En wel het topic kapen he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Had even een situatie dus kon niet verder aanpassen
Ga je weer die kale rat sturen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even voor je pakken![]()
Hoe neem jij het initiatief als ik zeg dat ik seks met je wil hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een echte zeg ik toch!![]()
Met roomijs en slagroom
Ben ik nu de wingman gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even voor je pakken![]()
Dickpic staat al in je DM hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe neem jij het initiatief als ik zeg dat ik seks met je wil hebben![]()
Moeilijk wijf ben je
Zie je, verknipt ben je.quote:
Ja sorry ik ben moeilijk, maar ik wil wel een of andere ranzig zoete oreo smaak ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldV.d Linden was de naam dacht ik
![]()
Kan zijn dat hij wat onscherp is, inzoomen lukte niet goed.quote:
Ah, die overrated meukquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldV.d Linden was de naam dacht ik
![]()
We hebben het liever weer wat drukker hoorquote:
Ik en miss niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het liever weer wat drukker hoor.
Oh, je wilt naar Bunchquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een echte zeg ik toch!![]()
Met roomijs en slagroom
Minder, minder, minderquote:
Nee, ik ben niet zo'n IJsliefhebberquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij sowieso een favoriete ijssalon in Amsterdam?
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben moeilijk, maar ik wil wel een of andere ranzig zoete oreo smaak ofzo![]()
Die van Baskin Robbins![]()
![]()
Dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijk![]()
Ik wil een keer zo'n oversized coffee freak ding
[ afbeelding ]
Een normale shake is dan maar meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Echt who caresquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zat er één midden in de woonkamer op de vloer te schijten?
Wie heeft er in jouw kommetje cornflakes gekakt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt who cares
Alsof je echt werkelijk geïnteresseerd bent
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Glazuur aaaaaaand it's gone aanvalquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik al eens gehadvloeibare hartaanval
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zo een had ik toen in Groningen, die unicorn kots.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unicorn kotsquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo een had ik toen in Groningen, die unicorn kots.
leuk maar misselijkmakend
Scooter als in how much is the fish scooter?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
Scooter geeft een concert in de AFAS in December![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Scooter als in how much is the fish scooter?
Je ziet toch niet veel mensen die daarquote:
Vraag me af of het echt leuk is. 1 nummer ergens tussendoor is echt lachen, maar de hele avond?quote:
Plenty diabetes op dit weekend, dus maar een kop extra koffie, dat schijnt het risico weer te verminderen.quote:
Lijkt me wel coolquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ziet toch niet veel mensen die daarbij doen.
Ik eigenlijk ook. Geen idee of ik dat de hele avond vol hou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vraag me af of het echt leuk is. 1 nummer ergens tussendoor is echt lachen, maar de hele avond?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |