Niemand is onmisbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet nu, ik ben op t moment onmisbaar
Big in Japan!quote:
Recept van de pizza bonbonsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
hmm heb met sommige hapjes echt al x3
Zoals de pizzabonbons
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big in Japan!
Maar uh ja, in de Onsen werd wel 3x gekeken ja
1 stuk taart pp is te weinigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Er staat toch 'hmmm' als in 'twijfel/nadenk geluidje'
Ik ben gewoon hard op aan het puzzelen. Wist niet dat je daarmee voortaan ook al mensen tegen de schenen schopt
Als jij komt is het sowieso te weinigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 stuk taart pp is te weinig
1 stuk per hapje pp is te weinig
Iedereen moet propvol zitten na een feestje
Kun je naderhand iedereen naar huis rollen
Oww zij heeft wel lekkere dingen altijd jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:01 schreef Allures het volgende:
[..]
http://www.laurasbakery.nl/pizza-bonbons/
Probleem is ook drank, wanneer je drinkt ga je vreten. En dan gaan de hapjes er wel in.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 stuk taart pp is te weinig
1 stuk per hapje pp is te weinig
Iedereen moet propvol zitten na een feestje
Kun je naderhand iedereen naar huis rollen
Denken dat ik naar verjaardagen gaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als jij komt is het sowieso te weinig![]()
Maar hoeveel drank moet je dan halen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Probleem is ook drank, wanneer je drinkt ga je vreten. En dan gaan de hapjes er wel in.
Zoveel vragen! jbpaniek.gifquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoeveel drank moet je dan halen?
Dat heb ik altijd wel in huisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoeveel drank moet je dan halen?
Dat ligt denk ik aan de oven planningquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oww zij heeft wel lekkere dingen altijd ja
Ziet er lekker uitserveer je ze koud of warm?
quote:
Dat ligt er maar net aan hoeveel er gedronken wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel in huisEn blijft ook gewoon goed
Mijn man zit in het bier en we hebben en cocktailkastquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel er gedronken wordt.
En dan geef je mij een 0.0% radler als ik op bezoek komquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Mijn man zit in het bier en we hebben en cocktailkast
Dit huis leeg drinken is echt een opgave hoor
een feestje met 20 man trekt dit huis nog niet in 10 avonden leeg
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Je mocht kiezenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan geef je mij een 0.0% radler als ik op bezoek kom
normaal ben ik dat ook helemaal niet, maar de twee collega's die ook mijn werk (kunnen) doen, zijn op vakantie nu.quote:
challengeaccepted.gifquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel er gedronken wordt.
Niks hoorquote:
Seconded.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping later dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
Zeker als die mensen tegen mij gaan klagen dat ik wel zo'n stuk taart naar binnen kan werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping later dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
Enkels breken zodat ze een reden hebben om de lift te nemen voor 1 verdieping.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping lager dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik heb coma als grens aan gehouden
Ja zeker wel. Mooi en afwisselend land en super vriendelijke mensen.quote:
Laatst een keertje bij een italiaan, een voorgerecht, zo veeel knoflookbroooodquote:
Braziliaans Japansquote:
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje op de Dino tour vandaag?
Ja, maar ik zei ook niet dat je NU meteen moest gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
normaal ben ik dat ook helemaal niet, maar de twee collega's die ook mijn werk (kunnen) doen, zijn op vakantie nu.
Wel een beetje groot waar het er toe doet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Braziliaans Japans
Blijkbaar zitten er nl heel veel Japanners in Brazilie.
Aziatenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping lager dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?quote:
Grootste Japanse gemeenschap buiten Japan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Braziliaans Japans
Blijkbaar zitten er nl heel veel Japanners in Brazilie.
Liever de resident citroen dan de resident bijman.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?
Dat was geheel niet verkeerd neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel een beetje groot waar het er toe doet?
Ja dat begreep ik van hem dus ook. Hij is er geboren, maar woont inmiddels al weer 20jr in Tokyo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Grootste Japanse gemeenschap buiten Japan.
Volgens mij rond de 200.000. Met name in Sao Paolo meen ik.
Godver.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever de resident citroen dan de resident bijman.
De watte?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?
Awwwwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt, dat plaatje had ik nou net even nodig nu
#breakupthings
De zuurpruim!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje op de Dino tour vandaag?
Wat weet jij nou van pruimenquote:
Ons eigen augurkjequote:
Mijn favoriete chips in Japan: Spicy plum!quote:
Wacht ik heb zojuist geleerd hoe je op alles moet reageren :quote:
I love a good cockfight!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nep homoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn favoriete chips in Japan: Spicy plum!
maar ik zei wel dat ik nú onmisbaar benquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei ook niet dat je NU meteen moest gaan
quote:
Ja, dickcheese flavor lijkt me wat muffigquote:
Klinkt vies.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn favoriete chips in Japan: Spicy plum!
Ik denk weleens dat de helft van hier minimaal zo rondloopt. of anders zoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wacht ik heb zojuist geleerd hoe je op alles moet reageren :
Eensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat de helft van hier minimaal zo rondloopt. of anders zo
Is toch nergens voor nodig
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat de helft van hier minimaal zo rondloopt. of anders zo
Is toch nergens voor nodig
over wie heb je t nu?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Beter gewoon altijd manisch vrolijk zijn.
Veel beter.
Flaveur brie de cock!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dickcheese flavor lijkt me wat muffig
Sommige mensen zien alleen zwart en wit. Echt zondequote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Veel beter.
Joh.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen zien alleen zwart en wit. Echt zonde
cheese onion bestaat toch gewoon?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dickcheese flavor lijkt me wat muffig
Wacht, zal hem even naar m'n vriendin sturen dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen iemand wiens partner (of pizza) snurkt!
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
cheese onion bestaat toch gewoon?
Net zoals zijn UI bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen zien alleen zwart en wit. Echt zonde
Ik helicopter zo naar je toe, moment!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen kom zwaardvechten dan
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
cheese onion bestaat toch gewoon?
s goed citroentje van mequote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Veel beter.
Ik werd er sowieso al misselijk vanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar nu lust je t nooit meer!
Zo volwassenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou wel weer op, anders ben ik straks weer degene die het vuurtje loopt op te stoken.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou wel weer op, anders ben ik straks weer degene die het vuurtje loopt op te stoken.
ik vind t wel leuk hoor, dat softe gerel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |