Wanneer was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag komen Hos en Rex al bier drinken in Nijmegen
Of eigenlijk kom ik daarheen dus
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet meteen aan *no diggity* denken![]()
KwaliteitsOPquote:
Ah, ik hoor het al. Volgende week dusquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef Memento-Mori het volgende: en er moet iemand jarig zijn want dan word je door het voltallige personeel al klappend toegezongen
![]()
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niksquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn liefdesleven nog hopelozer is dan dat van Fax.
Five Guys ligt alleen in Utrecht of Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gaan we naar amsterdam dan wil ik wel mee
Je zit op Fok, dat is niet representatief voor de buitenwereld.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niks
Hoezo vrouwen krijgen makkelijk seks
je hoef niet mee he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan er idd prima eten hoor, maar echt gezellig is anders vind ik.
Waarom sta ik niet tussen die mensen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niks
Daar zit ook wel weer iets inquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hoef niet mee he?
en TGIF is best gezellig hoor qua inrichting, gezelliger dan een all you can eat toko iig en het hoeft ook niet te formeel te zijn met n meet he
En dan uitnodigingen van Hosti om wat te drinken afslaan omdat je boodschappen moet doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
23 april gaan ze pas openquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, ik hoor het al. Volgende week dus
Ik doe wel een sterrenrestaurant meet met HW.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hoef niet mee he?
en TGIF is best gezellig hoor qua inrichting, gezelliger dan een all you can eat toko iig en het hoeft ook niet te formeel te zijn met n meet he
Zo'n altruïst ben jij ook he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe wel een sterrenrestaurant meet met HW.![]()
ik offer me op
Die denken dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb wat over voor mijn mede fokkers.quote:
Waarom hebben jij en zwabber geen seks eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een DM gemistquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik stem voor Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Five Guys ligt alleen in Utrecht of Eindhoven.
Ik heb niks gezien, dan was je alsnog te subtiel.quote:
Ik zou bijna denken dat je iets van me wil, zo lief ben jequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb wat over voor mijn mede fokkers.
En weet je, jij mag betalen, kom je ook nog van je geld af!
Ik ben te lief voor de wereld
Dat vraagt iedereen zich al maanden af.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en zwabber geen seks eigenlijk?
Ja het ligt allemaal aan de rest en niet aan jou, makkelijk hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze durven gewoon niet?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich al maanden af.
Ze gaat toch niet met fokkers batsenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, dan was je alsnog te subtiel.
Nee nee ik ben geen golddigger. Is puur mijn persoonlijkheidquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je iets van me wil, zo lief ben je.
De grap van de eeuw, veel beter dan het getrol van Fax.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat hebben ze wel, maar houden ze geheim voor ons.
Weet ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nee ik ben geen golddigger. Is puur mijn persoonlijkheid
alleen seks is ook niet alles..quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach ja, alles hier is al minstens 3.000 keer uitgekauwd, dus echte grappen zijn er sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De grap van de eeuw, veel beter dan het getrol van Fax.
Beter dan geen seks.quote:
Je bent zelluf.quote:
Da's prijzige friet danquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
de five guys is overigens best duur9 euro voor n kale hamburger, met frietjes erbij 15 oid
hun zijn echt een perfect setje maar actie ho maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje persoonlijkheid erbij en het kan zelfs leuk zijn.quote:
"Nice burger"quote:
Wie weet achter de schermenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hun zijn echt een perfect setje maar actie ho maar
Watquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
de five guys is overigens best duur9 euro voor n kale hamburger, met frietjes erbij 15 oid
Zwabber wil zijn Wizard-status niet opgeven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
gaat vervelen na verloop van tijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je het beide niet hebt is alleen seks nog best leuk.
Het is natuurlijk ook gewoon een hipstertent.quote:
Snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zwabber wil zijn Wizard-status niet opgeven.
Bam.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar helemaal nooit seks ook lijkt me
Oranje stukjes tussen je tanden.quote:
Yv doet het er wel goed onder..quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar helemaal nooit seks ook lijkt me
Wordt er hier nog iets gespoten ten minstequote:
Voor de rest is het maar een droge boel voor zoveel gejank.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt er hier nog iets gespoten ten minste
Al die droge pruimenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor de rest is het maar een droge boel voor zoveel gejank.
Altijd die smerige worteldraadjes in die loempia'squote:
minder erg dan taugeequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd die smerige worteldraadjes in die loempia's
Tauge is fijn, want verteert niet, dus volgende dag taugetarrelsquote:
Oh vind ik niet zo erg. Wel even tandenstoker meenemenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd die smerige worteldraadjes in die loempia's
Hij wil niet. Denkt ook dat ik een grap maakquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seems legitquote:Heb hem zelf gebruikt. Zeer fijn en snel telefoontje met mooi beeld. Ben zuinig, mobiel laat ik altijd thuis dus onbeschadigd.
Zou wat aan mijn communicatieskills doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil niet. Denkt ook dat ik een grap maak
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou wat aan mijn communicatieskills doen als ik jou was
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil niet. Denkt ook dat ik een grap maak
Nu je het zegt, ik zie inderdaad ook een patroon ontstaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou wat aan mijn communicatieskills doen als ik jou was
Verschrompelde pitjes ook.quote:
Vroegahquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.
hoi, neuken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.
#nooitteoudomteleren. #jekanhetquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie inderdaad ook een patroon ontstaan
Blij dat ik die nog heb meegemaakt. Nooit geen verstoppingen of niks gehadquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mijquote:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Elvi, je moet ze een nudie in DM sturen, dan weten ze dat je het meent.
Kloot, huehue.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mij
Dat helpt wel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Heyquote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mij
Heb je hem ook gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
Werkte schijnbaar bij kaneel ook goed.
Met een timestamp, anders denken ze dat het een random pic van de webz is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Grote broerquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Terecht,vies gedoe met jullie vrouwen altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_because_he_thought/
Helaas niet, Loka was mij voor.quote:
Harmanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas niet, Loka was mij voor.
Mijn geluk stopte bij Art en Harman.
Van de Febo wel goed?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Milkshake![]()
Wil wel een echte, niet zo'n macdonalds ding
en met slagroom
Pfoe gelukkig, dacht dat je de wereld weer een stukje lelijker had gemaakt door er tussenuit te glippen.quote:
Nu Cali even niet kan zie ik kansen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig, dacht dat je de wereld weer een stukje lelijker had gemaakt door er tussenuit te glippen.
Of gewoon niet kapen, slet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Had even een situatie dus kon niet verder aanpassen
Geheimzinnig ditquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Hij laat het nu al afwetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stoma?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Cali heeft momenteel zelfs een extra gaatje.
Ja toevallig hèquote:
Lege TT en OP, beste TT en OP.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
quote:Homohater Adam (17) is een echte romanticus. Hij spreekt nooit via Grindr met zijn slachtoffers af, maar ontmoet ze alleen in het echte leven.
“Al dat online gedoe vind ik maar nep”, zegt Adam. “Het is te veel gericht op de snelle bevrediging. Hoe moet ik later aan mijn kinderen uitleggen dat ik mannen mishandelde die ik via één of andere app had leren kennen? Noem me ouderwets, maar ik wil iemand voor me winnen voor ik hem met een groep in elkaar beuk. Het is toch zonde om de spanning van het flirten, dat spel van aantrekken en afstoten, te moeten missen.”
Eerst kaaphoeren en dan smoesjes!quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Ik zal hem wel even voor je pakkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij laat het nu al afweten
waar is die goede oude tijd gebleven dat je meteen een dickpic had?
3 denk ik zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Cali heeft momenteel zelfs een extra gaatje.
Dan moet je sowieso niet fokken!quote:
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij laat het nu al afweten
waar is die goede oude tijd gebleven dat je meteen een dickpic had?
Zo werkt dat toch met selectieve emancipatie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.
En wel het topic kapen he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Ga je weer die kale rat sturen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even voor je pakken![]()
Hoe neem jij het initiatief als ik zeg dat ik seks met je wil hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een echte zeg ik toch!![]()
Met roomijs en slagroom
Ben ik nu de wingman gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even voor je pakken![]()
Dickpic staat al in je DM hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe neem jij het initiatief als ik zeg dat ik seks met je wil hebben![]()
Moeilijk wijf ben je
Zie je, verknipt ben je.quote:
Ja sorry ik ben moeilijk, maar ik wil wel een of andere ranzig zoete oreo smaak ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldV.d Linden was de naam dacht ik
![]()
Kan zijn dat hij wat onscherp is, inzoomen lukte niet goed.quote:
Ah, die overrated meukquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldV.d Linden was de naam dacht ik
![]()
We hebben het liever weer wat drukker hoorquote:
Ik en miss niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het liever weer wat drukker hoor.
Oh, je wilt naar Bunchquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een echte zeg ik toch!![]()
Met roomijs en slagroom
Minder, minder, minderquote:
Nee, ik ben niet zo'n IJsliefhebberquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij sowieso een favoriete ijssalon in Amsterdam?
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben moeilijk, maar ik wil wel een of andere ranzig zoete oreo smaak ofzo![]()
Die van Baskin Robbins![]()
![]()
Dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijk![]()
Ik wil een keer zo'n oversized coffee freak ding
[ afbeelding ]
Een normale shake is dan maar meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Echt who caresquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zat er één midden in de woonkamer op de vloer te schijten?
Wie heeft er in jouw kommetje cornflakes gekakt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt who cares
Alsof je echt werkelijk geïnteresseerd bent
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Glazuur aaaaaaand it's gone aanvalquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik al eens gehadvloeibare hartaanval
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zo een had ik toen in Groningen, die unicorn kots.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unicorn kotsquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo een had ik toen in Groningen, die unicorn kots.
leuk maar misselijkmakend
Scooter als in how much is the fish scooter?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
Scooter geeft een concert in de AFAS in December![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Scooter als in how much is the fish scooter?
Je ziet toch niet veel mensen die daarquote:
Vraag me af of het echt leuk is. 1 nummer ergens tussendoor is echt lachen, maar de hele avond?quote:
Plenty diabetes op dit weekend, dus maar een kop extra koffie, dat schijnt het risico weer te verminderen.quote:
Lijkt me wel coolquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ziet toch niet veel mensen die daarbij doen.
Ik eigenlijk ook. Geen idee of ik dat de hele avond vol hou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vraag me af of het echt leuk is. 1 nummer ergens tussendoor is echt lachen, maar de hele avond?.
Handig vervoersmiddel hoor.quote:
Kan ze niet meer zien. Zal wel van de diabetes komen.quote:
Ik ook niet, ik had paas-Guinness en paas-ossehaasquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen paasetijes gehad dit jaar
Niemand heeft ze hier gezien, keken er allemaal overheenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ze niet meer zien. Zal wel van de diabetes komen.
Paasetijes lijkt me ook niet echt smakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen paasetijes gehad dit jaar
lol maar ik bedoel ook in de periode voor pasen, gewoon nul paaseitjes opquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had paas-Guinness en paas-ossehaas.
Ik ook niet hoor, waren wel overal te vinden op mijn werk,maar van mij hoefde het nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lol maar ik bedoel ook in de periode voor pasen, gewoon nul paaseitjes op
met pasen heb ik gewoon thuis niks gedaan
Playbackshow bedoel jequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
Scooter geeft een concert in de AFAS in December![]()
Heb ik toch liever strongbow.quote:
Met allerlei andere zoete fruitsmaakjes zeker?quote:
bij voorkeur maar bij gebrek daaraan in NL is de gewone appelvariant ook primaquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met allerlei andere zoete fruitsmaakjes zeker?.
GMTAquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bulmers nog niet gehad. die nog even testen dus
Ik weet 1 plek die iig iets heeftquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij voorkeur maar bij gebrek daaraan in NL is de gewone appelvariant ook prima
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat die 2 ook de enige zijn die ik ken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al, heb nog wat om uit te proberen
Die ik van het weekend hadquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij voorkeur maar bij gebrek daaraan in NL is de gewone appelvariant ook prima
Weekendje Londen of Belfast. Weekendje pubquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan we toch samen ergens vandaan halen dan
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weekendje Londen of Belfast. Weekendje pub
Geen uitnodiging krijgen zegt genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef aeque het volgende:
Maar jullie kwamen allemaal niet op mijn verjaardag.Klootzakken.
is goed, 020 doen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan we toch samen ergens vandaan halen dan
Oh wacht, misschien had ik die moeten versturen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen uitnodiging krijgen zegt genoeg
Geen lola liefde voor jou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wacht, misschien had ik die moeten versturen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen lola liefde voor jou.
Jammerdebammer
uurtje of 17 ok?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan ik niet op tegen zijn. lekker dichtbij
je gaat naar vietnam he? dat mooi is er tijdens de vlucht wel al afquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Helaas moet ik me vanavond mooi maken voor de vakantie
Mooi dat je daar een paar dagen voor uittrektquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Helaas moet ik me vanavond mooi maken voor de vakantie
Dingen als scheren nagels lakken enzo zijn gelukkig wel iets blijvenderquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je gaat naar vietnam he? dat mooi is er tijdens de vlucht wel al af
Woensdag na werk ga ik al weg, morgen dusquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi dat je daar een paar dagen voor uittrekt.
dat is toch in n half uurtje gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dingen als scheren nagels lakken enzo zijn gelukkig wel iets blijvender
Donderdag had je gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Woensdag na werk ga ik al weg, morgen dus
je had toch al vakantie van je werkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Woensdag na werk ga ik al weg, morgen dus
nee moet vandaag en morgen gewoon nogquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je had toch al vakantie van je werk
Ah ok, nee dat lijkt me wel zo handig danquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar woensdag slaap ik op schiphol
oh wel in een hotel, ben niet zo pauper als dat.
volgens mij is ze vanaf haar huis of jouw huis net zo lang onderweg naar schipholquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, nee dat lijkt me wel zo handig dan.
Al had het stukken goedkoper gekund.
Ja gewoon thuis slapenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, nee dat lijkt me wel zo handig dan.
Al had het stukken goedkoper gekund.
Lopend misschienquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij is ze vanaf haar huis of jouw huis net zo lang onderweg naar schiphol
niet, dan hadden we nu cider kunnen zuipenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kost teveel dagen en dat zit ik thuis hyper te zijn
heerlijk met een kater in het vliegtuigquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet, dan hadden we nu cider kunnen zuipen
vanaf haar woonplaats ook hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lopend misschien.
Met een taxi is ze er zo hoor.
vandaag zuipen, morgen uitkateren, donderdag vliegen duhquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heerlijk met een kater in het vliegtuig.
Ja maar dat wist ik toch nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet, dan hadden we nu cider kunnen zuipen
Hoeveel wil je dat ik drink johquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heerlijk met een kater in het vliegtuig.
Ben toch niet bang ofzo.quote:
Dus?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was sowieso niet uitgenodigd he?
Hij dacht 020 dus ik mag meequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was sowieso niet uitgenodigd he?
020 is niet van hem hoorquote:
Onzin, die mag je gewoon innemen voor je heenvlucht, alleen is het daar wel verboden misschien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben toch niet bang ofzo.
Wilde slaappillen meenemen maar nu maken mensen me bang dat het onder de Opiumwet valt
Nja wilde er vooral 1 mee voor de terugwegquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, die mag je gewoon innemen voor je heenvlucht, alleen is het daar wel verboden misschien.
We gaan na mijn vakantie wel samen Cider drinkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
020 is niet van hem hoor
maar in 020 heb je gewoon de beste mogelijkheden en openingstijden en zit je tenminste niet op dinsdag alleen in de tent
Dat kan linker zijn ja. Ik weet niet hoe het zit in Vietnam, maar in Thailand is valium wel weer overal te krijgen, maar ook niet echt legaal.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja wilde er vooral 1 mee voor de terugweg
Ja nee slim, daar iets kopen waarvan je niet weet wat het is en doetquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
In Vietnam koop je die shit gewoon bij de drogist.
Ik blijf wel wakkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan linker zijn ja. Ik weet niet hoe het zit in Vietnam, maar in Thailand is valium wel weer overal te krijgen, maar ook niet echt legaal.
Kan je zoiets niet in je medicijnenpaspoort laten zetten oid?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja wilde er vooral 1 mee voor de terugweg
Kwestie van goed timen qua slaap en vluchtquote:
Durf te leven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nee slim, daar iets kopen waarvan je niet weet wat het is en doet
Ik heb die dingen niet zelf dus ook geen medicijn paspoortquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je zoiets niet in je medicijnenpaspoort laten zetten oid?
Maakt niet uit hoe moe ik ben, lukt meestal gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwestie van goed timen qua slaap en vlucht.
Sowieso zou ik me niet zo druk maken over het meenemen van 1 of 2 pillen, die vinden ze toch nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maat van me vliegt de hele wereld over voor z'n werk en die neemt altijd benzo's mee voor z'n vliegangst.
Ga je nog met een AK schieten?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet al door die verdomde vietcong tunnels kruipen
Ja op levende doelwitten. Moest je beetje extra betalen maar wel leuk in die rijstvelden.quote:
Je kan in Cambodja met een RPG op een koe schieten als je genoeg neerlegt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja op levende doelwitten. Moest je beetje extra betalen maar wel leuk in die rijstvelden.
Beetje mikken op die rieten hoedjes
Ik denk niet alleen in Cambodjaquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan in Cambodja met een RPG op een koe schieten als je genoeg neerlegt.
gevolgd door een bbq?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan in Cambodja met een RPG op een koe schieten als je genoeg neerlegt.
Met hele potjes gaan sleuren lijkt me ook een minder goed idee. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet heel vaak meemaken dat mensen eoa benzo bij zich hebben ivm vliegangst.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zou ik me niet zo druk maken over het meenemen van 1 of 2 pillen, die vinden ze toch niet. Maar ik kan uiteraard niet voor een ander spreken.
Ja, daarom. Maar ergens 1 of 2 pilletjes lijkt me geen probleem.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met hele potjes gaan sleuren lijkt me ook een minder goed idee. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet heel vaak meemaken dat mensen eoa benzo bij zich hebben ivm vliegangst.
Kun je denk ik beter een .50 gebruiken dan een RPG als je het nog op wil etenquote:
Ja en dat wil ik dus wetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar ergens 1 of 2 pilletjes lijkt me geen probleem.
Gewoon hamburgers van makenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je denk ik beter een .50 gebruiken dan een RPG als je het nog op wil eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |