Nja wilde er vooral 1 mee voor de terugwegquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, die mag je gewoon innemen voor je heenvlucht, alleen is het daar wel verboden misschien.
We gaan na mijn vakantie wel samen Cider drinkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
020 is niet van hem hoor
maar in 020 heb je gewoon de beste mogelijkheden en openingstijden en zit je tenminste niet op dinsdag alleen in de tent
Dat kan linker zijn ja. Ik weet niet hoe het zit in Vietnam, maar in Thailand is valium wel weer overal te krijgen, maar ook niet echt legaal.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja wilde er vooral 1 mee voor de terugweg
Ja nee slim, daar iets kopen waarvan je niet weet wat het is en doetquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
In Vietnam koop je die shit gewoon bij de drogist.
Ik blijf wel wakkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan linker zijn ja. Ik weet niet hoe het zit in Vietnam, maar in Thailand is valium wel weer overal te krijgen, maar ook niet echt legaal.
Kan je zoiets niet in je medicijnenpaspoort laten zetten oid?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja wilde er vooral 1 mee voor de terugweg
Kwestie van goed timen qua slaap en vluchtquote:
Durf te leven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nee slim, daar iets kopen waarvan je niet weet wat het is en doet
Ik heb die dingen niet zelf dus ook geen medicijn paspoortquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je zoiets niet in je medicijnenpaspoort laten zetten oid?
Maakt niet uit hoe moe ik ben, lukt meestal gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwestie van goed timen qua slaap en vlucht.
Sowieso zou ik me niet zo druk maken over het meenemen van 1 of 2 pillen, die vinden ze toch nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maat van me vliegt de hele wereld over voor z'n werk en die neemt altijd benzo's mee voor z'n vliegangst.
Ga je nog met een AK schieten?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet al door die verdomde vietcong tunnels kruipen
Ja op levende doelwitten. Moest je beetje extra betalen maar wel leuk in die rijstvelden.quote:
Je kan in Cambodja met een RPG op een koe schieten als je genoeg neerlegt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja op levende doelwitten. Moest je beetje extra betalen maar wel leuk in die rijstvelden.
Beetje mikken op die rieten hoedjes
Ik denk niet alleen in Cambodjaquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan in Cambodja met een RPG op een koe schieten als je genoeg neerlegt.
gevolgd door een bbq?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan in Cambodja met een RPG op een koe schieten als je genoeg neerlegt.
Met hele potjes gaan sleuren lijkt me ook een minder goed idee. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet heel vaak meemaken dat mensen eoa benzo bij zich hebben ivm vliegangst.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zou ik me niet zo druk maken over het meenemen van 1 of 2 pillen, die vinden ze toch niet. Maar ik kan uiteraard niet voor een ander spreken.
Ja, daarom. Maar ergens 1 of 2 pilletjes lijkt me geen probleem.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met hele potjes gaan sleuren lijkt me ook een minder goed idee. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het niet heel vaak meemaken dat mensen eoa benzo bij zich hebben ivm vliegangst.
Kun je denk ik beter een .50 gebruiken dan een RPG als je het nog op wil etenquote:
Ja en dat wil ik dus wetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar ergens 1 of 2 pilletjes lijkt me geen probleem.
Gewoon hamburgers van makenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je denk ik beter een .50 gebruiken dan een RPG als je het nog op wil eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |