quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
EFF is niets anders dan een stelletje neckbeards die 'fotograafje' spelen bij alle mooie cosplayers om zich er thuis bij af te trekken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
EFF is niets anders dan een stelletje neckbeards die 'fotograafje' spelen bij alle mooie cosplayers om zich er thuis bij af te trekken.
klinkt toch ook gewoon als jouw ideaalquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]toch lijkt het mij tof om een keer heen te gaan.
Uur of 10 ofzo denk ik. Er speelt zo'n singer-songwriter/folk artiest, Will Varley.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde sfeer. Alleen ander eten, en andere muziek.
Als je nog eens gaat, laat het weten. Wij gaan ook regelmatig met wat mensen (Loka, Morrigan, 2happy4u, Fera, Muhahaha).
[..]
Tot hoe laat ben je er?
Mij ookquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]toch lijkt het mij tof om een keer heen te gaan.
hey jijquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga niet zelf maar trek mij altijd af met behulp van de fotoreportage van de frontpage.
CLOOOSSEEE THE GATESSquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga niet zelf maar trek mij altijd af met behulp van de fotoreportage van de frontpage.
Case in pointquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Maar dan trek je zo'n outfit aan, en dan loop je daar, en dan? ...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[ afbeelding ]
die outfits zijn echt super tof
Alle vrouwen willen zich toch een prinsje voelen? (lees fapobject)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan trek je zo'n outfit aan, en dan loop je daar, en dan? ...
Ben te auti daarvoor denk ik
geen idee want ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb dat idee met vrouwen die uitgaan in supersexy outfitjes die heul niet comfortabel zittenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is er nog sporadisch. In GC of zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die laatste is ook al lang niet meer op FOK! geweest. Hoe is het met hem?
Had je al etensplannen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uur of 10 ofzo denk ik. Er speelt zo'n singer-songwriter/folk artiest, Will Varley.
Klopt, zelfde sfeer. Ander thema. Moet maar weer eens heen naar de EFF, is alweer te lang geleden. Het ene forum waar ik zat is opgedoekt omdat het als een nachtkaars uitging qua activiteit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde sfeer. Alleen ander eten, en andere muziek.
Als je nog eens gaat, laat het weten. Wij gaan ook regelmatig met wat mensen (Loka, Morrigan, 2happy4u, Fera, Muhahaha).
Klopt wel, mja bij de comic con ben ik er sneller doorheen. Bij die andere twee juist niet door de locatie zoals gezegd. Ik vind de Jaarbeurs wel een handige locatie maar meer praktisch vooral, verre van mooi voor zoiets.quote:Fantasy Fair valt voor mij in dezelfde categorie ook.
Mja weet niet, lijkt me allemaal heel leuk om te zien, maar zou er ook heel snel mee klaar zijn vrees ik dus...
zoals?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik heb dat idee met vrouwen die uitgaan in supersexy outfitjes die heul niet comfortabel zitten![]()
why tho...
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik heb dat idee met vrouwen die uitgaan in supersexy outfitjes die heul niet comfortabel zitten![]()
why tho...
Gewoon outfit met een dichte helm kiezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey :$quote:
De rest slaapt nogquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
CLOOOSSEEE THE GATESS
KLB SC IS COMING!!!
Bwehehehequote:
Ja echt awesomequote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat een werk dat daar in zit
[ afbeelding ]
Hij heeft toch al heel lang een vriendin.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is er nog sporadisch. In GC of zo.
Maar het gaat goed met hem. Heeft lief meisje gevonden, betere baan gevonden.
Alleen tijd geleden was de kat overleden.
Haiquote:
Nu snap ik waarom het zo klikt tussen jou en Amaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga toch nog even slapen. Trailer moest naar keuring hij isMaar het was wat vroeg al dat gesleep
Ik liep bij de EFF rond in mijn Ravenclaw outfit en bij de MWF in mijn Game of Thrones/Winterfell outfit. Past wel bij de locatie. En wat doe je dan de hele dag? Beetje bijpraten met tig bekenden, veel kijken, kijken en niet kopen (anders ben je zo blutquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prinsje nog welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen zich toch een prinsje voelen? (lees fapobject)
alleen jammer dat zo veel vrouwen de reacties van mannen door de war halenquote:
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk ook wel een prinsje voelen
huehue.
Als dat geen frustratiefappen wordt zodra je thuis bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.
Dat geldt voor de merchandise stands. Beetje nerd heeft allang een collectie thuis liggen aan zooiquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.
Tot de vellen er aan hangen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen frustratiefappen wordt zodra je thuis bent.
Dat je je eigen gezicht volkleddert als je niet oppast.quote:
Bah.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je eigen gezicht volkleddert als je niet oppast.
Been there, done that?quote:
Hier in de buurt is er ook altijd zo'n fantasy fair, op landgoed de Wouwse Plantage. Ben de naam alleen kwijt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde sfeer. Ander thema. Moet maar weer eens heen naar de EFF, is alweer te lang geleden. Het ene forum waar ik zat is opgedoekt omdat het als een nachtkaars uitging qua activiteit.
[..]
Klopt wel, mja bij de comic con ben ik er sneller doorheen. Bij die andere twee juist niet door de locatie zoals gezegd. Ik vind de Jaarbeurs wel een handige locatie maar meer praktisch vooral, verre van mooi voor zoiets.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moest ik lachen?![]()
[ afbeelding ]
Echt iets om met een groep te doen danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik liep bij de EFF rond in mijn Ravenclaw outfit en bij de MWF in mijn Game of Thrones/Winterfell outfit. Past wel bij de locatie. En wat doe je dan de hele dag? Beetje bijpraten met tig bekenden, veel kijken, kijken en niet kopen (anders ben je zo blut) Bier, wijn of mede zuipen
Workshops volgen, naar muziek luisteren of Q&A's met special guests bijwonen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er ook altijd zo'n fantasy fair, op landgoed de Wouwse Plantage. Ben de naam alleen kwijt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wouwse_Plantage_(landgoed)
Helaas zal er in 2015 geen Fantasyval georganiseerd worden. Inmiddels zijn we in 2018, lijkt dus over en uit te zijn?quote:
Inderdaad, normaal gaat twee keer zo snelquote:
Ow zou kunnen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Helaas zal er in 2015 geen Fantasyval georganiseerd worden. Inmiddels zijn we in 2018, lijkt dus over en uit te zijn?
Had hem al opgezocht.quote:
Ben erg benieuwd. Hoor er zoveel positieve reacties over.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, normaal gaat twee keer zo snel![]()
[ afbeelding ]
Da's wel het leukste ja. De meeste gaan er heen met mensen die ze kennen of dat ze elkaar daar ter plekke zien. Ga je zonder eigen outfit erheen dan heb je minder snel aansprak in je eentje. Maar in outfit wel. Dan zie je ook meteen wie de kenner is en wie nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt iets om met een groep te doen dan
zweefteefquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
''Ik zoek geen sex buddy!
Val op donker afro suri ect.
slank, 1,72
diepgang, spiritueel, communicatie, Ayahuasca zelfontwikkeling, positiviteit, levenspad/lessen, gezelligheid, lief, sociaal
❤️ Voor alles en iedereen''
Rare advertentie's elke keerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
diepgang, spiritueel, communicatie, Ayahuasca zelfontwikkeling, positiviteit, levenspad/lessen, gezelligheid, lief, sociaal
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hem al opgezocht.
Maar kleine kans dat we mee gaan naar de Nobel.
Als je wilt, kun je wel blijven eten. Lijkt me gezellig. Al lang geleden dat we je hebben gezien.
Ayawatte? Liefde vooral voor donker afro en suriquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
Ze wil dus een bbc.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
Die zoekt een sexbuddy, maar durft niet toe te geven aan het idee dat ze gewoon haar fysieke behoeften heeft. Past niet bij de verlichte status waarvan ze meent dat ze daarin verkeert.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
Wat ik zo kut vind met de mensen die ik ken, is dat de gemeenschappelijke hobby waar ik ze van ken dus ook gelijk het enige is waar de interesses gedeeld zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's wel het leukste ja. De meeste gaan er heen met mensen die ze kennen of dat ze elkaar daar ter plekke zien. Ga je zonder eigen outfit erheen dan heb je minder snel aansprak in je eentje. Maar in outfit wel. Dan zie je ook meteen wie de kenner is en wie nietHeb geregeld opmerkingen gekregen 'is dat niet....' of 'cool! Zelfgemaakt?' of 'mag ik het aan voor op de foto'
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zoekt een sexbuddy, maar durft niet toe te geven aan het idee dat ze gewoon haar fysieke behoeften heeft. Past niet bij de verlichte status waarvan ze meent dat ze daarin verkeert.
Ik ook. En peer pressure's a bitch.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd. Hoor er zoveel positieve reacties over.
Ik wil eerst God of War spelen, kijk ik daarna wel of ik Far Cry ga kopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook. En peer pressure's a bitch.
Oh maar dat heb ik ook hoor. Genoeg die ik ken wegens gemeenschappelijke interesse in wie is de mol, anderen weer door interesse in Harry Potter/Game of Thrones/ weer anderen door interesse in computers. Dat is dan wat je deelt, waardoor je elkaar leert kennen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik zo kut vind met de mensen die ik ken, is dat de gemeenschappelijke hobby waar ik ze van ken dus ook gelijk het enige is waar de interesses gedeeld zijn
Maar je kunt het toch ook met echt leuke mensen over wie is de mol hebben bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor. Genoeg die ik ken wegens gemeenschappelijke interesse in wie is de mol, anderen weer door interesse in Harry Potter/Game of Thrones/ weer anderen door interesse in computers. Dat is dan wat je deelt, waardoor je elkaar leert kennen.
Wat dat aspect betreft, niet veel verschil. Op elke religieuze feestdag komen mensen bij elkaar om hun familie weer eens te zien volgens mij, of het nu kerst of pasen is, of offerfeest, of diwali.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:28 schreef Allures het volgende:
Loka vraagje...
Ik kijk dus op tv iets over pasen en volgens een hottemetoot van de kerk gaat pasen om een fijn rustig moment en wat lekkers te eten delen met je familie. Een veilig thuis familie gevoel
Maar wat is dan het verschil met kerst?
Oh nee. Het is ook meer een startpunt waardoor je met elkaar in contact komt. Maar uit die gemeenschappelijke interesses heb ik zo wel meer vrienden leren kennen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Je hoeft toch ook niet alleen specifieke hobby's te delen om elkaars vrienden te kunnen zijn.
voelt een beetje als verschralingquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dat aspect betreft, niet veel verschil. Op elke religieuze feestdag komen mensen bij elkaar om hun familie weer eens te zien volgens mij, of het nu kerst of pasen is, of offerfeest, of diwali.
daar ga ik heenquote:
Oh zeker. Doe ik ook gewoon. Is meer iets van jaren terug dat ik speciaal anderen op fora opzocht. Tegenwoordig is iets als WIDM zo populair dat ik collega's op de werkvloer erover hoor bij de koffiemachine.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar je kunt het toch ook met echt leuke mensen over wie is de mol hebben bijvoorbeeld?
Zeg, blijf eens van m'n vreetfeestdagen af!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:33 schreef Allures het volgende:
[..]
voelt een beetje als verschralingDan gaan ze allemaal op elkaar lijken
Allemaal met eten bijvoorbeeld. Nou heb ik absoluut niks tegen eten maar misschien dan voor 1tje iets nieuws verzinnen? Dat het gaat om zingen, of zwemmen, of wandelen of zo
Dit lijkt mij nu wel eens leukquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Allemaal met eten bijvoorbeeld. Nou heb ik absoluut niks tegen eten maar misschien dan voor 1tje iets nieuws verzinnen? Dat het gaat om zingen, of zwemmen, of wandelen of zo
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een waarschuwing. Je krijgt hier geen frietjes
wat voor hobby dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:36 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook zo'n hobby waarbij mensen allemaal aan elkaar klitten en bff's zijn want gedeelde hobby
En dan willen ze dat ook allemaal van mij maar van de 100 mensen of zo die ik er nu van ontmoet heb vind ik er maar 2 of 3 echt aardigDat zijn de enige waarvan ik denk 'als ik je op werk/school/ergens anders tegen was gekomen had ik je ook tof gevonden'
Ik ga echt niet allemaal bff-ie lopen doen met de andere 97
Wat ik ook niet snap, sinds wanneer moeten we met pasen ook al weer gourmetten?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, blijf eens van m'n vreetfeestdagen af!
Als je alleen het feest viert met een paar vrije dagen maar niet de rituelen erbij houdt, wordt het inderdaad een beetje hetzelfde allemaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Met pasen gourmetten wij nooit volgens mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap, sinds wanneer moeten we met pasen ook al weer gourmetten?
Sowieso is gourmetten een van de domste dingen ooit
ja ik vind wel dat je dan ook wat op moet geven of zo. Anders is het gewoon kerst 2.0quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je alleen het feest viert met een paar vrije dagen maar niet de rituelen erbij houdt, wordt het inderdaad een beetje hetzelfde allemaal.
Pasen heeft bijvoorbeeld de voorbereidingstijd van 40 dagen, waarin veel mensen iets wat ze in het dagelijks leven normaalgesproken veel doen opgeven (zoals snoepen, of smartphone gebruiken), en er zijn veel dagen dat je een specifiek iets herdenkt, zoals palmzondag, witte donderdag met een rituele avondmaaltijd, goede vrijdag, de dag waarop je het verdriet van Jezus en zijn volgelingen herdenkt, en dan uiteindelijk Pasen, waar het juist om blijheid en opstanding gaat.
nee maar kijk maar eens in de winkels nuquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met pasen gourmetten wij nooit volgens mij.
Winkels gaan voor maximale verkoop.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:42 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar kijk maar eens in de winkels nu
Ik ken ze beide verder niet, maar klinkt wel leuk dus ach waarom niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar voorprogramma ken ik al 4 jaar en hij inmiddels ook, dus support hem sws altijd in NL en Will Varley ken ik uit voorprogrammas van Frank Turner. Dus zodoende.
Ja duhquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Winkels gaan voor maximale verkoop.
Eieren verstoppen in de tuin voor mijn nichtjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:34 schreef Dqod het volgende:
Lekker eieren vreten en dan een paar weken geen ei meer hoeven zien
Mijn neefjes schilderen nog elk jaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:43 schreef Allures het volgende:
We worden gewoon lui...
Niemand schildert meer eitjes (die kun je ook al zo kopen)
Maar hoe laat dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eieren verstoppen in de tuin voor mijn nichtje
Misschien moet je wat bedenken, en anderen vinden die dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik vind wel dat je dan ook wat op moet geven of zo. Anders is het gewoon kerst 2.0
Maar goed, iets opgeven is niet leuk. Dus misschien kan iets anders typisch pasen worden. Ook voor de niet gelovigen
Maar niet gourmet want dat is ook al weer kerst
Hoeveel mensen zoeken ook nog eieren? (ik wel)
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gedaan, we hadden niet eens een gourmetstel. Mijn pa haat zulke dingen. Toen ik een gourmetstel won bij een grabbelton op de rommelmarkt heb ik die maar aan vrienden weggegeven.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja duhDus blijkbaar gourmet half nederland
Gourmetten en friet, zou aanschuiven.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:44 schreef Elvi het volgende:
Wij gaan wel morgen gourmettenen tweede Paasdag eten we patat
Nouja ik ken erg veel mensen van het poolen en kitesurfen, maar het overgrote deel daarvan hoef ik echt niet mee te nemen naar een optreden... die gaan liever naar een hardstyle/techno feest of Hollandse avond oidquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor. Genoeg die ik ken wegens gemeenschappelijke interesse in wie is de mol, anderen weer door interesse in Harry Potter/Game of Thrones/ weer anderen door interesse in computers. Dat is dan wat je deelt, waardoor je elkaar leert kennen.
Mensen met kinderen doen dat nogquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:43 schreef Allures het volgende:
We worden gewoon lui...
Niemand schildert meer eitjes (die kun je ook al zo kopen)
Maar ja de eitjes zijn ook heidens toch?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werk tot 3 ongeveer.quote:
Maar echt? Want mijn nichtjes doen het allemaal alleen maar bij mijn ouders. Hun eigen ouders hebben er geen tijd voor of zoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen met kinderen doen dat nog
Komt wel van vruchtbaarheidsvieringen enzo ja, dat hele eieren ding.
Ik weet niet of ik dat red... 4 uur moet op zich niet zo'n probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk tot 3 ongeveer.
Je mag ook eerder komen, Loka is er dan al.
Bij mij thuis gebeurde het ook nooit, want twee fulltime werkende ouders, maar deed het wel bij vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar echt? Want mijn nichtjes doen het allemaal alleen maar bij mijn ouders. Hun eigen ouders hebben er geen tijd voor of zo
Ben echt bang dat zoiets over een generatie of 2 helemaal weg is
Ja hobbies en muzieksmaak kan uit elkaar liggen. Door de hobby leerde ik mensen kennen en daardoor weer andere muziek (folk/pagan) en ging ik dus ook naar andere concerten toe dan anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken erg veel mensen van het poolen en kitesurfen, maar het overgrote deel daarvan hoef ik echt niet mee te nemen naar een optreden... die gaan liever naar een hardstyle/techno feest of Hollandse avond oid
true, nieuwe muziek live zien is altijd tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken ze beide verder niet, maar klinkt wel leuk dus ach waarom niet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij thuis gebeurde het ook nooit, want twee fulltime werkende ouders, maar deed het wel bij vriendinnetjes.
Goeie levensles.quote:
Vroegerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen met kinderen doen dat nog
Komt wel van vruchtbaarheidsvieringen enzo ja, dat hele eieren ding.
Behalve dan dat die kinderen binnen 5 minuten beginnen te janken dat ze niks kunnen vinden.quote:
Ja dat was echt leukquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vroegertoen ik op de vrije school zat deden we een eigen Palmpasen stok maken. Zelf een kippetje van brood maken en zo de Palmpasen stok versieren. Het brood was niet te vreten want veels te zout. Maar dat was ook de bedoeling niet om op te gaan zitten eten. Maar alle rozijnen, doppinda's als versiersel aan elkaar gerijgd met gedroogd fruit er tussen wel. Het had wel wat. Net zoals Sint Maarten
quote:
Dikke prima.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat red... 4 uur moet op zich niet zo'n probleem zijn denk ik.
En ook al was ik na groep 3 alweer van de vrije school af. Zoiets heeft wel wat, zelfs al ben ik niet gelovig opgevoed.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was echt leuk
Vertelde ik laatst aan kaneel, maar die kende het niet.
Vind het ook wel leuk dat ik toch wel veel van die oude gewoonten heb meegekregen op mijn school, ook al lieten ze me ook elke week psalmen opzeggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En ook al was ik na groep 3 alweer van de vrije school af. Zoiets heeft wel wat, zelfs al ben ik niet gelovig opgevoed.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Komt goed. App je wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je nog wel even je adres geven enzo, want die ben ik ondertussen wel vergeten
Nie zo schoppen nie. Theretherequote:
We kregen voorafgaand aan Sint Maarten ook een complete theatervoorstelling in het park met het verhaal. Daags erna op Sint Maarten een lampionnentocht en natuurlijk na afloop zoveel mogelijk snoep scoren uiteraard. Maar zo heeft het net wat meer zingeving oid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk dat ik toch wel veel van die oude gewoonten heb meegekregen op mijn school, ook al lieten ze me ook elke week psalmen opzeggen.
Niks mis met schoppenquote:
Ja dan gaat het ook niet alleen maar om eten en snoep en lol. Vind dat op zich wel belangrijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We kregen voorafgaand aan Sint Maarten ook een complete theatervoorstelling in het park met het verhaal. Daags erna op Sint Maarten een lampionnen tocht en natuurlijk na afloop zoveel mogelijk snoep scoren uiteraard. Maar zo heeft het net wat meer zingeving oid.
Zonnewende in de zomerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:57 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind pasen de leukste
Chocolade, brunch en kans op zon
Waar wil je nog meer tegenaan schoppen dan :$quote:
Als jij dat wilt wel.quote:
Geen idee. Het komt zoals het komtquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar wil je nog meer tegenaan schoppen dan :$
Precies. Eten/snoep is wel zo lekker natuurlijk. Maar het heeft zo weinig betekenis meer op die dagen als je niet op zijn minst het verhaal erachter begrijpt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan gaat het ook niet alleen maar om eten en snoep en lol. Vind dat op zich wel belangrijk.
Hejje'n punt. Met deze gedachte ga ik even lekker douchenquote:
Driekoningentaartquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:58 schreef Allures het volgende:
Hier hebben we geen sint Maarten maar wel Driekoningen
Maar dat is ook zo goed als verdwenen
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hejje'n punt. Met deze gedachte ga ik even lekker douchen![]()
Neefjes en nichtjes een optie?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
Ik wil helemaal geen kinderen maar met dingen als pasen wel. Zou ik zo'n kip met ze maken en eieren schilderen en zoeken
Meld je aan bij het buurthuis.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
Ik wil helemaal geen kinderen maar met dingen als pasen wel. Zou ik zo'n kip met ze maken en eieren schilderen en zoeken
die zie ik wel maar niet lang genoeg voor dat soort dingen (moet je ook een paar dagen er voor doen en zo). Die zitten tegenwoordig helemaal vol met alle familie die bezocht moet en andere evenementenquote:
kinderen van een ander zijn stom. Slecht opgevoed en altijd met een snotjequote:
Op zulke momenten ben ik blij dat ik oom ben van drie bengels. De leuke dingen doen zoals idd eieren verstoppen en zoeken. En zodra ze moe en voldaan wat opstandig en vocaal worden mag mijn zus ze naar bed brengenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
Zo is mijn zus ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:05 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan heb je weer ouders met meningen over geen suiker en andere bullshit
(Ik geef ze hier altijd suiker![]()
)
En als ze weer thuis zijn gaan ze zeuren dat het bij jou wel mocht, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:05 schreef Allures het volgende:
[..]
die zie ik wel maar niet lang genoeg voor dat soort dingen (moet je ook een paar dagen er voor doen en zo). Die zitten tegenwoordig helemaal vol met alle familie die bezocht moet en andere evenementen
En dan heb je weer ouders met meningen over geen suiker en andere bullshit
(Ik geef ze hier altijd suiker![]()
)
Wat een aidsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
''You can swipe either side, but if you choose to get to know me make I would prefer if you had: silver in your hair, gold in your heart and titanium between your legs!''
Precies wat mijn zus dan ook zegt. Jij ziet ze een dag of twee. Da's leuk, ik heb ze morgen en overmorgen weer uit te leggen dat ze niet hoeven te zeuren om die dingen dagelijks te krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ze weer thuis zijn gaan ze zeuren dat het bij jou wel mocht, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.
met suiker veranderen de regels elke 3 dagen dus ik doe gewoon mijn ding hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ze weer thuis zijn gaan ze zeuren dat het bij jou wel mocht, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.
Is toch ook gewoon een wijze levensles? Dat er verschillen bestaan in de wereld?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies wat mijn zus dan ook zegt. Jij ziet ze een dag of twee. Da's leuk, ik heb ze morgen en overmorgen weer uit te leggen dat ze niet hoeven te zeuren om die dingen dagelijks te krijgen.
Klopt ook wel. Maar toch.. alle dagen chips, koek, frisdrank onbeperkt is het ene uiterste. Alleen maar thee of water en verantwoorde dingen het andere. Soms moet het gewoon kunnen.
We zijn gedoemdquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Daar doen ouders al helemaal niet meer aan voor mijn gevoel want dat kost moeite
Ik ken iemand wiens kinderen niet goed zijn in delen. Dus nu koopt ze van alles 2. Als je iets kado doet haalt ze zelf een 2e er bij
Kan ook ja
Laat ze es meelezen in R&P. Over 15 jaar open hun kinderen hier topics over hoe zielig ze zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Daar doen ouders al helemaal niet meer aan voor mijn gevoel want dat kost moeite
Ik ken iemand wiens kinderen niet goed zijn in delen. Dus nu koopt ze van alles 2. Als je iets kado doet haalt ze zelf een 2e er bij
Kan ook ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ze es meelezen in R&P. Over 15 jaar open hun kinderen hier topics over hoe zielig ze zijn.
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een wijze levensles? Dat er verschillen bestaan in de wereld?
Wel het fundament voor het latere leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenDie willen kip, appelmoes en patat het liefst elke dag als het aan hen ligt.
Ik ben een klein kind, lees ik net.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenDie willen kip, appelmoes en patat het liefst elke dag als het aan hen ligt.
wtf??quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Kan ook ja
Jup, dat wel. Jong geleerd, oud gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel het fundament voor het latere leven.
Geliked toch wel?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
''You can swipe either side, but if you choose to get to know me make I would prefer if you had: silver in your hair, gold in your heart and titanium between your legs!''
Huisdieren die op hun baasje lijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:23 schreef Allures het volgende:
Nou moet ik niks zeggen want ik heb van de hond al een dikke verwende drol gemaakt en mijn katje is een onhandelbaar dominant monster
Maar met kinderen zou ik het wel kunnen
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Kan ook ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huisdieren die op hun baasje lijken.
welke ben ik danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huisdieren die op hun baasje lijken.
stuur me even een screenshotquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geliked toch wel?
Ik heb een profieltekstje gemaakt. Kleine opsomming van de hobbies, en vermelding dat de dame een vriendin is
Waarom denk je dat ik maar op één van de twee doel?quote:
omdat 2 te erg isquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar op één van de twee doel?
Met zo'n dominant monster als jij denk ik dat hij praktisch weinig heeft in te brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:27 schreef Allures het volgende:
omdat 2 te erg is
En ik heb ook een man die mee doet in de opvoeding
Als dat zo was had mijn hond al lang een jurkje aanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n dominant monster als jij denk ik dat hij praktisch weinig heeft in te brengen.
Ja, natuurlijk. Maar opvoeding gaat ook om de lange termijn, niet om de kortequote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog steeds hoop inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar opvoeding gaat ook om de lange termijn, niet om de korte
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:29 schreef Allures het volgende:
Hond is wel heel slim en luistert heel goed
En is het schattigste hondje ooit
Gefeliciteerd met de aankomendequote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nou drie kwartier farcry gespeeld en misselijk als een hond, tijd voor ontbijt
Ow is het zo'n spel met continu ingame 1st person cutscenes ?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nou drie kwartier farcry gespeeld en misselijk als een hond, tijd voor ontbijt
omdat ik ook graag slaap?:Pquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het zo klikt tussen jou en Ama
Huehuehue als je in de buurt blijft droogt het vanzelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:11 schreef Faxie het volgende:
Meh wil aan de auto werken, maar er is kans op buien straks en wil iets doen dat moet drogen
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehuehue als je in de buurt blijft droogt het vanzelf.
Ik wist het!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehuehue als je in de buurt blijft droogt het vanzelf.
Ik ben niet zo goed in fps gamesquote:
Lichamelijke conditie iig niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
En toen ben ik mijn messen gaan slijpen en moest ik helemaal zweten van inspanningWat heb ik toch
Kreeg je ook zo'n rooie kop?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
En toen ben ik mijn messen gaan slijpen en moest ik helemaal zweten van inspanningWat heb ik toch
ik heb het voor je gegoogeld. Je gaat binnen 4 minuten doodquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ben niet helemaal honderd nee. Maar dat was duidelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze quotequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet helemaal honderd nee. Maar dat was duidelijk.
meer 120kg?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet helemaal honderd nee. Maar dat was duidelijk.
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:24 schreef Lot88 het volgende:
Dino heb je vanochtend gym meisje ontbijt op bed gebracht enzo?
heb je al aan haar verteld dat je haar overal met dat gifje beschrijft?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliep
[ afbeelding ]
Ze weet wel wat ik van d'r kont vind ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je al aan haar verteld dat je haar overal met dat gifje beschrijft?
Denken dat ik zuur doe bij haar.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar eens vaker zuur doen. Schijnt te werken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze weet wel wat ik van d'r kont vind ja.
Goeje afdruk achter gelaten ja?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze weet wel wat ik van d'r kont vind ja.
blijven oefenenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg net een dubbele espresso uit mijn apparaat...
Nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan had![]()
Ging per ongeluk
Nee Dino houdt mijn tactiek aanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar eens vaker zuur doen. Schijnt te werken.
dino wil heul niet met jou in 1 post genoemd worden en al heulemaal niet door jouquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:29 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee Dino houdt mijn tactiek aan
IRL awesomecoolliev
Op the interwebz een zure eikel
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand komt koffie drinken hier
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg net een dubbele espresso uit mijn apparaat...
Nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan had![]()
Ging per ongeluk
ik ga straks ook met de hond wandelenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een heerlijk weer. Dik 2 uur met de hond gewandeld en nu weer lekker thuis.![]()
Zo maar eens bedenken wat ik verder nog ga doen
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mpquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lot88 het volgende:
wat voor wild apparaat heb je gekocht lola?
Hehehequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom wil de kat nooit ophouden met me aflebberen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliep
[ afbeelding ]
ahzoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mp
Moet die handleiding dan maar even downloaden ofzo.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Tinderprofiel weer helemaal omgegooid![]()
Sorry dames, jullie tips werken niet![]()
Volgens mij heeft de hond minstens het dubbele gerend van wat ik gelopen had. Kwamen nog een deel koeien tegen en daar had die een hoop tegen te vertellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga straks ook met de hond wandelen
Da's de helft van wat mijn Nespresso kosttequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mp
Moet die handleiding dan maar even downloaden ofzo.
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb tips van de meester nuquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]nee je eigen methode was lekker succesvol
mja die van mij is vanochtend ook al mee geweest naar mijn paard dus zoveel pit zit er al niet meer inquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de hond minstens het dubbele gerend van wat ik gelopen had. Kwamen nog een deel koeien tegen en daar had die een hoop tegen te vertellen.
Ja als je oude koffie wilt drinken moet je vooral een bonenmachine nemen als je bijna niets drinkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's de helft van wat mijn Nespresso kostteZo'n koffiebonen ding lijkt me ook wel wat. Maar dan liggen de bonen sneller te verstoffen denk ik met een kopje per dag
Laat volgende week eens zien, ik heb nog nooit gezien hoe tinder eruitziet :$quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Heb alles in de omgeving weggeswipedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Lot88 het volgende:
fax gaan we tinderpareltjes uitwisselen om het dragelijk te maken?
Dus nu alleen nog jouw tip?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
ja ja jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?
okquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat volgende week eens zien, ik heb nog nooit gezien hoe tinder eruitziet :$
Normaal zijn ze 3-400 euro.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's de helft van wat mijn Nespresso kostteZo'n koffiebonen ding lijkt me ook wel wat. Maar dan liggen de bonen sneller te verstoffen denk ik met een kopje per dag
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?
Precies waarom ik er nog niet een hebquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja als je oude koffie wilt drinken moet je vooral een bonenmachine nemen als je bijna niets drinkt.
Helemaal confuusquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:37 schreef Allures het volgende:
Iemand ging gewoon tegen mij en mijn hondje roepen!
We gingen wandelen en ze ging aan het muurtje van iemands voortuin snuffelen
Komt dat mens naar buiten (badjas, krulspelden, ergens in de 60) en begint te roepen dat we door moeten lopen en zo
Dus ik zeg van we doen niets, ze staat te ruiken
'Ja ik moet steeds een emmer water over zijn plas gooien, elke dag'
Maar hij plaste niet eensEn je hoeft toch ook niet de stoep te poetsen als er een hond plast? Het was ook niet in haar voortuin of zo, we stonden er voor
Ik ben helemaal ontdaan
jawel.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ja of nee, wat is het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |