Wanneer was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag komen Hos en Rex al bier drinken in Nijmegen
Of eigenlijk kom ik daarheen dus
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet meteen aan *no diggity* denken![]()
KwaliteitsOPquote:
Ah, ik hoor het al. Volgende week dusquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef Memento-Mori het volgende: en er moet iemand jarig zijn want dan word je door het voltallige personeel al klappend toegezongen
![]()
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niksquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn liefdesleven nog hopelozer is dan dat van Fax.
Five Guys ligt alleen in Utrecht of Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gaan we naar amsterdam dan wil ik wel mee
Je zit op Fok, dat is niet representatief voor de buitenwereld.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niks
Hoezo vrouwen krijgen makkelijk seks
je hoef niet mee he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan er idd prima eten hoor, maar echt gezellig is anders vind ik.
Waarom sta ik niet tussen die mensen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger. Ik laat al een paar keer niet-subtiel aan mensen weten dat ik seks met ze wil en er gebeurt gewoon niks
Daar zit ook wel weer iets inquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hoef niet mee he?
en TGIF is best gezellig hoor qua inrichting, gezelliger dan een all you can eat toko iig en het hoeft ook niet te formeel te zijn met n meet he
En dan uitnodigingen van Hosti om wat te drinken afslaan omdat je boodschappen moet doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
23 april gaan ze pas openquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, ik hoor het al. Volgende week dus
Ik doe wel een sterrenrestaurant meet met HW.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hoef niet mee he?
en TGIF is best gezellig hoor qua inrichting, gezelliger dan een all you can eat toko iig en het hoeft ook niet te formeel te zijn met n meet he
Zo'n altruïst ben jij ook he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe wel een sterrenrestaurant meet met HW.![]()
ik offer me op
Die denken dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb wat over voor mijn mede fokkers.quote:
Waarom hebben jij en zwabber geen seks eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een DM gemistquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik stem voor Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Five Guys ligt alleen in Utrecht of Eindhoven.
Ik heb niks gezien, dan was je alsnog te subtiel.quote:
Ik zou bijna denken dat je iets van me wil, zo lief ben jequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb wat over voor mijn mede fokkers.
En weet je, jij mag betalen, kom je ook nog van je geld af!
Ik ben te lief voor de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |