Waarom hebben jij en zwabber geen seks eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niks
Hoezo vrouwen krijgen makkelijk seks
Ik heb een DM gemistquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niks
Ik stem voor Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Five Guys ligt alleen in Utrecht of Eindhoven.
Ik heb niks gezien, dan was je alsnog te subtiel.quote:
Ik zou bijna denken dat je iets van me wil, zo lief ben jequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb wat over voor mijn mede fokkers.
En weet je, jij mag betalen, kom je ook nog van je geld af!
Ik ben te lief voor de wereld
Dat vraagt iedereen zich al maanden af.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en zwabber geen seks eigenlijk?
Ja het ligt allemaal aan de rest en niet aan jou, makkelijk hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze durven gewoon niet?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich al maanden af.
Ze gaat toch niet met fokkers batsenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, dan was je alsnog te subtiel.
Nee nee ik ben geen golddigger. Is puur mijn persoonlijkheidquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je iets van me wil, zo lief ben je.
De grap van de eeuw, veel beter dan het getrol van Fax.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat hebben ze wel, maar houden ze geheim voor ons.
Weet ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nee ik ben geen golddigger. Is puur mijn persoonlijkheid
alleen seks is ook niet alles..quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach ja, alles hier is al minstens 3.000 keer uitgekauwd, dus echte grappen zijn er sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De grap van de eeuw, veel beter dan het getrol van Fax.
Beter dan geen seks.quote:
Je bent zelluf.quote:
Da's prijzige friet danquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
de five guys is overigens best duur9 euro voor n kale hamburger, met frietjes erbij 15 oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |