Lurken snap ik, maar in een sc, zeker eentje die nogal een hoog tempo heeft, mijn god....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat heet lurken, het bestaat.
En lang leve Sherlock kan je makkelijk zoeken wat er over je gezegd wordt via een tooltje.
Baas boven baas héquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Faxie dacht dat hij een saai leven had....![]()
Bedacht het me gisteren ook: "Goh, binnenkort eens op zondag een schone install van Windows doen." en ik keek er nog naar uit ook. Toen ik me dat besefte moesten de buren me van het dak naar beneden praten.
True, in een goed actieve sc is het onbegonnen werk. Mycroft ftw in dat geval. Tenzij je idd een lastig te typen username hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lurken snap ik, maar in een sc, zeker eentje die nogal een hoog tempo heeft, mijn god....
Mycroften heeft bij mij geen zin trouwens, alsof iemand die het over mij heeft m'n username correct spelt
"Spring! Spring! Spring! Spring!"quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
moesten de buren me van het dak naar beneden praten.
Tenzij: Fok obsessie (aka geen leven)..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, in een goed actieve sc is het onbegonnen werk. Mycroft ftw in dat geval. Tenzij je idd een lastig te typen username hebt
quote:
Niet!quote:
quote:
Het is madam-april niet Madam-Aprilquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ik zal jou eens bespri.... Oh wacht... Ik dacht dat je Madam-April weer was....
Mijn welgemeende excuses madam. *buigt*quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is madam-april niet Madam-April
Ehhhhhhh...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ik zal jou eens bespri.... Oh wacht... Ik dacht dat je Madam-April weer was....
andere laptop gepakt, heb lader van die andere niet bij de handquote:
Je moet eenmalig toegang vragen aan een enkele user. Die geeft je dan een wachtwoord en je kunt zoeken op je eigen naamquote:
bestaat die ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo kan het ookquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere laptop gepakt, heb lader van die andere niet bij de hand
Als ze jou overal CL noemen, niet. Tenzij je door 70000 posts wilt waden om uit te zoeken of ze het nou over jou of over de Champions League hadden.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze jou overal CL noemen, niet. Tenzij je door 70000 posts wilt waden om uit te zoeken of ze het nou over jou of over de Champions League hadden.
Slecht gekozen nickname, zij heeft het.quote:
Op je knieën jijquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses madam. *buigt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |