Blij dat ik die nog heb meegemaakt. Nooit geen verstoppingen of niks gehadquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mijquote:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Elvi, je moet ze een nudie in DM sturen, dan weten ze dat je het meent.
Kloot, huehue.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mij
Dat helpt wel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Heyquote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je ook B zegt, als je met Elvi loopt te kloten, dan kloot je ook met mij
Heb je hem ook gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
Werkte schijnbaar bij kaneel ook goed.
Met een timestamp, anders denken ze dat het een random pic van de webz is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Grote broerquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Terecht,vies gedoe met jullie vrouwen altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_because_he_thought/
Helaas niet, Loka was mij voor.quote:
Harmanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas niet, Loka was mij voor.
Mijn geluk stopte bij Art en Harman.
Van de Febo wel goed?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Milkshake![]()
Wil wel een echte, niet zo'n macdonalds ding
en met slagroom
Pfoe gelukkig, dacht dat je de wereld weer een stukje lelijker had gemaakt door er tussenuit te glippen.quote:
Nu Cali even niet kan zie ik kansen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig, dacht dat je de wereld weer een stukje lelijker had gemaakt door er tussenuit te glippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |