Kraakbeenpiercings bij kleine kinderen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Is het Claire's? Want voor hen gelden de regels net niet geloof ik
Ook zo met kinderen piercen onder de 6 (was het 6?) jaar. Wij mochten het niet; Claire's wel.
"Waar blijft mijn uitkering!"quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij moet toch wel vaak met de klantenservice bellen.
Die dino is ook al een tijdje pleitos.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naturalis even wachten denk ik.
Met die dino-tentoonstelling is veel niet zichtbaar.
Als hij straks vernieuwd is, dan zou ik gaan. Is veel leuker.
Boerhave is altijd leuk.
Ik zet hem op luidspreker en ga dan de afwas doen ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh en dan meezingen met het wachtmuziekje en niet doorhebben dat het gestopt is en ineens iemand aan de andere kant "hallo? hallo?" horen zeggen
Jammer, ik vind piercen engquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee moet je naar een piercer
Is het?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dino is ook al een tijdje pleitos.
Nee 2 losstaande dingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kraakbeenpiercings bij kleine kinderen?
Hij heeft mij destijds wel uitgelegd waarom, het hele verhaal weet ik niet meer, maar bij schieten had je kans dat aan de achterkant een bult kon ontstaan. Ik had er ook niet veel mee, heb wel gezien hoe ze piercings zette en ik kwam tot de conclusie dat het niet mijn ding wasquote:
Oh joh, de piercer waar ik ben geweest vertelde over moeders die neuspiercings, wenkbrauwpiercings, navelpiercings e.d. bij hun kinderen wildenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee 2 losstaande dingen.
Maar ik vermoed dat er vast wel iemand is die een kraakbeenpiercing bij een 4-jarige wilde laten zetten
Bij het schieten versplinter je het kraakbeen door de kracht waarme het gezet wordt. En dan heb je kans op een bloemkool oor. Dus niet alleen een bultje, maar gewoon een misvormd oor.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij heeft mij destijds wel uitgelegd waarom, het hele verhaal weet ik niet meer, maar bij schieten had je kans dat aan de achterkant een bult kon ontstaan. Ik had er ook niet veel mee, heb wel gezien hoe ze piercings zette en ik kwam tot de conclusie dat het niet mijn ding was
Ik vind zo'n schietding veel pijnlijker en gevaarlijkerquote:
Boerhave? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naturalis even wachten denk ik.
Met die dino-tentoonstelling is veel niet zichtbaar.
Als hij straks vernieuwd is, dan zou ik gaan. Is veel leuker.
Boerhave is altijd leuk.
Klinkt wel beter jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:25 schreef Joosie200 het volgende:
Eerste paasdag: Dutch comic con
Tweede paasdag: Amsterdam Motor Show
Een stuk leukere dagindeling dan naar de meubelboulevard gaanVandaag maar de tuin klaar maken voor het voorjaar. Heerlijk zonnetje nu
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Een prins albert, dat lijkt me pijnlijk.
Zijn er leuke dingen dit jaar?quote:
Wetenschapsmuseum.quote:
Niet meer fatsoenlijk kunnen pissen lijkt me ook geen feestje.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Zo'n man brengt het nog subtiel, de horrorverhalen zijn niet zo mijn ding, maar zat niet op zo'n rare bult te wachten, dat klonk al eng genoegquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij het schieten versplinter je het kraakbeen door de kracht waarme het gezet wordt. En dan heb je kans op een bloemkool oor. Dus niet alleen een bultje, maar gewoon een misvormd oor.
Ow ik ga eens zoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er leuke dingen dit jaar?
[..]
Wetenschapsmuseum.
Mag je ook poosje geen seks hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Hangt er vanaf wat je leuk vindt. Special guests zijn Zack McGowan/Mark Ryan van Black Sails, Emilie de Ravin van Lost, Dwight Schultz van The A-Team als Murdock oa.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er leuke dingen dit jaar?
Ja echt ruk, je hele leven zittend moeten plassen omdat het anders een groot waterballet wordtquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meer fatsoenlijk kunnen pissen lijkt me ook geen feestje.
Maar waarom.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja echt ruk, je hele leven zittend moeten plassen omdat het anders een groot waterballet wordt
Zijn iig gasten die ik eens ken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je leuk vindt. Special guests zijn Zack McGowan/Mark Ryan van Black Sails, Emilie de Ravin van Lost, Dwight Schultz van The A-Team als Murdock oa.
Black Sails heb ik niet gezien maar Lost en the A-Team wel. Verder heb je natuurlijk de cosplay contest, dat je met de gasten op de foto kunt tegen betaling, gametoernooien en tig stands van comics tot boeken tot merchandise van tig bekende series.
Beetje kippetjes glurenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Zo'n comic- of anime-con lijkt me op zich wel leuk, alleen de toegangsprijs icm het aanbod en m'n complete desinteresse voor die special guests schrikt me altijd af
Ja waarom laten mensen hun edele delen piercen? Plezier? Esthetisch? Geen idee, mij lijkt het iig niets bij een manquote:
Special guests moet je ook niet voor komen. Meer de atmosfeer en alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Zo'n comic- of anime-con lijkt me op zich wel leuk, alleen de toegangsprijs icm het aanbod en m'n complete desinteresse voor die special guests schrikt me altijd af
Valt mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Is dat Boerhave een beetje groot of niet?
Mja, ik heb dan een compleet desinteresse voor comics. De special guests zijn leuk om eens te horen praten over van alles en nog wat. Maar om die reden ga ik er niet speciaal heen. En ik heb een ticket van iemand anders overgenomen voor een tientje. Maakt het al wat schappelijkerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:37 schreef Faxie het volgende:
Mijn man had daar een piercing, die heb ik eruit gehaald. Ik was bang dat tijdens de seks zo'n balletje los zou schieten en ik zag de foto's in het ziekenhuis al helemaal voor mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja waarom laten mensen hun edele delen piercen? Plezier? Esthetisch? Geen idee, mij lijkt het iig niets bij een man
ik zit me nu ook af te vragen of je daardoor je condoom niet sneller slooptquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja waarom laten mensen hun edele delen piercen? Plezier? Esthetisch? Geen idee, mij lijkt het iig niets bij een man
Zij wordt dan ook alleen ingezet bij verhoor, niet bij achtervolgingenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
Dit zijn volgens mij zeer onpraktische schoenen als je politieagente bent.
[ afbeelding ]
Ja dat lijkt me dan helemaal nietsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn man had daar een piercing, die heb ik eruit gehaald. Ik was bang dat tijdens de seks zo'n balletje los zou schieten en ik zag de foto's in het ziekenhuis al helemaal voor mij.
Denk het eerlijk niet, dat chirurgich staal is glad en er zitten geen scherpe puntjes ofzo aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zit me nu ook af te vragen of je daardoor je condoom niet sneller sloopt
Mja ik heb dus het idee dat ik in een uurtje alles wel gehad heb ....quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Special guests moet je ook niet voor komen. Meer de atmosfeer en alles.
Was vorig jaar ook groot bordspelletjes area. Heb ik met Wietparkiet spelletjes zitten doen
Beetje gamen, misschien bij paar tekenaars langsgaan. Merch kijken, paar stripjes kopen in mooie deal.
[..]
Valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |