GMTAquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bulmers nog niet gehad. die nog even testen dus
Ik weet 1 plek die iig iets heeftquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij voorkeur maar bij gebrek daaraan in NL is de gewone appelvariant ook prima
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat die 2 ook de enige zijn die ik ken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al, heb nog wat om uit te proberen
Die ik van het weekend hadquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij voorkeur maar bij gebrek daaraan in NL is de gewone appelvariant ook prima
Weekendje Londen of Belfast. Weekendje pubquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan we toch samen ergens vandaan halen dan
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weekendje Londen of Belfast. Weekendje pub
Geen uitnodiging krijgen zegt genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef aeque het volgende:
Maar jullie kwamen allemaal niet op mijn verjaardag.Klootzakken.
is goed, 020 doen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan we toch samen ergens vandaan halen dan
Oh wacht, misschien had ik die moeten versturen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen uitnodiging krijgen zegt genoeg
Geen lola liefde voor jou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wacht, misschien had ik die moeten versturen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen lola liefde voor jou.
Jammerdebammer
uurtje of 17 ok?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan ik niet op tegen zijn. lekker dichtbij
je gaat naar vietnam he? dat mooi is er tijdens de vlucht wel al afquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Helaas moet ik me vanavond mooi maken voor de vakantie
Mooi dat je daar een paar dagen voor uittrektquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Helaas moet ik me vanavond mooi maken voor de vakantie
Dingen als scheren nagels lakken enzo zijn gelukkig wel iets blijvenderquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je gaat naar vietnam he? dat mooi is er tijdens de vlucht wel al af
Woensdag na werk ga ik al weg, morgen dusquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi dat je daar een paar dagen voor uittrekt.
dat is toch in n half uurtje gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dingen als scheren nagels lakken enzo zijn gelukkig wel iets blijvender
Donderdag had je gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Woensdag na werk ga ik al weg, morgen dus
je had toch al vakantie van je werkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Woensdag na werk ga ik al weg, morgen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |