of spelt want dat zijn betere gluten ja toch!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen nog maar glutenvrije pizza voor vin.
jatognietdanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of spelt want dat zijn betere gluten ja toch!
Gehaktballen maken alles goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... het is zo ingewikkeld. Mijn vriend studeert gewoon voltijd, ik ook. Alleen het afgelopen jaar was ik bezig met onderzoek (om te wennen aan het weer studeren en op mezelf wonen, had de punten niet nodig), dus bepaalde mijn eigen tijden. Vanaf maandag loop ik full time stage en het is zo lastig om onze roosters te laten matchen. Dit is echt nieuw voor mehet maakt me nerveus
Over een week lach je erom..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... het is zo ingewikkeld. Mijn vriend studeert gewoon voltijd, ik ook. Alleen het afgelopen jaar was ik bezig met onderzoek (om te wennen aan het weer studeren en op mezelf wonen, had de punten niet nodig), dus bepaalde mijn eigen tijden. Vanaf maandag loop ik full time stage en het is zo lastig om onze roosters te laten matchen. Dit is echt nieuw voor mehet maakt me nerveus
Dat klinkt als iets wat je beter kan accepteren, hoe onwennig het ook voelt op het beginquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woontquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij studeert en jij loopt stage. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of loop jij in de avond stage?
Dat is waar, ik ging er vanuit dat ze samenwonenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woont
Maar als ik het goed herinner moet ze ook nog opdrachten en zo maken en meer uren dan er in een gewone werkweek zitten. Kan ook nog he
Zit wat in.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de (mentale) energie om dan af te spreken, vooral niet als je ver uit elkaar woont
Maar als ik het goed herinner moet ze ook nog opdrachten en zo maken en meer uren dan er in een gewone werkweek zitten. Kan ook nog he
Haha, goede grapquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tenminste iemand die nog niet verzuurd is hier.:@
Das niet echt hartig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |