quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
EFF is niets anders dan een stelletje neckbeards die 'fotograafje' spelen bij alle mooie cosplayers om zich er thuis bij af te trekken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
EFF is niets anders dan een stelletje neckbeards die 'fotograafje' spelen bij alle mooie cosplayers om zich er thuis bij af te trekken.
klinkt toch ook gewoon als jouw ideaalquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]toch lijkt het mij tof om een keer heen te gaan.
Uur of 10 ofzo denk ik. Er speelt zo'n singer-songwriter/folk artiest, Will Varley.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde sfeer. Alleen ander eten, en andere muziek.
Als je nog eens gaat, laat het weten. Wij gaan ook regelmatig met wat mensen (Loka, Morrigan, 2happy4u, Fera, Muhahaha).
[..]
Tot hoe laat ben je er?
Mij ookquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]toch lijkt het mij tof om een keer heen te gaan.
hey jijquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga niet zelf maar trek mij altijd af met behulp van de fotoreportage van de frontpage.
CLOOOSSEEE THE GATESSquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga niet zelf maar trek mij altijd af met behulp van de fotoreportage van de frontpage.
Case in pointquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Catkiller het volgende:
Maar dan trek je zo'n outfit aan, en dan loop je daar, en dan? ...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[ afbeelding ]
die outfits zijn echt super tof
Alle vrouwen willen zich toch een prinsje voelen? (lees fapobject)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan trek je zo'n outfit aan, en dan loop je daar, en dan? ...
Ben te auti daarvoor denk ik
geen idee want ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb dat idee met vrouwen die uitgaan in supersexy outfitjes die heul niet comfortabel zittenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is er nog sporadisch. In GC of zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die laatste is ook al lang niet meer op FOK! geweest. Hoe is het met hem?
Had je al etensplannen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uur of 10 ofzo denk ik. Er speelt zo'n singer-songwriter/folk artiest, Will Varley.
Klopt, zelfde sfeer. Ander thema. Moet maar weer eens heen naar de EFF, is alweer te lang geleden. Het ene forum waar ik zat is opgedoekt omdat het als een nachtkaars uitging qua activiteit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde sfeer. Alleen ander eten, en andere muziek.
Als je nog eens gaat, laat het weten. Wij gaan ook regelmatig met wat mensen (Loka, Morrigan, 2happy4u, Fera, Muhahaha).
Klopt wel, mja bij de comic con ben ik er sneller doorheen. Bij die andere twee juist niet door de locatie zoals gezegd. Ik vind de Jaarbeurs wel een handige locatie maar meer praktisch vooral, verre van mooi voor zoiets.quote:Fantasy Fair valt voor mij in dezelfde categorie ook.
Mja weet niet, lijkt me allemaal heel leuk om te zien, maar zou er ook heel snel mee klaar zijn vrees ik dus...
zoals?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik heb dat idee met vrouwen die uitgaan in supersexy outfitjes die heul niet comfortabel zitten![]()
why tho...
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik heb dat idee met vrouwen die uitgaan in supersexy outfitjes die heul niet comfortabel zitten![]()
why tho...
Gewoon outfit met een dichte helm kiezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey :$quote:
De rest slaapt nogquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
CLOOOSSEEE THE GATESS
KLB SC IS COMING!!!
Bwehehehequote:
Ja echt awesomequote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat een werk dat daar in zit
[ afbeelding ]
Hij heeft toch al heel lang een vriendin.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is er nog sporadisch. In GC of zo.
Maar het gaat goed met hem. Heeft lief meisje gevonden, betere baan gevonden.
Alleen tijd geleden was de kat overleden.
Haiquote:
Nu snap ik waarom het zo klikt tussen jou en Amaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga toch nog even slapen. Trailer moest naar keuring hij isMaar het was wat vroeg al dat gesleep
Ik liep bij de EFF rond in mijn Ravenclaw outfit en bij de MWF in mijn Game of Thrones/Winterfell outfit. Past wel bij de locatie. En wat doe je dan de hele dag? Beetje bijpraten met tig bekenden, veel kijken, kijken en niet kopen (anders ben je zo blutquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prinsje nog welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen zich toch een prinsje voelen? (lees fapobject)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |