Het een sluit het ander niet uit.quote:
Komt goed. App je wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je nog wel even je adres geven enzo, want die ben ik ondertussen wel vergeten
Nie zo schoppen nie. Theretherequote:
We kregen voorafgaand aan Sint Maarten ook een complete theatervoorstelling in het park met het verhaal. Daags erna op Sint Maarten een lampionnentocht en natuurlijk na afloop zoveel mogelijk snoep scoren uiteraard. Maar zo heeft het net wat meer zingeving oid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk dat ik toch wel veel van die oude gewoonten heb meegekregen op mijn school, ook al lieten ze me ook elke week psalmen opzeggen.
Niks mis met schoppenquote:
Ja dan gaat het ook niet alleen maar om eten en snoep en lol. Vind dat op zich wel belangrijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We kregen voorafgaand aan Sint Maarten ook een complete theatervoorstelling in het park met het verhaal. Daags erna op Sint Maarten een lampionnen tocht en natuurlijk na afloop zoveel mogelijk snoep scoren uiteraard. Maar zo heeft het net wat meer zingeving oid.
Zonnewende in de zomerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:57 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind pasen de leukste
Chocolade, brunch en kans op zon
Waar wil je nog meer tegenaan schoppen dan :$quote:
Als jij dat wilt wel.quote:
Geen idee. Het komt zoals het komtquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar wil je nog meer tegenaan schoppen dan :$
Precies. Eten/snoep is wel zo lekker natuurlijk. Maar het heeft zo weinig betekenis meer op die dagen als je niet op zijn minst het verhaal erachter begrijpt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan gaat het ook niet alleen maar om eten en snoep en lol. Vind dat op zich wel belangrijk.
Hejje'n punt. Met deze gedachte ga ik even lekker douchenquote:
Driekoningentaartquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:58 schreef Allures het volgende:
Hier hebben we geen sint Maarten maar wel Driekoningen
Maar dat is ook zo goed als verdwenen
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hejje'n punt. Met deze gedachte ga ik even lekker douchen![]()
Neefjes en nichtjes een optie?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
Ik wil helemaal geen kinderen maar met dingen als pasen wel. Zou ik zo'n kip met ze maken en eieren schilderen en zoeken
Meld je aan bij het buurthuis.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
Ik wil helemaal geen kinderen maar met dingen als pasen wel. Zou ik zo'n kip met ze maken en eieren schilderen en zoeken
die zie ik wel maar niet lang genoeg voor dat soort dingen (moet je ook een paar dagen er voor doen en zo). Die zitten tegenwoordig helemaal vol met alle familie die bezocht moet en andere evenementenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |