Nou Sterre-San leerde t wel meteen afquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve proces.
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Sterre-San leerde t wel meteen af
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar mijn Sterre is bijzonder, die moet je niet remmen in haar creatieve proces.
Ach ja, je hebt altijd wel mensen die het beter denken te weten. Opzich kan je een kind best een beetje vrij laten, maar sommige dingen kunnen ze gewoon nog niet bevatten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...
Valt ook niet mee te discussiëren.
Gelukkig hebben ze zelf geen kleine kinderen.
ah ja ik ken van deze met kinderen. Doen ook niet aan grenzenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrienden van me geloven niet in: kijk uit, zeggen, want je moet een kind het vertrouwen geven dat ze zelf wel in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen doen...
Valt ook niet mee te discussiëren.
Gelukkig hebben ze zelf geen kleine kinderen.
Wat nu weer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje fucking ramptouristen hier
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje als dit vicious cat fight, beetje teleurstellend wel ja...
[ afbeelding ]
quote:
Trump zou tweeten: SAD!!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij het meest opwindende in hun leven.
Grmblquote:
bijzondere conclusie..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn wij het meest opwindende in hun leven.
Laat mij even buiten je "oh kijk mij eens geweldig zijn met mijn gevatte opmerkingen" kansloze gewauwel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar sinds aque er niet is ben jij toch de resident citroen hier? Of heb ik de memo gemist?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat mij even buiten je "oh kijk mij eens geweldig zijn met mijn gevatte opmerkingen" kansloze gewauwel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima. Mijn buik is wel een ballon nu
glutenallergiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima. Mijn buik is wel een ballon nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |