SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vind ik dan weer te smerig voor woordenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef Allures het volgende: [..] Ik werd er sowieso al misselijk van
Hamka's
![]()
jb.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik dan weer te smerig voor woorden
Is deverplicht ofzo?
Tssssquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t wel leuk hoor, dat softe gerel.![]()
Note: dit had ik ook tegen hosti kunnen zeggen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik dan weer te smerig voor woorden
Is deverplicht ofzo?
Ik nectarinesquote:
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.quote:
Ik prefereer andere chips.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hou jij ook niet van hamka's?
Anders wordt samzz boos.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beetje jammer van die tekst erbij
is idd net zo schattigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie geen UI's. Ik zie geen PI's. Mis een hoop linkjes etc... heb tekst only layoit oid
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nieuwe vriendjes gemaakt in Japan
Oh deerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
geen kopstoot gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag jij heulemaal nietquote:
Nee, maar een kind naast em welquote:
Jaquote:Heb je er een meegenomen?
De hertjes buigen heel beleefd voor je als je ze een koekje wil gevenquote:
ik wacht ook nog op t moment dat een van die paarden hier in de Oostvaardersplassen iemand in zn hoofd bijt ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar een kind naast em welMet een gewei van een mannetje. BATS! En terecht.
[..]
Ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar een kind naast em welMet een gewei van een mannetje. BATS! En terecht.
[..]
Ja
[ afbeelding ]
maar waarom niet dan?!?!quote:
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wacht ook nog op t moment dat een van die paarden hier in de Oostvaardersplassen iemand in zn hoofd bijt ofzo![]()
En: Awh
Zou graag bewegend beeldmateriaal hiervan zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve procesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.
nee, ik snap dat ook nooit, vooral niet van volwassenen inderdaad (want t zijn niet alleen de kinderen die dat doen omdat hun ouders t prima vinden, maar ook de ouders zelf die zo'n beest om hun nek pakken om te zorgen dat hij niet wegloopt zodat dochtertje kan aaien ofzo)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel bewegend material dat de hertjes de autoweg oversteken, netjes over t zebrapad. En dat ze voor me buigen. Helaas niet van het doorboorde kindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou graag bewegend beeldmateriaal hiervan zien.
Dorito's Heatwave BBQ.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:01 schreef Allures het volgende:
Die nieuwe heartbreakers paprika zijn ook nom
quote:
Nou Sterre-San leerde t wel meteen afquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve proces.
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Sterre-San leerde t wel meteen af
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve proces.
Ach ja, je hebt altijd wel mensen die het beter denken te weten. Opzich kan je een kind best een beetje vrij laten, maar sommige dingen kunnen ze gewoon nog niet bevatten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...
Valt ook niet mee te discussiëren.
Gelukkig hebben ze zelf geen kleine kinderen.
ah ja ik ken van deze met kinderen. Doen ook niet aan grenzenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...
Valt ook niet mee te discussiëren.
Gelukkig hebben ze zelf geen kleine kinderen.
Wat nu weer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje fucking ramptouristen hier
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...
[ afbeelding ]
quote:
Trump zou tweeten: SAD!!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij het meest opwindende in hun leven.
Grmblquote:
bijzondere conclusie..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij het meest opwindende in hun leven.
Laat mij even buiten je "oh kijk mij eens geweldig zijn met mijn gevatte opmerkingen" kansloze gewauwel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat mij even buiten je "oh kijk mij eens geweldig zijn met mijn gevatte opmerkingen" kansloze gewauwel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima. Mijn buik is wel een ballon nu
glutenallergiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima. Mijn buik is wel een ballon nu
Minder dan vanmorgen. Zag er echt niet uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]Nu nog?
Of heb je vandaag ook lekker lopen schranzen?
Was het zo'n Biafra-kindjes buik?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder dan vanmorgen. Zag er echt niet uit
Nee gewoon normaal gegeten
Intolerantie toch?quote:
En vliegen op z'n oogballetjesquote:
Wa hadde gezeejt gehad gehajje?quote:
En het gironummer en benefietconcert van Marco Borsato en vrindenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Gut, dan ligt de cholera/ebola ook al op de loer.
Borsatoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het gironummer en benefietconcert van Marco Borsato en vrinden
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelenquote:
Ebola gaat niet via vliegjes.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelen
Hij was best okayquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Nederlands rekeningnummer meer en ik hou niet van Marco Borsato en vrinden, dus ik vrees dat Vinniee dood zal gaan aan de ebolavliegjes die zich via z'n oogballetjes in z'n Biafrabuikje zullen gaan nestelen
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relatief gezien dan he?quote:
Ja met de huidige zuurgraad in deze SC ben je al best snel 'best okay'quote:
Rip aan je nabestaandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |