Hey :$quote:
De rest slaapt nogquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
CLOOOSSEEE THE GATESS
KLB SC IS COMING!!!
Bwehehehequote:
Ja echt awesomequote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat een werk dat daar in zit
[ afbeelding ]
Hij heeft toch al heel lang een vriendin.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is er nog sporadisch. In GC of zo.
Maar het gaat goed met hem. Heeft lief meisje gevonden, betere baan gevonden.
Alleen tijd geleden was de kat overleden.
Haiquote:
Nu snap ik waarom het zo klikt tussen jou en Amaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga toch nog even slapen. Trailer moest naar keuring hij isMaar het was wat vroeg al dat gesleep
Ik liep bij de EFF rond in mijn Ravenclaw outfit en bij de MWF in mijn Game of Thrones/Winterfell outfit. Past wel bij de locatie. En wat doe je dan de hele dag? Beetje bijpraten met tig bekenden, veel kijken, kijken en niet kopen (anders ben je zo blutquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan trek je zo'n outfit aan, en dan loop je daar, en dan? ...
Prinsje nog welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen zich toch een prinsje voelen? (lees fapobject)
alleen jammer dat zo veel vrouwen de reacties van mannen door de war halenquote:
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk ook wel een prinsje voelen
huehue.
Als dat geen frustratiefappen wordt zodra je thuis bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.
Dat geldt voor de merchandise stands. Beetje nerd heeft allang een collectie thuis liggen aan zooiquote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hoort Joossie toch? Kijken, kijken niet kopen.
Tot de vellen er aan hangen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen frustratiefappen wordt zodra je thuis bent.
Dat je je eigen gezicht volkleddert als je niet oppast.quote:
Bah.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je eigen gezicht volkleddert als je niet oppast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |