Op zulke momenten ben ik blij dat ik oom ben van drie bengels. De leuke dingen doen zoals idd eieren verstoppen en zoeken. En zodra ze moe en voldaan wat opstandig en vocaal worden mag mijn zus ze naar bed brengenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
Ik wil helemaal geen kinderen maar met dingen als pasen wel. Zou ik zo'n kip met ze maken en eieren schilderen en zoeken
Zo is mijn zus ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:05 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan heb je weer ouders met meningen over geen suiker en andere bullshit
(Ik geef ze hier altijd suiker![]()
)
En als ze weer thuis zijn gaan ze zeuren dat het bij jou wel mocht, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:05 schreef Allures het volgende:
[..]
die zie ik wel maar niet lang genoeg voor dat soort dingen (moet je ook een paar dagen er voor doen en zo). Die zitten tegenwoordig helemaal vol met alle familie die bezocht moet en andere evenementen
En dan heb je weer ouders met meningen over geen suiker en andere bullshit
(Ik geef ze hier altijd suiker![]()
)
Wat een aidsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
''You can swipe either side, but if you choose to get to know me make I would prefer if you had: silver in your hair, gold in your heart and titanium between your legs!''
Precies wat mijn zus dan ook zegt. Jij ziet ze een dag of twee. Da's leuk, ik heb ze morgen en overmorgen weer uit te leggen dat ze niet hoeven te zeuren om die dingen dagelijks te krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ze weer thuis zijn gaan ze zeuren dat het bij jou wel mocht, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.
met suiker veranderen de regels elke 3 dagen dus ik doe gewoon mijn ding hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ze weer thuis zijn gaan ze zeuren dat het bij jou wel mocht, kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.
Is toch ook gewoon een wijze levensles? Dat er verschillen bestaan in de wereld?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies wat mijn zus dan ook zegt. Jij ziet ze een dag of twee. Da's leuk, ik heb ze morgen en overmorgen weer uit te leggen dat ze niet hoeven te zeuren om die dingen dagelijks te krijgen.
Klopt ook wel. Maar toch.. alle dagen chips, koek, frisdrank onbeperkt is het ene uiterste. Alleen maar thee of water en verantwoorde dingen het andere. Soms moet het gewoon kunnen.
We zijn gedoemdquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Daar doen ouders al helemaal niet meer aan voor mijn gevoel want dat kost moeite
Ik ken iemand wiens kinderen niet goed zijn in delen. Dus nu koopt ze van alles 2. Als je iets kado doet haalt ze zelf een 2e er bij
Kan ook ja
Laat ze es meelezen in R&P. Over 15 jaar open hun kinderen hier topics over hoe zielig ze zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Daar doen ouders al helemaal niet meer aan voor mijn gevoel want dat kost moeite
Ik ken iemand wiens kinderen niet goed zijn in delen. Dus nu koopt ze van alles 2. Als je iets kado doet haalt ze zelf een 2e er bij
Kan ook ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ze es meelezen in R&P. Over 15 jaar open hun kinderen hier topics over hoe zielig ze zijn.
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een wijze levensles? Dat er verschillen bestaan in de wereld?
Wel het fundament voor het latere leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenDie willen kip, appelmoes en patat het liefst elke dag als het aan hen ligt.
Ik ben een klein kind, lees ik net.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
Jup maar kleine kinderen hebben lak aan wijze levenslessenDie willen kip, appelmoes en patat het liefst elke dag als het aan hen ligt.
wtf??quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Kan ook ja
Jup, dat wel. Jong geleerd, oud gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel het fundament voor het latere leven.
Geliked toch wel?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:10 schreef Weissmania het volgende:
''You can swipe either side, but if you choose to get to know me make I would prefer if you had: silver in your hair, gold in your heart and titanium between your legs!''
Huisdieren die op hun baasje lijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:23 schreef Allures het volgende:
Nou moet ik niks zeggen want ik heb van de hond al een dikke verwende drol gemaakt en mijn katje is een onhandelbaar dominant monster
Maar met kinderen zou ik het wel kunnen
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:19 schreef Allures het volgende:
Kan ook ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huisdieren die op hun baasje lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |