Jullie zijn altijd welkom toch.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Loka, leuk! Kunnen we binnenkort eerst langskomen om wat te proeven?![]()
Ik ga ongeveer zo'n taart maken. Maar dan dus met de bovenste en onderste laag van brownie, een biscuitrol in het midden met een oreo-vulling. Marsepein aan de buitenkant.
[ afbeelding ]
Mijn moeders huis is na jaren ook voor twee ton onder de vraagprijs verkocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn moeders huis komen al jaren alleen maar biedingen te ver onder de vraagprijs.
Maar dat is ook in een niet populaire regio.
Maar dat is ook logisch, dat je t mooiste huis voor je budget wilquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ach, wij kiezen ook elke keer de veel te populaire huisjes uit. Maarja, je wil toch gewoon het mooiste huis dat je voor je budget kan krijgen.
De eerste keer maakte we een afspraak met de makelaar, maar dat was meer een open huis. Liepen echt minstens 6 koppels door het huis, en 1 hele familie stond de hele tijd om de makelaar heen. Het tweede huis een bod gedaan, maar die hadden al meer betere biedingen. Het derde huis stonden we op een wachtrij voor een bezichtiging.![]()
Het vierde huis, was het huis naast het tweede huis. Maar gewoon veel minder mooi. De makelaar zei ook dat iedereen ook naar het huis van de buren was geweest.En de vijfde was dus de laatste. Stond net online, meteen een afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Hebben ook weer veel bezichtigingen. Zijn gewoon geen huizen die lang te koop staan.
Niet mijn keuze qua smaken hoor, ik had zin om een citroentaart te maken. Maar ik vroeg of m'n moeder chocolade, marsepein, citroen of fruit wilde. En ze wilde chocolade en marsepein. Dus dan doen we dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd welkom toch.
Brownie, oreo-vulling, marsepein. Man man man.
Ziet er wel mooi uit.
Ja, maar de vraag is maar net hoe lang je dat spelletje kan/wil spelen of wanneer je net eens geluk hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:46 schreef Samzz het volgende:
Maar dat is ook logisch, dat je t mooiste huis voor je budget wil. Jouw regio is ook wel een heel andere dan de mijne.
Wat lijkt je een goed idee voor een noob als ikzelf om als volgende te bakken?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn keuze qua smaken hoor, ik had zin om een citroentaart te maken. Maar ik vroeg of m'n moeder chocolade, marsepein, citroen of fruit wilde. En ze wilde chocolade en marsepein. Dus dan doen we dat.
Ja is ook zo. Lijkt me frustrerend naast de huizen te grijpen die je zou willen en kunt betalen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is maar net hoe lang je dat spelletje kan/wil spelen of wanneer je net eens geluk hebt.
Appeltaartquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lijkt je een goed idee voor een noob als ikzelf om als volgende te bakken?
Ik ben gewoon gelijk aan zuurdesembrood begonnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder het mom 'je bent wat je eet'.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben gewoon gelijk aan zuurdesembrood begonnen.
Had dit zowel in Assen als in de Betuwe. Het huis wat ik nu heb ook zat onder de vraagprijs, momenteel zijn er een aantal huizen hier verkocht maar allemaal net onder of precies de vraagprijs.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik verwacht dat er best wat biedingen op dit huis komen, dus dan wil je gewoon niet te laag zitten.
Sowieso bakken wat je zelf echt lekker vindt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Milde reactie, ik weet genoeg.quote:
Na zandkoekjes en boterkoek zou ik een normale pondscake proberen. Of browniesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou ik niet van.quote:
Is wel enorm lekker. Ik neem het in overweging.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelijk aan zuurdesembrood begonnen.
Focaccia klinkt wel haalbaar en smakelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso bakken wat je zelf echt lekker vindt.
Als je hartig wil is focaccia een hele fijne en makkelijke. Worstenbroodjes zijn ook heel leuk, is een iets vetter brooddeeg. Zoet zijn gevulde koeken erg tof. Zelfgemaakt spijs is goddelijk.
Oh, en het is te simpel om echt mee te oefenen. Maar deze crumble is echt goddelijk: https://www.seasonwithlove.nl/bosbessen-crumble/
Nee moet je naar een piercerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam dit net tegen, maar dit mag toch niet meer?
Oorgaatje in het kraakbeen
Uiteraard hebben we ook hier een vergunning voor van de G.G.D. U kunt kiezen uit ruim 50 verschillende oorbellen, met of zonder glinsterstenen, in chirurgisch metaal, titanium of 18 kt goud. De prijs is vanaf ¤ 25,00 per gaatje inclusief schieten. We piercen dus niet, we halen geen weefsel weg. Het voordeel hiervan is dat het gaatje minder opvalt als u er geen knopje indraagt.
A little splash of cayennequote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Food wishes.And as always enjoyyyyyy
Oh, en maak je zelf al je naan? Je bakt het in een pan, dus het is misschien niet echt wat je zoekt. Maar het is gewoon kei lekker.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou ik niet van.
[..]
Is wel enorm lekker. Ik neem het in overweging.
Heb wel net speltbloem gehaald, wil ik ook eens gebruiken.
[..]
Focaccia klinkt wel haalbaar en smakelijk.
Brownies ook een idee, ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Na zandkoekjes en boterkoek zou ik een normale pondscake proberen. Of browniesOf inderdaad appeltaart, gewoon de klassiekers. Het moeilijke werk kan altijd nog.
Had ik voor vanavond kunnen doen, maar niet aan gedacht. Dom.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, en maak je zelf al je naan? Je bakt het in een pan, dus het is misschien niet echt wat je zoekt. Maar het is gewoon kei lekker.
Hangt er vanaf. Is het Claire's? Want voor hen gelden de regels net niet geloof ikquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam dit net tegen, maar dit mag toch niet meer?
Oorgaatje in het kraakbeen
Uiteraard hebben we ook hier een vergunning voor van de G.G.D. U kunt kiezen uit ruim 50 verschillende oorbellen, met of zonder glinsterstenen, in chirurgisch metaal, titanium of 18 kt goud. De prijs is vanaf ¤ 25,00 per gaatje inclusief schieten. We piercen dus niet, we halen geen weefsel weg. Het voordeel hiervan is dat het gaatje minder opvalt als u er geen knopje indraagt.
Jij moet toch wel vaak met de klantenservice bellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:17 schreef Weissmania het volgende:
in de wacht staan bij een klantenservice - genot
Oh en dan meezingen met het wachtmuziekje en niet doorhebben dat het gestopt is en ineens iemand aan de andere kant "hallo? hallo?" horen zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:17 schreef Weissmania het volgende:
in de wacht staan bij een klantenservice - genot
Naturalis even wachten denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Boerhaave, en Naturalis. Heb ze beide al gezien maar CL en Zwabber niet
In jezelf zitten mompelen "en dan krijg ik zo waarschijnlijk weer zo'n domme kut aan de lijn die me weer die standaard kutvragen gaat stellen"quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh en dan meezingen met het wachtmuziekje en niet doorhebben dat het gestopt is en ineens iemand aan de andere kant "hallo? hallo?" horen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |