Minder dan vanmorgen. Zag er echt niet uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]Nu nog?
Of heb je vandaag ook lekker lopen schranzen?
Was het zo'n Biafra-kindjes buik?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder dan vanmorgen. Zag er echt niet uit
Nee gewoon normaal gegeten
Intolerantie toch?quote:
En vliegen op z'n oogballetjesquote:
Wa hadde gezeejt gehad gehajje?quote:
En het gironummer en benefietconcert van Marco Borsato en vrindenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Gut, dan ligt de cholera/ebola ook al op de loer.
Borsatoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het gironummer en benefietconcert van Marco Borsato en vrinden
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelenquote:
Ebola gaat niet via vliegjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelen
Hij was best okayquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelen
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relatief gezien dan he?quote:
Ja met de huidige zuurgraad in deze SC ben je al best snel 'best okay'quote:
Rip aan je nabestaandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |