Ja waarom laten mensen hun edele delen piercen? Plezier? Esthetisch? Geen idee, mij lijkt het iig niets bij een manquote:
Special guests moet je ook niet voor komen. Meer de atmosfeer en alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Zo'n comic- of anime-con lijkt me op zich wel leuk, alleen de toegangsprijs icm het aanbod en m'n complete desinteresse voor die special guests schrikt me altijd af
Valt mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Is dat Boerhave een beetje groot of niet?
Mja, ik heb dan een compleet desinteresse voor comics. De special guests zijn leuk om eens te horen praten over van alles en nog wat. Maar om die reden ga ik er niet speciaal heen. En ik heb een ticket van iemand anders overgenomen voor een tientje. Maakt het al wat schappelijkerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Zo'n comic- of anime-con lijkt me op zich wel leuk, alleen de toegangsprijs icm het aanbod en m'n complete desinteresse voor die special guests schrikt me altijd af
Mijn man had daar een piercing, die heb ik eruit gehaald. Ik was bang dat tijdens de seks zo'n balletje los zou schieten en ik zag de foto's in het ziekenhuis al helemaal voor mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja waarom laten mensen hun edele delen piercen? Plezier? Esthetisch? Geen idee, mij lijkt het iig niets bij een man
ik zit me nu ook af te vragen of je daardoor je condoom niet sneller slooptquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja waarom laten mensen hun edele delen piercen? Plezier? Esthetisch? Geen idee, mij lijkt het iig niets bij een man
Zij wordt dan ook alleen ingezet bij verhoor, niet bij achtervolgingenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
Dit zijn volgens mij zeer onpraktische schoenen als je politieagente bent.
[ afbeelding ]
Ja dat lijkt me dan helemaal nietsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn man had daar een piercing, die heb ik eruit gehaald. Ik was bang dat tijdens de seks zo'n balletje los zou schieten en ik zag de foto's in het ziekenhuis al helemaal voor mij.
Denk het eerlijk niet, dat chirurgich staal is glad en er zitten geen scherpe puntjes ofzo aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zit me nu ook af te vragen of je daardoor je condoom niet sneller sloopt
Mja ik heb dus het idee dat ik in een uurtje alles wel gehad heb ....quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Special guests moet je ook niet voor komen. Meer de atmosfeer en alles.
Was vorig jaar ook groot bordspelletjes area. Heb ik met Wietparkiet spelletjes zitten doen
Beetje gamen, misschien bij paar tekenaars langsgaan. Merch kijken, paar stripjes kopen in mooie deal.
[..]
Valt mee.
ik was het aan het googelen maar ik stopquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk het eerlijk niet, dat chirurgich staal is glad en er zitten geen scherpe puntjes ofzo aan.
Eens, vaak ken ik menig special guest ook niet echt. Ja Lost is al een tijdje geleden. Toen was zequote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn iig gasten die ik eens ken.
Emilie ziet er helaas niet meer zo florissant uit als tijdens Lost, maar zou wel leuk zijn.
Gametoernooi is nooit boeiend. Vorig jaar wel Switch gespeeld, beetje Zelda gespeeld.
Mag van mezelf toch geen strips meer kopen voorlopig.
Je werd te vochtig?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik was het aan het googelen maar ik stop
Beetje het Jack Ass idee met dat autootje, hij kon er gelukkig om lachen en vond het niet erg.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dan helemaal niets
Wat lief!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik zat serieus te overwegen om er huehue onder te zetten, maar twijfelde of dat gepast was.
Mijn omgeving heeft een "maak CotS gelukkig met haar leven"-offensief opgezet
Je hebt wel dezelfde sfeer. Alleen ander eten, en andere muziek.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, ik heb dan een compleet desinteresse voor comics. De special guests zijn leuk om eens te horen praten over van alles en nog wat. Maar om die reden ga ik er niet speciaal heen. En ik heb een ticket van iemand anders overgenomen voor een tientje. Maakt het al wat schappelijker![]()
Ben meer van de elf fantasy fair, midwinter fair en dergelijke. Die dagen vind ik leuker vanwege de locatie. Kasteel Haarzuilens en het Archeon geven beide een mooie sfeer aan het geheel. En dan spreek ik af met mensen die ik via andere fora ken.
Tot hoe laat ben je er?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik heb dus het idee dat ik in een uurtje alles wel gehad heb ....Modelbouwevenementen ben ik meestal ook heel snel doorheen
![]()
Nouja ik ben woensdag misschien in Leiden, dus kan dat misschien wel even meepakken.
Fantasy Fair valt voor mij in dezelfde categorie ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, ik heb dan een compleet desinteresse voor comics. De special guests zijn leuk om eens te horen praten over van alles en nog wat. Maar om die reden ga ik er niet speciaal heen. En ik heb een ticket van iemand anders overgenomen voor een tientje. Maakt het al wat schappelijker![]()
Ben meer van de elf fantasy fair, midwinter fair en dergelijke. Die dagen vind ik leuker vanwege de locatie. Kasteel Haarzuilens en het Archeon geven beide een mooie sfeer aan het geheel. En dan spreek ik af met mensen die ik via andere fora ken.
Ja dat heb ik ook wel eens gezien. Lijkt me ook niet aangenaam. En dat zijn volgens mij altijd van die halve Swami's die denken dat ze de sterren van de hemel neukenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje het Jack Ass idee met dat autootje, hij kon er gelukkig om lachen en vond het niet erg.
Wat trouwens wel griezelig is om te zien zijn mannen die hebben er kleine kogeltjes onderhuids in laten brengen, kreeg ooit een foto van een beller die dat had.
EFF is niets anders dan een stelletje neckbeards die 'fotograafje' spelen bij alle mooie cosplayers om zich er thuis bij af te trekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fantasy Fair valt voor mij in dezelfde categorie ook.
Mja weet niet, lijkt me allemaal heel leuk om te zien, maar zou er ook heel snel mee klaar zijn vrees ik dus...
Oh die laatste is ook al lang niet meer op FOK! geweest. Hoe is het met hem?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde sfeer. Alleen ander eten, en andere muziek.
Als je nog eens gaat, laat het weten. Wij gaan ook regelmatig met wat mensen (Loka, Morrigan, 2happy4u, Fera, Muhahaha).
[..]
Tot hoe laat ben je er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |