagtaak van heeft gemaakt om journalisten als vijanden van het volk weg te zetten.
Ik mag toch hopen dat je weer eens dom aan het trollen bent.
  zondag 5 mei 2019 @ 20:54:46 #99
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_186636671
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump gaat de handelsoorlog met China een tandje opschroeven.

Beurzen morgen weer massaal in het rood waarschijnlijk

https://nos.nl/artikel/22(...)china-verder-op.html
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 18:08:46 For 10 months, China has been paying Tariffs to the USA of 25% on 50 Billion Dollars of High Tech, and 10% on 200 Billion Dollars of other goods. These payments are partially responsible for our great economic results. The 10% will go up to 25% on Friday. 325 Billions Dollars.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 18:08:46 ....of additional goods sent to us by China remain untaxed, but will be shortly, at a rate of 25%. The Tariffs paid to the USA have had little impact on product cost, mostly borne by China. The Trade Deal with China continues, but too slowly, as they attempt to renegotiate. No! reageer retweet
En het voorstellen alsof China die tarieven betaalt...

Hoe zal China reageren, officieel met tarieven op import, of officieus met een boycot van Amerikaanse merken? Apple CEO Tim Cook was vorige week optimistisch betreffende China, benieuwd of hij dat nu nog is...
  zondag 5 mei 2019 @ 20:59:38 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_186636791
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 20:03:29 After spending more than $35,000,000 over a two year period, interviewing 500 people, using 18 Trump Hating Angry Democrats & 49 FBI Agents - all culminating in a more than 400 page Report showing NO COLLUSION - why would the Democrats in Congress now need Robert Mueller....... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 20:03:29 ....to testify. Are they looking for a redo because they hated seeing the strong NO COLLUSION conclusion? There was no crime, except on the other side (incredibly not covered in the Report), and NO OBSTRUCTION. Bob Mueller should not testify. No redos for the Dems! reageer retweet
Mueller heeft me bij monde van Barr zo onschuldig verklaard dat hij het niet zelf zou mogen zeggen!

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 5 mei 2019 @ 21:26:28 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_186637484
quote:

Helaas is dat nog niet voorbij: Trump blijft QAnon mensen retweeten en beschuldigingen uiten richting Democraten zonder enige onderbouwing. Meneer 10.000 leugens blijft mensen voorliegen, en ik weet niet hoe dat vertrouwen weer terug kan worden gewonnen.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 5 mei 2019 @ 22:13:14 #102
66582 Monolith
geniaal
pi_186638587
Kunnen we de trolletjes niet gewoon negeren?
pi_186638646
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:13 schreef Monolith het volgende:
Je bedoelt de trolletjes die al bijna twee jaar Russia Russia Russia roepen terwijl de collusion aan de andere kant zat? Die trolletjes die al sinds de inauguratie van Trump dachten dat ie de dag erna wel zou zijn afgezet?

Pitbull Barr gaat nu achter de mislukte coupplegers aan en binnenkort het rapport van Horowitz plus declassificatie van de FISA. Ik sla nog maar wat bier en hapjes in. Het blijft smullen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zondag 5 mei 2019 @ 22:18:21 #104
66582 Monolith
geniaal
pi_186638679
BNW is een deur verder.
pi_186638933
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:11 schreef Monolith het volgende:
In Florida was middels een referendum geoordeeld dat ex-gedetineerden die geen moord of zwaar zedendelict hadden gepleegd weer stemrecht zouden moeten krijgen, maar Republikeinse politici doen er zoals gewoonlijk weer alles aan om dat zoveel mogelijk in te perken:
https://www.politico.com/(...)oting-rights-1005333
Het is inderdaad frustrerend om te zien hoe de minderheidspartij 't telkens toch weer lukt zichzelf aan de macht te houden door het met alle middelen onderdrukken van voters. Hier zullen ze ook wel weer mee wegkomen. Ik snap het ergens wel: Als de enige manier om te winnen valsspelen is en je hebt verder niet zoveel last van een geweten dan doe je dit soort dingen. Met al die ex-convicts erbij kleurt Florida natuurlijk gewoon blauw.
  zondag 5 mei 2019 @ 22:45:13 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_186639140
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Je bedoelt de trolletjes die al bijna twee jaar Russia Russia Russia roepen terwijl de collusion aan de andere kant zat? Die trolletjes die al sinds de inauguratie van Trump dachten dat ie de dag erna wel zou zijn afgezet?

Pitbull Barr gaat nu achter de mislukte coupplegers aan en binnenkort het rapport van Horowitz plus declassificatie van de FISA. Ik sla nog maar wat bier en hapjes in. Het blijft smullen
Is dit onderdeel van het 16-D schaakspel van de godkeizer?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 5 mei 2019 @ 22:47:17 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186639174
Ook maar doorgaan met dat debiele frame van een "coup". Engnek Pence komt bij een afzetting gewoon aan de macht.. alsof de dems dat een leuk vooruitzicht vinden. :')
  zondag 5 mei 2019 @ 22:51:57 #108
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186639233
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Duizendmaal dit. En als het zover is, ben ik benieuwd tot welke mentale gymnastiek mensen hier in staat zijn om het weer recht te lullen. Verwachte tactiek: vol in de aanval, nul zelfreflectie en complete ontkenning.

Oh ja, en dat het dan nog steeds naar BNW moet, immers, alleen linkse complotten mogen mainstream :D
  zondag 5 mei 2019 @ 22:59:56 #109
66582 Monolith
geniaal
pi_186639360
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:33 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het is inderdaad frustrerend om te zien hoe de minderheidspartij 't telkens toch weer lukt zichzelf aan de macht te houden door het met alle middelen onderdrukken van voters. Hier zullen ze ook wel weer mee wegkomen. Ik snap het ergens wel: Als de enige manier om te winnen valsspelen is en je hebt verder niet zoveel last van een geweten dan doe je dit soort dingen. Met al die ex-convicts erbij kleurt Florida natuurlijk gewoon blauw.
Ik weet niet of Florida dan gelijk blauw kleurt. Ik vermoed dat ze eerder zullen neigen naar de Democraten, maar ik kan me ook niet voorstellen dat het opkomstpercentage onder die groep heel hoog zal liggen.
  zondag 5 mei 2019 @ 23:18:52 #110
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186639659
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook maar doorgaan met dat debiele frame van een "coup". Engnek Pence komt bij een afzetting gewoon aan de macht.. alsof de dems dat een leuk vooruitzicht vinden. :')
PenceGOD _O_ _O_ eerlijk gezegd heb ik hem liever dan Trumpgod
graag op anoniem
  zondag 5 mei 2019 @ 23:28:31 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_186639851
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Duizendmaal dit. En als het zover is, ben ik benieuwd tot welke mentale gymnastiek mensen hier in staat zijn om het weer recht te lullen. Verwachte tactiek: vol in de aanval, nul zelfreflectie en complete ontkenning.

Oh ja, en dat het dan nog steeds naar BNW moet, immers, alleen linkse complotten mogen mainstream :D
"weer"

Dat is namelijk wat hier regelmatig gebeurt, mentale hersengymnastiek van de mensen die gewoon kwaliteitskranten lezen en niet Monoliths post negeren terwijl ze de KoolAid van InfoWars en Reddit moeten leegdrinken om maar te geloven dat alles goed gaat.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 01:50:23 #112
3928 Ulx
pi_186641320
quote:
6s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:

[..]

PenceGOD _O_ _O_ eerlijk gezegd heb ik hem liever dan Trumpgod
Hoezo? Stem je SGP of zo?
pi_186642067
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:33 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat doet een veroordeling waar je je straf voor hebt uitgezeten af aan het feit dat je dan niet meer zou mogen stemmen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 6 mei 2019 @ 06:33:45 #114
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_186642085
De VS gaan oa vliegdekschepen en bommenwerpers sturen richting Iran

https://www.nu.nl/buitenl(...)-te-waarschuwen.html

quote:
Volgens de Amerikaanse veiligheidsadviseur John Bolton zijn de schepen het "antwoord op een aantal verontrustende en escalerende aanwijzingen en waarschuwingen."
tsja...
  maandag 6 mei 2019 @ 07:31:59 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186642324
Psycho Bolton.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186642775
quote:
15s.gif Op maandag 6 mei 2019 06:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De VS gaan oa vliegdekschepen en bommenwerpers sturen richting Iran

https://www.nu.nl/buitenl(...)-te-waarschuwen.html
[..]

tsja...
Bolton is toch een stuk verontrustender dan zo'n QAnon-retweet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 mei 2019 @ 08:40:04 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_186642872
Colin Powell deed tenminste nog zijn best aanwijzingen te fabriceren.

Maar ik gok dat de aanwijzingen, als ze al bestaan, zijn dat Iran de Jemenieten wil ontzetten en dat kunnen de Saoedische vriendjes niet gebruiken.
  maandag 6 mei 2019 @ 08:54:25 #118
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186643076
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:16 schreef Chivaz het volgende:
Trumps Twitter feed is wel gaaf om te zien nu. Eindelijk eens een beetje actie tegen censuur, Trump beseft eindelijk dat hij zonder social media kansloos is in de verkiezingen.
Welke boodschap brengt hij dan via social media? Mij lijkt het dat hij dit medium gebruikt als middel om veilig tegen zijn opponenten tekeer te gaan. Maar een goed politiek standpunt moet je laten horen op het podium waar het hoort. Niet vanachter een mobieltje.

Hij brengt via zijn mobiel niet naar voren dat hij géén zorgplan heeft, en dat hij de afgelopen jaren alleen maar zijn zakken heeft gevuld, en dat het Witte Huis bijna bedolven is onder schandalen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186643081
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:40 schreef speknek het volgende:

Maar ik gok dat de aanwijzingen, als ze al bestaan, zijn dat Iran de Jemenieten wil ontzetten en dat kunnen de Saoedische vriendjes niet gebruiken.
Misschien kan Trump met wat Saudi's even over een soort bol wrijven om wat goddelijke richting te krijgen over de te volgen koers.
  maandag 6 mei 2019 @ 08:57:46 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186643115
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zie je zelf niet dat je je als een klein kind aan het gedragen bent?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 mei 2019 @ 08:57:48 #121
384435 klappernootopreis
pi_186643116
quote:
13s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bolton is toch een stuk verontrustender dan zo'n QAnon-retweet.
Ik kan alleen hopen dat de volgende president die Bolton nog één keer een klusje geeft en hem als gewoon soldaat naar het front stuurt. Dan kan hij aan den lijve voelen wat oorlog inhoudt.
  maandag 6 mei 2019 @ 08:59:11 #122
384435 klappernootopreis
pi_186643131
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zie je zelf niet dat je je als een klein kind aan het gedragen bent?
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:13 schreef Monolith het volgende:
goed plan.
  maandag 6 mei 2019 @ 09:12:13 #123
384435 klappernootopreis
pi_186643308
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik ken trouwens geen economen die al jaren roepen dat de economie plots zal instorten... wel dat er soms een sein is dat op rood staat.
Allicht doen ze dat niet. De paniek op de beurs zal zo groot zijn dat er dan geen recessie ontstaat maar een depressie. Het licht zal geregeld op rood staan, maar de economie is zo ingesteld dat ze daar op zullen anticiperen.
  maandag 6 mei 2019 @ 09:57:56 #124
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_186643995
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:40 schreef speknek het volgende:

Nu ze hebben eerder gedreigd de straat van Hormuz af te sluiten als de blokkade/sancties van de VS doorgaan. Ik denk dat het daar meer mee te maken heeft. De VS parkeert gewoon een vloot of 2 voor de kust omdat tegen te gaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 10:12:52 #125
3928 Ulx
pi_186644242
Waarom is Trump tegen het horen van de man die rapport schreef dat hem totaal vrijpleitte? Hij wil niet dat het Mueller met het Huis gaat praten.

realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 20:03:29 After spending more than $35,000,000 over a two year period, interviewing 500 people, using 18 Trump Hating Angry Democrats & 49 FBI Agents - all culminating in a more than 400 page Report showing NO COLLUSION - why would the Democrats in Congress now need Robert Mueller....... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 20:03:29 ....to testify. Are they looking for a redo because they hated seeing the strong NO COLLUSION conclusion? There was no crime, except on the other side (incredibly not covered in the Report), and NO OBSTRUCTION. Bob Mueller should not testify. No redos for the Dems! reageer retweet
Trumpfans, geeft duiding!
  maandag 6 mei 2019 @ 10:21:34 #126
384435 klappernootopreis
pi_186644365
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:12 schreef Ulx het volgende:
Waarom is Trump tegen het horen van de man die rapport schreef dat hem totaal vrijpleitte? Hij wil niet dat het Mueller met het Huis gaat praten.

Trumpfans, geeft duiding!
Trump hamerde de afgelopen twee jaar alleen maar op collusion. En dat is op zich geen strafbaar feit. En wel zó fanatiek dat hij vergat dat obstructie zijn voornaamste middel was om dit te bewijzen. Ik denk dat hij zich niet lekker voelt wat Mueller te zeggen heeft.
  maandag 6 mei 2019 @ 10:48:08 #127
384435 klappernootopreis
pi_186644725
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vandaar dat Pelosi de boot af houdt mbt impeachment. Ze kan Trump beter plooien dan Pence.
pi_186644739
En trump dreigt naar iran, volgens nu.nl. zou dit de reden zijn dat hij op stel en sprong het leger uit syrie terug trok. Misschien ben ik te achterdochtig aan het worden, maar volgens mij profiteert rusland het meeste van een conflict met Iran, al is het in verkoop van olie aan landen die niet boycotten en in het kader van regionale domininatie van Rusland en sterkere positie voor de neiuwe zijderoute
  maandag 6 mei 2019 @ 10:51:39 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_186644773
Knock Down the House is overigens best wel een kijktip op Netflix.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 06-05-2019 11:53:27 ]
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 10:52:14 #130
3928 Ulx
pi_186644781
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vandaar dat Pelosi de boot af houdt mbt impeachment. Ze kan Trump beter plooien dan Pence.
De andere optie is dat ze de beerput pas opentrekt (met impeachmenthearings) tegen de tijd dat er twintig GOP senators op campagne zijn.
pi_186645036
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Welnee, een Democratisch impeachmentproces zou gewoon een actie voor de bühne zijn. Je weet dat het nooit door de senaat heen gaat komen.
pi_186645110
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welnee, een Democratisch impeachmentproces zou gewoon een actie voor de bühne zijn. Je weet dat het nooit door de senaat heen gaat komen.
Ik vraag me dan wel weer af of dat een reden moet zijn om het tegen te houden. Als jij gewoon overtuigd bent van de juistheid van zo'n procedure moet je daar ook voor gaan staan, ongeacht het resultaat in de Senaat.

Maar dat zal wel wat idealistisch gedacht zijn.
  maandag 6 mei 2019 @ 11:23:56 #133
384435 klappernootopreis
pi_186645293
quote:

[..]

Dat ook. Ze hebben het zaakje volledig dichtgemetseld daar.
  maandag 6 mei 2019 @ 11:26:39 #134
384435 klappernootopreis
pi_186645352
Het beste wat de democraten kunnen doen is aan het script blijven en er voor zorgen dat de groepen die ze willen bereiken gaan stemmen.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 11:27:11 #135
3928 Ulx
pi_186645361
quote:

[..]

Als je als kwetsbare GOP senator na een half jaar openbare hearings tijdens je campagne partij boven landsbelang stelt loop je een risico om zelf gewipt te worden.
pi_186645460
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als je als kwetsbare GOP senator na een half jaar openbare hearings tijdens je campagne partij boven landsbelang stelt loop je een risico om zelf gewipt te worden.
Wellicht is het je bubbel, maar zo populair is een impeachmentprocedure niet. Sterker nog, het is zo intens impopulair onder de Republikeinse achterban dat het waarschijlijk het doodvonnis in je primary is.
Afgezien daarvan is het dan precies wat ik stel, een proces voor de bühne.
  maandag 6 mei 2019 @ 11:41:31 #137
384435 klappernootopreis
pi_186645615
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wellicht is het je bubbel, maar zo populair is een impeachmentprocedure niet. Sterker nog, het is zo intens impopulair onder de Republikeinse achterban dat het waarschijlijk het doodvonnis in je primary is.
De republikeinen gingen er toch voor bij Bill Clinton.
  maandag 6 mei 2019 @ 11:44:46 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_186645688
Xander Bogaerts gaat niet naar Trump.

https://nos.nl/artikel/22(...)randslamhomerun.html
pi_186645709
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De republikeinen gingen er toch voor bij Bill Clinton.
Wat heeft dat van doen met hetgeen ik stel?
  maandag 6 mei 2019 @ 11:57:09 #140
384435 klappernootopreis
pi_186645996
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat heeft dat van doen met hetgeen ik stel?
je stelt dat het intens impopulair is bij de republikeinen.
  maandag 6 mei 2019 @ 12:02:14 #141
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186646155
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vraag me dan wel weer af of dat een reden moet zijn om het tegen te houden. Als jij gewoon overtuigd bent van de juistheid van zo'n procedure moet je daar ook voor gaan staan, ongeacht het resultaat in de Senaat.

Net zoals met de Green New Deal toch? :D
pi_186646213
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:02 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Net zoals met de Green New Deal toch? :D
Geen idee wat je hier probeert te zeggen.
  maandag 6 mei 2019 @ 12:07:45 #143
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186646298
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De stemming in de Senaat. Als jij gewoon overtuigd bent van de juistheid van zo'n procedure moet je daar ook voor gaan staan, ongeacht het resultaat in de Senaat. Dat zelfs een co-sponsor niet voor zijn eigen idee stemt. Of misschien zijn Democraten niet (altijd) overtuigd van de juistheid van hun procedures. Kan natuurlijk ook.
pi_186646327
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon lekker trollen ja toch niet dan. AOC hahahaha
pi_186646442
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:07 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De stemming in de Senaat. Als jij gewoon overtuigd bent van de juistheid van zo'n procedure moet je daar ook voor gaan staan, ongeacht het resultaat in de Senaat. Dat zelfs een co-sponsor niet voor zijn eigen idee stemt. Of misschien zijn Democraten niet (altijd) overtuigd van de juistheid van hun procedures. Kan natuurlijk ook.
Ik snap het nog steeds niet helemaal. Ja, een beetje het 'haha Green New Deal superstom rare Democraten'-riedeltje afsteken zoals gebruikelijk, maar wat heeft dat met de achterliggende motieven van een impeachmentprocedure te maken?
  maandag 6 mei 2019 @ 12:20:24 #146
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186646626
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet helemaal. Ja, een beetje het 'haha Green New Deal superstom rare Democraten'-riedeltje afsteken zoals gebruikelijk, maar wat heeft dat met de achterliggende motieven van een impeachmentprocedure te maken?
Het gaat om het voor stemmen waar je voor staat, ongeacht het eindresultaat. Iets dat Dems niet doen, getuige hun Green New Deal faal in de Senaat, waar zelfs een co-sponsor niet voor zijn eigen idee stemt.

Democraten: Een hoop gelul, maar geen daadkracht en lef.

Steeds zwakken ze alles af. Impeachment, dan weer niet. Met subpoenas dreigen, en dan toch nog een kans geven. Je zou zomaar gaan denken dat ze dreigen voor PR redenen, en hopen dat er wat blijft steken bij het publiek. Waarschijnlijk weten ze zelf ook wel dat daadwerkelijk hun dreigementen uitvoeren niet in dank zal worden afgenomen bij de meeste Amerikanen.
pi_186646671
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het gaat om het voor stemmen waar je voor staat, ongeacht het eindresultaat. Iets dat Dems niet doen, getuige hun Green New Deal faal in de Senaat, waar zelfs een co-sponsor niet voor zijn eigen idee stemt.
Ik vind een impeachmentprocedure wel iets anders dan een politiek plan lanceren.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 12:27:04 #148
3928 Ulx
pi_186646762
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wie won de verkiezingen in 2000 en 2002, na de impeachment van Clinton?
  maandag 6 mei 2019 @ 12:28:16 #149
384435 klappernootopreis
pi_186646788
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Democraten: Een hoop gelul, maar geen daadkracht en lef.

Steeds zwakken ze alles af. Impeachment, dan weer niet. Met subpoenas dreigen, en dan toch nog een kans geven. Je zou zomaar gaan denken dat ze dreigen voor PR redenen, en hopen dat er wat blijft steken bij het publiek. Waarschijnlijk weten ze zelf ook wel dat daadwerkelijk hun dreigementen uitvoeren niet in dank zal worden afgenomen bij de meeste Amerikanen.
Wat jij als een gebrek aan daadkracht vind, lijkt mij eerder dat ze wachten met de mokerslag op het moment wanneer het er écht toe doet.
Het doet me denken aan de bokswedstrijd tussen Mohammad Ali en George Foreman waarbij Ali bijna de hele wedstrijd verdedigend afwachtte tot het moment dat hij de vermoeide reus Foreman met een snelle combinatie tegen het canvas sloeg.
  maandag 6 mei 2019 @ 12:37:34 #150
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186647015
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind een impeachmentprocedure wel iets anders dan een politiek plan lanceren.
Maar naar eigen zeggen vergaat de wereld binnen 11 jaar! Dat is toch veel belangrijker dan een president eruit wippen. Het land besturen en beleid bepalen is de belangrijkste taak!

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat jij als een gebrek aan daadkracht vind, lijkt mij eerder dat ze wachten met de mokerslag op het moment wanneer het er écht toe doet.
Het doet me denken aan de bokswedstrijd tussen Mohammad Ali en George Foreman waarbij Ali bijna de hele wedstrijd verdedigend afwachtte tot het moment dat hij de vermoeide reus Foreman met een snelle combinatie tegen het canvas sloeg.
Ja, alleen zijn de Republikeinen Mohammad Ali en de Democraten Foreman.

Je kan toch zelf ook zien dat de Democraten compleet de controle over het verhaal hebben verloren.
pi_186647035
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

je stelt dat het intens impopulair is bij de republikeinen.
Een impeachment tegen Trump ja. Wat heeft dat van doen met Clinton?
pi_186647036
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:37 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Maar naar eigen zeggen vergaat de wereld binnen 11 jaar! Dat is toch veel belangrijker dan een president eruit wippen. Het land besturen en beleid bepalen is de belangrijkste taak!
Hahaha die AOC en de Green New Deal toch stomme Democraten wat een sukkels he!
pi_186647092
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wie won de verkiezingen in 2000 en 2002, na de impeachment van Clinton?
Waarom blijf je denken dat dit relevant is?
  maandag 6 mei 2019 @ 12:42:01 #154
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186647108
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hahaha die AOC en de Green New Deal toch stomme Democraten wat een sukkels he!
Hihi, en Senator Ed Markey (D-MA). En dat weet jij ook. Tenzij je toe wil geven dat Markey achterlijk is, mag ook. Je weet wel, categorie Maxine Waters.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 12:47:57 #155
3928 Ulx
pi_186647277
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom blijf je denken dat dit relevant is?
Waarom denk jij van niet? En waarop baseer je dat mensen niets tegen Trump willen doen? De economie gaat prima, en zijn ratings zijn desondanks abominabel. Nu begint hij al te roepen dat hij eigen twee jaar extra wil omdat de Dems zo gemeen waren.
Trek die beerput open en laat de GOP maar campagne voeren op "We beschermen een boef maar in ruil daarvoor pakken we je gezondheidszorg af.". Veel succes.
pi_186647413
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hihi, en Senator Ed Markey (D-MA). En dat weet jij ook. Tenzij je toe wil geven dat Markey achterlijk is, mag ook. Je weet wel, categorie Maxine Waters.
Ik vind het echt bewonderenswaardig hoe knap je een mening over impeachment weet op te pakken zodat je weer kan janken over stomme democraten en hun stomme plannen.

Vermoeiend, maar desalniettemin heel knap.
  maandag 6 mei 2019 @ 12:56:47 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_186647458
Waarschijnlijk steekt het Ensiferum dat ie nog best een kans bij AOC had gemaakt als hij tenminste een leuk karakter had.

pi_186647549
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom denk jij van niet?
Oh, om vele redenen. Allereerst val je voor de post hoc, ergo propter hoc. Mocht je daar overheen stappen, dan is één precedent nog geen precedent en zijn Republikeinen sowieso veel minder principieel gebleken dan Democraten in de loop der jaren.

quote:
En waarop baseer je dat mensen niets tegen Trump willen doen?
Op dit soort informatie.

quote:
De economie gaat prima, en zijn ratings zijn desondanks abominabel. Nu begint hij al te roepen dat hij eigen twee jaar extra wil omdat de Dems zo gemeen waren.
Trek die beerput open en laat de GOP maar campagne voeren op "We beschermen een boef maar in ruil daarvoor pakken we je gezondheidszorg af.". Veel succes.
Wat heeft dat van doen met de vraag of de Amerikaanse bevolking graag een impeachment zou willen zien?
Je verwart afkeer van Trump of zijn beleid met de vraag of men een impeachment wenst. Dat zijn twee verschillende zaken.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:02:49 #159
384435 klappernootopreis
pi_186647572
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een impeachment tegen Trump ja. Wat heeft dat van doen met Clinton?
Dat is er een van de andere partij dus. En waarom zouden de Dems dan geen impeachmentprocedure tegen Trump willen starten? Er zijn gegronde redenen voor.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:04:45 #160
384435 klappernootopreis
pi_186647608
Maar hoe dan ook, het is beter om hem in 2020 te laten VERLIEZEN. Dat komt harder aan dan een afzetprocedure. Dus bij de les blijven Dems. Met Trump reken ze later wel af.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:09:09 #161
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186647687
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het echt bewonderenswaardig hoe knap je een mening over impeachment weet op te pakken zodat je weer kan janken over stomme democraten en hun stomme plannen.

Vermoeiend, maar desalniettemin heel knap.
Het ging mij om de hypocrisie, maar goed. Het is geen verrassing dat je dat niet inziet.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:56 schreef speknek het volgende:
Waarschijnlijk steekt het Ensiferum dat ie nog best een kans bij AOC had gemaakt als hij tenminste een leuk karakter had.

[ afbeelding ]
Ja, dat zal het zijn :')

Gekke linkse logica ook altijd.
pi_186647728
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is er een van de andere partij dus. En waarom zouden de Dems dan geen impeachmentprocedure tegen Trump willen starten? Er zijn gegronde redenen voor.
Je springt van de hak op de tak. Wat doen de Dems er nou weer toe? Ik stelde dat een Republikein die een impeachment tegen Trump steunt waarschijnlijk z'n politieke doodvonnis tekent in Republikeinse primaries.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:18:35 #163
384435 klappernootopreis
pi_186647891
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je springt van de hak op de tak. Wat doen de Dems er nou weer toe? Ik stelde dat een Republikein die een impeachment tegen Trump steunt waarschijnlijk z'n politieke doodvonnis tekent in Republikeinse primaries.
Dit doodvonnis hebben ze nu al getekend. Het gaat er om hoe schoon je na 2020 er voor staat. Op het moment staan er een stelletje bejaarden in de senaat die niets meer hebben te verliezen, en dit weet de kiezer. 2018 was een voorbode voor een slachtveld die er aan zit te komen. Trump verergert dit alleen maar. Ze staan met lege handen te kijken hoe Trump de republikeinse partij ten gronde richt.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:20:07 #164
384435 klappernootopreis
pi_186647937
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:09 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het ging mij om de hypocrisie, maar goed. Het is geen verrassing dat je dat niet inziet.
[..]

Ja, dat zal het zijn :')

Gekke linkse logica ook altijd.
Heb je trouwens al antwoord gegeven op de vraag van Monolith? Of weerhoudt die rechtse logica je ervan?
pi_186648275
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:09 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zoals gezegd, voor mij zijn impeachment en een politiek plan lanceren twee verschillende dingen, dus ik vind het totaal niet hypocriet om bij de ene idealen voorrang te geven over politieke haalbaarheid.
pi_186648374
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit doodvonnis hebben ze nu al getekend. Het gaat er om hoe schoon je na 2020 er voor staat. Op het moment staan er een stelletje bejaarden in de senaat die niets meer hebben te verliezen, en dit weet de kiezer. 2018 was een voorbode voor een slachtveld die er aan zit te komen. Trump verergert dit alleen maar. Ze staan met lege handen te kijken hoe Trump de republikeinse partij ten gronde richt.
Ik vind het schattig hoor, al die orakels die hier rondlopen, maar ik zie geen enkele garantie dat '2018 een voorbode was voor het slachtveld dat eraan zit te komen in 2020'. Ook in 2020 is de map niet dusdanig gunstig dat je een Democratische landslide hoeft te verwachten.
pi_186648443
Het is slagveld, jongens.
pi_186648498
quote:
8s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Ludachrist het volgende:
Het is slagveld, jongens.
Ik citeer slechts, wellicht had ik er nog (sic) achter moeten gooien. ;)
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 13:50:11 #169
3928 Ulx
pi_186648548
There's always a tweet.

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 29-11-2011 om 20:48:51 In order to get elected, @BarackObama will start a war with Iran. reageer retweet
  maandag 6 mei 2019 @ 13:54:29 #170
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_186648614
Markets tumble after Trump threatens to dramatically increase China tariffs

https://www.theguardian.c(...)pp_Copy_to_clipboard

Wat al eerder gezegd werd; so much winning in this trade war...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186648728
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ja maar nu is de tegenstander geen reus maar een venijnig valsspelertje dat een kop kleiner is en vriendjes met de scheidsrechter..
  maandag 6 mei 2019 @ 14:05:02 #172
384435 klappernootopreis
pi_186648806
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef Barbusse het volgende:

Er zijn geen winnaars in een handelsoorlog.
  maandag 6 mei 2019 @ 14:09:53 #173
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_186648896
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:05 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Er zijn geen winnaars in een handelsoorlog.
Ik had mijn sarcasme muts op moeten zetten, sorry.
  maandag 6 mei 2019 @ 14:12:09 #174
384435 klappernootopreis
pi_186648938
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik had mijn sarcasme muts op moeten zetten, sorry.
Ik wou het nog even onderstrepen, anders begrijpen de trumpanzees het niet :')
  maandag 6 mei 2019 @ 14:29:12 #175
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_186649140
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik wou het nog even onderstrepen, anders begrijpen de trumpanzees het niet :')
Oh, maar die beschouw ik al als verloren. Als de enige manieren van 'discussie voeren' bestaan uit deflectie, gaslighting, debiele hyperbolen en aantoonbare leugens, dan doe je voor mij niet meer mee :)

De GOP en Trump en aanhang hebben menselijkheid al lang geleden laten vallen. So soit, het boeit hen toch niet met welke argumenten je aankomt. Luisteren willen ze niet.
pi_186649212
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef Barbusse het volgende:

Mja, kortetermijnfluctuaties op de beurs zeggen weinig. Het is eerder problematisch dat Trump doet alsof importheffingen voor rekening van China of Chinese bedrijven komen. Die komen uiteindelijk gewoon bij het Amerikaanse bedrijfsleven en de Amerikaanse consument terecht.
pi_186649328
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, kortetermijnfluctuaties op de beurs zeggen weinig. Het is eerder problematisch dat Trump doet alsof importheffingen voor rekening van China of Chinese bedrijven komen. Die komen uiteindelijk gewoon bij het Amerikaanse bedrijfsleven en de Amerikaanse consument terecht.
Ik heb het idee dat hij die onzin nog gelooft ook.
  maandag 6 mei 2019 @ 14:43:50 #178
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_186649411
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Trump zich hiervan bewust is.
pi_186649544
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Trump zich hiervan bewust is.
Tja, als je de verhalen mag geloven van mensen die hem kennen, dan is hij zowel vrij simpel als vrij oneerlijk is. Er zijn in dit geval wel motieven om om oneerlijk te zijn.
  maandag 6 mei 2019 @ 14:55:36 #180
384435 klappernootopreis
pi_186649661
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, maar die beschouw ik al als verloren. Als de enige manieren van 'discussie voeren' bestaan uit deflectie, gaslighting, debiele hyperbolen en aantoonbare leugens, dan doe je voor mij niet meer mee :)

De GOP en Trump en aanhang hebben menselijkheid al lang geleden laten vallen. So soit, het boeit hen toch niet met welke argumenten je aankomt. Luisteren willen ze niet.
Ik denk het dat het met de mainstream GOP wel mee valt. Maar ik moet zeggen dat er een kern bij de GOP zit die een diepgeworteld Confederatiegevoel heeft. En dat krijg je er zo maar niet uit. Dit zijn namelijk de Tea party en Trump achterban.
  maandag 6 mei 2019 @ 14:58:19 #181
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_186649720
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk het dat het met de mainstream GOP wel mee valt. Maar ik moet zeggen dat er een kern bij de GOP zit die een diepgeworteld Confederatiegevoel heeft. En dat krijg je er zo maar niet uit. Dit zijn namelijk de Tea party en Trump achterban.
Waarom hoor je die amper dan?
  maandag 6 mei 2019 @ 15:11:27 #182
384435 klappernootopreis
pi_186649978
quote:
15s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom hoor je die amper dan?
Die hoef je niet te horen, maar ze grommen van binnen. Ik merk dit bij mijn familie, waarvan er verschillende van huis uit altijd Republikeins stemmen, maar die nu neigen naar een independent als Bernie Sanders of zelfs de democraten. Ze zitten de rit nog even uit.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 15:33:15 #183
3928 Ulx
pi_186650409
jimsciutto twitterde op maandag 06-05-2019 om 14:02:06 CNN Exclusive: New satellite image shows Friday rocket launch by North Korea of what is likely a short-range missile, according to ⁦analysis by @ArmsControlWonkhttps://t.co/pCcP2BzoFT https://t.co/5oJEe5XH79 reageer retweet
Gewoon een rakettest dus.
  maandag 6 mei 2019 @ 15:34:06 #184
384435 klappernootopreis
pi_186650428
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:33 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op maandag 06-05-2019 om 14:02:06 CNN Exclusive: New satellite image shows Friday rocket launch by North Korea of what is likely a short-range missile, according to ⁦analysis by @:ArmsControlWonk⁩ https://t.co/pCcP2BzoFT https://t.co/5oJEe5XH79 reageer retweet
Gewoon een rakettest dus.
Doen ze wel vaker daar, ze hebben geld zat.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 15:50:02 #185
3928 Ulx
pi_186650791
jimsciutto twitterde op maandag 06-05-2019 om 15:48:53 Breaking: House Judiciary Chairman schedules Wednesday vote to hold Attorney General William Barr in contempt of Congress. reageer retweet
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 19:33:28 #186
3928 Ulx
pi_186655099
washingtonpost twitterde op maandag 06-05-2019 om 19:15:17 Breaking News: Trump would have been charged with obstruction were he not president, more than 370 former federal prosecutors assert in statement https://t.co/WCamax8lXs reageer retweet
Dat is geen klein aantal. Ik ben benieuwd naar wat Mueller te vertellen heeft.
pi_186655557
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inderdaad dat zal wel tegen ze gebruikt worden door de republikeinen tijdens de verkiezingsstrijd. Ze kunnen straks moeilijk gaan zeggen waarom hebben jullie niet geimpeached. Nu kunnen ze alles wat trump heeft gedaan en nog gaat doen voor zijn voeten smijten straks
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 20:50:51 #188
3928 Ulx
pi_186657224
Impeachment is gewoon het laatste middel. Eerst gaat het Huis boetes uitdelen aan ambtenaren die hun werk niet doen door dagvaardingen te negeren. Of dat zooitje miljonairs daarvan onder de indruk zal zijn betwijfel ik. Maar eventueel flikkeren ze Mnuchin of Barr gewoon de cel in als ze blijven weigeren.
Daar is trouwens geen Senaat voor nodig zoals ik het begreep. Het Huis kan dat zelf doen.

Maar als Congres niets doet tegen de powergrab van Trump zijn ze de klos. Dan is het geen co-equal branch meer.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 21:06:51 #189
3928 Ulx
pi_186657710
kylegriffin1 twitterde op maandag 06-05-2019 om 19:55:10 New York Attorney General Letitia James has announced that her office has filed a lawsuit against the Trump Treasury Department and the IRS for failing to respond to legally mandated records requests. https://t.co/Ou3m0Dy3SJ reageer retweet
Happekee. Ook van die kant beukt men nu. D'r zullen er meer volgen.
  maandag 6 mei 2019 @ 21:12:53 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186657958
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Ulx het volgende:
Het Huis kan dat zelf doen.
Qua stemming wel, maar dan komt het in de handen van een een subdivisie van het DOJ om het uit te voeren. Onder Reagan hebben die het al eens eerder gewoon laten liggen.
  maandag 6 mei 2019 @ 21:19:35 #191
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186658163
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Ulx het volgende:
Maar eventueel flikkeren ze Mnuchin of Barr gewoon de cel in als ze blijven weigeren.
Daar is trouwens geen Senaat voor nodig zoals ik het begreep. Het Huis kan dat zelf doen.

Dat zal de Democraten goed doen in de komende verkiezingen. Van mij mogen ze :)

Ik vind het alleen lullig voor de personen die als pionnen worden gebruikt in het politieke spel van de seniele Nadler. In een onmogelijke positie worden gedrukt omdat Democraten niet tegen onderzoeksresultaten kunnen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 06-05-2019 om 19:55:10 New York Attorney General Letitia James has announced that her office has filed a lawsuit against the Trump Treasury Department and the IRS for failing to respond to legally mandated records requests. https://t.co/Ou3m0Dy3SJ reageer retweet
Happekee. Ook van die kant beukt men nu. D'r zullen er meer volgen.
Er is nog helemaal niks :')
En dat gevecht is nog lang niet voorbij. Ben licht optimistisch in een positief resultaat voor Trump.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 21:55:44 #192
3928 Ulx
pi_186659275
Als je een dagvaarding negeert heeft dat gewoon consequenties. Het staat Mnuchin en Barr gewoon vrij de geeiste spullen te leveren.

Het spreekt Trump toch compleet vrij, dus niks aan de hand.
  Overall beste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 22:02:03 #193
3928 Ulx
pi_186659476
kylegriffin1 twitterde op maandag 06-05-2019 om 19:05:11 The Massachusetts Republican Party is aiming to protect Trump from primary challengers like former Massachusetts Gov. Bill Weld by approving a new winner-takes-all delegate plan. https://t.co/JdjYIv00vs reageer retweet
Lekker democratisch weer. Not.
  maandag 6 mei 2019 @ 23:29:22 #194
323401 Kijkertje
met filter
pi_186661681
washingtonpost twitterde op maandag 06-05-2019 om 19:15:17 Breaking News: Trump would have been charged with obstruction were he not president, more than 370 former federal prosecutors assert in statement https://t.co/WCamax8lXs reageer retweet
STATEMENT BY FORMER FEDERAL PROSECUTORS
quote:
We are former federal prosecutors. We served under both Republican and Democratic administrations at different levels of the federal system: as line attorneys, supervisors, special prosecutors, United States Attorneys, and senior officials at the Department of Justice. The offices in which we served were small, medium, and large; urban, suburban, and rural; and located in all parts of our country.

Each of us believes that the conduct of President Trump described in Special Counsel Robert Mueller’s report would, in the case of any other person not covered by the Office of Legal Counsel policy against indicting a sitting President, result in multiple felony charges for obstruction of justice.

The Mueller report describes several acts that satisfy all of the elements for an obstruction charge: conduct that obstructed or attempted to obstruct the truth-finding process, as to which the evidence of corrupt intent and connection to pending proceedings is overwhelming. These include:

· The President’s efforts to fire Mueller and to falsify evidence about that effort;

· The President’s efforts to limit the scope of Mueller’s investigation to exclude his conduct; and

· The President’s efforts to prevent witnesses from cooperating with investigators probing him and his campaign.

SPOILER
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 00:45:25 Neal Katyal on letter from 400+ prosecutors: "I've never seen anything quite like it ... if this were anyone else but a sitting president, this person would be labeled a felon and staring down the barrel of a federal indictment. That is really a remarkable thing." @TheBeatWithAri reageer retweet
De teller staat nu op 479 and counting....

SethAbramson twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 06:11:14 For all the months (and even years) that people have assumed me calling Trump a "criminal" is a partisan attack, I can tell you honestly I always saw it as a sober professional assessment based on my years of experience in criminal lawAnd today, 500+ federal prosecutors agreed reageer retweet
Teller: 566

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2019 06:15:59 ]
  maandag 6 mei 2019 @ 23:48:31 #195
323401 Kijkertje
met filter
pi_186662011
kylegriffin1 twitterde op maandag 06-05-2019 om 23:41:00 Treasury Secretary Mnuchin rejects the House Ways and Means Committee's request for Trump's tax returns, saying the request "lacks a legitimate legislative purpose." https://t.co/QXVAPD6zvq reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 06-05-2019 om 23:45:32 Rep. Judy Chu, a member of Ways and Means Committee, told Reuters last month: "If the IRS does not comply ... it is likely that Chairman Neal will subpoena the returns. If they do not comply with that, a legal battle will begin to defend the right of oversight in Congress." https://t.co/ObkEMjyNY2 reageer retweet
damianpaletta twitterde op maandag 06-05-2019 om 23:47:06 Mnuchin says he won't turn over Trump's tax returns to Congress, citing legal advice from the Justice Department. But neither Treasury nor the Justice Department would furnish the legal opinion, and it appears at this time a formal opinion doesn't exist. https://t.co/8lpxPGkKVD reageer retweet

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 06-05-2019 23:56:35 ]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:06:51 #196
323401 Kijkertje
met filter
pi_186662843
politico twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 00:43:04 House Democrats are accusing the Trump administration of violating a Russia sanctions deadline — and misleading Congress about the reason for the delayhttps://t.co/NTQwAxRj7P reageer retweet
Dems accuse Trump of flouting Russia sanctions deadline
quote:
The leaders of the House Foreign Affairs and Financial Services Committees are accusing the Trump administration of violating a law requiring a report on human rights abuses in Russia.

Rep. Eliot Engel (D-N.Y.), the chairman of the Foreign Affairs panel, and Rep. Maxine Waters (D-Calif.), the Financial Services chairwoman, on Monday said the Trump administration is four months late to a deadline requiring a report on the U.S. government’s efforts to impose sanctions on human rights abusers in Russia.

“Given the concerning increase and high profile of human rights violations in Russia, it is important that the administration take action under the Russia Magnitsky Act in order to send a clear signal to members of Vladimir Putin’s repressive government that their actions will not go unanswered and make clear to the world the United States’ profound concern about the deteriorating human rights conditions in the Russian Federation,” Engel and Waters wrote to Secretary of State Mike Pompeo and Treasury Secretary Steven Mnuchin.

A Democratic aide said the Trump administration “had assured us at working levels that the report was done and just delayed by bureaucracy,” but Engel and Waters moved to demand the report on Monday “once it became clear that we were facing a more protracted delay.”

The committee chairs are demanding the annual report and an explanation for its delay by May 17.

The Trump administration has come under fire from Democrats and Republicans for slow-walking the implementation of mandatory sanctions against Russia, including those intended to punish Moscow for its interference in the 2016 presidential election.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:39:12 #197
323401 Kijkertje
met filter
pi_186663076
  dinsdag 7 mei 2019 @ 02:07:41 #198
323401 Kijkertje
met filter
pi_186663248
JayCaruso twitterde op maandag 06-05-2019 om 21:53:21 It kills me. People are STILL complaining about Barr's memo when the report is available for anyone to read. reageer retweet
JayCaruso twitterde op maandag 06-05-2019 om 21:56:55 It’s like complaining about a book review when the book is sitting right next to you. reageer retweet
Wat is dat toch met dat argument: "het rapport is gewoon openbaar en iedereen kan het lezen dus is er niks mis met Barr's samenvatting" 8)7

SethAbramson twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 01:51:54 4/ In other words, no, it's absolutely nothing like this. https://t.co/TjI7k8uKRi reageer retweet
SethAbramson twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 01:55:31 5/ It's more like an author's greatest enemy publishes a critique of his new book in the NYT, is the only person who gets to review the entire book, then he burns the 25% of the book that's most important and hands it to you and says, "So what do *you* think of it?" No... not OK. reageer retweet
pi_186663352
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
JayCaruso twitterde op maandag 06-05-2019 om 21:53:21 It kills me. People are STILL complaining about Barr's memo when the report is available for anyone to read. reageer retweet
JayCaruso twitterde op maandag 06-05-2019 om 21:56:55 It’s like complaining about a book review when the book is sitting right next to you. reageer retweet
Wat is dat toch met dat argument: "het rapport is gewoon openbaar en iedereen kan het lezen dus is er niks mis met Barr's samenvatting" 8)7

SethAbramson twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 01:51:54 4/ In other words, no, it's absolutely nothing like this. https://t.co/TjI7k8uKRi reageer retweet
SethAbramson twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 01:55:31 5/ It's more like an author's greatest enemy publishes a critique of his new book in the NYT, is the only person who gets to review the entire book, then he burns the 25% of the book that's most important and hands it to you and says, "So what do *you* think of it?" No... not OK. reageer retweet
Wat een waardeloze analogie zeg.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 04:35:28 #200
323401 Kijkertje
met filter
pi_186663473
One million species face extinction, U.N. report says. And humans will suffer as a result.

StevenTDennis twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 03:18:41 U.S. Secretary of State Pompeo touting all the oil, gas, gold, diamonds, uranium and shipping lanes to be found in a rapidly warming Arctic. https://t.co/MeOhBm2TOG reageer retweet
Pompeo: Melting sea ice presents 'new opportunities for trade'
quote:
Secretary of State Mike Pompeo on Monday praised the Arctic region -- and its rapidly shrinking levels of sea ice -- for its economic opportunities, despite continued warnings about the catastrophic effects of climate change.

"The Arctic is at the forefront of opportunity and abundance," Pompeo said in remarks in Rovaniemi, Finland. "It houses 13 percent of the world's undiscovered oil, 30 percent of its undiscovered gas, an abundance of uranium, rare earth minerals, gold, diamonds, and millions of square miles of untapped resources, fisheries galore."

"Steady reductions in sea ice are opening new passageways and new opportunities for trade," he continued. "This could potentially slash the time it takes to travel between Asia and the West by as much as 20 days."

"Arctic sea lanes could become the 21st century Suez and Panama Canals," Pompeo remarked.

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2019 05:54:16 ]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 04:41:07 #201
323401 Kijkertje
met filter
pi_186663483
jdakwar twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 04:07:21 Trump just pardoned convicted murderer and war criminal! Here is the opening statement of the military prosecutor in the court-martial of Michael Behenna who was convicted of killing Iraqi citizen Ali Mansur Mohamed: https://t.co/07AbPdF1tX https://t.co/1lcqjEaLAq reageer retweet
SPOILER
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 07:25:34 #202
3928 Ulx
pi_186663977
CharlesPPierce twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 00:21:41 Dear Headline Writers: Mnuchin is not “declining a request.”He’s breaking the law. reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 07:31:06 #203
3928 Ulx
pi_186664019
damianpaletta twitterde op maandag 06-05-2019 om 23:47:06 Mnuchin says he won't turn over Trump's tax returns to Congress, citing legal advice from the Justice Department. But neither Treasury nor the Justice Department would furnish the legal opinion, and it appears at this time a formal opinion doesn't exist. https://t.co/8lpxPGkKVD reageer retweet
Kortom: De enige basis pm te weigeren is "Als we dit geven is Trump de sjaak, want hij is schuldig."
  dinsdag 7 mei 2019 @ 08:39:21 #204
384435 klappernootopreis
pi_186664801
https://www.huffpost.com/(...)8824e4b0e4d75736ba9e

De stupiditeit en hebzucht van de Trump regering kent blijkbaar geen grenzen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 08:46:35 #205
3928 Ulx
pi_186664875
ScottforFlorida twitterde op maandag 06-05-2019 om 17:52:54 🚨BREAKING: the latest terrible idea to come out of the Democrats' 2020 primary is a federal gun registry. If you want to buy a gun, @CoryBooker wants you to register with the federal government. This would be scary if Booker had any chance of becoming President. (1/2) https://t.co/uJRLXo054E reageer retweet
ScottforFlorida twitterde op maandag 06-05-2019 om 17:54:05 What's next? Will we have to register sharp knives? Maybe @AOC will make us register every time we buy meat as part of her #GreenNewDeal. The Democrats are officially the @BernieSanders Party. They want America to be less prosperous and less free. (2/2) reageer retweet
Men heeft wat commentaar.

Zach_Team twitterde op maandag 06-05-2019 om 18:42:50 @ScottforFlorida @AOC @BernieSanders Holy crap what if they force us to get driver’s licenses as auto insurance next 😱 reageer retweet
cdr twitterde op maandag 06-05-2019 om 18:50:07 @Zach_Team @ScottforFlorida @AOC @BernieSanders Or some kind of official government ID that we have to carry with us if we travel out of the country. Madness! reageer retweet
SaxMike71 twitterde op maandag 06-05-2019 om 18:54:30 @cdr @Zach_Team @ScottforFlorida @AOC @BernieSanders It’s a slippery slope! Next thing you know they’ll issue us some kind of unique identification number! reageer retweet
LSquatSharksLvr twitterde op maandag 06-05-2019 om 18:59:24 @SaxMike71 @cdr @Zach_Team @ScottforFlorida @AOC @BernieSanders Definitely tyranny run rampant. How dare the government try to require some skills and knowledge when owning a weapon capable of quickly killing many people. reageer retweet
ChefBoyO twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 04:36:20 @ScottforFlorida @AOC @BernieSanders 8 Things that are more controlled by Govt than guns.1. Disposing batteries2. Owning a dog3. Driving a car4. Depending on the state, an abortion6. Legally changing your name7. Getting birth control8. Registering to vote9. Getting health insurance reageer retweet
pi_186665061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 02:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat een waardeloze analogie zeg.
Tis Seth, een gedoogde conspiracygek en een zwaar gevalletje TDS.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 09:03:24 #207
3928 Ulx
pi_186665097
Trump awards highest U.S. civilian honor to Tiger Woods

Goh, zijn golfmaatje krijgt de hoogste medaille voor het slaan tegen een balletje. Niets tegen Woods hoor, maar toch... Trump's maatjes krijgen wel veel cadeautjes....
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:10:31 #208
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_186665223
CONGRESS. IS. FAILING.
https://www.huffpost.com/(...)4df5e4b0d12395507c0d

quote:
“Part of what Congress does is take the easy way out; there’s a laziness factor to just let the executive do something,” said Kevin Kosar, vice president for policy at the R Street Institute, a libertarian think tank. “Part of it is also a quasi-parliamentary mentality that our legislature has fallen into. If there’s a Republican president, you wave the Republican flag. If the president is a Democrat, and you’re a Republican, you’re supposed to be reflexively against that person.”

Thisisfine.gif
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:34:20 #209
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186665568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:03 schreef Ulx het volgende:

Goh, zijn golfmaatje krijgt de hoogste medaille voor het slaan tegen een balletje. Niets tegen Woods hoor, maar toch... Trump's maatjes krijgen wel veel cadeautjes....
Misschien minder TDS en huilen en dan krijg je ook wat leuks :)

[ Bericht 26% gewijzigd door trein2000 op 07-05-2019 11:16:08 ]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:43:05 #210
384435 klappernootopreis
pi_186665751
quote:

En Michael Cohen kreeg op hetzelfde moment 3 jaar cel. Als je in de nabijheid van Trump bent heb je de kans op een van beide. Een kadootje of je gaat in de bak.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:03:31 #211
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186666141
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
-knip-
Neen, ik stel enkel dat Seth de oppercharlatan is.

[ Bericht 26% gewijzigd door trein2000 op 07-05-2019 11:17:57 ]
pi_186666186
Wat voor fouten heeft Seth eigenlijk concreet gemaakt, buiten zijn *BREAKING* toontje?

[ Bericht % gewijzigd door trein2000 op 07-05-2019 11:16:46 ]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:05:40 #213
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186666187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En Michael Cohen kreeg op hetzelfde moment 3 jaar cel. Als je in de nabijheid van Trump bent heb je de kans op een van beide. Een kadootje of je gaat in de bak.
Oef, en zijn tegenstanders dan? Hoeveel hangt creepy porn lawyer Michael Avenatti boven het hoofd?
pi_186666328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Oef, en zijn tegenstanders dan? Hoeveel hangt creepy porn lawyer Michael Avenatti boven het hoofd?
Geen idee maar dat kun je ons vast vertellen. En stel dat Avanatti langer de bak in moet dan Cohen, is dat dan een overwinning voor Trump? Of is het dan minder erg allemaal?

Mooi whataboutism weer.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:14:04 #215
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186666341
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
Wat voor fouten heeft Seth eigenlijk concreet gemaakt, buiten zijn *BREAKING* toontje?
https://slate.com/news-an(...)t-once-not-ever.html

https://www.pastemagazine(...)donald-trumps-r.html

https://thinkprogress.org(...)russia-a42a94537bdf/

http://nymag.com/intellig(...)ll-mueller-time.html

Seth de narcist en beroepsleugenaar. Zelfs Trump zou van hem kunnen leren :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:17:20 #216
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186666415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:13 schreef koemleit het volgende:

[..]

Geen idee maar dat kun je ons vast vertellen. En stel dat Avanatti langer de bak in moet dan Cohen, is dat dan een overwinning voor Trump? Of is het dan minder erg allemaal?

Mooi whataboutism weer.
Ik denk dat Trump het wel zou kunnen waarderen ja. Als Avenatti zichzelf niet zo'n mooi doelwit had gemaakt, zou hij misschien minder in de problemen zitten.

Ohja, whataboutism :'( :'( :'(
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:20:10 #217
384435 klappernootopreis
pi_186666484
quote:

[..]

Wat Avenatti als straf krijg staat los van de kwestie Stormy Daniels. Avenatti is niet zozeer een tegenstander, Stormy Daniels wél en die heeft nog steeds de touwtjes in handen. En natrappen richting een advocaat die je in de problemen heeft gebracht helpt je niet verder in de zaak mbt betalingen aan een pornoster.
pi_186666522
quote:
Dus samenvattend: hij schreeuwt veel en gebruikt nogal wat hyperbolen terwijl hij verhalen die andere mensen schrijven heel druk binnen zijn eigen narratief probeert te plaatsen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hij zou president moeten worden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:24:38 #219
384435 klappernootopreis
pi_186666573
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus samenvattend: hij schreeuwt veel en gebruikt nogal wat hyperbolen terwijl hij verhalen die andere mensen schrijven heel druk binnen zijn eigen narratief probeert te plaatsen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hij zou president moeten worden.
En dan zijn we weer terug bij af. -O-
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:02:50 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_186667232
Dus dit is interessant. Mnuchin weigert Trumps tax returns aan de House oversight committee te geven.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.9fbe79068447

Hij is bij wet verplicht om het te doen, dus Mnuchin breekt nu de wet, waar gevangenisstraf op staat. Gaat hij er vanuit dat niemand de wet gaat handhaven? De vraag lijkt te zijn of de Democraten de Sergeant at Arms gaat instrueren Mnuchin op te pakken, of dat ze weer over zich heen laten lopen.

In de tussentijd is Trump INNOCENT, natuurlijk.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 11:04:04 #221
3928 Ulx
pi_186667264
Mnuchin betaalt lachend een boete. Daar kun je op rekenen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:06:29 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_186667336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:04 schreef Ulx het volgende:
Maar komt dat geld wel of niet uit een PAC fonds voor de Trump2020 campagne?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:08:18 #223
384435 klappernootopreis
pi_186667372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:04 schreef Ulx het volgende:
nee. hij gaat lachend de cel in net als Manafort en Cohen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 11:33:06 #224
3928 Ulx
pi_186667979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

nee. hij gaat lachend de cel in net als Manafort en Cohen.
Laten we het hopen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 11:42:18 #225
3928 Ulx
pi_186668169
Volkomen bizar dat ministers zich niet aan de wet wensen te houden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:49:50 #226
384435 klappernootopreis
pi_186668327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:42 schreef Ulx het volgende:
Volkomen bizar dat ministers zich niet aan de wet wensen te houden.
en ze niet beseffen dat ze een crimineel beschermen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 11:55:46 #227
3928 Ulx
pi_186668453
Dat beseffen ze juist heel goed. Maar om daar dan zelf een strafblad voor op te lopen.....
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:22:50 #228
384435 klappernootopreis
pi_186668904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:55 schreef Ulx het volgende:
Dat beseffen ze juist heel goed. Maar om daar dan zelf een strafblad voor op te lopen.....
van de bejaarden in het congres kun je het verwachten, maar als je nog een politiek leven ná Trump ambieert..
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:29:44 #229
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_186669028
quote:

Vroeger ging de hoogste onderscheiding (toen de Medal of Merit) naar mensen als Robert Oppenheimer, Enrico Fermi, Linus Pauling, John Von Neumann, nu naar een golfer...
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:23:56 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186670049
Komt echt wel vaker voor dat sporters deze medaille krijgen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:38:42 #231
384435 klappernootopreis
pi_186670343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

deze niet.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:40:36 #232
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186670383
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze niet.
Maar die hebben dan ook een hekel aan de VS
pi_186670596
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Maar die hebben dan ook een hekel aan de VS
Goeden trolpoging weer.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:59:44 #234
384435 klappernootopreis
pi_186670889
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goeden trolpoging weer.
Was hij maar net zo goed in het geven van een antwoord op de vraag van Monolith. ;)
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 14:12:28 #235
3928 Ulx
pi_186671372
quote:
Actieve sporters die het golfmaatje van de president zijn ook? Ik zie alleen nensen in de lijst die jaren na hun stoppen zo'n plak kregen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:17:11 #236
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_186671513
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Was hij maar net zo goed in het geven van een antwoord op de vraag van Monolith. ;)
Ben toch wel benieuwd over welke post van Monolith jullie het telkens hebben.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:19:33 #237
384435 klappernootopreis
pi_186671593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd over welke post van Monolith jullie het telkens hebben.
Het is een running gag geworden hier. Omdat ensiferum nauwelijks in staat is om inhoudelijk op hem te reageren. Op WELKE post dan ook.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:21:26 #238
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_186671644
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is een running gag geworden hier. Omdat ensiferum nauwelijks in staat is om inhoudelijk op hem te reageren. Op WELKE post dan ook.
Snap ik, maar ik zou die post van Mono wel eens willen lezen. Of gaat het nog steeds om die post waarin hij uitleg hoe de media werken?
pi_186672086
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap ik, maar ik zou die post van Mono wel eens willen lezen. Of gaat het nog steeds om die post waarin hij uitleg hoe de media werken?
Dat was die post idd.
pi_186672122
https://mobile.twitter.co(...)/1125581271319699457

En weer eentje verwijderd van Twitter, blijft toch best een dingetje hoor dat censuur van mensen aan de rechterkant.
pi_186672188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:37 schreef Chivaz het volgende:

En weer eentje verwijderd van Twitter, blijft toch best een dingetje hoor dat censuur van mensen aan de rechterkant.
Tja, het is nou eenmaal geen overheidsdienst, dus ze mogen doen waar ze willen. Net als fok hier.

Dat constante slachtoffergehuil is trouwens werkelijk te triest voor woorden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:40:16 #242
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_186672189
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat was die post idd.
Graag een linkje?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186672211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Graag een linkje?
Was begin april ergens. Zit mobiel, dus ff zoeken gaat m niet worden helaas :P
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:42:21 #244
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186672240
quote:

Tsja, de kant die niet aan de zijde van de waarheid staat, kiest altijd voor censuur.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:43:28 #245
384435 klappernootopreis
pi_186672280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tsja, de kant die niet aan de zijde van de waarheid staat, kiest altijd voor censuur.
ehh, zal je een geheimpje vertellen? BNW is geen waarheid. En de aarde is ook niet plat.
pi_186672340
quote:

[..]

Twitter mag dat geheel zelf bepalen he. Of is dat te moeilijk om te begrijpen?
pi_186672470
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:51:04 #248
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_186672500
quote:

Lui uit die hoek van het politieke spectrum kennende, zal het wel een behoorlijk hatelijk parodie-account zijn geweest, dat zich niet netjes aan de gebruikersvoorwaarden hield.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:53:07 #249
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186672565
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja, het is nou eenmaal geen overheidsdienst, dus ze mogen doen waar ze willen. Net als fok hier.

Mooi, dan mogen alle niet publieke organisaties moslims en wie dan ook als klant of werknemer weigeren. Of is het dan toch ineens discriminatie gebaseerd op ideologie?

Bovendien, heb je natuurlijk wederom ongelijk. Private bedrijven kunnen publieke functies uitvoeren, waar dan ook vrijheid van meningsuiting geldt.

quote:
Can Facebook Censorship Be Limited by the Right to Free Speech?
As discussed, as a private company, Facebook has the right to decide what it can censor but can the application of free speech ever be applied to Facebook, even though they are not a government entity?

Possibly. After all, Facebook has become a public space where people now get their news and information about the world. Even private spaces can become public for purposes of free speech. The argument is based around a case called Pruneyard Shopping Center v. Robins. Several local high school students were removed from the shopping center for soliciting petition signatures. The Supreme Court ruled that the shopping center was a quasi-public space and that the shopping center could not use trespass laws to keep the students from exercising their peaceful free speech rights.

In another case, Marsh v. Alabama, (1946) the town of Chickasaw, Alabama had removed a Jehovah’s Witness named Grace Marsh for distributing religious literature. Chickasaw happened to be owned by Gulf Shipbuilding Corporation and argued that Marsh was trespassing on private property, so free speech didn’t apply. The Supreme Court disagreed saying that the company had taken over the role as the government for the town and so free speech applied. It was not private property.

Facebook in many ways is also a public space (although a virtual one) where people congregate to gain information and converse with friends and acquaintances. Some would argue that just like a shopping mall, people should be allowed to express themselves, as long as it is peaceful.

Whether the public space argument will prevail probably won’t be known for a while. An aggrieved person must first bring a lawsuit over being censored and then run it through the various court levels until it reaches the Supreme Court (if the case is accepted by the Court.).

One recent case did discuss this argument and it did not do very well. Chuck Johnson, a right-leaning activist, was removed from Twitter over a Tweet that apparently urged followers to support “taking out” a civil rights activist, the court opined on the potential that Twitter is a state actor for First Amendment purposes. Johnson used the “public space” argument saying “Twitter is the new company town, shifting the public sidewalks of cyberspace to its monopolized public square of the Twitter feed.” As such, he has the right to free speech and should have his account reinstated. The state court disagreed saying that Twitter is private sector company that it only needs to abide by the rules it laid out in its Terms of Service.

The court also noted that the Twitter has the “right to exercise independent editorial control over the content on its platform,” and terminating Johnson’s account for allegedly bad behavior “is an editorial decision regarding how to present content.” It further stated that Twitter’s “rules were adopted to ensure that [Twitter] is able to maintain control over its site and to protect the experience and safety of its users.” So this court was not willing to apply the Public Square argument to private sector companies, such as Twitter and Facebook.

On the other hand, last year in Packingham v. North Carolina, a case in which North Carolina sought to ban child predators from using social platforms, the Supreme Court struck down the North Carolina law, and referred to social platforms as the “modern public square.”

You can be sure that individuals on both sides of the political spectrum are sure to continue pursuing the idea that social media companies are the new public space and that free speech should apply. For now, though, Facebook censorship is alive and well. In fact, Facebook just this week, exercised its censorship rights by “purging 559 pages and 251 accounts that have demonstrated spammy behavior and violated its rules. Many of the accounts removed are from hyper-partisan political pages and accounts,” according to Axios. So, for now, Facebook has the right to decide what news 70% of the population receives. How long that will last remains to be seen.
https://alj.artrepreneur.com/facebook-censorship/
pi_186672575
Al dat 'rechtsen zijn de nieuwe joden'-gedoe begint ook wel vermoeiend te worden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:55:36 #251
384435 klappernootopreis
pi_186672639
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Al dat 'rechtsen zijn de nieuwe joden'-gedoe begint ook wel vermoeiend te worden.
alsof rechts de laatste tien jaar zichzelf benadeeld hebben.
pi_186672688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

alsof rechts de laatste tien jaar zichzelf benadeeld hebben.
De slachtofferrol is nou eenmaal één van de belangrijkste peilers van het populisme.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:33:25 #253
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_186673360
quote:
Oa 12 sporters die de medaille van Obama kregen. Het geeft vooral aan dat "hoogste civiele onderscheiding" relatief is. In de jaren 40 waren het personen die radar en de atoombom ontwikkelden, nu personen die sporttoernooien winnen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:47:02 #254
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_186673574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:33 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oa 12 sporters die de medaille van Obama kregen. Het geeft vooral aan dat "hoogste civiele onderscheiding" relatief is. In de jaren 40 waren het personen die radar en de atoombom ontwikkelden, nu personen die sporttoernooien winnen.
Vergeet Ellen en Oprah niet.
2019: The Great Awakening
pi_186673760
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Discrimineren op basis van politieke overtuiging is nog steeds discriminatie.

Toen die bakker in de VS geen taartversiering wou doen voor een homostel toen was de wereld te klein. Waar waren de libertarische principes van links toen gebleven?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:58:42 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_186673764
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
Gaan de Joden nu ook met Tikitorches rondlopen en roepen The Right Will Not Replace Us?

SPOILER
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:00:00 #257
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_186673789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Mooi, dan mogen alle niet publieke organisaties moslims en wie dan ook als klant of werknemer weigeren. Of is het dan toch ineens discriminatie gebaseerd op ideologie?

Bovendien, heb je natuurlijk wederom ongelijk. Private bedrijven kunnen publieke functies uitvoeren, waar dan ook vrijheid van meningsuiting geldt.
[..]

https://alj.artrepreneur.com/facebook-censorship/
De Supreme Court beslissing in Pruneyard Shopping Center v. Robins lijkt me niet van toepassing. Want daar oordeelde het SC slechts dat afzonderlijke staten burgers meer rechten kunnen geven dan de US constitution voorziet, zolang die niet in tegenspraak zijn met andere grondrechten. En de grondwet van Californië gaf burgers het recht op vrije meningsuiting in "openbare" delen van private shopping centers
quote:
under the California Constitution, individuals may peacefully exercise their right to free speech in parts of private shopping centers regularly held open to the public, subject to reasonable regulations adopted by the shopping centers
En Marsh v. Alabama betrof een "company town" (een stad gebouwd door een bedrijf, op company property), waar alles (de huizen, winkels, straten, scholen etc.) eigendom is van een bedrijf. In zo'n geval neemt het bedrijf in feite de rol van de overheid over. Dat kan van sociale media niet gezegd worden.
pi_186673796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:58 schreef Chivaz het volgende:
Klopt, maar ze discrimineren je niet op basis van je overtuiging, een Trump zit immers nog steeds op Twitter en die heeft een vrij duidelijke politieke overtuiging.

Ze flikkeren je van Facebook en Insta omdat je een mongool bent, en dat is dan weer geen discriminatie.
pi_186673818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lui uit die hoek van het politieke spectrum kennende, zal het wel een behoorlijk hatelijk parodie-account zijn geweest, dat zich niet netjes aan de gebruikersvoorwaarden hield.
Ik volgde dat account, het is nergens hatelijk geweest het was pure satire en het kwam erg dicht in de buurt van AOC zelf. Overigens mag je bij Twitter gewoon een parodie account hebben dus ik en velen met mij snappen niet hoe dit account verwijderd had kunnen worden.
Althans we snappen het wel maar Twitter geeft het helaas gewoon niet toe.
Anders misschien even een keertje Joe Rogan luisteren die Jack Dorsey en zijn advocate en Tim Pool aan tafel had zitten. Goede show verder hoor maar de advocate van Dorsey had nergens een echt duidelijk antwoord op.
pi_186673840
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, maar ze discrimineren je niet op basis van je overtuiging, een Trump zit immers nog steeds op Twitter en die heeft een vrij duidelijke politieke overtuiging.

Ze flikkeren je van Facebook en Insta omdat je een mongool bent, en dat is dan weer geen discriminatie.
Verklaar dan hoe het kan dat zulke accounts worden geband?
Project veritas heeft nog wat leuke beelden van de mensen die werken bij Twitter. Het bevestigd alleen maar wat velen vermoeden maar niet kunnen bewijzen.
pi_186673908
quote:

[..]

Maar wel claimen voor het vrije woord te zijn, alleen niet op hun platform of welk platform dan ook.
Het is niet alleen maar social media hoor, er zijn mensen bij die niet eens meer zaken kunnen doen met hun bank vanwege linkse activisten.
Kun je jezelf voorstellen dat de Rabobank moslims gaat weren vanwege hun religieuze overtuiging. Ik denk dat het woordje nazi heel snel zal vallen, gek he.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:09:09 #262
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186673934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Supreme Court beslissing in Pruneyard Shopping Center v. Robins lijkt me niet van toepassing. Want daar oordeelde het SC slechts dat afzonderlijke staten burgers meer rechten kunnen geven dan de US constitution voorziet, zolang die niet in tegenspraak zijn met andere grondrechten. En de grondwet van Californië gaf burgers het recht op vrije meningsuiting in "openbare" delen van private shopping centers
[..]

En Marsh v. Alabama betrof een "company town" (een stad gebouwd door een bedrijf, op company property), waar alles (de huizen, winkels, straten, scholen etc.) eigendom is van een bedrijf. In zo'n geval neemt het bedrijf in feite de rol van de overheid over. Dat kan van sociale media niet gezegd worden.
Nee, maar het is wel een begin voor toekomstige rechtspraak. Zeggen dat er niks mogelijk is omdat Facebook geen overheidsinstelling is, is per definitie al fout. En het is de taak aan rechters om te bepalen in welke mate Facebook (politiek gezien), een publieke rol vervult. Ook zijn er al staten bezig met wetgeving die het social media bedrijven verbiedt te censureren. En met het huidige hooggerechtshof, ben ik vrij optimistisch voor een resultaat ten goede van de democratie en het vrije woord.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:13:22 #263
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_186674004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Toen die bakker in de VS geen taartversiering wou doen voor een homostel toen was de wereld te klein. Waar waren de libertarische principes van links toen gebleven?
Als er geen wet is die het verbiedt, dan is het toegestaan. En politieke overtuiging is niet opgenomen in de civil rights act, die verbiedt enkel discriminatie op basis van ras, huidskleur, godsdienst, geslacht en afkomst. 22 staten hebben wetten die discriminatie op basis van sexuele orientatie verbieden.
pi_186674087
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:09 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel een begin voor toekomstige rechtspraak. Zeggen dat er niks mogelijk is omdat Facebook geen overheidsinstelling is, is per definitie al fout. En het is de taak aan rechters om te bepalen in welke mate Facebook (politiek gezien), een publieke rol vervult. Ook zijn er al staten bezig met wetgeving die het social media bedrijven verbiedt te censureren. En met het huidige hooggerechtshof, ben ik vrij optimistisch voor een resultaat ten goede van de democratie en het vrije woord.
Ok, dus jij bent er een voorstander van dat ik in jouw huis op de grond mag poepen? Mag ik je adres?
pi_186674152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Verklaar dan hoe het kan dat zulke accounts worden geband?
quote:
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:41:42 #266
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186674524
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus jij bent er een voorstander van dat ik in jouw huis op de grond mag poepen? Mag ik je adres?
Die logica is veel te sterk voor mij.
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Grapjastroll :D
pi_186674688
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Dus een parodie account wat gewoon oké is volgens Twitter is nu ineens gedragen als een mongool.
Hoe zit het trouwens met al die lui die riepen om adressen van die Covington tieners? Sommige gingen zelfs zo ver om op te roepen tot geweld.
Gek genoeg zijn daar nagenoeg geen bans voor uitgedeeld.
Het is volkomen arbitrair en als volgens de media etc een paar Facebook ads en Russische trollen de verkiezingen hebben beïnvloed wat vind je dan van censuur van mensen op rechts?
pi_186674706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus een parodie account wat gewoon oké is volgens Twitter is nu ineens gedragen als een mongool.
Dat zou zomaar kunnen ja.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:28:00 #269
323401 Kijkertje
met filter
pi_186675426
Filmpjes in tweets:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 16:25:15 FBI Director Wray is asked about calling FBI surveillance 'spying' as Barr did: "That's not the term I would use ... Lots of people have different colloquial phrases. I believe the FBI is engaged in investigative activity and part of investigative activity includes surveillance." https://t.co/GN2tK0L9Zu reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 16:39:57 Shaheen: "Do you have any evidence that any illegal surveillance into the campaigns, or individuals associated with the campaigns, by the FBI, occurred?"FBI Director Wray: "I don't think I personally have any evidence of that sort." https://t.co/HvdmFkFfGA reageer retweet
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:33:05 #270
323401 Kijkertje
met filter
pi_186675529
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 17:00:00 More stonewalling: The White House will instruct former White House counsel Don McGahn not to comply with a subpoena from House Democrats for documents related to Mueller's investigation, Sarah Sanders tells ABC News. https://t.co/rOA2wzhaqT reageer retweet
White House Signals Fight With Congress Over McGahn's Records
quote:
The White House on Tuesday instructed Donald F. McGahn II, the former White House counsel, to hold onto documents subpoenaed by House investigators because they said President Trump may want to assert executive privilege over them.

The current White House counsel, Pat Cipollone, instructed the House Judiciary Committee to redirect to the White House its requests for the records, which relate to key episodes of possible obstruction of justice identified by Robert S. Mueller III, the special counsel. His move was certain to enrage Democrats who are increasingly at odds with the Trump administration over access to witness and records that they say they need to conduct legitimate investigations.

"The White House provided these records to Mr. McGahn in connection with its cooperation with the special counsel's investigation and with clear understanding that the records remain subject to the control of the White House for all purposes," Mr. Cipollone wrote in a letter to the committee's chairman, Representative Jerrold Nadler, Democrat of New York. "The White House records remain legally protected from disclosure under longstanding constitutional principle, because they implicate significant executive branch confidentiality interests and executive privilege."

Though it raises the specter of executive privilege, a power meant to shield conversations between the president and his closest advisers, the president has not actually invoked that shield. Democrats are likely to seize on the point. They argue that Mr. Trump long ago lost the authority to withhold the material in question since he allowed Mr. McGahn to share it with his own private lawyer and discuss it at length with the Mr. Mueller. Much of it is also referenced publicly in the special counsel's 448-page report.

Mr. McGahn, who is cited more than any other witness in the Mueller report, was obligated to turn the documents over to investigators on Tuesday, the deadline for a House Judiciary Committee subpoena.

SPOILER

[ Bericht 71% gewijzigd door Kijkertje op 07-05-2019 17:38:44 ]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:34:02 #271
323401 Kijkertje
met filter
pi_186675550
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 17:30:29 Chuck Schumer says Mitch McConnell's call for Democrats to move on from the Mueller probe is "sort of like Richard Nixon saying let's move on at the height of the investigation of his wrongdoing."Via ABC https://t.co/ezYilUuKWR reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 17:55:35 #272
3928 Ulx
pi_186675999
De teller staat nu al op 500+ openbare aanklagers die de brie ondertekenden dat Trump een aanklacht wegens obstructie zou krijgen als hij geen potus zou zijn geweest.
Dat is een hoog aantal republikeinen en democraten die het oneens zijn met de conclusie van Barr.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 17:58:20 #273
3928 Ulx
pi_186676040
Dat was FAKE NEWS van mij lees ik net.

De teller staat op 700+.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:58:24 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186676041
Partijpropaganda door de bocht:

dinsdag 7 mei 2019 @ 18:02:23 #275
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186676117
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef Kijkertje het volgende:
Filmpjes in tweets:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 16:25:15 FBI Director Wray is asked about calling FBI surveillance 'spying' as Barr did: "That's not the term I would use ... Lots of people have different colloquial phrases. I believe the FBI is engaged in investigative activity and part of investigative activity includes surveillance." https://t.co/GN2tK0L9Zu reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 16:39:57 Shaheen: "Do you have any evidence that any illegal surveillance into the campaigns, or individuals associated with the campaigns, by the FBI, occurred?"FBI Director Wray: "I don't think I personally have any evidence of that sort." https://t.co/HvdmFkFfGA reageer retweet
Als dat het beste uit het filmpje is, dan zegt die lapzwans helemaal niks :')

quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:34 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 17:30:29 Chuck Schumer says Mitch McConnell's call for Democrats to move on from the Mueller probe is "sort of like Richard Nixon saying let's move on at the height of the investigation of his wrongdoing."Via ABC https://t.co/ezYilUuKWR reageer retweet
Behalve dat het onderzoek over is, en Mueller de ballen niet had Trump aan te klagen. Of nee, onvoldoende bewijs.

Mooi gespind weer. Dems worden zwakker met de dag :D
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 18:02:28 #276
3928 Ulx
pi_186676119
pi_186676169
quote:
CNN is toch ook fake news volgens Trump supporters. Zelfs een kapotte klok geeft twee keer per dag de juiste tijd aan.
  Redactie Games dinsdag 7 mei 2019 @ 18:09:14 #278
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_186676227
Relevante strip over dat verbannen van die rechtsextremistische lui:

Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 7 mei 2019 @ 18:15:12 #279
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186676339
Dient overigens gezegd te zijn dat er ook bij tijd en wijle linkse lui gebanned worden. Daarover wordt aanzienlijk minder Calimero-gedrag tentoongespreid echter.

Buiten dat werd er vroeger lustig op los gebanned op Trumps twitter account om die stemmen vooral maar geen plek te geven. Nu is dat vanwege zijn rol als president in belangrijke mate, voor zover ik weet, verboden door de rechter, maar het toont maar aan hoeveel boter men op 't hoofd heeft.
pi_186676396
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dient overigens gezegd te zijn dat er ook bij tijd en wijle linkse lui gebanned worden. Daarover wordt aanzienlijk minder Calimero-gedrag tentoongespreid echter.

Buiten dat werd er vroeger lustig op los gebanned op Trumps twitter account om die stemmen vooral maar geen plek te geven. Nu is dat vanwege zijn rol als president in belangrijke mate, voor zover ik weet, verboden door de rechter, maar het toont maar aan hoeveel boter men op 't hoofd heeft.
Nou je het zegt ja, ik heb de trolbots hier nooit zien huilen dat Trumpie mensen op zijn twitteraccount blokte. :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 18:26:33 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_186676570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:02 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als dat het beste uit het filmpje is, dan zegt die lapzwans helemaal niks :')
[..]

Behalve dat het onderzoek over is, en Mueller de ballen niet had Trump aan te klagen. Of nee, onvoldoende bewijs.

Mooi gespind weer. Dems worden zwakker met de dag :D
Altijd weer die leugen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_186677050
quote:

[..]

Waarom is een creepy porn lawyer eigenlijk erger dan een creepy porn president?
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 18:51:46 #283
3928 Ulx
pi_186677073
JoyceWhiteVance twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 18:40:37 No more doubt about McGahn’s position: “McGahn’s attorney, wrote the committee that his client is caught between demands from the WH & Congress & will not turn over the records at this point...McGahn will allow the WH...to negotiate...with the committee” https://t.co/vv3CKZU9hQ reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 18:54:03 #284
3928 Ulx
pi_186677130
Executive privilege invoked. Eens zien of dat gaat werken. Het schermt McGahn niet van een contempt of Congress klacht meen ik.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 18:58:18 #285
3928 Ulx
pi_186677242
BryanLowry3 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 18:05:08 Trump’s approval rating has dropped 22 points in Kansas, 15 points in Missouri #ksleg #moleg https://t.co/Y7N7bk7dJN reageer retweet
Link in de tweet.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 19:07:36 #286
3928 Ulx
pi_186677478
scottlincicome twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 12:33:44 "Since the election, Trump has made 35 claims that companies would create 8.9M jobs in the US thanks to his policies and actions.... Only 797 jobs are attributable to Trump, according to the companies that did the hiring." https://t.co/HQXKcJL6hW https://t.co/zXSNgMJ7Zt reageer retweet
Waarbij moet worden vermeld dat die 797 jobs bestaan uit advocaten en factcheckers.
pi_186677650
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef Ulx het volgende:
BryanLowry3 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 18:05:08 Trump’s approval rating has dropped 22 points in Kansas, 15 points in Missouri #ksleg #moleg https://t.co/Y7N7bk7dJN reageer retweet
Link in de tweet.
Klinkt allemaal heel spannend, maar waar het op neer komt is dat het voordeel van de twijfel in de eerste paar maanden verdwenen is en de boel verder al bijna twee jaar constant is.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:22:19 #288
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_186677925
Al die peilingen en cijfers zeggen mij persoonlijk ook vrij weinig. Pas na de verkiezingen weten we wie er heeft gewonnen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:27:11 #289
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186678070
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom is een creepy porn lawyer eigenlijk erger dan een creepy porn president?
Geen idee, ik heb die vergelijking nooit gemaakt. En heb er ook niet over nagedacht. Ik weet alleen dat Avenatti ook bekend staat als creepy porn lawyer. Als je creepy porn president als bijnaam voor Trump wil, ga je gang :D

Maar of de ene erger is dan de andere: geen idee.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 19:42:20 #290
3928 Ulx
pi_186678519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel spannend, maar waar het op neer komt is dat het voordeel van de twijfel in de eerste paar maanden verdwenen is en de boel verder al bijna twee jaar constant is.
Voor een zittende GOP president in zijn derde jaar, met zo'n economie en in traditioneel rode staten lijkt het me niet best.
pi_186678693
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:41 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Die logica is veel te sterk voor mij.
Ik had niet anders verwacht.
pi_186678821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:27 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb die vergelijking nooit gemaakt. En heb er ook niet over nagedacht. Ik weet alleen dat Avenatti ook bekend staat als creepy porn lawyer. Als je creepy porn president als bijnaam voor Trump wil, ga je gang :D

Maar of de ene erger is dan de andere: geen idee.
Als je niet kan bedenken wat erger is dan ben je gewoon ontiegelijk dom, lijkt mij.
pi_186678829
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Voor een zittende GOP president in zijn derde jaar, met zo'n economie en in traditioneel rode staten lijkt het me niet best.
Niemand die zegt dat Trump er goed voorstaat, maar feitelijk is er al gewoon twee jaar niets veranderd.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 20:34:00 #294
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186680097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je niet kan bedenken wat erger is dan ben je gewoon ontiegelijk dom, lijkt mij.
Doe eens niet zo haatdragend joh.
pi_186680132
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:34 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

[..]

Doe eens niet zo haatdragend joh.
Haat? Doe niet zo gek, daar ben je helemaal niet belangrijk genoeg voor, op zijn hoogst ben je mild irritant :D
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 20:50:48 #296
3928 Ulx
pi_186680559
jimsciutto twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 15:59:09 FBI’s Wray says he’s seen no evidence of spying on Trump campaignSHAHEEN: Do you have any evidence that any illegal surveillance into the campaigns or individuals associated with the campaigns by the FBI occurred?WRAY: I don’t think I personally have any evidence of that sort reageer retweet
jimsciutto twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 16:38:24 And he got very specific, saying that the warrants issued were justified as part of the counterintelligence investigation. This raises the question, if the FBI director believes so, what exactly is AG Barr now investigating? https://t.co/LJbuna0Rnv reageer retweet
Dat is een goede vraag.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 22:12:09 #297
3928 Ulx
pi_186683327
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 16:00:01 The Trump Organization sold a luxury ocean-view property in the Dominican Republic to a shell company that appears to be tied to figures from Venezuela's Maduro regime, the Miami Herald reports. https://t.co/1PnTFkGyvi reageer retweet
De tweet spreekt boekdelen. Het was legaal, maar met wie deed Trump allemaal zaken? Daar mag wel eens wat openheid over komen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 22:16:54 #298
3928 Ulx
pi_186683633
AuthorKimberley twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 19:24:58 A man raped an 11-year-old and Ohio’s “heartbeat law” requires her to have his baby yet no law provides for the child's welfare once it’s born. https://t.co/vMbOYrq3ZY reageer retweet
Leg me nog eens uit waarom dit goed is voor een kind van elf.
pi_186684985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat soort negerend postgedrag zou best gesanctioneerd mogen worden, want komt een intellectueel eerlijke discussie uiteraard niet ten goede.
.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 23:27:43 #300
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186686443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Roamnroll het volgende:

[..]

Dat soort negerend postgedrag zou best gesanctioneerd mogen worden, want komt een intellectueel eerlijke discussie uiteraard niet ten goede.
Wees voorzichtig met censuur, vroeg of laat komt het bij je terug. Zoals met linksmensjes die worden geband op twitter dankzij hun eigen drang naar censuur. Zoals Frankrijk slachtoffer werd van hun eigen nepnieuwsregels.
pi_186686619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 23:27 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wees voorzichtig met censuur, vroeg of laat komt het bij je terug. Zoals met linksmensjes die worden geband op twitter dankzij hun eigen drang naar censuur. Zoals Frankrijk slachtoffer werd van hun eigen nepnieuwsregels.
Het zou je overigens sieren mocht je de stortvloed aan pejoratieve termpjes achterwege laten.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')