SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vind ik dan weer te smerig voor woordenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef Allures het volgende: [..] Ik werd er sowieso al misselijk van
Hamka's
![]()
jb.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik dan weer te smerig voor woorden
Is deverplicht ofzo?
Tssssquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t wel leuk hoor, dat softe gerel.![]()
Note: dit had ik ook tegen hosti kunnen zeggen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik dan weer te smerig voor woorden
Is deverplicht ofzo?
Ik nectarinesquote:
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.quote:
Ik prefereer andere chips.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hou jij ook niet van hamka's?
Anders wordt samzz boos.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beetje jammer van die tekst erbij
is idd net zo schattigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie geen UI's. Ik zie geen PI's. Mis een hoop linkjes etc... heb tekst only layoit oid
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nieuwe vriendjes gemaakt in Japan
Oh deerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
geen kopstoot gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag jij heulemaal nietquote:
Nee, maar een kind naast em welquote:
Jaquote:Heb je er een meegenomen?
De hertjes buigen heel beleefd voor je als je ze een koekje wil gevenquote:
ik wacht ook nog op t moment dat een van die paarden hier in de Oostvaardersplassen iemand in zn hoofd bijt ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar een kind naast em welMet een gewei van een mannetje. BATS! En terecht.
[..]
Ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar een kind naast em welMet een gewei van een mannetje. BATS! En terecht.
[..]
Ja
[ afbeelding ]
maar waarom niet dan?!?!quote:
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wacht ook nog op t moment dat een van die paarden hier in de Oostvaardersplassen iemand in zn hoofd bijt ofzo![]()
En: Awh
Zou graag bewegend beeldmateriaal hiervan zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve procesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.
nee, ik snap dat ook nooit, vooral niet van volwassenen inderdaad (want t zijn niet alleen de kinderen die dat doen omdat hun ouders t prima vinden, maar ook de ouders zelf die zo'n beest om hun nek pakken om te zorgen dat hij niet wegloopt zodat dochtertje kan aaien ofzo)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel bewegend material dat de hertjes de autoweg oversteken, netjes over t zebrapad. En dat ze voor me buigen. Helaas niet van het doorboorde kindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou graag bewegend beeldmateriaal hiervan zien.
Dorito's Heatwave BBQ.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:01 schreef Allures het volgende:
Die nieuwe heartbreakers paprika zijn ook nom
quote:
Nou Sterre-San leerde t wel meteen afquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve proces.
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Sterre-San leerde t wel meteen af
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve proces.
Ach ja, je hebt altijd wel mensen die het beter denken te weten. Opzich kan je een kind best een beetje vrij laten, maar sommige dingen kunnen ze gewoon nog niet bevatten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...
Valt ook niet mee te discussiëren.
Gelukkig hebben ze zelf geen kleine kinderen.
ah ja ik ken van deze met kinderen. Doen ook niet aan grenzenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...
Valt ook niet mee te discussiëren.
Gelukkig hebben ze zelf geen kleine kinderen.
Wat nu weer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje fucking ramptouristen hier
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...
[ afbeelding ]
quote:
Trump zou tweeten: SAD!!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij het meest opwindende in hun leven.
Grmblquote:
bijzondere conclusie..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij het meest opwindende in hun leven.
Laat mij even buiten je "oh kijk mij eens geweldig zijn met mijn gevatte opmerkingen" kansloze gewauwel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat mij even buiten je "oh kijk mij eens geweldig zijn met mijn gevatte opmerkingen" kansloze gewauwel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima. Mijn buik is wel een ballon nu
glutenallergiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima. Mijn buik is wel een ballon nu
Minder dan vanmorgen. Zag er echt niet uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]Nu nog?
Of heb je vandaag ook lekker lopen schranzen?
Was het zo'n Biafra-kindjes buik?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder dan vanmorgen. Zag er echt niet uit
Nee gewoon normaal gegeten
Intolerantie toch?quote:
En vliegen op z'n oogballetjesquote:
Wa hadde gezeejt gehad gehajje?quote:
En het gironummer en benefietconcert van Marco Borsato en vrindenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Gut, dan ligt de cholera/ebola ook al op de loer.
Borsatoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het gironummer en benefietconcert van Marco Borsato en vrinden
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelenquote:
Ebola gaat niet via vliegjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelen
Hij was best okayquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelen
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relatief gezien dan he?quote:
Ja met de huidige zuurgraad in deze SC ben je al best snel 'best okay'quote:
Rip aan je nabestaandenquote:
of spelt want dat zijn betere gluten ja toch!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen nog maar glutenvrije pizza voor vin.
jatognietdanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of spelt want dat zijn betere gluten ja toch!
Gehaktballen maken alles goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... het is zo ingewikkeld. Mijn vriend studeert gewoon voltijd, ik ook. Alleen het afgelopen jaar was ik bezig met onderzoek (om te wennen aan het weer studeren en op mezelf wonen, had de punten niet nodig), dus bepaalde mijn eigen tijden. Vanaf maandag loop ik full time stage en het is zo lastig om onze roosters te laten matchen. Dit is echt nieuw voor mehet maakt me nerveus
Over een week lach je erom..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... het is zo ingewikkeld. Mijn vriend studeert gewoon voltijd, ik ook. Alleen het afgelopen jaar was ik bezig met onderzoek (om te wennen aan het weer studeren en op mezelf wonen, had de punten niet nodig), dus bepaalde mijn eigen tijden. Vanaf maandag loop ik full time stage en het is zo lastig om onze roosters te laten matchen. Dit is echt nieuw voor mehet maakt me nerveus
Dat klinkt als iets wat je beter kan accepteren, hoe onwennig het ook voelt op het beginquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woontquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?
Dat is waar, ik ging er vanuit dat ze samenwonenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woont
Maar als ik het goed herinner moet ze ook nog opdrachten en zo maken en meer uren dan er in een gewone werkweek zitten. Kan ook nog he
Zit wat in.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woont
Maar als ik het goed herinner moet ze ook nog opdrachten en zo maken en meer uren dan er in een gewone werkweek zitten. Kan ook nog he
Haha, goede grapquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tenminste iemand die nog niet verzuurd is hier.:@
Das niet echt hartig hequote:
Aldus de originele citroenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tenminste iemand die nog niet verzuurd is hier.:@
Hahaha, dat is deze week al en waarschijnlijk valt er niks goed te makenquote:
Mezelf kennende wel jaquote:
Het is gewoon voor het eerst dat ik het weer echt druk krijg en verandering is eng. Alleen dit is wel heel gezond. Dus gewoon afwachten en het vormt zich welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat je beter kan accepteren, hoe onwennig het ook voelt op het begin
Klopt, maar ik maak dagen van +/- tien uur en moet 's avonds voorbereiden, dat wordt gewoon erg wennen. Maar dat is okequote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?
Dit inderdaad. Ik weet niet of ik het psychisch ga trekken. Gewoon een kwestie van goed oplettenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan gebruik je het in de toekomst als hij ergens ontevreden over isquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon nieuw en ik ben niet aan drukte gewend. Dus het is gewoon eng omdat wat nu goed gaat, veranderd. Maar onze relatie kan dat gemakkelijk hebben.
En ja, het valt wel mee, alleen mijn hoofd zet beren op de weg
[..]
Hahaha, dat is deze week al en waarschijnlijk valt er niks goed te maken
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik ook beter op mezelf en de werkdruk ga lettenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon nieuw en ik ben niet aan drukte gewend. Dus het is gewoon eng omdat wat nu goed gaat, veranderd. Maar onze relatie kan dat gemakkelijk hebben.
En ja, het valt wel mee, alleen mijn hoofd zet beren op de weg
[..]
Hahaha, dat is deze week al en waarschijnlijk valt er niks goed te maken
[..]
Mezelf kennende wel ja
[..]
Het is gewoon voor het eerst dat ik het weer echt druk krijg en verandering is eng. Alleen dit is wel heel gezond. Dus gewoon afwachten en het vormt zich wel
[..]
Klopt, maar ik maak dagen van +/- tien uur en moet 's avonds voorbereiden, dat wordt gewoon erg wennen. Maar dat is oke
[..]
Dit inderdaad. Ik weet niet of ik het psychisch ga trekken. Gewoon een kwestie van goed opletten
Uhm, neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk! Heb je een recept?
Met halve liters Export togg..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhm, neetrek ze altijd het het vriesvak bij de Jumbo
Dan fiets ik daar eens heenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhm, neetrek ze altijd het het vriesvak bij de Jumbo
Gewoon een manipulatiemiddel dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan gebruik je het in de toekomst als hij ergens ontevreden over is
Haal die bloossmiley eens weg. Dat is nergens voor nodig (ik zit nu ook te kleurenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik ook beter op mezelf en de werkdruk ga letten
Voornemens zijn yoga en mijn hobby's weer oppakken en mijn kleurboek voor volwassenen
Truequote:
Dat is al het lekkere etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon een manipulatiemiddel dus
Hier zijn dat van die hele luchtige stengeltjesquote:
Er zit vlees op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan fiets ik daar eens heen!
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zijn dat van die hele luchtige stengeltjesWel lekker hoor, daar niet van. Maar niet echt hartig te noemen.
quote:Hartig is een term voor gerechten met een pittige of krachtige smaak, die niet zoet zijn maar eerder zout. Het woord heeft in de eerste plaats betrekking op zaken die zout of zoutig zijn, zoals hartige versnaperingen en een hartige bouillon. Daarnaast wordt het woord gebruikt voor alle tegenhangers van zoete gerechten, zoals in hartig broodbeleg (bijvoorbeeld kaas of vleeswaren), als tegenhanger van zoet beleg zoals jam of stroop, of een hartige taart (bijvoorbeeld quiche) als tegenhanger van de als lekkernij gegeten zoete taarten.
die gefrituurde kaasloempia dingen bedoel ik he.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zijn dat van die hele luchtige stengeltjesWel lekker hoor, daar niet van. Maar niet echt hartig te noemen.
Of buffalo chicken wings met blue cheese dipquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Ooooh, en spicey geroosterde wings![]()
[ afbeelding ]
Tenzij NYPquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of buffalo chicken wings met blue cheese dip.
Nee joh, gewoon tijdens de super bowl in een kroeg in de VSquote:
#fattiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die gefrituurde kaasloempia dingen bedoel ik he.
Dat is niet luchtig.
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ik eens aardig
Ik bedoel natuurlijk daar is nog zo'n verzuurde fokker.
Omgquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hebben m'n favoriete aziatische collegas een stel excel sheets opgestuurd.
Password protected.
![]()
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Ik vlieg nogal van hot naar her vandaag.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hebben m'n favoriete aziatische collegas een stel excel sheets opgestuurd.
Password protected.
![]()
Oh, die. Ik dacht dat je dit soort bedoelde:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die gefrituurde kaasloempia dingen bedoel ik he.
Dat is niet luchtig.
Meid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Elvi het volgende:
Ik moet even klagen
Ik zit dat weblog van Laura's Bakery te lezen en eerst zegt ze in de blogtips dat je niet zomaar recepten mag overnemen. Kijk ik naar de kerstkransje (ja ik loop wat op de zaken vooruit) en ik herken t recept gewoon. Heeft ze dat recept, en dr basis recept voor koekjes gewoon uit n kookboek die ik ook heb! T heet ook "1 basisdeeg, 100 koekjes"
En de truffels zijn ook gewoon van Bakerella
Had ik gewoon ook rijk kunnen worden met m'n zogenaamde basis recepten
Je kunt ze hier in Hardrock Cafe krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon tijdens de super bowl in een kroeg in de VS.
Hoewel ik die zelf ook hartig zou noemen. Totaal anders natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die. Ik dacht dat je dit soort bedoelde:
[ afbeelding ]
Nou nee, of nou ja, de tijd vliegt. Maar auwquote:
Ja die weten ze wel te maken vermoed ikquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon tijdens de super bowl in een kroeg in de VS.
Ja, en ze kosten dan echt geen moer ook nog eensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die weten ze wel te maken vermoed ik
Zin in een massagequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zin in een massage.
Ruilhandel bedrijven?
Ik ookquote:
Ah, hier ook wel geloof ik. maar daar kom ik echt nooit meer de laatste jaren, al zit het op 5 min lopen van mijn werkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ze hier in Hardrock Cafe krijgenIn het formaat voedt het weeshuis en Donald Trump
Maar is dat niet gewoon omdat sommige verhoudingen vrij universeel zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Elvi het volgende:
Ik moet even klagen
Ik zit dat weblog van Laura's Bakery te lezen en eerst zegt ze in de blogtips dat je niet zomaar recepten mag overnemen. Kijk ik naar de kerstkransje (ja ik loop wat op de zaken vooruit) en ik herken t recept gewoon. Heeft ze dat recept, en dr basis recept voor koekjes gewoon uit n kookboek die ik ook heb! T heet ook "1 basisdeeg, 100 koekjes"
En de truffels zijn ook gewoon van Bakerella
Had ik gewoon ook rijk kunnen worden met m'n zogenaamde basis recepten
Muv die wings is er ook niet zoveel reden om er te komen natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, hier ook wel geloof ik. maar daar kom ik echt nooit meer de laatste jaren, al zit het op 5 min lopen van mijn werk.
Nee, weinig als zijn de nacho's ook wel prima te doen daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Muv die wings is er ook niet zoveel reden om er te komen natuurlijk
Nee dat basis recept heeft wel specifieke hoeveelheden en gebruikt ook basterdsuiker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat sommige verhoudingen vrij universeel zijn?
En cake is altijd een cake en ongeveer het zelfde
Tenzij chocoladecake etc
Ja daarom is dat ook goed als de tijd vliegtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, of nou ja, de tijd vliegt. Maar auw.
Rijden ging wel goed gelukkig.
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef STING het volgende:
Ik krijg ook trek van al dat gepraat over eten
Doe eens spoilersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo gek van nachosquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, weinig als zijn de nacho's ook wel prima te doen daar.
Misschien dat ik er met mijn zweedse bezoek ff heenga binnenkort.
Natuurlijk niet, gekkiequote:
Met erbij:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gisteravond een kilo spareribs naar binnen zitten werken.
Op de eerste foto na: YUM!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond keihard aan de salade met geitenkaas.quote:
Culinary Justice Warriors, unitequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Elvi het volgende:
225 gram boter, 280 gram bloem... Dat is gewoon letterlijk uit dat boek. En ik heb er veel koekjes uit gemaakt dus ik herken dit. Juist ook omdat boter per 250 gram verkocht wordten ik altijd zat te kutten met dat overige stukje.
Baasmansquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou een klacht indienen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Elvi het volgende:
225 gram boter, 280 gram bloem... Dat is gewoon letterlijk uit dat boek. En ik heb er veel koekjes uit gemaakt dus ik herken dit. Juist ook omdat boter per 250 gram verkocht wordten ik altijd zat te kutten met dat overige stukje.
Lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gisteravond een kilo spareribs naar binnen zitten werken.
Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Okonomiyake, ofwel Japanese pizza
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo zo zoet als aardbei hier
#geencitroen
#whenlifegivesyoulemons...
Vind die van jou niet meer onder lemond vsllen, eerder meloenenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
#geencitroen
#whenlolagivesyoumelonsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Vind die van jou niet meer onder lemond vsllen, eerder meloenen
....add salt and tequila.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
#geencitroen
Waar is het van gemaakt en wat zit er op, behalve lente-ui en ei? Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Okonomiyake, ofwel Japanese pizza
Heb geen motorboot? Heb https://www.facebook.com/(...)os/1573168802742279/ jij een pointcam voor mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
#whenlolagivesyoumelons
#motorboat
Eerst een heel dun blaadje deeg, maar daarop fried noodles, en varkensvlees (spek), en kool en ei en dan dikke gekruide saus en mayo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar is het van gemaakt en wat zit er op, behalve lente-ui en ei? Ziet er goed uit
Boh, klinkt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst een heel dun blaadje deeg, maar daarop fried noodles, en varkensvlees (spek), en kool en ei en dan dikke gekruide saus en mayo.
Ja dat was wel lekkerquote:
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit wel een verschil tussen watermeloen en Galiameloen he
Galia met een plakje parmaham eromheenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Galia's zijn erg lekker
Al kan ik watermeloenen wel steeds meer waarderen.
Wat voor junkfood hebben ze nog meer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was wel lekkerBeetje junkfood. Soort van frietje kapsalon van japan eigenlijk
We hadden van een local op een servetje een lijstje must try junkfood gekregen en deze stond bovenaan.
goddelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Galia met een plakje parmaham eromheen
Toen ik nog bij de super de boer werkte moest ik dat klaar maken op een schaaltje voor klanten om te proeven.. Alleen, de helft ging in m'n eigen buikjequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor junkfood hebben ze nog meer?
Yakitori, Monja, onigiri.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor junkfood hebben ze nog meer?
quote:
Boefje.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de super de boer werkte moest ik dat klaar maken op een schaaltje voor klanten om te proeven.. Alleen, de helft ging in m'n eigen buikje
Naar haar grote voorbeeld RobinOokquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Kijk mij eens de japan specialist zijn" post.
Om ang3l nou met haar aan te spreken gaat ook wel een beetje ver.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Naar haar grote voorbeeld RobinOok
Ver als in 'Japan is ver weg' ?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Om ang3l nou met haar aan te spreken gaat ook wel een beetje ver.
Daar kijkt 'ie niet boos genoeg voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Linksonder lijkt Ice Cube wel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kijkt 'ie niet boos genoeg voor.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu?
Nu ben je een grote jongen om je eigen meloenen te kopen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:01 schreef STING het volgende:
https://speld.nl/2017/08/(...)r-vreemde-de-straat/
Ik vind die noodles gewoon lekkerderder want dikkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Kijk mij eens de japan specialist zijn" post.
Maybe I should wave my dick.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Om ang3l nou met haar aan te spreken gaat ook wel een beetje ver.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die noodles gewoon lekkerderder want dikker
Which reminds me: Japanners en hun schaamhaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las: maybe i should shave my dick
*wiggle wiggle*quote:
Geeft niks hoor. It's the hair. I know.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef Divje het volgende:
Maar uhh. Ja. Ang3l is dus een man.
Sorry.
Heul kei leuk!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Ang3l heeft zijn vakantie overleefd!![]()
![]()
![]()
Hoe was het?
Ik zie dat snapchat van mijn foon is verdwenenquote:
Wow, da's knapquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dat snapchat van mijn foon is verdwenen
Ik had per ongeluk heel veel apps gewist in m'n broekzak. Instagram, Carcassonne, Whatsapp. Maar bljkbaar ook Snap dus
Daarom negeer je al mijn snaps.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dat snapchat van mijn foon is verdwenen
Ik had per ongeluk heel veel apps gewist in m'n broekzak. Instagram, Carcassonne, Whatsapp. Maar bljkbaar ook Snap dus
Jaquote:
Knap he?quote:
Was het puntje naar je scherm gegroeid?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap he?
Kan ik. Met mijn magische piemel. Blijkbaar.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Fripsel het volgende:
Whahaha Ang3l als je nu Snapchat weer installeert ga je echt 30 Fripsel Snaps krijgen ofzo denk ik.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap he?
Das niet magisch. Dat heet mutatie. En niet de goede X-men manier van muteren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap he?
Wat zou jij als mutatie kracht willen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet magisch. Dat heet mutatie. En niet de goede X-men manier van muteren.
Ja zoiets!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat met al je apps?
Ik ben een magical lyrical girl van Nanoha!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet magisch. Dat heet mutatie. En niet de goede X-men manier van muteren.
Wauwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets!
En dan moet je dus eerst iets lang ingedrukt hebben tot de apps gaan wiebelen en dan nog een voor een op t kruisje en dan nog "Witte 't zeker?!" .... en dat bij zeker 4 prgramma's!
Dat lukt hier niet, dan druk ik alle knoppen tegelijk in van die appquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat met al je apps?
Ik denk 't!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw
Die leidt z'n eigen leven joh
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lukt hier niet, dan druk ik alle knoppen tegelijk in van die app
Geen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat zou jij als mutatie kracht willen?
Google is overal.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van m'n telefoon.
Wie is daar met z'n dikke reet op gaan zitten?quote:
Blue penis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen.
Alhoewel, Doctor Manhattan is wel koel
Nee, amavi toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is daar met z'n dikke reet op gaan zitten?
Dopflesje zeker?
Je bent een blonde boerenlul uit Eindhoven. Dat verklaart wel je cosplayfantasie, maar er is niks magisch aanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een magical lyrical girl van Nanoha!![]()
We zijn naar een japanse bios geweest naar een anime, zonder ondertiteling. NIKS van te volgen. Een hoop tieten, rokjes en costume changes!
Hij ziet er niet boers uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een blonde boerenlul uit Eindhoven. Dat verklaart wel je cosplayfantasie, maar er is niks magisch aan
Als we dan gaan schelden, pak dan mijn echte geboorteplaatsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een blonde boerenlul uit Eindhoven. Dat verklaart wel je cosplayfantasie, maar er is niks magisch aan
Zeker niet met een nara knuffel!quote:
Hmmmm goeiequote:
Don't tell me what to do.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we dan gaan schelden, pak dan mijn echte geboorteplaats
Jij zuiderlijk werkschuw tuig.
vast een of ander obscuur webcammeisje ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmmm goeie
Al vraag ik me dan nog steeds af wie dat op die foto's was
Twee atoombommen doen rare dingen met de bevolking.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker niet met een nara knuffel!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |