Blij dat ik die nog heb meegemaakt. Nooit geen verstoppingen of niks gehadquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mijquote:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Elvi, je moet ze een nudie in DM sturen, dan weten ze dat je het meent.
Kloot, huehue.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mij
Dat helpt wel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Heyquote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mij
Heb je hem ook gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
Werkte schijnbaar bij kaneel ook goed.
Met een timestamp, anders denken ze dat het een random pic van de webz is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Grote broerquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Terecht,vies gedoe met jullie vrouwen altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_because_he_thought/
Helaas niet, Loka was mij voor.quote:
Harmanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas niet, Loka was mij voor.
Mijn geluk stopte bij Art en Harman.
Van de Febo wel goed?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Milkshake![]()
Wil wel een echte, niet zo'n macdonalds ding
en met slagroom
Pfoe gelukkig, dacht dat je de wereld weer een stukje lelijker had gemaakt door er tussenuit te glippen.quote:
Nu Cali even niet kan zie ik kansen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig, dacht dat je de wereld weer een stukje lelijker had gemaakt door er tussenuit te glippen.
Of gewoon niet kapen, slet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Had even een situatie dus kon niet verder aanpassen
Geheimzinnig ditquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Hij laat het nu al afwetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stoma?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Cali heeft momenteel zelfs een extra gaatje.
Ja toevallig hèquote:
Lege TT en OP, beste TT en OP.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
quote:Homohater Adam (17) is een echte romanticus. Hij spreekt nooit via Grindr met zijn slachtoffers af, maar ontmoet ze alleen in het echte leven.
“Al dat online gedoe vind ik maar nep”, zegt Adam. “Het is te veel gericht op de snelle bevrediging. Hoe moet ik later aan mijn kinderen uitleggen dat ik mannen mishandelde die ik via één of andere app had leren kennen? Noem me ouderwets, maar ik wil iemand voor me winnen voor ik hem met een groep in elkaar beuk. Het is toch zonde om de spanning van het flirten, dat spel van aantrekken en afstoten, te moeten missen.”
Eerst kaaphoeren en dan smoesjes!quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry vd OP
Ik zal hem wel even voor je pakkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij laat het nu al afweten
waar is die goede oude tijd gebleven dat je meteen een dickpic had?
3 denk ik zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Cali heeft momenteel zelfs een extra gaatje.
Dan moet je sowieso niet fokken!quote:
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij laat het nu al afweten
waar is die goede oude tijd gebleven dat je meteen een dickpic had?
Zo werkt dat toch met selectieve emancipatie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de man moet meteen maar weer het initiatief nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |