Ik hoop gewone azijn en geen schoonmaakazijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die vegen alleen bij die hoezen, stom genoeg. Draai weleens een kookwas en verder gaat beddengoed, handdoeken, ondergoed enzo altijd op zestig graden. Was ook weleens met schoonmaakazijn. En toch. Maar de wasmachine zelf meurt niet dus ik weet niet wat het dan precies is.
Sommige zut is meer gevoelig voor dat soort vlekken ja. Zo heb ik ook witte shirts die onverklaarbare vlekken opgelopen hebben in de wasmachine die er bijna niet meer uitgaan. Al kom ik met kookwassen en oxi-actionmuik een heel eind na een X keer wassen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die vegen alleen bij die hoezen, stom genoeg. Draai weleens een kookwas en verder gaat beddengoed, handdoeken, ondergoed enzo altijd op zestig graden. Was ook weleens met schoonmaakazijn. En toch. Maar de wasmachine zelf meurt niet dus ik weet niet wat het dan precies is.
Schoonmaakazijn werd geadviseerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop gewone azijn en geen schoonmaakazijn?
Doseerbakje vorige week nog helemaal schoongemaaktquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sommige zut is meer gevoelig voor dat soort vlekken ja. Zo heb ik ook witte shirts die onverklaarbare vlekken opgelopen hebben in de wasmachine die er bijna niet meer uitgaan. Al kom ik met kookwassen en oxi-actionmuik een heel eind na een X keer wassen.
Flikker je je doseerbakje wel eens in de vaatwasser? En dan eens kijken of er niet achter het doseerbakje in de wasmachine een hele schimmelkolonie woont. Dat heb ik een keer ontdekt bij m'n ouders
Gulden?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader dacht dat een halve liter bier 1,50 kost in het café.
Hij is al even niet meer in een café geweest.
Hij gebruikt het door elkaar. Zou best kunnen dat hij gulden zei maar best weet dat we euro's hebben nu.quote:
True true, ik liet me even gaan. I apologize miladyquote:
We hebben hier in Tilburg een kroeg in het centrum die tot 3 jaar geleden 1,80 voor een halve liter pils vroeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader dacht dat een halve liter bier 1,50 kost in het café.
Hij is al even niet meer in een café geweest.
Hahaha ik zat serieus te overwegen om er huehue onder te zetten, maar twijfelde of dat gepast was.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik zat serieus te overwegen om er huehue onder te zetten, maar twijfelde of dat gepast was.
Mijn omgeving heeft een "maak CotS gelukkig met haar leven"-offensief opgezet
Las net update in je topic. Sterktequote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal.
De hele nacht wakker gelegen, maar straks lekker naar een handwerkworkshop ter afleiding.
Haiquote:
Dat is echt veel te sterk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn werd geadviseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |