quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beetje jammer van die tekst erbij
is idd net zo schattigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie geen UI's. Ik zie geen PI's. Mis een hoop linkjes etc... heb tekst only layoit oid
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nieuwe vriendjes gemaakt in Japan
Oh deerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
geen kopstoot gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag jij heulemaal nietquote:
Nee, maar een kind naast em welquote:
Jaquote:Heb je er een meegenomen?
De hertjes buigen heel beleefd voor je als je ze een koekje wil gevenquote:
ik wacht ook nog op t moment dat een van die paarden hier in de Oostvaardersplassen iemand in zn hoofd bijt ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar een kind naast em welMet een gewei van een mannetje. BATS! En terecht.
[..]
Ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar een kind naast em welMet een gewei van een mannetje. BATS! En terecht.
[..]
Ja
[ afbeelding ]
maar waarom niet dan?!?!quote:
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wacht ook nog op t moment dat een van die paarden hier in de Oostvaardersplassen iemand in zn hoofd bijt ofzo![]()
En: Awh
Zou graag bewegend beeldmateriaal hiervan zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve procesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoezeer die herten ook gewend zijn aan mensen, t blijven wilde dieren. Daar moet je je kind niet enthousiast zonder supervisie achteraan laten rennen en trekken. op een gegevent moment denkt zo'n hert: FUCK OFF! Bats. En zo'n gewei is niet mis.
nee, ik snap dat ook nooit, vooral niet van volwassenen inderdaad (want t zijn niet alleen de kinderen die dat doen omdat hun ouders t prima vinden, maar ook de ouders zelf die zo'n beest om hun nek pakken om te zorgen dat hij niet wegloopt zodat dochtertje kan aaien ofzo)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel bewegend material dat de hertjes de autoweg oversteken, netjes over t zebrapad. En dat ze voor me buigen. Helaas niet van het doorboorde kindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou graag bewegend beeldmateriaal hiervan zien.
Dorito's Heatwave BBQ.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:01 schreef Allures het volgende:
Die nieuwe heartbreakers paprika zijn ook nom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |