nee moet vandaag en morgen gewoon nogquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je had toch al vakantie van je werk
Ah ok, nee dat lijkt me wel zo handig danquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar woensdag slaap ik op schiphol
oh wel in een hotel, ben niet zo pauper als dat.
volgens mij is ze vanaf haar huis of jouw huis net zo lang onderweg naar schipholquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, nee dat lijkt me wel zo handig dan.
Al had het stukken goedkoper gekund.
Ja gewoon thuis slapenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, nee dat lijkt me wel zo handig dan.
Al had het stukken goedkoper gekund.
Lopend misschienquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij is ze vanaf haar huis of jouw huis net zo lang onderweg naar schiphol
niet, dan hadden we nu cider kunnen zuipenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kost teveel dagen en dat zit ik thuis hyper te zijn
heerlijk met een kater in het vliegtuigquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet, dan hadden we nu cider kunnen zuipen
vanaf haar woonplaats ook hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lopend misschien.
Met een taxi is ze er zo hoor.
vandaag zuipen, morgen uitkateren, donderdag vliegen duhquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heerlijk met een kater in het vliegtuig.
Ja maar dat wist ik toch nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet, dan hadden we nu cider kunnen zuipen
Hoeveel wil je dat ik drink johquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heerlijk met een kater in het vliegtuig.
Ben toch niet bang ofzo.quote:
Dus?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was sowieso niet uitgenodigd he?
Hij dacht 020 dus ik mag meequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was sowieso niet uitgenodigd he?
020 is niet van hem hoorquote:
Onzin, die mag je gewoon innemen voor je heenvlucht, alleen is het daar wel verboden misschien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben toch niet bang ofzo.
Wilde slaappillen meenemen maar nu maken mensen me bang dat het onder de Opiumwet valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |