quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Glazuur aaaaaaand it's gone aanvalquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik al eens gehadvloeibare hartaanval
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijk![]()
Ik wil een keer zo'n oversized coffee freak ding
[ afbeelding ]
Een normale shake is dan maar meh
Ja zo een had ik toen in Groningen, die unicorn kots.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, die zijn by design moeilijk![]()
Ik wil een keer zo'n oversized coffee freak ding
[ afbeelding ]
Een normale shake is dan maar meh
Unicorn kotsquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo een had ik toen in Groningen, die unicorn kots.
leuk maar misselijkmakend
Scooter als in how much is the fish scooter?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
Scooter geeft een concert in de AFAS in December![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Scooter als in how much is the fish scooter?
Je ziet toch niet veel mensen die daarquote:
Vraag me af of het echt leuk is. 1 nummer ergens tussendoor is echt lachen, maar de hele avond?quote:
Plenty diabetes op dit weekend, dus maar een kop extra koffie, dat schijnt het risico weer te verminderen.quote:
Lijkt me wel coolquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ziet toch niet veel mensen die daarbij doen.
Ik eigenlijk ook. Geen idee of ik dat de hele avond vol hou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vraag me af of het echt leuk is. 1 nummer ergens tussendoor is echt lachen, maar de hele avond?.
Handig vervoersmiddel hoor.quote:
Kan ze niet meer zien. Zal wel van de diabetes komen.quote:
Ik ook niet, ik had paas-Guinness en paas-ossehaasquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen paasetijes gehad dit jaar
Niemand heeft ze hier gezien, keken er allemaal overheenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ze niet meer zien. Zal wel van de diabetes komen.
Paasetijes lijkt me ook niet echt smakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen paasetijes gehad dit jaar
lol maar ik bedoel ook in de periode voor pasen, gewoon nul paaseitjes opquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had paas-Guinness en paas-ossehaas.
Ik ook niet hoor, waren wel overal te vinden op mijn werk,maar van mij hoefde het nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lol maar ik bedoel ook in de periode voor pasen, gewoon nul paaseitjes op
met pasen heb ik gewoon thuis niks gedaan
Playbackshow bedoel jequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
Scooter geeft een concert in de AFAS in December![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |