quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eieren verstoppen in de tuin voor mijn nichtje
Ik werk tot 3 ongeveer.quote:
Maar echt? Want mijn nichtjes doen het allemaal alleen maar bij mijn ouders. Hun eigen ouders hebben er geen tijd voor of zoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen met kinderen doen dat nog
Komt wel van vruchtbaarheidsvieringen enzo ja, dat hele eieren ding.
Ik weet niet of ik dat red... 4 uur moet op zich niet zo'n probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk tot 3 ongeveer.
Je mag ook eerder komen, Loka is er dan al.
Bij mij thuis gebeurde het ook nooit, want twee fulltime werkende ouders, maar deed het wel bij vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar echt? Want mijn nichtjes doen het allemaal alleen maar bij mijn ouders. Hun eigen ouders hebben er geen tijd voor of zo
Ben echt bang dat zoiets over een generatie of 2 helemaal weg is
Ja hobbies en muzieksmaak kan uit elkaar liggen. Door de hobby leerde ik mensen kennen en daardoor weer andere muziek (folk/pagan) en ging ik dus ook naar andere concerten toe dan anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken erg veel mensen van het poolen en kitesurfen, maar het overgrote deel daarvan hoef ik echt niet mee te nemen naar een optreden... die gaan liever naar een hardstyle/techno feest of Hollandse avond oid
true, nieuwe muziek live zien is altijd tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken ze beide verder niet, maar klinkt wel leuk dus ach waarom niet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij thuis gebeurde het ook nooit, want twee fulltime werkende ouders, maar deed het wel bij vriendinnetjes.
Goeie levensles.quote:
Vroegerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen met kinderen doen dat nog
Komt wel van vruchtbaarheidsvieringen enzo ja, dat hele eieren ding.
Behalve dan dat die kinderen binnen 5 minuten beginnen te janken dat ze niks kunnen vinden.quote:
Ja dat was echt leukquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vroegertoen ik op de vrije school zat deden we een eigen Palmpasen stok maken. Zelf een kippetje van brood maken en zo de Palmpasen stok versieren. Het brood was niet te vreten want veels te zout. Maar dat was ook de bedoeling niet om op te gaan zitten eten. Maar alle rozijnen, doppinda's als versiersel aan elkaar gerijgd met gedroogd fruit er tussen wel. Het had wel wat. Net zoals Sint Maarten
quote:
Dikke prima.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat red... 4 uur moet op zich niet zo'n probleem zijn denk ik.
En ook al was ik na groep 3 alweer van de vrije school af. Zoiets heeft wel wat, zelfs al ben ik niet gelovig opgevoed.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was echt leuk
Vertelde ik laatst aan kaneel, maar die kende het niet.
Vind het ook wel leuk dat ik toch wel veel van die oude gewoonten heb meegekregen op mijn school, ook al lieten ze me ook elke week psalmen opzeggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En ook al was ik na groep 3 alweer van de vrije school af. Zoiets heeft wel wat, zelfs al ben ik niet gelovig opgevoed.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Komt goed. App je wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je nog wel even je adres geven enzo, want die ben ik ondertussen wel vergeten
Nie zo schoppen nie. Theretherequote:
We kregen voorafgaand aan Sint Maarten ook een complete theatervoorstelling in het park met het verhaal. Daags erna op Sint Maarten een lampionnentocht en natuurlijk na afloop zoveel mogelijk snoep scoren uiteraard. Maar zo heeft het net wat meer zingeving oid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk dat ik toch wel veel van die oude gewoonten heb meegekregen op mijn school, ook al lieten ze me ook elke week psalmen opzeggen.
Niks mis met schoppenquote:
Ja dan gaat het ook niet alleen maar om eten en snoep en lol. Vind dat op zich wel belangrijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We kregen voorafgaand aan Sint Maarten ook een complete theatervoorstelling in het park met het verhaal. Daags erna op Sint Maarten een lampionnen tocht en natuurlijk na afloop zoveel mogelijk snoep scoren uiteraard. Maar zo heeft het net wat meer zingeving oid.
Zonnewende in de zomerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:57 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind pasen de leukste
Chocolade, brunch en kans op zon
Waar wil je nog meer tegenaan schoppen dan :$quote:
Als jij dat wilt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |