jatognietdanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of spelt want dat zijn betere gluten ja toch!
Gehaktballen maken alles goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... het is zo ingewikkeld. Mijn vriend studeert gewoon voltijd, ik ook. Alleen het afgelopen jaar was ik bezig met onderzoek (om te wennen aan het weer studeren en op mezelf wonen, had de punten niet nodig), dus bepaalde mijn eigen tijden. Vanaf maandag loop ik full time stage en het is zo lastig om onze roosters te laten matchen. Dit is echt nieuw voor mehet maakt me nerveus
Over een week lach je erom..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... het is zo ingewikkeld. Mijn vriend studeert gewoon voltijd, ik ook. Alleen het afgelopen jaar was ik bezig met onderzoek (om te wennen aan het weer studeren en op mezelf wonen, had de punten niet nodig), dus bepaalde mijn eigen tijden. Vanaf maandag loop ik full time stage en het is zo lastig om onze roosters te laten matchen. Dit is echt nieuw voor mehet maakt me nerveus
Dat klinkt als iets wat je beter kan accepteren, hoe onwennig het ook voelt op het beginquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woontquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?
Dat is waar, ik ging er vanuit dat ze samenwonenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woont
Maar als ik het goed herinner moet ze ook nog opdrachten en zo maken en meer uren dan er in een gewone werkweek zitten. Kan ook nog he
Zit wat in.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woont
Maar als ik het goed herinner moet ze ook nog opdrachten en zo maken en meer uren dan er in een gewone werkweek zitten. Kan ook nog he
Haha, goede grapquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tenminste iemand die nog niet verzuurd is hier.:@
Das niet echt hartig hequote:
Aldus de originele citroenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tenminste iemand die nog niet verzuurd is hier.:@
Hahaha, dat is deze week al en waarschijnlijk valt er niks goed te makenquote:
Mezelf kennende wel jaquote:
Het is gewoon voor het eerst dat ik het weer echt druk krijg en verandering is eng. Alleen dit is wel heel gezond. Dus gewoon afwachten en het vormt zich welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat je beter kan accepteren, hoe onwennig het ook voelt op het begin
Klopt, maar ik maak dagen van +/- tien uur en moet 's avonds voorbereiden, dat wordt gewoon erg wennen. Maar dat is okequote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?
Dit inderdaad. Ik weet niet of ik het psychisch ga trekken. Gewoon een kwestie van goed oplettenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan gebruik je het in de toekomst als hij ergens ontevreden over isquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon nieuw en ik ben niet aan drukte gewend. Dus het is gewoon eng omdat wat nu goed gaat, veranderd. Maar onze relatie kan dat gemakkelijk hebben.
En ja, het valt wel mee, alleen mijn hoofd zet beren op de weg
[..]
Hahaha, dat is deze week al en waarschijnlijk valt er niks goed te maken
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik ook beter op mezelf en de werkdruk ga lettenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon nieuw en ik ben niet aan drukte gewend. Dus het is gewoon eng omdat wat nu goed gaat, veranderd. Maar onze relatie kan dat gemakkelijk hebben.
En ja, het valt wel mee, alleen mijn hoofd zet beren op de weg
[..]
Hahaha, dat is deze week al en waarschijnlijk valt er niks goed te maken
[..]
Mezelf kennende wel ja
[..]
Het is gewoon voor het eerst dat ik het weer echt druk krijg en verandering is eng. Alleen dit is wel heel gezond. Dus gewoon afwachten en het vormt zich wel
[..]
Klopt, maar ik maak dagen van +/- tien uur en moet 's avonds voorbereiden, dat wordt gewoon erg wennen. Maar dat is oke
[..]
Dit inderdaad. Ik weet niet of ik het psychisch ga trekken. Gewoon een kwestie van goed opletten
Uhm, neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk! Heb je een recept?
Met halve liters Export togg..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhm, neetrek ze altijd het het vriesvak bij de Jumbo
Dan fiets ik daar eens heenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhm, neetrek ze altijd het het vriesvak bij de Jumbo
Gewoon een manipulatiemiddel dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan gebruik je het in de toekomst als hij ergens ontevreden over is
Haal die bloossmiley eens weg. Dat is nergens voor nodig (ik zit nu ook te kleurenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik ook beter op mezelf en de werkdruk ga letten
Voornemens zijn yoga en mijn hobby's weer oppakken en mijn kleurboek voor volwassenen
Truequote:
Dat is al het lekkere etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon een manipulatiemiddel dus
Hier zijn dat van die hele luchtige stengeltjesquote:
Er zit vlees op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan fiets ik daar eens heen!
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zijn dat van die hele luchtige stengeltjesWel lekker hoor, daar niet van. Maar niet echt hartig te noemen.
quote:Hartig is een term voor gerechten met een pittige of krachtige smaak, die niet zoet zijn maar eerder zout. Het woord heeft in de eerste plaats betrekking op zaken die zout of zoutig zijn, zoals hartige versnaperingen en een hartige bouillon. Daarnaast wordt het woord gebruikt voor alle tegenhangers van zoete gerechten, zoals in hartig broodbeleg (bijvoorbeeld kaas of vleeswaren), als tegenhanger van zoet beleg zoals jam of stroop, of een hartige taart (bijvoorbeeld quiche) als tegenhanger van de als lekkernij gegeten zoete taarten.
die gefrituurde kaasloempia dingen bedoel ik he.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zijn dat van die hele luchtige stengeltjesWel lekker hoor, daar niet van. Maar niet echt hartig te noemen.
Of buffalo chicken wings met blue cheese dipquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Ooooh, en spicey geroosterde wings![]()
[ afbeelding ]
Tenzij NYPquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of buffalo chicken wings met blue cheese dip.
Nee joh, gewoon tijdens de super bowl in een kroeg in de VSquote:
#fattiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die gefrituurde kaasloempia dingen bedoel ik he.
Dat is niet luchtig.
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ik eens aardig
Ik bedoel natuurlijk daar is nog zo'n verzuurde fokker.
Omgquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hebben m'n favoriete aziatische collegas een stel excel sheets opgestuurd.
Password protected.
![]()
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Ik vlieg nogal van hot naar her vandaag.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hebben m'n favoriete aziatische collegas een stel excel sheets opgestuurd.
Password protected.
![]()
Oh, die. Ik dacht dat je dit soort bedoelde:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die gefrituurde kaasloempia dingen bedoel ik he.
Dat is niet luchtig.
Meid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Elvi het volgende:
Ik moet even klagen
Ik zit dat weblog van Laura's Bakery te lezen en eerst zegt ze in de blogtips dat je niet zomaar recepten mag overnemen. Kijk ik naar de kerstkransje (ja ik loop wat op de zaken vooruit) en ik herken t recept gewoon. Heeft ze dat recept, en dr basis recept voor koekjes gewoon uit n kookboek die ik ook heb! T heet ook "1 basisdeeg, 100 koekjes"
En de truffels zijn ook gewoon van Bakerella
Had ik gewoon ook rijk kunnen worden met m'n zogenaamde basis recepten
Je kunt ze hier in Hardrock Cafe krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon tijdens de super bowl in een kroeg in de VS.
Hoewel ik die zelf ook hartig zou noemen. Totaal anders natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die. Ik dacht dat je dit soort bedoelde:
[ afbeelding ]
Nou nee, of nou ja, de tijd vliegt. Maar auwquote:
Ja die weten ze wel te maken vermoed ikquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon tijdens de super bowl in een kroeg in de VS.
Ja, en ze kosten dan echt geen moer ook nog eensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die weten ze wel te maken vermoed ik
Zin in een massagequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zin in een massage.
Ruilhandel bedrijven?
Ik ookquote:
Ah, hier ook wel geloof ik. maar daar kom ik echt nooit meer de laatste jaren, al zit het op 5 min lopen van mijn werkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ze hier in Hardrock Cafe krijgenIn het formaat voedt het weeshuis en Donald Trump
Maar is dat niet gewoon omdat sommige verhoudingen vrij universeel zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef Elvi het volgende:
Ik moet even klagen
Ik zit dat weblog van Laura's Bakery te lezen en eerst zegt ze in de blogtips dat je niet zomaar recepten mag overnemen. Kijk ik naar de kerstkransje (ja ik loop wat op de zaken vooruit) en ik herken t recept gewoon. Heeft ze dat recept, en dr basis recept voor koekjes gewoon uit n kookboek die ik ook heb! T heet ook "1 basisdeeg, 100 koekjes"
En de truffels zijn ook gewoon van Bakerella
Had ik gewoon ook rijk kunnen worden met m'n zogenaamde basis recepten
Muv die wings is er ook niet zoveel reden om er te komen natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, hier ook wel geloof ik. maar daar kom ik echt nooit meer de laatste jaren, al zit het op 5 min lopen van mijn werk.
Nee, weinig als zijn de nacho's ook wel prima te doen daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Muv die wings is er ook niet zoveel reden om er te komen natuurlijk
Nee dat basis recept heeft wel specifieke hoeveelheden en gebruikt ook basterdsuiker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat sommige verhoudingen vrij universeel zijn?
En cake is altijd een cake en ongeveer het zelfde
Tenzij chocoladecake etc
Ja daarom is dat ook goed als de tijd vliegtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, of nou ja, de tijd vliegt. Maar auw.
Rijden ging wel goed gelukkig.
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef STING het volgende:
Ik krijg ook trek van al dat gepraat over eten
Doe eens spoilersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo gek van nachosquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, weinig als zijn de nacho's ook wel prima te doen daar.
Misschien dat ik er met mijn zweedse bezoek ff heenga binnenkort.
Natuurlijk niet, gekkiequote:
Met erbij:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gisteravond een kilo spareribs naar binnen zitten werken.
Op de eerste foto na: YUM!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond keihard aan de salade met geitenkaas.quote:
Culinary Justice Warriors, unitequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Elvi het volgende:
225 gram boter, 280 gram bloem... Dat is gewoon letterlijk uit dat boek. En ik heb er veel koekjes uit gemaakt dus ik herken dit. Juist ook omdat boter per 250 gram verkocht wordten ik altijd zat te kutten met dat overige stukje.
Baasmansquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou een klacht indienen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Elvi het volgende:
225 gram boter, 280 gram bloem... Dat is gewoon letterlijk uit dat boek. En ik heb er veel koekjes uit gemaakt dus ik herken dit. Juist ook omdat boter per 250 gram verkocht wordten ik altijd zat te kutten met dat overige stukje.
Lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gisteravond een kilo spareribs naar binnen zitten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |