alleen jammer dat zo veel vrouwen de reacties van mannen door de war halenquote:
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk ook wel een prinsje voelen
huehue.
Als dat geen frustratiefappen wordt zodra je thuis bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.
Dat geldt voor de merchandise stands. Beetje nerd heeft allang een collectie thuis liggen aan zooiquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.
Tot de vellen er aan hangen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen frustratiefappen wordt zodra je thuis bent.
Dat je je eigen gezicht volkleddert als je niet oppast.quote:
Bah.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je eigen gezicht volkleddert als je niet oppast.
Been there, done that?quote:
Hier in de buurt is er ook altijd zo'n fantasy fair, op landgoed de Wouwse Plantage. Ben de naam alleen kwijt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde sfeer. Ander thema. Moet maar weer eens heen naar de EFF, is alweer te lang geleden. Het ene forum waar ik zat is opgedoekt omdat het als een nachtkaars uitging qua activiteit.
[..]
Klopt wel, mja bij de comic con ben ik er sneller doorheen. Bij die andere twee juist niet door de locatie zoals gezegd. Ik vind de Jaarbeurs wel een handige locatie maar meer praktisch vooral, verre van mooi voor zoiets.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moest ik lachen?![]()
[ afbeelding ]
Echt iets om met een groep te doen danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik liep bij de EFF rond in mijn Ravenclaw outfit en bij de MWF in mijn Game of Thrones/Winterfell outfit. Past wel bij de locatie. En wat doe je dan de hele dag? Beetje bijpraten met tig bekenden, veel kijken, kijken en niet kopen (anders ben je zo blut) Bier, wijn of mede zuipen
Workshops volgen, naar muziek luisteren of Q&A's met special guests bijwonen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er ook altijd zo'n fantasy fair, op landgoed de Wouwse Plantage. Ben de naam alleen kwijt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wouwse_Plantage_(landgoed)
Helaas zal er in 2015 geen Fantasyval georganiseerd worden. Inmiddels zijn we in 2018, lijkt dus over en uit te zijn?quote:
Inderdaad, normaal gaat twee keer zo snelquote:
Ow zou kunnen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Helaas zal er in 2015 geen Fantasyval georganiseerd worden. Inmiddels zijn we in 2018, lijkt dus over en uit te zijn?
Had hem al opgezocht.quote:
Ben erg benieuwd. Hoor er zoveel positieve reacties over.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, normaal gaat twee keer zo snel![]()
[ afbeelding ]
Da's wel het leukste ja. De meeste gaan er heen met mensen die ze kennen of dat ze elkaar daar ter plekke zien. Ga je zonder eigen outfit erheen dan heb je minder snel aansprak in je eentje. Maar in outfit wel. Dan zie je ook meteen wie de kenner is en wie nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt iets om met een groep te doen dan
zweefteefquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
''Ik zoek geen sex buddy!
Val op donker afro suri ect.
slank, 1,72
diepgang, spiritueel, communicatie, Ayahuasca zelfontwikkeling, positiviteit, levenspad/lessen, gezelligheid, lief, sociaal
❤️ Voor alles en iedereen''
Rare advertentie's elke keerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
diepgang, spiritueel, communicatie, Ayahuasca zelfontwikkeling, positiviteit, levenspad/lessen, gezelligheid, lief, sociaal
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hem al opgezocht.
Maar kleine kans dat we mee gaan naar de Nobel.
Als je wilt, kun je wel blijven eten. Lijkt me gezellig. Al lang geleden dat we je hebben gezien.
Ayawatte? Liefde vooral voor donker afro en suriquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
Ze wil dus een bbc.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
Die zoekt een sexbuddy, maar durft niet toe te geven aan het idee dat ze gewoon haar fysieke behoeften heeft. Past niet bij de verlichte status waarvan ze meent dat ze daarin verkeert.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Weissmania het volgende:
slank, 1,72
Wat ik zo kut vind met de mensen die ik ken, is dat de gemeenschappelijke hobby waar ik ze van ken dus ook gelijk het enige is waar de interesses gedeeld zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's wel het leukste ja. De meeste gaan er heen met mensen die ze kennen of dat ze elkaar daar ter plekke zien. Ga je zonder eigen outfit erheen dan heb je minder snel aansprak in je eentje. Maar in outfit wel. Dan zie je ook meteen wie de kenner is en wie nietHeb geregeld opmerkingen gekregen 'is dat niet....' of 'cool! Zelfgemaakt?' of 'mag ik het aan voor op de foto'
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zoekt een sexbuddy, maar durft niet toe te geven aan het idee dat ze gewoon haar fysieke behoeften heeft. Past niet bij de verlichte status waarvan ze meent dat ze daarin verkeert.
Ik ook. En peer pressure's a bitch.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd. Hoor er zoveel positieve reacties over.
Ik wil eerst God of War spelen, kijk ik daarna wel of ik Far Cry ga kopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook. En peer pressure's a bitch.
Oh maar dat heb ik ook hoor. Genoeg die ik ken wegens gemeenschappelijke interesse in wie is de mol, anderen weer door interesse in Harry Potter/Game of Thrones/ weer anderen door interesse in computers. Dat is dan wat je deelt, waardoor je elkaar leert kennen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik zo kut vind met de mensen die ik ken, is dat de gemeenschappelijke hobby waar ik ze van ken dus ook gelijk het enige is waar de interesses gedeeld zijn
Maar je kunt het toch ook met echt leuke mensen over wie is de mol hebben bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor. Genoeg die ik ken wegens gemeenschappelijke interesse in wie is de mol, anderen weer door interesse in Harry Potter/Game of Thrones/ weer anderen door interesse in computers. Dat is dan wat je deelt, waardoor je elkaar leert kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |