Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:24 schreef Lot88 het volgende:
Dino heb je vanochtend gym meisje ontbijt op bed gebracht enzo?
heb je al aan haar verteld dat je haar overal met dat gifje beschrijft?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliep
[ afbeelding ]
Ze weet wel wat ik van d'r kont vind ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je al aan haar verteld dat je haar overal met dat gifje beschrijft?
Denken dat ik zuur doe bij haar.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar eens vaker zuur doen. Schijnt te werken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze weet wel wat ik van d'r kont vind ja.
Goeje afdruk achter gelaten ja?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze weet wel wat ik van d'r kont vind ja.
blijven oefenenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg net een dubbele espresso uit mijn apparaat...
Nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan had![]()
Ging per ongeluk
Nee Dino houdt mijn tactiek aanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar eens vaker zuur doen. Schijnt te werken.
dino wil heul niet met jou in 1 post genoemd worden en al heulemaal niet door jouquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:29 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee Dino houdt mijn tactiek aan
IRL awesomecoolliev
Op the interwebz een zure eikel
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand komt koffie drinken hier
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg net een dubbele espresso uit mijn apparaat...
Nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan had![]()
Ging per ongeluk
ik ga straks ook met de hond wandelenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een heerlijk weer. Dik 2 uur met de hond gewandeld en nu weer lekker thuis.![]()
Zo maar eens bedenken wat ik verder nog ga doen
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mpquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lot88 het volgende:
wat voor wild apparaat heb je gekocht lola?
Hehehequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom wil de kat nooit ophouden met me aflebberen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliep
[ afbeelding ]
ahzoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mp
Moet die handleiding dan maar even downloaden ofzo.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Tinderprofiel weer helemaal omgegooid![]()
Sorry dames, jullie tips werken niet![]()
Volgens mij heeft de hond minstens het dubbele gerend van wat ik gelopen had. Kwamen nog een deel koeien tegen en daar had die een hoop tegen te vertellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga straks ook met de hond wandelen
Da's de helft van wat mijn Nespresso kosttequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een krups bonenmachine voor 40 euro opgesnort op mp
Moet die handleiding dan maar even downloaden ofzo.
Kun je in dit topic je profiel laten goedkeuren?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Faxie het volgende:
Tinderprofiel weer helemaal omgegooid![]()
Sorry dames, jullie tips werken niet![]()
Ik heb tips van de meester nuquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]nee je eigen methode was lekker succesvol
mja die van mij is vanochtend ook al mee geweest naar mijn paard dus zoveel pit zit er al niet meer inquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de hond minstens het dubbele gerend van wat ik gelopen had. Kwamen nog een deel koeien tegen en daar had die een hoop tegen te vertellen.
Ja als je oude koffie wilt drinken moet je vooral een bonenmachine nemen als je bijna niets drinkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's de helft van wat mijn Nespresso kostteZo'n koffiebonen ding lijkt me ook wel wat. Maar dan liggen de bonen sneller te verstoffen denk ik met een kopje per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |