SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Nee zo werkt het niet. Geeft niet dat je het niet snapt. Maar doe dan niet mee aan de discussie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:02 schreef Ensiferum het volgende:
Ja wat een gelul. Niet vervolgen ondanks, dat zegt meer dan "als er meer bewijs is voor iets dat niet is gebeurd, zouden we het zeggen". Ben je een aanklager en heb je (voldoende) bewijs, dan maak je er een zaak van (tenzij je een door Soros gesponsorde Kim Foxx bent natuurlijk). Slechts in selecte gevallen kan men onschuld bewijzen. In zaken als deze niet. Schuld bewijzen of bakkus houden geldt dan.
Hoe werkt het dan? Oranje man is schuldig, tenzij hij extreem overtuigend zijn onschuld bewijst? Ik snap rechtspraak, maar jouw regels snap ik niet. Dat komt natuurlijk door mijn domheid, en niet door jouw willekeur, onconsistentie en leugens.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Geeft niet dat je het niet snapt. Maar doe dan niet mee aan de discussie.
Je praat poep hier.
Nope oranje man kan niet aangeklaagd worden omdat hij president is. Mueller heeft daarom besloten geen oordeel te vellen wb obstructie omdat hij het een probleem vindt dat Trump zich dan (juridisch gezien) de rest van zijn termijn niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan? Oranje man is schuldig, tenzij hij extreem overtuigend zijn onschuld bewijst? Ik snap rechtspraak, maar jouw regels snap ik niet. Dat komt natuurlijk door mijn domheid, en niet door jouw willekeur, onconsistentie en leugens.
Dus je vind dat Barr had moeten zeggen dat Trump een lompe zak is?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Trump gelovigen echt niet in staat blijken te zijn te snappen dat je feitelijke zaken kunt vertellen en toch liegen.
Bijvoorbeeld ik kan zeggen dat roken je concentratie kan verhogen en dat roken stress kan reduceren. Dat is feitelijke informatie. Als ik echter weglaat dat roken dodelijk is presenteer ik informatie op een leugenachtige manier.
Dat is wat Barr deed en wat hij ook toe heeft gegeven.
Dan kun je wel blijven herhalen Mueller zegt dat de feiten die Barr gaf klopten, ja dat is ook zo. Maar Mueller vind ook dat de feiten die Barr gaf niet het hele verhaal vertelden.
In plaats van deze werkelijkheid onder ogen te zien kun je natuurlijk ook gewoon dezelfde ingeprente memes blijven herhalen. Trump is geweldig en iedereen die Trump aanstelt is geweldig. Iedereen die dat niet inziet is gek
Well, that isn't a crimequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je vind dat Barr had moeten zeggen dat Trump een lompe zak is?
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven. Je ziet hoe succesvol dat was. Nouja van de andere kant heeft hij types als jou wel mooi ermee te pakken, jullie verdedigen de man alsof hij heilig is. Nou is hij dat natuurlijk in jouw geest ook zolang hij god emperor Trump beschermt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Barr had gewoon de executive summary die bij het rapport zat kunnen doorgeven in plaats van de persoonlijke advocaat van Trump te spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En conspiracy niet collusion moeten noemen, en surveillance niet spying moeten noemen en en enquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven.
Trump's reactie:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:26 schreef Ulx het volgende:
Wat was hèt grote succesverhaal van de NK politiek van Trump?
Geen rakettesten meer, daar had Trump met zijn geniale diplomatie toch maar mooi voor gezorgd. Dat was altijd het antwoord.
Gisteren testte Kim een flink aantal raketten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:42:21Anything in this very interesting world is possible, but I believe that Kim Jong Un fully realizes the great economic potential of North Korea, & will do nothing to interfere or end it. He also knows that I am with him & does not want to break his promise to me. Deal will happen! reageer retweet
Ja ik vind het bizar dat men spreekt van iets onder het tapijt schuiven als het rapport gewoon OPENBAAR is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven. Je ziet hoe succesvol dat was. Nouja van de andere kant heeft hij types als jou wel mooi ermee te pakken, jullie verdedigen de man alsof hij heilig is. Nou is hij dat natuurlijk in jouw geest ook zolang hij god emperor Trump beschermt.
Fijne manier van discussiëren ook met jou zo totaal in bad faith.
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten. De bedoeling was ook het geheim te houden maar dat leverde teveel kritiek op. Barr rekende duidelijk niet erop dat het openbaar zou worden anders was hij wel dichter bij de waarheid gebleven. Nu kan iedereen zien dat hij loog behalve Trump gelovigen als jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik vind het bizar dat men spreekt van iets onder het tapijt schuiven als het rapport gewoon OPENBAAR is.
Barr heeft gezegd dat hij geen samenvatting heeft gemaakt. Hij heeft de conclusies gepresenteerd in een brief. Vervolgens heeft hij het rapport gepubliceerd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten.
Er is geen leider in de wereld die niet in lachen uitbarst nadat hij/zij met Trump heeft gesproken. Iedere leider.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Trump's reactie:twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:42:21Anything in this very interesting world is possible, but I believe that Kim Jong Un fully realizes the great economic potential of North Korea, & will do nothing to interfere or end it. He also knows that I am with him & does not want to break his promise to me. Deal will happen! reageer retweet
Denk aan je bloeddruk!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er is geen leider in de wereld die niet in lachen uitbarst nadat hij/zij met Trump heeft gesproken. Iedere leider.
Trump is een slapoeling, een pushover en een zachtgekookt ei. Een blaaskaak en een windbuil vol gebakken lucht. Een miskleun en faalhaas.
Precies! Barr heeft 2 weken lang het idee post laten vatten dat Mueller geconstateerd had dat er "NO COLLUSION' en 'NO OBSTRUCTION' heeft plaatsgevonden en het domvolk blaat dat nog steeds na.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten.
Echt elke media heeft het over een summary oftewel een samenvatting.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Barr heeft gezegd dat hij geen samenvatting heeft gemaakt. Hij heeft de conclusies gepresenteerd in een brief. Vervolgens heeft hij het rapport gepubliceerd.
Jaja, feiten en wetenschap zijn een gevalletje van de meeste stemmen gelden. De meerderheid kan het fout hebben, weet je wel? Hou toch eens op met liegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Echt elke media heeft het over een summary oftewel een samenvatting.
Ja hij heeft ook het rapport uiteindelijk met tegenzin gepubliceerd.
Oh wacht je doet gewoon een Barretje hier. Feiten presenteren die niet het hele verhaal vertellen, maar wel wat je goed uitkomt.
Ik weet niet of dit wel klopt. Hij zei destijds ook wel al dat hij het zou gaan publiceren met redacties.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja hij heeft ook het rapport uiteindelijk met tegenzin gepubliceerd.
Dat wil niet zeggen dat hij het met alle plezier deed natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel klopt. Hij zei destijds ook wel al dat hij het zou gaan publiceren met redacties.
Nee, ok, dat is ook wel weer zo. Ik sloeg meer aan het op het woord "uiteindelijk".quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij het met alle plezier deed natuurlijk
Ik kan me zo voorstellen dat als hij de mogelijkheid gehad had om het hele rapport geheim te houden hij dat ook gedaan zou hebben. Het feit dat hij zijn presser gaf (met de opvallende afwezigheid van Mueller zelf) vóór het openbaar maken van het rapport duidt er iig op dat hij er verder liever geen moeilijke vragen over wilde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ok, dat is ook wel weer zo.
Dit op zichzelf is al schandalig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies! Barr heeft 2 weken lang het idee post laten vatten dat Mueller geconstateerd had dat er "NO COLLUSION' en 'NO OBSTRUCTION' heeft plaatsgevonden en het domvolk blaat dat nog steeds na.![]()
Een reden voor Mueller om Barr een paar brieven te sturen.
Oh misschien had ik dat anders kunnen formuleren ja. Maar dit topic met zoveel trolls nodigt niet bepaald uit tot super secuur schrijfwerk. Daarbij deed hij er zoals bij die graph in het vorige topic te zien was wel meer dan 3 weken over om het uit te brengen. Terwijl je zou denken dat met wat fanatiek lakwerk een week haalbaar had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ok, dat is ook wel weer zo. Ik sloeg meer aan het op het woord "uiteindelijk".
Wat probeer je me nou weer in de schoenen te schuiven? Ik heb het nergens over de meerderheid. Wat hebben stemmen met presentatie van de feiten te maken? Welke leugens heb je het specifiek over dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jaja, feiten en wetenschap zijn een gevalletje van de meeste stemmen gelden. De meerderheid kan het fout hebben, weet je wel? Hou toch eens op met liegen.
Wat ik deze week eerder al zei: Trump buigt weer voor Poetin. De slappe zak. Hij verliest gewoon van Maduro.twitter:SenSchumer twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 17:58:16The President says he believes Russia will stay out of Venezuela because he trusts Putin’s gossip?The Russian military's already in Caracas!Months of work by Venezuelans & our diplomats were undone by @realDonaldTrump after his phone call with Putin.https://t.co/uZiYcBzSKZ reageer retweet
Als Amerika een kans om oorlogje te voeren aan zich voorbij laat gaan vind ik dat alleen maar positief. Niet dat Rusland iets beter is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:05 schreef Ulx het volgende:
Wat ik deze week eerder al zei: Trump buigt weer voor Poetin. De slappe zak. Hij verliest gewoon van Maduro.twitter:SenSchumer twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 17:58:16The President says he believes Russia will stay out of Venezuela because he trusts Putin’s gossip?The Russian military's already in Caracas!Months of work by Venezuelans & our diplomats were undone by @:realDonaldTrump after his phone call with Putin.https://t.co/uZiYcBzSKZ reageer retweet
Oké en als Amerika zich mengt in een conflict pakt dat volgens jou dan wel positief uit? Ik vind het conflict in Venezuela maar lastig. Het is moeilijk om goede informatie erover te krijgen. Maar als ik naar de meeste Amerikaanse interventies kijk was het effect meestal niet positief. Denk Afghanistan of Irak.quote:
Laura Southernquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij retweet Paul Joseph Watson en Laura Southern. Wat is er gaaf aan een president die mensen retweet die de witte nationalistische conspiracy leugen van The Great Replacement of in Nederlands bekend als "omvolking" propageren?
Afghanistan was beter onder de Taliban?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oké en als Amerika zich mengt in een conflict pakt dat volgens jou dan wel positief uit? Ik vind het conflict in Venezuela maar lastig. Het is moeilijk om goede informatie erover te krijgen. Maar als ik naar de meeste Amerikaanse interventies kijk was het effect meestal niet positief. Denk Afghanistan of Irak.
"Echt elke media".quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou weer in de schoenen te schuiven? Ik heb het nergens over de meerderheid. Wat hebben stemmen met presentatie van de feiten te maken? Welke leugens heb je het specifiek over dan?
Oh wacht jij was die dude die om een discussie vroeg en dan als er iemand op ingaat nooit meer reageert. Bijna vergeten. Benieuwd of je het beantwoorden van deze vragen wel aandurft.
twitter:alexzfinley twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 23:39:26WASHINGTON, Sept. 12, 2001- President George Bush had 90-minute phone call with Usama bin Laden in which the two discussed the “al-qaeda hoax” and determined to work together to defeat terrorism. https://t.co/FhV1Tqzpg7 reageer retweet
En dan China nog met de tax van trump...op verzoek van Hilary.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:47 schreef Ulx het volgende:
twitter:alexzfinley twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 23:39:26WASHINGTON, Sept. 12, 2001- President George Bush had 90-minute phone call with Usama bin Laden in which the two discussed the “al-qaeda hoax” and determined to work together to defeat terrorism. https://t.co/FhV1Tqzpg7 reageer retweet
Merk je hoe Chivaz en Ensiferium deze post waarin exact de reden staat (en zo staat het ook letterlijk in het rapport) zorgvuldig negeren? En straks komen ze weer bij het begin van het rondjes en dan roepen ze weer 'maar Trump is vrijgesproken van collusion' .quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope oranje man kan niet aangeklaagd worden omdat hij president is. Mueller heeft daarom besloten geen oordeel te vellen wb obstructie omdat hij het een probleem vindt dat Trump zich dan (juridisch gezien) de rest van zijn termijn niet kan verdedigen.
Ah, het gros van de posters hier betichten je van liegen en je enige tegenargument is 'Nee, JIJ bent aan het liegen'quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jaja, feiten en wetenschap zijn een gevalletje van de meeste stemmen gelden. De meerderheid kan het fout hebben, weet je wel? Hou toch eens op met liegen.
Tsja, het gros hier hangt ook aan het nepnieuwsinfuus, dus natuurlijk word ik beschuldigd van liegen. Jullie nepnieuwsvolgers zijn hard door de mand gevallen en gaan gewoon door. Prima hoor, voor mij is het komedie. Maar nogmaals, alleen omdat een meerderheid iets zegt, maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ah, het gros van de posters hier betichten je van liegen en je enige tegenargument is 'Nee, JIJ bent aan het liegen'
Precies volgens het handboek Trump dan dan weer wel. Alles wat je zelf doet, anderen van betichten.
"I'm not puppet, you're the puppet'
twitter:burgessev twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 19:26:33New: Sen. Enzi announced his retirement today reageer retweet
Nepnieuwsinfuus, ha. Wat een zwaktebod. Als je iets niet kunt weerleggen, dan is het lekker makkelijk als nepnieuws weg te zetten natuurlijk. Scheelt je weer de moeite om je standpunt te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:47 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Tsja, het gros hier hangt ook aan het nepnieuwsinfuus, dus natuurlijk word ik beschuldigd van liegen. Jullie nepnieuwsvolgers zijn hard door de mand gevallen en gaan gewoon door. Prima hoor, voor mij is het komedie. Maar nogmaals, alleen omdat een meerderheid iets zegt, maakt het nog niet waar.
Even een twittermomentje op de golfbaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 20:31:06How can it be possible that James Woods (and many others), a strong but responsible Conservative Voice, is banned from Twitter? Social Media & Fake News Media, together with their partner, the Democrat Party, have no idea the problems they are causing for themselves. VERY UNFAIR! reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:08:071. WTF is going on with Trump's social media accounts?Let me explain in plain English. reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:09:422. Social media is central to Trump's reelection strategy. He made the guy in charge of his 2016 social media strategy, @parscale, his 2020 campaign manager.Trump is spending 500K per week on Facebook and Google and he doesn't even have an opponent yet. reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:12:403. Trump's strategy on social media, particularly Facebook, involves him breaking all of the platform rules. They bragged about this last time -- suppressing African-American votes with fake informationThis time they started targeting seniors
fake promises about the border reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:15:004. But after all the criticism of 2016 Facebook is more sensitive now about how its platform is being used for elections. When I pointed out hundreds of rules violations by the Trump campaign, Facebook acted and took the ads down https://t.co/8G1eXuoyjH reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:16:385. This is what is unacceptable to Trump. He needs to be a VICTIM of Facebook censorship so that it's IMPOSSIBLE for Facebook to enforce their own rules reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:20:186. So Trump took a routine announcement by Facebook it was permanently banning several accounts that traffic in racism and conspiracy theories and made it a HUGE DEAL. It makes him the victim again.Facebook banned dozens of liberal last year on thinner grounds
no fanfare https://t.co/v2S4jsQvNS reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:22:547. Trump's goal is to make Facebook's rules UNENFORCEABLE. In Trump's mind there is no difference between NBC and InfoWars and if Facebook tries to create one its CENSORSHIP. That's the political space he needs to operate. https://t.co/qePIO6ZT9D reageer retweet
Ja, lijkt me een redelijk rake analyse. Al mist hij wel het punt als hij zegt dat Trump de slachtofferrol probeert in te nemen. Het tegengestelde is waar, hij gaat juist de aanval in en wil zichzelf, door grote worden te gebruiken, groter laten lijken dan zijn tegenstanders. Spierballentaal dus, zoals hij gewend is uit de vastgoedwereld. Trump zijn ego is veel te groot om zichzelf als slachtoffer te willen portretteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:08:071. WTF is going on with Trump's social media accounts?Let me explain in plain English. reageer retweet
De slachtofferrol zit hem er denk ik toch juist in dat hij doet alsof zijn kamp onder aanval staat en dus slachtoffer wordt van die vuige grote ict bedrijven of democraten die ze de mond willen snoeren. Ja, hij kiest dan tegelijk ook de tegenaanval, maar dat is denk ik juist vanuit een zogenaamd verongelijkte houding.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een redelijk rake analyse. Al mist hij wel het punt als hij zegt dat Trump de slachtofferrol probeert in te nemen. Het tegengestelde is waar, hij gaat juist de aanval in en wil zichzelf, door grote worden te gebruiken, groter laten lijken dan zijn tegenstanders. Spierballentaal dus, zoals hij gewend is uit de vastgoedwereld. Trump zijn ego is veel te groot om zichzelf als slachtoffer te willen portretteren.
Sommige mensen zijn daar gevoelig voor, die spierballentaal. Een beetje linguïst of socioloog ziet dat het veel geblaat en weinig wol is.
Het ging nog verder:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:09:422. Social media is central to Trump's reelection strategy. He made the guy in charge of his 2016 social media strategy, @:parscale, his 2020 campaign manager.Trump is spending 500K per week on Facebook and Google and he doesn't even have an opponent yet. reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:12:403. Trump's strategy on social media, particularly Facebook, involves him breaking all of the platform rules. They bragged about this last time -- suppressing African-American votes with fake informationThis time they started targeting seniors
fake promises about the border reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:15:004. But after all the criticism of 2016 Facebook is more sensitive now about how its platform is being used for elections. When I pointed out hundreds of rules violations by the Trump campaign, Facebook acted and took the ads down https://t.co/8G1eXuoyjH reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:16:385. This is what is unacceptable to Trump. He needs to be a VICTIM of Facebook censorship so that it's IMPOSSIBLE for Facebook to enforce their own rules reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:20:186. So Trump took a routine announcement by Facebook it was permanently banning several accounts that traffic in racism and conspiracy theories and made it a HUGE DEAL. It makes him the victim again.Facebook banned dozens of liberal last year on thinner grounds
no fanfare https://t.co/v2S4jsQvNS reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:22:547. Trump's goal is to make Facebook's rules UNENFORCEABLE. In Trump's mind there is no difference between NBC and InfoWars and if Facebook tries to create one its CENSORSHIP. That's the political space he needs to operate. https://t.co/qePIO6ZT9D reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:27:148. The problem is that the media is complicit. There is almost no coverage of how Trump is spending money onlineI'm filling in the gap
my newsletter, Popular Information. I spend hours reviewing the Trump's social media adsYou can subscribe at https://t.co/Gl6evXRDcZ reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:29:539. A big part of the problem is the social media company themselves. Twitter, Facebook and Google won't enforce their rules.They are scared are regulation and Trump is a very good customer. They have every incentive not to act. reageer retweet
twitter:JuddLegum twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:30:4010. In the meantime, what's happening online in advance of 2020 is shaping up to be even worse than 2016. reageer retweet
Het is ook de slachtofferrol ik zag een van zijn gelovigen hier gisteren nog plaatsen dat hij Trump support want deze Miljardair en president van Amerika zou een underdog zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De slachtofferrol zit hem er denk ik toch juist in dat hij doet alsof zijn kamp onder aanval staat en dus slachtoffer wordt van die vuige grote ict bedrijven of democraten die ze de mond willen snoeren. Ja, hij kiest dan tegelijk ook de tegenaanval, maar dat is denk ik juist vanuit een zogenaamd verongelijkte houding.
Vriendelijke vriend. Die afbeelding van jou heeft betrekking op het openbare rapport.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De D's zijn het niet eens met de voorwaarden die Barr heeft verbonden aan het inzien van een 'less' redacted report:
[..]
[..]
Ziet dit eruit als een halve pagina![]()
[ afbeelding ]
The Mueller report redactions, explained in 4 charts
Goh.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 21:30:00It's not just Trump's golf courses that have recruited undocumented immigrants. Trump vineyards in Charlottesville, Virginia, has also hired undocumented immigrants, several employees tell Univision. https://t.co/I7pNGjabQr reageer retweet
Wat anders, vrindelijke vrind die republikeinen de hand boven het hoofd houdt qua voter ID aangezien ik niet voor haar kan antwoorden. Wat vind je bijvoorbeeld van het feit dat republikeinen in North Carolina specifiek hebben uitgezocht wat voor ID zwarten en blanken in hoofdzaak wel en niet gebruiken om daarmee de gang naar de stembus te verbieden via de IDs die zwarten veel gebruiken en degenen die blanken veel gebruiken toe te staan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend. Die afbeelding van jou heeft betrekking op het openbare rapport.
Niet op het rapport dat achter gesloten deuren is in te zien en waarvan slechts "1/10th of 1%" is redacted (enkel grand jury info).
twitter:MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:38On most issues, the two-party system has historically been an illusion to mask the overwhelming elite consensus on maintaining a fundamentally unjust system. To be "proud" to be a member of either major party with an atrocious past and an unsavory presents is a joke. reageer retweet
twitter:MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:39As Gore Vidale said, "There is only one party in the United States, the Property Party, and it has two right wings: Republican and Democrat." This was not always the case (read Higham!); but our traditional history has been flattened by consensus historians (i.e. Hartz). reageer retweet
twitter:MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:39How could anyone be a proud member of a morally vacuous party that once housed Bilbo, Vardaman, and Wallace? Obviously it's changed (does anyone take D'Souza seriously?). But parties are husks; they have no intrinsic morals, and "loyalty" to that husk is self-defeating. reageer retweet
Ik denk dat dit zeker een punt is, misschien komt het doordat ik in sociaal democratisch Europa woon maar uiteindelijk zie ik weinig verschil tussen wat presidenten als Clinton/Bush/Obama deden. Ja Trump is een hoop debieler maar uiteindelijk blijft het gewoon een man die voor oligarisch Amerika staat. Het is ook veelzeggend dat in zo'n groot land die politieke dinastiën zo gevestigd zijn. 2 Bushes president met 300miljoen inwoners bijna 2 Clintons president alsof er geen andere mensen ideeën hebben. Dat Opa Joe Biden nu de frontrunner bij de Dems is is toch ook veelzeggend is er echt niemand beters te vindentwitter:MikeGravel twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 01:47:39Most Democrats and most GOPers agree on the economic fundamentals; they just have differing visions of the same monstrous, bloody machine that, for most people, hasn't worked in decades. They are members of the Property Party. It's a party that must be defeated - not prayed to. reageer retweet
twitter:MikeGravel twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 19:03:27Joe Biden is the candidate for people who have such a low opinion of the American people that the only person they'd pick over an authoritarian moron is a slightly older, slightly nicer authoritarian moron reageer retweet
Heb je een bron daarvan? Van de minder geredacteerde versie is volgens Politico ongeveer de helft van de redacties van de openbare versie leesbaar en dat is nog steeds geen halve bladzijde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend. Die afbeelding van jou heeft betrekking op het openbare rapport.
Niet op het rapport dat achter gesloten deuren is in te zien en waarvan slechts "1/10th of 1%" is redacted (enkel grand jury info).
En zoals ik al zei heeft Nadler duidelijk gemaakt waarom hij de voorwaarden niet accepteert: hij wil het hele rapport zien plus het onderliggende bewijsmateriaal.quote:Barr’s offer, which permitted a select number of senior lawmakers and their aides to read the document and take notes as long as they didn’t remove them from DOJ, satisfied Rep. Doug Collins, the ranking Republican on the Judiciary panel. The Georgia congressman praised Barr for the “extraordinary accommodations” that allowed him to see a version of the Mueller report that contained about half of the redactions that were blacked out of the public version.
Het enige "succes" van Trump's diplomatie was dat Noord-Korea geen raketten meer testte. Dat duurde dus twee jaar.twitter:jimsciutto twitterde op zondag 05-05-2019 om 00:09:11New: North Korea says it has tested “long-range multiple rocket launchers and tactical guided weapons” on Saturday in a “strike drill” overseen by the country’s leader Kim Jong Un, according to North Korea State-run KCNA News. reageer retweet
Dat laatste gaat nooit gebeuren. Het is overigens opvallend dat de Trumpiaantjes hier nooit komen met een wapenfeit van Trump.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:48 schreef Ulx het volgende:
Trump voices confidence in Kim after North Korea's latest launch: 'I am with him'
Jezus, wat een stuk onbenul. Wat een slap stuk mislukte sukkel. Die oude gek wordt door elke dictator in de wereld het bos ingestuurt. Was een slappeling. Poetin neem Trump tegelijk in Korea en in Venezuela in de tang en Trump staat op de golfbaan vals te spelen zodat hij kan brullen dat hij zo'n winnaar is.
Is dit nou de Negotiator-In-Chief? Is dit nou de Greatest Dealmaker to Walk the Earth? Leg me dat eens uit.
Naar ik begrijp is Trump voorstander van het infrastructuur-plan, maar zijn de Republikeinen fel tegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat laatste gaat nooit gebeuren. Het is overigens opvallend dat de Trumpiaantjes hier nooit komen met een wapenfeit van Trump.
Als klap op de vuurpijl, de Democraten hebben met de Republikeinen een voorstel om 2 triljoen in de infrastructuur te investeren bereikt en Trump? Trump is tegen. De man die het allemaal wel even zou gaan opknappen.
Zoals ik het lees vinden ze nu ineens dat er financiële dekking zou moeten zijn. Nu ben ik het daar wel mee eens, maar dat hadden ze zich ook wel kunnen bedenken voor de belastingverlaging. Heel consistent komt het niet op me over.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp is Trump voorstander van het infrastructuur-plan, maar zijn de Republikeinen fel tegen.
De Amerikaanse werkloosheid is in 49 jaar niet zo laag geweest. De Amerikaanse economie blijft tegen eerder voorspelde verwachtingen in door groeien. Toch gewoon een succesverhaal wat je hier ziet?quote:Op zondag 5 mei 2019 10:00 schreef Ulx het volgende:
Het enige "succes" van Trump's diplomatie was dat Noord-Korea geen raketten meer testte. Dat duurde dus twee jaar.twitter:jimsciutto twitterde op zondag 05-05-2019 om 00:09:11New: North Korea says it has tested “long-range multiple rocket launchers and tactical guided weapons” on Saturday in a “strike drill” overseen by the country’s leader Kim Jong Un, according to North Korea State-run KCNA News. reageer retweet
Trump beloofde 2 miljoen te betalen voor Otto Warmbier en dat vertikte hij vervolgens. Kim kan met recht zeggen dat de toezeggingen van Trump niets waard zijn.
Trump heeft de VS in een zwakkere positie gebracht.
quote:Op zondag 5 mei 2019 11:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Amerikaanse werkloosheid is in 49 jaar niet zo laag geweest. De Amerikaanse economie blijft tegen eerder voorspelde verwachtingen in door groeien. Toch gewoon een succesverhaal wat je hier ziet?
Trump heeft ten aanzien van NK toch gewoon zijn poot stijf gehouden?
Neem aan dat jij Rutte ook overlaadt met lof en complimenten en dat je volgende keer gewoon VVD stemt.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Amerikaanse werkloosheid is in 49 jaar niet zo laag geweest. De Amerikaanse economie blijft tegen eerder voorspelde verwachtingen in door groeien. Toch gewoon een succesverhaal wat je hier ziet?
Uiteraard op de bres voor Mark.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem aan dat jij Rutte ook overlaadt met lof en complimenten en dat je volgende keer gewoon VVD stemt.
Ja, doet hij maar goed, die Trump. Een trend die al ingezet is in 2010 in ieder geval niet verpesten.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zonder gekheid, jij bent geen fan van Rutte noch van dit kabinet. En dat is je goed recht. Jij vindt namelijk dat er meer is dan alleen de economie, en terecht.quote:
Hangt dat niet af van de oorzaak van die recessie? Daarbij heeft de president slechts beperkte macht. De boom is m.i. trouwens wel enigszins toe te schrijven aan het goede beleid van Obama, die met zijn stimulering de boel vlot trok. Geen idee wat Trump op zijn naam heeft staan, wat dat betreft. Veel meer dan de belastingverlaging zal het niet zijn, maar dat is dan wel weer dom beleid gezien de ernstig oplopende staatsschuld.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Chivaz het volgende:
Als de economie in de VS instort zoals sommige economen al jaren voorspellen is het dan de schuld van Trump of Obama?
Ze stemmen voor een belastingverlaging zonder financieele dekking die het tekort met een triljoen vergroot en zijn nu ineens van de verantwoordelijkheid? Leuke jongens wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zoals ik het lees vinden ze nu ineens dat er financiële dekking zou moeten zijn. Nu ben ik het daar wel mee eens, maar dat hadden ze zich ook wel kunnen bedenken voor de belastingverlaging. Heel consistent komt het niet op me over.
Je vergeet dat dit gefinancieerd word door een gigantisch begrotingstekort? Dat noem ik geen succesverhaal.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Klopt. De laatste keer dat het zo laag was was Cadet Bonespurs druk bezig om militaire dienst te ontwijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Oude man schreeuwt tegen wolk.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:16:11The Kentuky Derby decision was not a good one. It was a rough and tumble race on a wet and sloppy track, actually, a beautiful thing to watch. Only in these days of political correctness could such an overturn occur. The best horse did NOT win the Kentucky Derby - not even close! reageer retweet
Ik denk dat hij een gelijkenis ziet met zijn eigen presidentschap. Winnen met een beetje vals spelen moet kunnen toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:32 schreef Ulx het volgende:
Oude man schreeuwt tegen wolk.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:16:11The Kentuky Derby decision was not a good one. It was a rough and tumble race on a wet and sloppy track, actually, a beautiful thing to watch. Only in these days of political correctness could such an overturn occur. The best horse did NOT win the Kentucky Derby - not even close! reageer retweet
Maar hij zal wel gelijk hebben. Niemand weet meer van paarden dan Trump. Of zo.
Aan de andere kant was het de favoriet die gediskwalificeerd werd waardoor een 65 tegen 1 outsider won. Dat zou hem ook aan moeten spreken zou je denken.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een gelijkenis ziet met zijn eigen presidentschap. Winnen met een beetje vals spelen moet kunnen toch?
Hmm maar dat zou inhouden dat het beste paard niet gewonnen heeftquote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het de favoriet die gediskwalificeerd werd waardoor een 65 tegen 1 outsider won. Dat zou hem ook aan moeten spreken zou je denken.
quote:The House Judiciary Committee grappled 45 years ago with the same thorny issue that it faces this week: how to respond to an executive branch defiantly refusing to comply with congressional subpoenas.
That committee is currently dealing with the Trump administration’s refusal to comply with its subpoena for the unredacted report (and its supporting documents) of special counsel Robert Mueller and contemplating issuing one to compel the testimony of Attorney General William Barr, who refused an invitation to testify on Thursday.
The Watergate congressional investigators, however, had a card that the current Congress lacks, as the 1974 committee’s subpoena for President Richard Nixon’s tapes was part of an impeachment inquiry of the president.
Because the current Congress has not authorized an impeachment inquiry, the ability of the House to enforce its subpoenas or to punish Barr is sharply circumscribed. History affords Congress maximum power only when it is investigating a possible impeachment. The 1974 staff report bluntly stated, “The Supreme Court has contrasted the broad scope of the inquiry power of the House in impeachment proceedings with its more confined scope in legislative investigations.”
Embracing its unique constitutional role to check an out-of-control executive branch by using its impeachment power against either President Donald Trump, Barr or both will be the sole way to guarantee that Congress can enforce its subpoenas.
Only by instituting an impeachment proceeding will Congress be equipped to act on the evidence that Mueller intended to convey to it. And by not acting, a dangerous precedent will be set, relegating Congress to subservience to the president as a forever-unequal branch of government.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Het beste paard, Omaha Beach (yep!), kon in de Kentucky Derby niet eens meedoen (vanwege ziekte afgemeld). Dat was pas echt SAD.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hmm maar dat zou inhouden dat het beste paard niet gewonnen heeft
Politiek correct gedoe!twitter:gtconway3d twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:51:19Maximum Security lurched to the *right*, you see, and those Radical Left Wing race stewards punished him for it. Sad! https://t.co/lnWcdRmPUy reageer retweet
Aha! Maar dat versterkt de vergelijking alleen maar: in 2016 kon de beste ook niet meedoen...quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het beste paard, Omaha Beach (yep!), kon in de Kentucky Derby niet eens meedoen (vanwege ziekte afgemeld). Dat was pas echt SAD.
En ik maar denken dat ik off-topic bezig was.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Aha! Maar dat versterkt de vergelijking alleen maar: in 2016 kon de beste ook niet meedoen...
Dat zou wel een smerige socialistische actie van m zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:07 schreef Chivaz het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1124691426338574336
En dit is nu precies waarom het zo belangrijk is dat de president alternatieve media steunt.
De msm liegt er weer eens op los en natuurlijk kunnen ze er mee weg komen omdat ze deel uitmaken van de gevestigde orde.
Het is de hoogste tijd dat Trump actie gaat nemen tegen censuur op het internet zodat vrijheid van meningsuiting en het uitwisselen van informatie beschermd blijft.
Twee jaar lang is de VS in de greep geweest van een samenzweringstheorie dat uiteindelijk miljoenen heeft gekost en het vertrouwen in de media en de politiek ernstig heeft geschaad.
Nu is er een echt tastbaar probleem en de mensen die het hardste schreeuwden over Trump is een gevaar voor de persvrijheid houden nu hun mond.
Bovendien heeft de FCC onder zijn bewind nu juist net neutrality rules afgeschaft.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zou wel een smerige socialistische actie van m zijn.
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien heeft de FCC onder zijn bewind nu juist net neutrality rules afgeschaft.
Ben benieuwd hoe Trump dat kan en gaat doen, trouwens. Of liever gezegd, welk excuus de Trumpista's hier gaan aandragen om te verklaren waarom hij helemaal niets gaat doenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zou wel een smerige socialistische actie van m zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:07 schreef Chivaz het volgende:
En dit is nu precies waarom het zo belangrijk is dat de president alternatieve media steunt.
De msm liegt er weer eens op los en natuurlijk kunnen ze er mee weg komen omdat ze deel uitmaken van de gevestigde orde.
Het is de hoogste tijd dat Trump actie gaat nemen tegen censuur op het internet zodat vrijheid van meningsuiting en het uitwisselen van informatie beschermd blijft.
Twee jaar lang is de VS in de greep geweest van een samenzweringstheorie dat uiteindelijk miljoenen heeft gekost en het vertrouwen in de media en de politiek ernstig heeft geschaad.
Nu is er een echt tastbaar probleem en de mensen die het hardste schreeuwden over Trump is een gevaar voor de persvrijheid houden nu hun mond.
Infowars heeft ook niets van doen met nieuws. Maar goed, enkeltje BNW voor Infowarslezers inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Ga gewoon naar BNW joh met je samenzweringsgeneuzel en realiteitsontkenning.
Trump heeft niks met vrijheid van meningsuiting dat bewijst hij elke keer weer.
Het vertrouwen in de media en de politiek is ernstig geschaad door de beroepsleugenaar die er zijn dagtaak van heeft gemaakt om journalisten als vijanden van het volk weg te zetten.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:07 schreef Chivaz het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump gaat de handelsoorlog met China een tandje opschroeven.
Beurzen morgen weer massaal in het rood waarschijnlijk
https://nos.nl/artikel/22(...)china-verder-op.html
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 18:08:46For 10 months, China has been paying Tariffs to the USA of 25% on 50 Billion Dollars of High Tech, and 10% on 200 Billion Dollars of other goods. These payments are partially responsible for our great economic results. The 10% will go up to 25% on Friday. 325 Billions Dollars.... reageer retweet
En het voorstellen alsof China die tarieven betaalt...twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 18:08:46....of additional goods sent to us by China remain untaxed, but will be shortly, at a rate of 25%. The Tariffs paid to the USA have had little impact on product cost, mostly borne by China. The Trade Deal with China continues, but too slowly, as they attempt to renegotiate. No! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 20:03:29After spending more than $35,000,000 over a two year period, interviewing 500 people, using 18 Trump Hating Angry Democrats & 49 FBI Agents - all culminating in a more than 400 page Report showing NO COLLUSION - why would the Democrats in Congress now need Robert Mueller....... reageer retweet
Mueller heeft me bij monde van Barr zo onschuldig verklaard dat hij het niet zelf zou mogen zeggen!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 20:03:29....to testify. Are they looking for a redo because they hated seeing the strong NO COLLUSION conclusion? There was no crime, except on the other side (incredibly not covered in the Report), and NO OBSTRUCTION. Bob Mueller should not testify. No redos for the Dems! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |