welke ben ik danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huisdieren die op hun baasje lijken.
stuur me even een screenshotquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geliked toch wel?
Ik heb een profieltekstje gemaakt. Kleine opsomming van de hobbies, en vermelding dat de dame een vriendin is
Waarom denk je dat ik maar op één van de twee doel?quote:
omdat 2 te erg isquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik maar op één van de twee doel?
Met zo'n dominant monster als jij denk ik dat hij praktisch weinig heeft in te brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:27 schreef Allures het volgende:
omdat 2 te erg is
En ik heb ook een man die mee doet in de opvoeding
Als dat zo was had mijn hond al lang een jurkje aanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n dominant monster als jij denk ik dat hij praktisch weinig heeft in te brengen.
Ja, natuurlijk. Maar opvoeding gaat ook om de lange termijn, niet om de kortequote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenDie willen kip, appelmoes en patat het liefst elke dag als het aan hen ligt.
Mijn moeder heeft nog steeds hoop inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar opvoeding gaat ook om de lange termijn, niet om de korte
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:29 schreef Allures het volgende:
Hond is wel heel slim en luistert heel goed
En is het schattigste hondje ooit
Gefeliciteerd met de aankomendequote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nou drie kwartier farcry gespeeld en misselijk als een hond, tijd voor ontbijt
Ow is het zo'n spel met continu ingame 1st person cutscenes ?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nou drie kwartier farcry gespeeld en misselijk als een hond, tijd voor ontbijt
omdat ik ook graag slaap?:Pquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het zo klikt tussen jou en Ama
Huehuehue als je in de buurt blijft droogt het vanzelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:11 schreef Faxie het volgende:
Meh wil aan de auto werken, maar er is kans op buien straks en wil iets doen dat moet drogen
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehuehue als je in de buurt blijft droogt het vanzelf.
Ik wist het!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehuehue als je in de buurt blijft droogt het vanzelf.
Ik ben niet zo goed in fps gamesquote:
Lichamelijke conditie iig niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
En toen ben ik mijn messen gaan slijpen en moest ik helemaal zweten van inspanningWat heb ik toch
Kreeg je ook zo'n rooie kop?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
En toen ben ik mijn messen gaan slijpen en moest ik helemaal zweten van inspanningWat heb ik toch
ik heb het voor je gegoogeld. Je gaat binnen 4 minuten doodquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ben niet helemaal honderd nee. Maar dat was duidelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze quotequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet helemaal honderd nee. Maar dat was duidelijk.
meer 120kg?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet helemaal honderd nee. Maar dat was duidelijk.
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:24 schreef Lot88 het volgende:
Dino heb je vanochtend gym meisje ontbijt op bed gebracht enzo?
heb je al aan haar verteld dat je haar overal met dat gifje beschrijft?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar lag wel even zo toen ze rondliep
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |