quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Mijn man zit in het bier en we hebben en cocktailkast
Dit huis leeg drinken is echt een opgave hoor
een feestje met 20 man trekt dit huis nog niet in 10 avonden leeg
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel er gedronken wordt.
Niks hoorquote:
Seconded.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping later dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
Zeker als die mensen tegen mij gaan klagen dat ik wel zo'n stuk taart naar binnen kan werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping later dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
Enkels breken zodat ze een reden hebben om de lift te nemen voor 1 verdieping.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping lager dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik heb coma als grens aan gehouden
Ja zeker wel. Mooi en afwisselend land en super vriendelijke mensen.quote:
Laatst een keertje bij een italiaan, een voorgerecht, zo veeel knoflookbroooodquote:
Braziliaans Japansquote:
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje op de Dino tour vandaag?
Ja, maar ik zei ook niet dat je NU meteen moest gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
normaal ben ik dat ook helemaal niet, maar de twee collega's die ook mijn werk (kunnen) doen, zijn op vakantie nu.
Wel een beetje groot waar het er toe doet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Braziliaans Japans
Blijkbaar zitten er nl heel veel Japanners in Brazilie.
Aziatenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en mensen die de lift nemen voor 1 verdieping lager dienen om 14.30 uur op het dorpsplein 20 stokslagen te ontvangen.
/rant
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?quote:
Grootste Japanse gemeenschap buiten Japan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Braziliaans Japans
Blijkbaar zitten er nl heel veel Japanners in Brazilie.
Liever de resident citroen dan de resident bijman.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?
Dat was geheel niet verkeerd neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel een beetje groot waar het er toe doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |