SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vind ik dan weer te smerig voor woordenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef Allures het volgende: [..] Ik werd er sowieso al misselijk van
Hamka's
![]()
jb.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik dan weer te smerig voor woorden
Is deverplicht ofzo?
Tssssquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t wel leuk hoor, dat softe gerel.![]()
Note: dit had ik ook tegen hosti kunnen zeggen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik dan weer te smerig voor woorden
Is deverplicht ofzo?
Ik nectarinesquote:
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.quote:
Ik prefereer andere chips.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hou jij ook niet van hamka's?
Anders wordt samzz boos.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie bijten nooit echt, meer n beetje gegrom en geschuifel en dan is t weer klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |