Niemand is onmisbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet nu, ik ben op t moment onmisbaar
Big in Japan!quote:
Recept van de pizza bonbonsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
hmm heb met sommige hapjes echt al x3
Zoals de pizzabonbons
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big in Japan!
Maar uh ja, in de Onsen werd wel 3x gekeken ja
1 stuk taart pp is te weinigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Er staat toch 'hmmm' als in 'twijfel/nadenk geluidje'
Ik ben gewoon hard op aan het puzzelen. Wist niet dat je daarmee voortaan ook al mensen tegen de schenen schopt
Als jij komt is het sowieso te weinigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 stuk taart pp is te weinig
1 stuk per hapje pp is te weinig
Iedereen moet propvol zitten na een feestje
Kun je naderhand iedereen naar huis rollen
Oww zij heeft wel lekkere dingen altijd jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:01 schreef Allures het volgende:
[..]
http://www.laurasbakery.nl/pizza-bonbons/
Probleem is ook drank, wanneer je drinkt ga je vreten. En dan gaan de hapjes er wel in.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 stuk taart pp is te weinig
1 stuk per hapje pp is te weinig
Iedereen moet propvol zitten na een feestje
Kun je naderhand iedereen naar huis rollen
Denken dat ik naar verjaardagen gaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als jij komt is het sowieso te weinig![]()
Maar hoeveel drank moet je dan halen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Probleem is ook drank, wanneer je drinkt ga je vreten. En dan gaan de hapjes er wel in.
Zoveel vragen! jbpaniek.gifquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoeveel drank moet je dan halen?
Dat heb ik altijd wel in huisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoeveel drank moet je dan halen?
Dat ligt denk ik aan de oven planningquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oww zij heeft wel lekkere dingen altijd ja
Ziet er lekker uitserveer je ze koud of warm?
quote:
Dat ligt er maar net aan hoeveel er gedronken wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel in huisEn blijft ook gewoon goed
Mijn man zit in het bier en we hebben en cocktailkastquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel er gedronken wordt.
En dan geef je mij een 0.0% radler als ik op bezoek komquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Mijn man zit in het bier en we hebben en cocktailkast
Dit huis leeg drinken is echt een opgave hoor
een feestje met 20 man trekt dit huis nog niet in 10 avonden leeg
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Je mocht kiezenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan geef je mij een 0.0% radler als ik op bezoek kom
normaal ben ik dat ook helemaal niet, maar de twee collega's die ook mijn werk (kunnen) doen, zijn op vakantie nu.quote:
challengeaccepted.gifquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |