En wel het topic kapen he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Had even een situatie dus kon niet verder aanpassen
Ga je weer die kale rat sturen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even voor je pakken![]()
Hoe neem jij het initiatief als ik zeg dat ik seks met je wil hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een echte zeg ik toch!![]()
Met roomijs en slagroom
Ben ik nu de wingman gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even voor je pakken![]()
Dickpic staat al in je DM hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe neem jij het initiatief als ik zeg dat ik seks met je wil hebben![]()
Moeilijk wijf ben je
Zie je, verknipt ben je.quote:
Ja sorry ik ben moeilijk, maar ik wil wel een of andere ranzig zoete oreo smaak ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldV.d Linden was de naam dacht ik
![]()
Kan zijn dat hij wat onscherp is, inzoomen lukte niet goed.quote:
Ah, die overrated meukquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga naar de bekende ijsco in Amsterdam. Roomijs en slagroom voor niet eens heel veel geldV.d Linden was de naam dacht ik
![]()
We hebben het liever weer wat drukker hoorquote:
Ik en miss niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het liever weer wat drukker hoor.
Oh, je wilt naar Bunchquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een echte zeg ik toch!![]()
Met roomijs en slagroom
Minder, minder, minderquote:
Nee, ik ben niet zo'n IJsliefhebberquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij sowieso een favoriete ijssalon in Amsterdam?
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben moeilijk, maar ik wil wel een of andere ranzig zoete oreo smaak ofzo![]()
Die van Baskin Robbins![]()
![]()
Dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijk![]()
Ik wil een keer zo'n oversized coffee freak ding
[ afbeelding ]
Een normale shake is dan maar meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |