Oranje stukjes tussen je tanden.quote:
Yv doet het er wel goed onder..quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar helemaal nooit seks ook lijkt me
Wordt er hier nog iets gespoten ten minstequote:
Voor de rest is het maar een droge boel voor zoveel gejank.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt er hier nog iets gespoten ten minste
Al die droge pruimenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor de rest is het maar een droge boel voor zoveel gejank.
Altijd die smerige worteldraadjes in die loempia'squote:
minder erg dan taugeequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd die smerige worteldraadjes in die loempia's
Tauge is fijn, want verteert niet, dus volgende dag taugetarrelsquote:
Oh vind ik niet zo erg. Wel even tandenstoker meenemenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd die smerige worteldraadjes in die loempia's
Hij wil niet. Denkt ook dat ik een grap maakquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en zwabber geen seks eigenlijk?
Seems legitquote:Heb hem zelf gebruikt. Zeer fijn en snel telefoontje met mooi beeld. Ben zuinig, mobiel laat ik altijd thuis dus onbeschadigd.
Zou wat aan mijn communicatieskills doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil niet. Denkt ook dat ik een grap maak
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou wat aan mijn communicatieskills doen als ik jou was
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil niet. Denkt ook dat ik een grap maak
Nu je het zegt, ik zie inderdaad ook een patroon ontstaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou wat aan mijn communicatieskills doen als ik jou was
Verschrompelde pitjes ook.quote:
Vroegahquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.
hoi, neuken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat "hoi, neuken?" nog gewoon voldoende was.
#nooitteoudomteleren. #jekanhetquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie inderdaad ook een patroon ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |