ahzoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mp
Moet die handleiding dan maar even downloaden ofzo.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Tinderprofiel weer helemaal omgegooid![]()
Sorry dames, jullie tips werken niet![]()
Volgens mij heeft de hond minstens het dubbele gerend van wat ik gelopen had. Kwamen nog een deel koeien tegen en daar had die een hoop tegen te vertellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga straks ook met de hond wandelen
Da's de helft van wat mijn Nespresso kosttequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mp
Moet die handleiding dan maar even downloaden ofzo.
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb tips van de meester nuquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]nee je eigen methode was lekker succesvol
mja die van mij is vanochtend ook al mee geweest naar mijn paard dus zoveel pit zit er al niet meer inquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de hond minstens het dubbele gerend van wat ik gelopen had. Kwamen nog een deel koeien tegen en daar had die een hoop tegen te vertellen.
Ja als je oude koffie wilt drinken moet je vooral een bonenmachine nemen als je bijna niets drinkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's de helft van wat mijn Nespresso kostteZo'n koffiebonen ding lijkt me ook wel wat. Maar dan liggen de bonen sneller te verstoffen denk ik met een kopje per dag
Laat volgende week eens zien, ik heb nog nooit gezien hoe tinder eruitziet :$quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Heb alles in de omgeving weggeswipedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Lot88 het volgende:
fax gaan we tinderpareltjes uitwisselen om het dragelijk te maken?
Dus nu alleen nog jouw tip?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
ja ja jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?
okquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat volgende week eens zien, ik heb nog nooit gezien hoe tinder eruitziet :$
Normaal zijn ze 3-400 euro.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's de helft van wat mijn Nespresso kostteZo'n koffiebonen ding lijkt me ook wel wat. Maar dan liggen de bonen sneller te verstoffen denk ik met een kopje per dag
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?
Precies waarom ik er nog niet een hebquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja als je oude koffie wilt drinken moet je vooral een bonenmachine nemen als je bijna niets drinkt.
Helemaal confuusquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:37 schreef Allures het volgende:
Iemand ging gewoon tegen mij en mijn hondje roepen!
We gingen wandelen en ze ging aan het muurtje van iemands voortuin snuffelen
Komt dat mens naar buiten (badjas, krulspelden, ergens in de 60) en begint te roepen dat we door moeten lopen en zo
Dus ik zeg van we doen niets, ze staat te ruiken
'Ja ik moet steeds een emmer water over zijn plas gooien, elke dag'
Maar hij plaste niet eensEn je hoeft toch ook niet de stoep te poetsen als er een hond plast? Het was ook niet in haar voortuin of zo, we stonden er voor
Ik ben helemaal ontdaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |