Die komt hier niet meer toch?quote:
Heel soms nog.quote:
Hoe weet jij dat Faxman?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die lurkt elke dag mee.
maar met wat kijk je normaal? App op je tv?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb de rest van de aflevering nu via de telefoon naar de Apple Tv gestreamdRaar hoor.
Nee, via Apple tv.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar met wat kijk je normaal? App op je tv?
Fucking whizz woman ben je!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb de rest van de aflevering nu via de telefoon naar de Apple Tv gestreamdRaar hoor.
Het blijven computers hè, niks is 100% bugvrij en er kan altijd een bitje verkeerd schietenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm toch niet helemaal in orde die Apple tv dus
Alles al van gezien.quote:
Echt? Ik kan me sowieso al niet voorstellen dat je 'mee leest' in een SCquote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze leest mee en als het over haar gaat (of ze denkt dat het over haar gaat) dan reageert ze.
Dat heet lurken, het bestaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me sowieso al niet voorstellen dat je 'mee leest' in een SC
En Faxie dacht dat hij een saai leven had....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
Goede TT wel. Die voorjaarsschoonmaak in huis doe ik morgen wel. Maar vanavond heb ik de bezem door mijn SSD gehaald. Tijd voor opnieuw starten op de pc, tijd voor een verse installatie van Windows 10. Helaas duurt het lang voordat de hele Windows Update riedel er weer op staat
Je moet toch in de gaten houden of mensen over je praten?!!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me sowieso al niet voorstellen dat je 'mee leest' in een SC
Waar kunnen we je buren aanklagen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Faxie dacht dat hij een saai leven had....![]()
Bedacht het me gisteren ook: "Goh, binnenkort eens op zondag een schone install van Windows doen." en ik keek er nog naar uit ook. Toen ik me dat besefte moesten de buren me van het dak naar beneden praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |