Erm, yes ma'am?quote:
Oi! That's my line!quote:
Well, I guess we'll have to see about that now won't we?quote:
Spank war!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Well, I guess we'll have to see about that now won't we?
Trek je er ook nog eentje open Q.?quote:
Kaags!quote:
Dat vergeet ik nou stééds hè.quote:
Naah. Mn fles wijn is leeg. Ik lig inmiddels in bed.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trek je er ook nog eentje open Q.?
Wat is dat met die wijn tegenwoordig man? Taking it next level?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Mn fles wijn is leeg. Ik lig inmiddels in bed.
quote:
Hoe lang doe jij daar nou over als bedperfectionist? Ik heb er vanavond een minuut of 15 aan besteed en het hoeslaken en dekbedovertrek zitten nog steeds alsof er een kudde olifanten 2 weken lang in geslapen hebben heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:03 schreef CherryLips het volgende:
Was vergeten dat ik m'n bed nog helemaal moest opmaken
Ik had een tijdje geleden van die nieuwe jerseyhoezen of hoe heten die krengen gekregen van m'n zus, maar eentje is te groot en die krijg je er dus niet mooi strak omheen. Dan woel ik dat helemaal los. Dus nu liep ik er weet mee te kloten en op een gegeven moment dacht ik, toedeledokie ermee en die gaat morgen de vuilnisbak in. Er zaten ook strepen van vetluis in die ik er niet uit krijgquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij daar nou over als bedperfectionist? Ik heb er vanavond een minuut of 15 aan besteed en het hoeslaken en dekbedovertrek zitten nog steeds alsof er een kudde olifanten 2 weken lang in geslapen hebben.
Vetluis? Jij hebt echt wastrubbles hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden van die nieuwe jerseyhoezen of hoe heten die krengen gekregen van m'n zus, maar eentje is te groot en die krijg je er dus niet mooi strak omheen. Dan woel ik dat helemaal los. Dus nu liep ik er weet mee te kloten en op een gegeven moment dacht ik, toedeledokie ermee en die gaat morgen de vuilnisbak in. Er zaten ook strepen van vetluis in die ik er niet uit krijg![]()
Nu was ik er in totaal iets van twintig minuten mee beziginclusief sprei netjes symmetrisch erop.
Best erg.
Jij hebt geen wastrubbels.quote:
Ik heb die vegen alleen bij die hoezen, stom genoeg. Draai weleens een kookwas en verder gaat beddengoed, handdoeken, ondergoed enzo altijd op zestig graden. Was ook weleens met schoonmaakazijn. En toch. Maar de wasmachine zelf meurt niet dus ik weet niet wat het dan precies is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vetluis? Jij hebt echt wastrubbles hè?
tijd voor een nieuwe wasmachine? Hier ook wel gehad, sinds nieuwe wasmachine niet meer gesignaleerdquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die vegen alleen bij die hoezen, stom genoeg. Draai weleens een kookwas en verder gaat beddengoed, handdoeken, ondergoed enzo altijd op zestig graden. Was ook weleens met schoonmaakazijn. En toch. Maar de wasmachine zelf meurt niet dus ik weet niet wat het dan precies is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |